Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708339 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1365 Gepost op: 29 februari 2016, 21:46:40 »
Allemaal goed en wel, maar mijn  :035: "gratis neukbeurt" heb ik wel degelijk gehad, zo'n vijftal jaar geleden bij Thaïse Linda (echte naam: Kim; geboren en opgegroeid in Pattaya in 1959 en "slachtoffer" van een heel ongelukkige jeugd: dit mag nu allemaal gezegd worden...), en dat was even goed- zeg maar even fantastisch- als de vorige 19 keer dat ik haar bezocht had.  Waarom ze mij die "gratische beurt" aanbood, weet ik niet, ik had helemaal niet om een gratis visite gevraagd, had alleen maar gezegd dat het de twintigste keer was, waarop ze mij de 50 € die ik haar even voordien had overhandigd terug in mijn richting wierp: wel, dat zijn dingen die je bijblijven, alleen maar om de "geste", mooi toch ?
Dat bezoek was trouwens geen "eindpunt", neen eerder een nieuwe start: 'k heb haar daarna nog 27 keer bezocht, en ben steeds voldaan bij haar buiten gekomen...
Overigens was zij nog één van de weinige dames die je, zoals in de "goeie ouwetijd", een drankje aanboden...  :party0036:
Zij was eigenlijk degene waar ik altijd het eerst naar toeging - overigens weet ik eigenlijk niet waarom, maar dat hoeft ook niet- als het wat minder goed met me ging, emotioneel bedoel ik dan, en ze heeft mij altijd schitterend "opgevangen", "bewust" of "onbewust", dat weet ik ook niet; ze voelde gewoon de dingen aan....Het was uiteraard ook een DVP, maar dan één met een hart van goud, en daardoor zal ik haar nooit vergeten...Helaas is dit Thaïs schatje bijna twee jaar geleden gestopt :cry; ik ben haar nog drie maanden geleden heel toevallig tegengekomen (in de buurt waar ze eerder al had gewoond, en nu waarschijnlijk terug woont) maar ik heb het pas te laat beseft, anders had ik haar zeker "geroepen" en met haar iets gaan drinken... :coffee2:
Nu word ik pas echt emotioneel: dit is (was) haar topic (hou er rekening mee dat het citaat niet van mechelen maar van mij kwam):

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12459.0

Maar ja, laten we terugkeren tot de "harde" realiteit: deze keer restte mij enkel Paloma om dat "gratische" , ditmaal "met voorbedachten rade", uit te proberen :sex: je leest het later wel (onder haar topic)  maar je kan nu al gerust (en voldaan ?) :sex zijn, sexmachine: je had (gedeeltelijk) gelijk, dus blijf maar lachen met mij...Mijn tijd komt ook wel !!!! :039: ;D
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2016, 04:03:00 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1366 Gepost op: 2 maart 2016, 17:15:38 »
Bij de pitabar krijg je na de 10e schotel de elfde gratis. Bij Thaise Kim moet je kennelijk 18 schotels kopen om de 19e voor niks te krijgen. Ook dat drankje aanbieden, dat is commercieel inzicht. En ja, bij veel dames ontbreekt het commerciële inzicht.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1367 Gepost op: 5 maart 2016, 04:17:44 »
't Heeft een paar dagen geduurd voor ik het door had, maar kijk: Bulgaars/Griekse Anna (-Maria)- waar overigens geen topic over bestaat- kon ons (of onze portefeuille...) blijkbaar niet missen :dance2: zij die eerder in de dagshift op SS39/1 stond en spoorloos verdween :039: halfweg 2014, is inderdaad terug, nu op SS10/3, eveneens tijdens de dag. Ze valt wat minder op dan vroeger omdat ze nu wat "lager" staat....  Jawel, mijn beste sexmachine, je hebt het goed gelezen: het gaat inderdaad om die "Anna" waar jij het een kleine drie weken geleden nog over had bij de zoektocht ::) naar "één of andere Anna" die anno 2014 "in het skw" werkte...  en die we wel eens tegenkwamen in één of ander café in de buurt... :party0036:
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2016, 04:36:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1368 Gepost op: 6 maart 2016, 07:57:17 »
Antwerpen - De politie kliste de voorbije nacht in de buurt van het Schipperswartier twee fietsendieven. Aan de diefstal was een gevecht met de rechtmatige eigenaar vooraf gegaan.

