Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708376 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1395 Gepost op: 23 april 2016, 13:35:04 »
 :happybirthday3: Bema, van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! :49:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1396 Gepost op: 23 april 2016, 15:09:51 »
Hij wordt dan wel een jaartje ouder, bet(d)weter, maar het wordt pas echt ernstig als hij je begint in te halen   ;D :sef
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1397 Gepost op: 23 april 2016, 21:51:59 »
Op Verversrui 2 (Gouden Hoek ) zit overdag de laatste tijd een knappe vriendelijke dame met veel tattoos op de armen.
Zij heeft een naambordje waarop staat : "Lily SM". Aan de blik te zien, ziet het er mij een heel wulpse dame uit, echt iets voor sexmachine !  :lol_hitting:  :lol_hitting:
SM, ik denk dat je deze dame toch eens moet uitproberen , zij is steeds quasi continu bezet, dus vlg mij een zeer goed teken !   :mistress   :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1398 Gepost op: 24 april 2016, 05:44:07 »
Inderdaad, mij "inhalen" zal hij enkel maar "over mijn lijk" kunnen ! ;D
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1399 Gepost op: 27 april 2016, 17:13:43 »
Met het orthodoxe Paafeest (nu zondag 1 mei) op komst, is één ding heel zeker: veel dames zijn afwezig, en ook de wandelaars laten het duidelijk afweten; met dit laatste zal het allesbehalve gezellige wandelweer wel iets te maken hebben... Dit alles heeft voor gevolg dat er verschillende dames veranderd zijn van shift of beide shiften nu combineren: zo heb ik o.m. Lila ( normaal  in de avond/nachtshift op gewone weekdagen op VT18, nu op VT30) en Severine (VT4) vandaag gespot in de dagshift...En ook ons aller Stefanie (Vingerling 6/3)  :035: staat nu ook regelmatig in de avond/nachtshift. Voor de laatste twee kan dit een voorbode zijn van hun vertrek: het is nl. zo dat sommige dames voor hun afreis nog wat proberen bij te verdienen...
Reeds duidelijk afwezig zijn:  de goddelijke Elena (dagshift op SS3/1), Alexandra (dagshift op SS24/6), Gabriela (dagshift op VT34), Lavinja ( dagshift op VT36), Alma (dagshift op VT42), Adelle (dagshift op VT48), Danni ( dagshift op Verversrui 28/1), Linda (dagshift op Verversrui 28/3), en hun collega (dagshift op Verversrui 28/2) wiens naam ik niet ken.
Op die laatste locatie blijft enkel Natascha (raam 8 in de dagshift) volharden, maar zij moet dan ook een uitermate sterk karakter hebben: het troosteloze kind staat daar al drie jaar bijna onafgebroken te koekeloeren ::) van 8 u. 's morgens tot 8 u. 's avonds, zonder veel succes evenwel...
Al bij al mogen we ons gelukkig prijzen dat onze Latina's wel paraat zijn, ze zijn immers niet orthodox...Daarbij denk ik dan aan Maria en Lisa (avond/nachtshift op resp. SS47/1 en 3), de steeds goedgemutste dames Laura (avond/nachtshift op VT36) en Carolina (avond/nachtshift op VT38), Paloma (dagshift op VT41, heel sexy maar "te mijden") en vooral Isa ( dagshift op Vingerling 10/3). Laatstgenoemde is van vorige week maandag terug aan het werk maar ik heb haar praktisch nog niet gezien, eenvoudigweg omdat ze steeds bezet is, maar laat ons wel wezen: dat begrijp ik als geen ander... :dance2
Met betrekking tot haar vraag ik me alleen maar af waar die recensies blijven .... :littleangelx
« Laatst bewerkt op: 28 april 2016, 15:04:18 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1400 Gepost op: 27 april 2016, 19:14:38 »
Op die laatste locatie blijft enkel Natascha (raam 8 in de dagshift) volharden, maar zij moet dan ook een uitermate sterk karakter hebben: het troosteloze kind staat daar al drie jaar bijna onafgebroken te koekeloeren ::) van 8 u. 's morgens tot 8 u. 's avonds, zonder veel succes evenwel...
En toch zal ze mer verdienen dan de gemiddelde hoerenloper op maandbasis en volledig in 't zwart ... anders was ze al lang weg ...  ;)
Van zodra een dame de kamerhuur niet meer kan verdienen, duurt het geen maand of ze zijn ribbedebie
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1401 Gepost op: 27 april 2016, 19:28:16 »
Ja ok, maar ik denk toch dat ze maar amper zal toekomen om haar huur te betalen....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1402 Gepost op: 27 april 2016, 19:30:01 »
"Meer verdienen dan de gemiddelde hoerenloper" ? Daar heb ik toch sterk mijn twijfels over....Alhoewel: het is haar van harte gegund !!!! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1403 Gepost op: 27 april 2016, 19:42:30 »
"Meer verdienen dan de gemiddelde hoerenloper" ? Daar heb ik toch sterk mijn twijfels over....Alhoewel: het is haar van harte gegund !!!! ;)
Misschien denk je dat ze er steeds staat omdat jij er voorbij fietst, ik houd het er eerder op dat ze genoeg verdient ... anders stond ze daar domweg niet ... of stond ze op een trompet te blazen aan den Aldi .... daar betaalt ze geen kamerhuur ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1404 Gepost op: 28 april 2016, 04:19:34 »
Met het orthodoxe Paafeest (nu zondag 1 mei) op komst, is één ding heel zeker: veel dames zijn afwezig, en ook de wandelaars laten het duidelijk afweten; met dit laatste zal het allesbehalve gezellige wandelweer wel iets te maken hebben... Dit alles heeft voor gevolg dat er verschillende dames veranderd zijn van shift of beide shiften nu combineren: zo heb ik o.m. Lila ( normaal  in de avond/nachtshift op gewone weekdagen op VT18, nu op VT30) en Severine (VT4) vandaag gespot in de dagshift...En ook ons aller Stefanie (Vingerling 6/3)  :035: staat nu ook regelmatig in de avond/nachtshift. Voor de laatste twee kan dit een voorbode zijn van hun vertrek: het is nl. zo dat sommige dames voor hun afreis nog wat proberen bij te verdienen...
Reeds duidelijk afwezig zijn:  de goddelijke Elena (dagshift op SS3/1), Alexandra (dagshift op SS24/6), Gabriela (dagshift op VT34), Lavinja ( dagshift op VT36), Alma (dagshift op VT42), Adelle (dagshift op VT48), Danni ( dagshift op Verversrui 28/1), Linda (dagshift op Verversrui 28/3), en hun collega (dagshift op Verversrui 28/2) wiens naam ik niet ken.
Op die laatste locatie blijft enkel Natascha (raam 8 in de dagshift) volharden, maar zij moet dan ook een uitermate sterk karakter hebben: het troosteloze kind staat daar al drie jaar bijna onafgebroken te koekeloeren ::) van 8 u. 's morgens tot 8 u. 's avonds, zonder veel succes evenwel...
Al bij al mogen we ons gelukkig prijzen dat onze Latina's wel paraat zijn, ze zijn immers niet orthodox...Daarbij denk ik dan aan Maria en Lisa (avond/nachtshift op resp. SS47/1 en 3), de steeds goedgemutste dames Laura (avond/nachtshift op VT36) en Carolina (avond/nachtshift op VT38), Paloma (dagshift op VT41, heel sexy maar "te mijden") en vooral Isa ( dagshift op Vingerling 10/3). Laatstgenoemde is van vorige week maandag terug aan het werk maar ik heb haar praktisch nog niet gezien, eenvoudigweg omdat ze steeds bezet is, maar laat ons wel wezen: dat begrijp ik als geen ander... :dance2
Met betrekking tot haar vraag ik me alleen maar af waar die recensies blijven .... :littleangelx
Ik ben wel een héél belangrijke dame vergeten in mijn relaas van de "vetrokken dames": Julia van SS32/1 (avond/nachtshift), zeker niet de minste, neen "het meisje" waar ik als "vierenzestigste jarige puber" stapel verliefd op werd ; hoe dan ook, we zijn ondertussen vier jaar verder, maar toch: deze Julia zal voor eeuwig in mijn geheugen gegrift blijven ! t4533 En dat weet zij ook, daar ben ik heel zeker van !
Slotsom: de prachtige Julia met een (eveneens) goed geheugen....
« Laatst bewerkt op: 28 april 2016, 15:06:12 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1405 Gepost op: 28 april 2016, 11:18:39 »
Ik lees niks van Ista, bed(t)weter ..... je gaat me toch niet zeggen dat jij haar raam blijft voorbijfietsen zonder je lader eens in haar oplaadmondje te pluggen  ;D :sexxx
Beschouw het als een reverse bankautomaat, hier steek je 50 euro in, in plaats van eruit te halen, maar  is dan ook niet zo saai  :inlove
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1406 Gepost op: 28 april 2016, 15:25:09 »
Ik KAN Is(t)a of een andere dame gewoon niet meer bezoeken, en dat om financiële redenen: je mag er zelfs van uit gaan dat ik op dat punt nooit nog "bijdragen" aan dit forum zal kunnen leveren....
Dromen zijn gelukkig nog gratis, zodus... :039:
Binnenkort is het vakantiegeld, en dan neuk jij opéén dag meer dan ik op een ganse maand  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1407 Gepost op: 1 mei 2016, 20:47:27 »
Hoe is de situatie daar met de latina bende, bet(d)weter?
Maria, die is er,  maar al enig spoor van Anita, Raquel en Stefanie? Of zouden die laatste 2 echt er meer dan een half jaar tussenuit zijn om pas in juli terug te keren?  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1408 Gepost op: 2 mei 2016, 10:55:35 »
Neen hoor, geen spoor van Anita, Raquel of Stefanie... ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1409 Gepost op: 2 mei 2016, 10:58:45 »
Inderdaad, geen spoor van Anita, Raquel of Stefanie... ::)
De tweede heb ik intussen te pakken gekregen, ze zit op haar paard in het thuisland .... luxegrieten verdorie en wij maar betalen, en zij kopen daar paarden van  ;D
En 't is nog een rost paard ook  :-\ :bud
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal