Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464246 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #300 Gepost op: 14 oktober 2016, 18:17:05 »
Vergadering afgelopen. Constructief geweest 8).

Pret, Taylor en SM gaan nu op kamer met Sonja. Tijd voor een kleine gangbang :-\.

Dan zal ik mijn pocketje ook maar eens gaan zoeken he 8)  ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #301 Gepost op: 14 oktober 2016, 19:01:18 »


Aanwezig, althans wat ik heb gezien: Bla bla bla etc etc etc en Sonja.
Die laatste was zo voor het grijpen. Zit nu op het terras.

Want op het terras is gebruik van mobieltjes toegestaan en zo zijn Sonia en ik vandaag toch nog een beetje bij elkaar  ;)


Maak je geen zorgen om Sonja, Judas, ze is in goede handen  :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #302 Gepost op: 14 oktober 2016, 19:09:31 »


Aanwezig, althans wat ik heb gezien: Bla bla bla etc etc etc en Sonja.
Die laatste was zo voor het grijpen. Zit nu op het terras.

Want op het terras is gebruik van mobieltjes toegestaan en zo zijn Sonia en ik vandaag toch nog een beetje bij elkaar  ;)
Ze vertelde met ene SM te appen en zo. Ik ken hem niet [emoji23][emoji23][emoji23]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #303 Gepost op: 14 oktober 2016, 19:23:08 »
Aan de bar zitten ouwenelen met vendezz, kanariepiet, Taylor, pret, sexmachine en bartdepauw. Een paar bellen Vino die op een gegeven moment voelbaar waren.

Inmiddels de inwendige mens versterkt. En dat doet weer goed. Inmiddels ook gearriveerd. Linet en Petra.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #304 Gepost op: 15 oktober 2016, 01:35:25 »
Rond etenstijd was het opvallend rustig, maar na 20 uur nam het aantal bezoekers weer fors toe . Na 22 uur (happy hour) proppievol
Verder nog gespot: Vanessa, Linet, Petra, Alina, Melissa1.
Er lopen een paar nieuwe optic fick dames rond van het formaat 'pocket'balkangirl. Een met kort blond haar die van de ene kamer naar de andere hopt.
Victoria, Delia, Linet, Sonja en Vicky niet vrij. Mara? Eens zou het er van moeten komen.
Na een paar rondjes weer naast Jessica plaatsgenomen........2 uurtjes met jacuzzikamer. 100% GFE, wat kan die TZ........ .
Na de kamer liep ik Victoria in de armen. "Warum gehst du nicht mit mir auf Zimmer?". "Ja......waarom ben jij altijd bezet ". Woensdag met de party, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Tijd om het spektakel in Lemiers te verlaten.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #305 Gepost op: 15 oktober 2016, 02:52:16 »
Memorabel avondje. Mede omdat ik op een kwartier tijd door 3 meiden ben 'afgewezen' :-\, iets wat me tot dusver in al mijn clubbezoeken ooit nog maar 1 keer met 1 meid was voorgevallen...

Daarnaast ook met Sonja op kamer beland, maar the time and the feeling zaten niet goed, waardoor het bij knuffelen en praten is gebleven. Eerste keer dit jaar en eerste keer sinds heel lang dak nie geneukt heb tijdens een kamergang. Kan gebeuren. Sonja kon er hoegenaamd niks aan doen, en die neukpartij met haar, die komt er ongetwijfeld nog wel eens van!

Verder: veel plezier gemaakt met oa Pret, Taylor, SM, Sjeufke en Vendezz. Thanks mannen: het was weer tof!!

En last but certainly not least: mijn ster van de avond, en dat verre van voor de eerste keer: pocketje Julia. 2 lange kamergangen, 2 maal a trip to paradise ;D.

Sixsens: het was weer tof! Tot de volgende.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #306 Gepost op: 15 oktober 2016, 04:23:58 »
Memorabel avondje. Mede omdat ik op een kwartier tijd door 3 meiden ben 'afgewezen' :-\ , iets wat me tot dusver in al mijn clubbezoeken ooit nog maar 1 keer met 1 meid was voorgevallen...

Daarnaast ook met Sonja op kamer beland, maar the time and the feeling zaten niet goed, waardoor het bij knuffelen en praten is gebleven. Eerste keer dit jaar en eerste keer sinds heel lang dak nie geneukt heb tijdens een kamergang. Kan gebeuren. Sonja kon er hoegenaamd niks aan doen, en die neukpartij met haar, die komt er ongetwijfeld nog wel eens van!

Niet te nederig, KP, je bent resoluut afgewezen en straal genegeerd door 3 meiden op minder dan 5 minuten  ;D
Binnen 3 weken komt die blonde je gewoon smeken om te kameren, tegen dat 't nieuw van haar af is, maar wat een lekker wijf is me dat zeg ..... :-\ :blonde :ladyinred :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #307 Gepost op: 15 oktober 2016, 09:44:23 »

[/quote]
Binnen 3 weken komt die blonde je gewoon smeken om te kameren, tegen dat 't nieuw van haar af is, maar wat een lekker wijf is me dat zeg ..... :-\ :blonde :ladyinred :shakekontje
[/quote]
De achterbakse SMeerlap heeft zijn ogen weer de kost gegeven terwijl hij net daarvoor zoete koekjes heeft zitten bakken met mijn verloofde  :040:
Van twee walletjes eten, noemen wij dat hier.
In het bijzonder van toepassing op de SMeerlap die beter naar de Wallen zou gaan ipv onschuldige meisjes het hoofd op hol te brengen!! bab7

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #308 Gepost op: 15 oktober 2016, 11:37:09 »
Gisteren was het wederom een gezellige dag met mede rakkers. Pret had een Bulgaarse dagje met Stacey, Melanie en Simona. Geen enkel van de meiden liet vingeren toe, maar dat heeft de pret niet bedrukt.  :lol

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #309 Gepost op: 15 oktober 2016, 14:34:30 »
Het bewolkte/regenachtige westen, inmiddels ingeruild voor het kuuroord in Lemiers.

Live vanuit het internet en belcafe.

Een slordige 25-30 dames al aanwezig, nagenoeg een gelijk aantal heren.

Dames die inmiddels gespot zijn, Crystal, Stacey, Daniella, Julia, Anna, Cleo, Mickey, Miruna, Daniella, Sonia, Carmen1, en nog een aantal bekende gezichten waar ik geen naam bij weet, tevens een aantal "nieuwe" gezichten gespot.

Het zwembad ligt er uitdagend bij, wie waagt als eerste de sprong. :lol
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #310 Gepost op: 15 oktober 2016, 14:44:00 »
Je schatje was gisteren echt in vorm, heeft zowaar een  show weggegeven in de bar na middernacht ....ik had dat nooit gedacht van Sara ......het was gewoon WOWOW   :blonde


En goedgeluimd als altijd, ze wist trouwens van je komst al af ...... "mon amour vient demain, jee jee"  ;D ;)


Het probleem in SixSens voor mij momenteel .... zovele schatjes, en maar één klein pietje  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #311 Gepost op: 15 oktober 2016, 18:33:23 »
Inmiddels is het aantal dames toegenomen, o.a. Victoria, Lena, Emily, Roxy, Cindy en Simona ook gespot. Net toen ik dacht over te moeten schakelen naar het plan plus, verscheen daar Dominicaanse Sarah.

Na 2 uur de kamer verlaten, net een vorkje geprikt, en een duik genomen in het zwembad (was geen eens de 1ste).

Later meer.  :bud
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #312 Gepost op: 15 oktober 2016, 20:44:29 »
Nella, Maya, yasmine, Petra, Ellen, Lavia en nog een lichting, voor mij onbekende, dames gespot.

Net op op de kamer geweest met een "full member" van de "DikkeKontenClub", de Turks/Duitse Sibel, gekleed in een rood setje. Presales vooraf oke, op de kamer gaat de turbo er op, dus geen herhalingsgevaar.

Eind van de middag kwamen er 2 stellen binnen, in de veronderstelling dat het een paren-/swingersclub was, helaas zijn ze na een kort verblijf weer vertrokken.

Twijfel nog, een dame pakken of naar huis.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #313 Gepost op: 15 oktober 2016, 21:03:31 »
Nella, Maya, yasmine, Petra, Ellen, Lavia en nog een lichting, voor mij onbekende, dames gespot.

Net op op de kamer geweest met een "full member" van de "DikkeKontenClub", de Turks/Duitse Sibel, gekleed in een rood setje. Presales vooraf oke, op de kamer gaat de turbo er op, dus geen herhalingsgevaar.

Eind van de middag kwamen er 2 stellen binnen, in de veronderstelling dat het een paren-/swingersclub was, helaas zijn ze na een kort verblijf weer vertrokken.

Twijfel nog, een dame pakken of naar huis.
Je hoeft helemaal niet te kiezen, pak een dame mee naar huis  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #314 Gepost op: 19 oktober 2016, 14:19:52 »
Na wat oponthoud dan toch rond 14 uur binnen gekomen
Wat zien de dames er prachtig gekleed uit!!!
Julia en Simona smashing !
En Sonia.... t4533

Lekkere brunch hapjes , verjaardagsfeestje gaat een prima dagje worden.
Buiten stormt en regent het, binnen is het zwoel en behoorlijk druk.