Een man van 41 jaar sprak vannacht een voorbijrijdende politiepatrouille aan in de Verversrui. Hij had z'n fiets een tijdje daarvoor op slot gelegd.  Maar toen hij terug aan zijn fiets kwam, zag hij dat een onbekende aan het slot stond te prutsen.

De eigenaar van de fiets stapte op de verdachte af en maakte duidelijk dat dat hij daarmee niet was opgezet. Er kwamen nog enkele mannen bij staan en het slachtoffer kreeg een klap op het hoofd en werd uitgescholden.

Alsof het niet genoeg was, zag het slachtoffer dat twee van de andere verdachten er met zijn fiets vandoor gingen. Nadat de politiemensen het relaas hadden gekregen, deden ze nazicht in de buurt. Ze konden de fiets en twee van de drie verdachten (42 en 27) vinden.

GVA : 05/03/2016.


Bet(d)weter pas maar goed op wanneer je uw fiets ergens achterlaat. :cry
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1369 Gepost op: 6 maart 2016, 14:53:14 »
Ik heb het voorval gezien, weliswaar vanop ruime afstand. Mij leek het een gewone dronkemansruzie... Op zo'n vrijdagnacht lopen er toch wel wat zatlappen rond.  C:-)

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1370 Gepost op: 7 maart 2016, 10:43:59 »
Zondag namiddag  afgesproken met Bema in de Malle Babbe. Tot men verbazing trof ik eerst Elwood aan in het café. Was zeker meer dan een jaar geleden dat ik deze rakker nog eens gezien had. Wat later arriveerde Bema. Tussen pot en pit werd weer alles verteld over het reilen en zeilen in het SKW.

Hierna werd de tocht verder gezet richting The Skipper. In de Oudemansstraat kliefde de heer Bet(d)weter door de koude wind met z'n trapmobiel. We konden niet anders dan deze man staande te houden en ons mee te vervoegen op de mini wandeling.

Mede door het slechte en koude weer , snel in The Skipper aanbeland. We waarschuwde Bet(d)weter om zijn fiets goed op slot te leggen. Eerder in de nacht had zich een fietsdiefstal voorgedaan in de buurt dus... Vele verhalen en informatie waren weer de gesprekstof van de dag van dit gezellig groepje wandelaars. Zo kwam ik te weten dat Bet(d)weter een Paloma-trauma opgelopen had en dat gratis niet bestaat.

Ondertussen was het bijna 18u30 en besloten nog een ronde te maken. Ik had maar één dame in de gedachte Lily op de SS 39/3. Maar spijtig genoeg was ze net aan het inpakken. De wissel van shift stond dan ook voor de deur.

Traditioneel afgesloten met een fritje. Deze maal in frituur Toothpick op de paardenmarkt. Hierna huiswaarts gegaan.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1371 Gepost op: 7 maart 2016, 12:58:29 »
Elwood???  ;D  Als je er nog geen ruzie mee hebt gehad, heeft hij de kans nog niet gehad   :lol_hitting:
Grapje, Elwood, goed te horen dat je zo twee keer per jaar nog eens buiten komt  ;D


De fiets zal bed(t)weter wel op slot leggen, terwijl hij Paloma een bezoekje brengt tijdens de fietswissel  - euh, shiftwissel  ::)


Je had Lilly nog wel kunnen knippen he, altijd spannend zo te lezen over shiftwissels, geeft ons een heleboel spannende verhalen ....
Anna was niet aanwezig, ah, neen, die doet de nachtshift, klopt ....


