Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708159 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1350 Gepost op: 5 februari 2016, 13:29:52 »
iemand reeds de befaamde Tatiana gespot?
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7227.new#new

thx

EDIT:
sms gehad, ze werkt VANDAAG in de dagshift op nummer 12, waar ze dus zat voor ze weg was :)
« Laatst bewerkt op: 5 februari 2016, 13:51:11 door ADNOH »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1351 Gepost op: 5 februari 2016, 17:46:00 »
Klopt, ze stond vandaag terug op Vingerling 12/1 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1353 Gepost op: 18 februari 2016, 17:02:23 »
Ik dacht ergens in de wandelgangen gehoord te hebben dat bed(t)weter gisteren in de armen van een zekere Paloma is gevallen, of is zij voor zijn charmes bezweken?  ;D :happy
Ik ben benieuwd naar het verhaal   :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1354 Gepost op: 18 februari 2016, 18:53:43 »
Met "de wandelgangen" bedoel je toch niet VT ? Daar ben ik immers (voor sommige  schatjes dan toch) een erg graag geziene gast ! :bud
Ben ondertussen nog effe aan het bekomen van mijn avontuur met die Paloma; maar wees gerust: verslag met alles erop en eraan volgt !!! :sex
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1355 Gepost op: 19 februari 2016, 21:38:38 »
Met "de wandelgangen" bedoel je toch niet VT ? Daar ben ik immers (voor sommige  schatjes dan toch) een erg graag geziene gast ! :bud
Ben ondertussen nog effe aan het bekomen van mijn avontuur met die Paloma; maar wees gerust: verslag met alles erop en eraan volgt !!! :sex
Vind dat het nu toch wel zeer lang duurt voor je met uw recensie komt, kan derhalve maar veronderstellen dat je lange tijd nodig gehad hebt om te recupereren van Uw escapade.

Meen in de wandelgangen, waarschijnlijk niet dezelfde van SM, opgevangen te hebben dat je achteraf met deze dame ook iets gaan drinken bent in een U wel bekend café. Tja kan echter ook in mijn fantasie zijn dat ik dat opgevangen hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1356 Gepost op: 19 februari 2016, 21:42:45 »
Ik wilde net ook al zoiets neerpoten .... we wachten bed(t)weter, we wachten  ;D ::)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1357 Gepost op: 20 februari 2016, 12:03:20 »
Geduld is een mooie deugd, nietwaar ????? ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1358 Gepost op: 20 februari 2016, 13:27:49 »
Geduld is een mooie deugd, nietwaar ????? ::)
Wij zijn alleen bang dat op jouw leeftijd het geheugen sneller aftakelt dan de ervaring  ;D ;)
Dus snel snel snel, dan kan je het zelf nadien nog nalezen en er terug van genieten  :-P ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1359 Gepost op: 20 februari 2016, 13:31:19 »
Geduld is een mooie deugd, nietwaar ????? ::)
Wij zijn alleen bang dat op jouw leeftijd het geheugen sneller aftakelt dan de ervaring  ;D ;)
Dus snel snel snel, dan kan je het zelf nadien nog nalezen en er terug van genieten  :-P ;D ;D

Die aftakeling van zijn geheugen heeft niks met zijn leeftijd te maken, maar wel alles met de hoeveelheid Duvels die hij verzet ;) :lol_hitting:. Maar idd: dat ie die recensie maar snel schrijft!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1360 Gepost op: 27 februari 2016, 01:58:15 »
Ter vervollediging: mijn ervaringen op dat vlak vinden jullie onder:
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19473
 :douchen
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1361 Gepost op: 29 februari 2016, 19:49:35 »
 In de late namiddag op wandel in SKW, kom ik daar toch wel onze beste vriend bet(d)weter tegen.  :cheer:

Tja, nadat hij vorige zaterdag al gedaan had of hij mij niet zag, kon hij er nu echter niet onderuit.  :lol_hitting:

Eerst iets gaan drinken in Coyote, dan Dominicaans café gaan verkennen op St Paulusplaaats en uiteindelijk nog iets gaan drinken in Rijn & Maas.

Rond 18u30 afscheid genomen, want onze bet(d)weter, deze stond op hete kolen en wou ofwel bij  zijn vlam Yvonne binnengaan, die vandaag terug was, of wou zijn volgens hem gratis neukbeurt gaan uitproberen bij Pamela, die vlg mij 0 % kans op slagen heeft.  :pica :pica 

Wordt waarschijnlijk vervolgd.  ::)

Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1362 Gepost op: 29 februari 2016, 20:08:46 »
Hij zal niet verder dan de deur komen .... hij blijft maar denken dat hij recht heeft op die gratis beurt ... ik denk dat hij beter zelf aan zijn pietje kan trekken als hij het gratis wenst....


Waar is de tijd heen Bema, ik schat 2007, dat we dagelijks gingen wandelen en mijn hondje van dame naar dame naar raam naar raam liep .....helaas is die trouwe viervoeter vannacht van ons heengegaan ...
Rust zacht vriend ..... tien jaar was je voor mij veel meer dan zomaar een hond ....


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1363 Gepost op: 29 februari 2016, 20:24:28 »
............................
Waar is de tijd heen Bema, ik schat 2007, dat we dagelijks gingen wandelen en mijn hondje van dame naar dame naar raam naar raam liep .....helaas is die trouwe viervoeter vannacht van ons heengegaan ...
Rust zacht vriend ..... tien jaar was je voor mij veel meer dan zomaar een hond ....
[attachimg=1]
Oh arme Gigi ! ! !

Ja waar is de tijd sexmachine rond 2007, toen hadden wij tenminste succes bij de dames.  :pica  :pica

Afin correctie, niet WIJ, wij waren enkel de wandelende 50 eurobiljetten, het was GIGI die succes had bij de dames en dank zij hem kwamen wij in contact met de dames. :bud

De meeste van de dames van destijds zijn gestopt ondertussen, doch dank zij Gigi hadden wij vlg mij toch een zeer goed contact met een 15 à 20 dames, waarvan nu m.i. enkel nog Tania en Manar overblijven.  :cry
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1364 Gepost op: 29 februari 2016, 20:40:35 »


De meeste van de dames van destijds zijn gestopt ondertussen, doch dank zij Gigi hadden wij vlg mij toch een zeer goed contact met een 15 à 20 dames, waarvan nu m.i. enkel nog Tania en Manar overblijven.  :cry
Dat wil dus ook zeggen dat Manar en Tanja deftig op leeftijd komen  ;D
En toch blijft die Manar een verschrikkelijke lekkere en geile stoot, gadverdamme  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal