Auteur Topic: JUANNA  (gelezen 4665 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JUANNA
« Gepost op: 30 maart 2016, 16:57:41 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]

[attachimg=8]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
JUANNA
« Reactie #1 Gepost op: 5 mei 2016, 15:19:09 »
Ik moet zeggen dat Juanna op de foto's er een tikkeltje mooier uitziet dan in het echt, maar het blijft nog steeds een leuke meid om te zien. Ze heeft well heel iets een buikje, maar niet storend. Juanna begon eerst met wat schoonmaak werkzaamheden. Ze reinigde even haar mond met mondwater, wat ik opzich positief vind, vooral als dames tongzoenen. Helaas doet Juanna dit niet. Daarna haalde ze even een nat doekje door haar poes en met een ander doekje ontdeed ze zich van lipstick op haar lippen. Toen was ik aan de beurt. Mijn lid werd ook even grondig gereinigd met een nat doekje en daarna begon ze met een blowjob.  Deze blowjob was een beetje zonder gevoel en een beetje eentonig. Ik heb ze weleens beter gehad en ook vandaag zou ik nog betere krijgen. Ik heb haar dit daarom maar niet al te lang laten doen. Ze kwam naast me liggen en wilde eigenlijk gelijk een condoom pakken om vervolgens te neuken, maar ik wilde eerst even met haar zoenen. Het zoenen bij haar blijft alleen een beetje met de lippen en met weinig gevoel. Jammer dat er niet meer zoveel dames goed zoenen op dit moment in de Pauschalclubs. Vroeger waren er behoorlijk wat die wel tongzoenden en erg goed ook.
Het zoenen heb ik toen ook maar gelaten voor wat het was. Tot op dit moment viel het me allemaal wel een beetje tegen, zeker omdat we een leuke spontane kennismaking hadden in het restaurant. Ze pakte het condoom weer en deed deze over mijn lid en kwam boven op me zitten en begon me te rijden. Niet stevig of snel, maar heel rustig. Dit beviel me wel en ik kon haar goed voelen. Doordat het ritme laag was kon ik het een behoorlijk tijd volhouden en ik kon lang van haar aanblik genieten, haar borsten en tepels likken en zoenen en haar heerlijke kontje vastpakken. Op een gegeven moment trok ik haar naar me toe, waardoor ze op mijn borst lag en waardoor ik zelf het ritme kon bepalen. Ik heb het ritme iets verhoogd en het duurde niet lang of het eerste orgasme van de dag kwam.
Juanna is een erg leuke meid in de omgang, maar op de kamer is het niet van hoog niveau, hoewel het neuken wel erg lekker was met haar. Als ze zou tongzoenen en haar blowjob-kwaliteiten beter waren, zou ik zeker weer een kamer met haar nemen. Nu zou ik twijfelen. Juanna staat nog steeds op de website, maar ze is al een aantal weken niet meer aanwezig. Misschien dat deze job toch niet echt voor haar iets was.

Naam: Juanna
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels, Duits en Spaans
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,58 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 53Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10
Aftersales: 6/10
Cijfer: 6/10
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.