En dan nu het reilen en zeilen hier graag, een verslag van wat er allemaal aan de hand is door bema, we zijn in blijde verwachting  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1372 Gepost op: 9 maart 2016, 02:04:40 »
Gisteravond (dinsdag) gaan wandelen en wat gaan drinken met sexmachine en bema, en het was zoals altijd heel gezellig; zoals gewoonlijk ging laatstgenoemde het eerst naar huis...Dan maar verder getrokken met ons aller sexmachine: we gingen samen naar  de KBC-bank in de buurt maar die bleek "omwille van de overlast" (nog maar eens...) gesloten; deze keer hing er een bericht aan de deur, iets wat eerder niet altijd het geval was...Dan maar verder getrokken naar de Londenstraat (Fortisbank) maar ook daar kregen we geen toegang... Op de Noorderplaats lukte het uiteindelijk wél: Ing Paribas bleek toegankelijk...Het is toch onvoorstelbaar dat je in een stad als Antwerpen een half uur moet zoeken om aan centen te geraken, en dat terwijl ze je ontraden om te veel cash op zak te hebben... :017:
Terug in het skw, meer bepaald VT, werden we -allesbehalve vriendelijk- aangesproken door twee Noord-Afrikanen :-\ die ons diets probeerden te maken dat "we niet in een homo- maar wel degelijk in een hoerenbuurt :movingtits aan het wandelen waren"...Alsof we dat niet wisten...Tussen haakjes: ik heb in het verleden al meermaals meegemaakt dat ik aangezien werd als "homo" :017: :-\, maar dat raakt mij allang niet meer, ik weet wel beter: op mijn leeftijd (68) ken ik echt wel mijn sexuele voorkeur (is overigens nooit anders geweest...): het is gewoon de enige zekerheid in het leven die me nog is overgebleven...
Dat eeuwige uitdagen- want dat is het toch, niet meer of niet minder...- van die kerels toch...
Sexmachine ging met gekruiste armen tegenover één van de twee (weliswaar de meest "forse") staan terwijl ik hem aanmaande om verder te stappen, iets wat we dan ook maar gedaan hebben...
En dan werd het snel terug gezellig, wij met zijn tweetjes...
Nog een paar rondjes gemaakt en dan "ons machientje" maar zijn gang laten gaan...
Dus machientje, nu is het aan jou om nog eens een (één of misschien zelfs meerdere...) recensie(s) te schrijven, ik heb mijn best al gedaan de laatste tijd zou ik denken...En dan moet ik - hoe kan het ook anders ?- terugdenken aan mijn "financiële aderlating met een zekere Paloma".
Maar geen nood, er breken binnenkort terug "iets betere tijden" aan wat dat betreft, ik zal nl. geen "soepkieken" :104: meer maar alleen nog een "hete haan" zijn !
Ik blijf altijd "optimist tot in de kist", misschien soms wel wat te "dromerig" maar dan lijkt alles toch zo veel mooier, of niet soms ??? :dance2
Ik wacht alleszins op Is(t)a mi amor om mijn dromen om te zetten in realiteit...!!  :adult
« Laatst bewerkt op: 9 maart 2016, 04:37:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1373 Gepost op: 9 maart 2016, 02:11:17 »
Ing Paribas

In Parijs gaan ze het graag horen.  :dance2

Maar 't is juist, vrijdag omstreeks 22 u wou ik nog snel bij KBC geld gaan afhalen, en de gast van securitas zei dat de bank nu altijd 's nachts gesloten is.

Ben toen maar naar Linkeroever gereden om geld te halen...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1374 Gepost op: 9 maart 2016, 08:12:36 »
Drie mannen slaan zestiger tegen de grond en stelen zijn portefeuille

Een 64-jarige man is in de nacht van maandag op dinsdag van zijn portefeuille beroofd aan de Sint-Paulusplaats in Antwerpen.

De man werd in de rug aangevallen door drie onbekende personen. Hij kreeg een paar rake klappen en viel op de grond. Een van de belagers kwam op hem zitten en stal de portefeuille uit zijn achterzak. Daarna zetten ze het op een lopen in de richting van het Schipperskwartier.

Een getuige snelde de gewonde man ter hulp. De 64-jarige man werd voor verzorging overgebracht naar het Sint-Vincentiusziekenhuis.

GVA : 08/03/2016.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1375 Gepost op: 9 maart 2016, 15:56:58 »
Terug in het skw, meer bepaald VT, werden we -allesbehalve vriendelijk- aangesproken door twee Noord-Afrikanen :-\ die ons diets probeerden te maken dat "we niet in een homo- maar wel degelijk in een hoerenbuurt :movingtits aan het wandelen waren"...Alsof we dat niet wisten...Tussen haakjes: ik heb in het verleden al meermaals meegemaakt dat ik aangezien werd als "homo" :017: :-\ , maar dat raakt mij allang niet meer, ik weet wel beter: op mijn leeftijd (68) ken ik echt wel mijn sexuele voorkeur (is overigens nooit anders geweest...): het is gewoon de enige zekerheid in het leven die me nog is overgebleven...
Dat eeuwige uitdagen- want dat is het toch, niet meer of niet minder...- van die kerels toch...
Sexmachine ging met gekruiste armen tegenover één van de twee (weliswaar de meest "forse") staan terwijl ik hem aanmaande om verder te stappen, iets wat we dan ook maar gedaan hebben...
Ik zal wel uitgebreid berichten over gisteren, maar eerst moet ik nog wat vrijkaartjes de deur uit gooien ....
Ik wil nu al wel wat dieper ingaan op, wat jij zo mooi en respectvol Noord-Afrikanen noemt ..... het waren gewoon achetrlijke kutmarokkaantjes.
Het waren er drie en mijn moeder heeft me altijd gezegd dat je de grootste en de dikste van de bende moet aanpakken, dan kunnen de anderen de stront ruiken in het broekje van hun leider en gaan die vanzelf weg .
Ik laat me niet uitmaken door 'kutmarokkanen", bed(t)weter, nooit ofte nimmer.
Ik was trouwens erg rustig, ik heb gewoon die dikzak gezegd dat hij ook maar een hoerenloper is en dan met gekruiste armen diep in dat snolletje (dat woord snapte hij niet, want hij beantwoordde het met "ik pis op uw moeder" - dat is dan 150 euro voor de grafzerk te laten kuisen, snol) zijn ogen keek ....
In 't schelt ermee, bespaart ons een vliegticket terug naar het land van herkomst  ;D


Het leukste was nog dat ze dachten dat ik een flik in burger was, de volidioten...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1376 Gepost op: 9 maart 2016, 22:13:28 »
...Dan maar verder getrokken naar de Londenstraat (Fortisbank) maar ook daar kregen we geen toegang... Op de Noorderplaats lukte het uiteindelijk wél: Ing Paribas bleek toegankelijk...Het is toch onvoorstelbaar dat je in een stad als Antwerpen een half uur moet zoeken om aan centen te geraken, en dat terwijl ze je ontraden om te veel cash op zak te hebben... :017:
Fusies tussen grote bedrijven gebeuren wel meer de laatste tijd, zie o.a. Ahold en Delhaize.

Dat er bij de banken ook nog fusies zien aan te komen is goed mogelijk, doch onze bet(d)weter is nu toch wel een beetje TE vooruitziend : van de fusie tussen ING en BNP Fortis Parisbas is volgens mij nog absoluut geen sprake.  :pica22  :pica22

Of heeft de Duvel, of misschien het aantal Duvels gisteravond hier zijn invloed gehad ?  :1rij:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1377 Gepost op: 10 maart 2016, 00:01:39 »
Nee hoor, bema, deze keer zullen het de Duvels niet geweest zijn, 'k had er immers maar drie op... ;)
't Was gewoon een vergissing: zoals je weet ben ikzelf in de bank-/verzekeringssector werkzaam geweest, maar dat wereldje volg ik allang niet meer van nabij... :-\
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1378 Gepost op: 14 maart 2016, 13:01:52 »
Mensenhandel, overvallen, straatgevechten en af en toe een schietpartij. De politie maakt zich zorgen om de opflakkerende criminaliteit in het Antwerpse Schipperskwartier en grijpt daarom fors in. Wij gingen mee op stap, net als burgemeester Bart De Wever.

   “Het invoeren van een beperkte gedoogzone in drie straten, waar raamprostitutie wordt toegestaan, is absoluut een succes.”

Zaterdagavond 23u. Het gonst van de activiteit in het Schipperskwartier. Terwijl duizenden mannen zich vergapen aan het blote, rood verlichte vlees in de vitrines, nadert een lange colonne overvalwagens van de politie de buurt. Even later trekt een klein leger van agenten de gedoogzone binnen vanuit alle mogelijke richtingen.

Het Keteltje, het beruchte café waar Afrikaanse prostituees klanten oppikken, loopt spontaan leeg. Zo’n dertig zwarte dames slaan gillend en krijsend op de vlucht. “Die zijn onze actie van een paar weken geleden precies nog niet vergeten”, grinnikt een politieman.

De Afrikaanse dames zijn deze keer niet het target van de speractie. De politie wil de mannen in het Schipperskwartier controleren. Ze worden langzaam samengedreven en met zachte dwang in een grote garage in de Blauwbroekstraat vastgehouden. Een indrukwekkend cordon agenten bewaakt de groep van ruim tweehonderd mannen.

“Dit soort speracties mag je niet zomaar ondernemen”, legt burgemeester Bart De Wever (N-VA) uit, terwijl hij de hele operatie gadeslaat. “Omdat je een hele wijk controleert, moet ik daar als burgemeester een speciale machtiging voor geven. We doen deze actie samen de dienst Vreemdelingenzaken, omdat je in deze buurt nogal wat kans hebt dat je criminele illegalen aantreft. Vroeger moesten we die laten gaan omdat er geen opvangcapaciteit was, maar staatssecretaris Theo Francken heeft een vijftiental opvangplaatsen voor criminele illegalen gecreëerd. Als we vanavond criminele illegalen aantreffen, worden die dus overgebracht naar een gesloten centrum en worden die effectief op het vliegtuig gezet.”

Fouilleren

De Wever staat met enige verbazing te kijken naar de groep mannen die wordt vastgehouden in het garagegebouw. “De sfeer is eigenlijk nog wel ontspannen”, merkt hij op. “Helemaal niet grimmig, zoals ik had verwacht.”

Politieagenten halen een voor een mannen uit het pak. Ze worden tegen de muur gezet, gefouilleerd en hun identiteitspapieren worden gecontroleerd. Opvallend veel mannen blijken over documenten te beschikken die worden verstrekt door de asielcentra. De meesten mogen na controle opnieuw gaan en staan waar ze willen, één enkeling wordt geboeid afgevoerd.

Ook al werden ze bijna twee uur vastgehouden, de meeste heren lijken nog wel begrip te hebben voor de controleactie.

“Vinde gij wa ge zoekt?”

Burgemeester De Wever trekt na de controleactie op wandel langs de vitrines, begeleid door commissaris Jordy De Pauw, de chef van het Wijkteam in de zone West. “Hie sè, den Bart, vinde gij wa ge zoekt?”, grappen enkele voorbijgangers met Kempense tongval. De aandacht van de burgemeester gaat ondertussen naar een openbaar toilet. “Hier woont toch die man die mij een proces wil aandoen om me te dwingen om dit pissein weg te halen”, zegt De Wever, terwijl het afgrijzen van zijn gezicht af te lezen is. “Ik begin die man te begrijpen.” Commissaris De Pauw pikt er snel op in. “U wilt niet weten hoe het er hier zou uitzien als dit toilet hier níét zou staan.”

De commissaris laat ook het kleine politiekantoor in megabordeel Villa Tinto zien. “Hier kunnen we praten met een slachtoffer of even wat papierwerk afhandelen.” De Wever luistert aandachtig, maar is afgeleid door de passionele kreetjes uit de naburige peeskamers. Commissaris De Pauw ziet de verbijstering op het gezicht van de burgemeester. “Ja, de geluidsisolatie is hier niet optimaal.”

Commissaris De Pauw legt uit hoe de politie de buurt probeert te managen. “Dit is een buurt waar altijd wel iets te beleven is, maar het blijft een moeilijke buurt. We kunnen het wel beheersen. Het invoeren van een beperkte gedoogzone in drie straten, waar raamprostitutie wordt toegestaan, is absoluut een succes. Wij kennen iedereen die in deze buurt werkt. Illegale prostituees of minderjarige prostituees zul je hier niet aantreffen in de vitrines. Vanuit de hele wereld komen ze naar ons model kijken. In Gent willen ze doen wat wij doen en ook Amsterdam probeert onze aanpak toe te passen. Maar omdat een aantal fenomenen, zoals diefstallen met geweld, is toegenomen, willen we met acties zoals vanavond laten merken dat we hier aanwezig zijn.”

bron : GVA 14/382016.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1379 Gepost op: 14 maart 2016, 13:17:54 »
Allee, de grootste hoer van Antwerpen was dus op bezoek bij zijn collega's, die wel moeten werken voor hun centen ....  :-\


Wardje de Bever, een verschrikking op zich, die weer de belastingscenten van de hardwerkende Antwerpenaar ertegenaan gooit om vast te stellen wat iedereen al lang weet, en om te tonen hoe rechts hij wel niet is ...... met uiteraard een politiemacht van hier tot Tokyo en terug ..... anders schijten ze in hun broek.


Indien er een steekpartij, schietpartij of  vechtpartij plaatsvindt in het skw, blijven ze ver uit de buurt  tot de hemel terug is opgeklaard .... typisch gedrag van het Antwerpse opperhoofd en zijn blauwbloezen ....  C:-)


Het verbaast me nog dat hij niet rondliep verkleed als paashaas .... of is dat iemand anders  ;D :lol


[attachimg=1]







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal