Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700758 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #495 Gepost op: 13 september 2017, 21:06:17 »
@TheWalkingRed

Welkom op Relaxxxboard!
Geniet van wat je leest en laat ons weten wat jij allemaal uitspookt!

Gr,
Sjeuf

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #496 Gepost op: 14 september 2017, 17:09:30 »
Kan iemand meer info geven over volgende dame: aanwezig rond 12u vandaag (woensdag 13/9) in Club 23, Vanderdoncktgang 23. Zei Spaanse te zijn, naam was Jessy/Jessie/Jissy en was rond de 26 jaar, sprak basic Engels en verstond zeker niet alles. Gaf een soort standaard 50€ service maar wel met voldoende aandacht, zeker omdat het voor mij de eerste keer was bij een DVP. Zou graag een review schrijven over de dame en wil zeker geen dubbele schrijven.

Zou het deze kunnen zijn ? hxxps://www.hookers.nl/forum/raamprostitutie/belgi%C3%AB/gent-en-oostende/63131-gent-vanderdoncktdoorgang-23r-jessy
Vervang de xx door tt

Naam:   Jessy
Stad:   gent
Straat:   vanderdoncktdoorgang
Huis / kamer nr.:   23R
Geslacht:   Vrouw
Leeftijd:   20 - 25
Lengte:   1.40 - 1.65
Uiterlijk:   Oost Europees
Kleur haar:   Blond
Lichaamsbouw:   Normaal
Cupmaat:   B
Siliconen:   Nee
Piercing:   Nee
Tatoeages:   Weet niet

Ervaring:
Dag van de week:   Dinsdag
Dagdeel:   Avond
Duur van bezoek:   30 Min
Rookvrij:   Ja
Algehele hygiene:   Lekker fris
Totale kosten:   EUR 50

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #497 Gepost op: 14 september 2017, 17:49:27 »
@Sjeufke: bedankt, zal ik zeker doen! Het is allemaal nog erg nieuw maar heb zeker geen spijt van de eerste keer gisteren

@Tellme: klopt helemaal! Ze is blijkbaar wel Oost-Europees ipv Spaans maar beschrijving en reviews kloppen volledig. Zal er snel ook zelf eentje schrijven.

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #498 Gepost op: 16 september 2017, 19:33:12 »
Gisteren nog eens een korte verkenningstocht in Gent, rond 13:00-14:30, opvallend is hoe doods de Belgradostraat lijkt, in de Vanderdoncktgang al niet heel veel beter (5-tal dames) en maar een paar dames in de Schepenvijverstraat. Blijkbaar zou dit in Antwerpen en Brussel anders zijn? Ook bijna allemaal Oost-Europees type, niet slecht maar opvallend. De Bulgaarse Nina trok wel mijn aandacht, vreemd genoeg geen review over haar op deze site maar zal snel verandering in komen 8)

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #499 Gepost op: 16 september 2017, 20:10:42 »
@TheWalkingRed. Tip: Hongaarse Lizzy (Belgradostraat 04, uiterst linkse raam, dagshift) is een leuke meid! Vlotte babbel, correcte service en geen gezaag voor meer geld.

Zwart haar, lekker wit velletje, B-cup. Heeft altijd een zwart kleedje aan.

Zowat de enige meid van ongeveer jouw leeftijd, al de rest van de Belgradostraat heeft toch al menige jaren op de teller staan.

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #500 Gepost op: 16 september 2017, 20:49:39 »
Bedankt voor de tip, komt zeker op mijn verlanglijstje! Viel mij idd ook op, zelfs in de andere straten maar enkele dames die jonger dan 25 leken. Altijd leuk om iemand dezelfde leeftijd te ontmoeten, rijpere dames zullen even moeten wachten.

Offline TheWalkingRed

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #501 Gepost op: 18 september 2017, 20:23:36 »
Helaas geen Hongaarse Lizzy gevonden vandaag, raam bleef helemaal leeg. Wel twee reviews op komst, een teleurstelling en een redelijke ervaring gelukkig. Zal nu voor een tijdje rustiger aan doen omdat ik minder in Gent moet zijn + financieel ook even wachten nu, het was een spetterende week met ups en downs in ieder geval ;D @moderatoren: is het mogelijk om '(Spanje)' toe te voegen aan de titel van Jessy haar review?
« Laatst bewerkt op: 18 september 2017, 21:08:20 door TheWalkingRed »

Offline GOTCHA_336

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #502 Gepost op: 4 oktober 2017, 17:00:29 »
Ik ben nieuw op deze site (en de hele wandelbuurten). Ik heb al een paar keer rondgewandeld in Gent maar ben eerlijk gezegd nog niet durven binnenstappen. Dus daarom vraag ik hier wat raad. Welke meisjes bestelen hun klanten niet? Welke meisjes zijn aanraders? Of waar moet ik best weg blijven? Ik ben enkel overdag in gent trouwens. Alvast bedankt en ik hoop de komende dagen of weken ergens binnen te wandelen!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #503 Gepost op: 4 oktober 2017, 19:39:23 »
Ik ben nieuw op deze site (en de hele wandelbuurten). Ik heb al een paar keer rondgewandeld in Gent maar ben eerlijk gezegd nog niet durven binnenstappen. Dus daarom vraag ik hier wat raad. Welke meisjes bestelen hun klanten niet? Welke meisjes zijn aanraders? Of waar moet ik best weg blijven? Ik ben enkel overdag in gent trouwens. Alvast bedankt en ik hoop de komende dagen of weken ergens binnen te wandelen!

Welkom op Relaxxxboard!
Er is een aantal schrijvers hier die Gent goed kennen.
Mijn advies is ook om de topics over Gent eens door te nemen. Zeker de post van de laatste 6 maanden. Dan krijg je al een goed beeld.

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #504 Gepost op: 5 oktober 2017, 16:48:29 »
Welkom op deze site ook van mij.
Om op je vraag te antwoorden "Welke meisjes bestelen hun klanten niet ?".
Als je dat letterlijk bedoeld, dan geef ik je deraad om steeds gepast geld mee te nemen.
En je kleding zo te leggen/hangen dat deze niet bereikbaar is voor graaiende handjes van de collega's van de dame in kwestie.
Als je dat figuurlijk bedoelde, dan heb je het waarschijnlijk over de duur en de kwaliteit van het bezoek. En daar je dat is voor elke dame anders.

"Wie is een goeie dame ?"
Dat hangt af van je eigen smaak.
Kies een dame uit die het meest beantwoord aan je smaak kwa looks.
En lees inderdaad de meest recente ervaringen, dat brengt je wel op een idee.

Offline GOTCHA_336

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #505 Gepost op: 5 oktober 2017, 20:09:53 »
Eerst en vooral @Sjeufke en @Tellme bedankt voor de uitleg en tips! Ik ga is beginnen rondkijken en hopelijk kan ik jullie binnen een paar dagen mijn 1e verslag uitbrengen.

fafi

  • Gast
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #506 Gepost op: 9 oktober 2017, 22:36:34 »
Lizzy in Belgradostraat 4/1 is top!
Geen goeie hoer, je moet alles zelf doen, maar wel lief en vriendelijk en niet zagen om geld.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #507 Gepost op: 10 oktober 2017, 08:54:59 »
Lizzy in Belgradostraat 4/1 is top!
Geen goeie hoer, je moet alles zelf doen, maar wel lief en vriendelijk en niet zagen om geld.

Vreemde beoordeling vind ik dit toch.
De dame is geen goeie hoer en je moet alles zelf doen.
En toch vind u haar top.
Het eerste statment zegt al genoeg, als een dame geen goeie hoer is dan zijn haar diensten niet goed en keer ik er niet meer terug.
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2017, 09:51:53 door Tellme »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #508 Gepost op: 10 oktober 2017, 23:02:03 »
Vandaag was het stakingsdag bij de NMBS en kon ik niet bijtijds op het werk arriveren. "Een vrije dag zo midden in de week, what shall we do?" Juist ja, een wandelingetje maken door het glazen straatje ;).

Ik heb vandaag het hoog lot gewonnen: ik heb Sylvia, één van mijn favorieten uit het SKW, teruggevonden (huidige werknaam is me onbekend). We hadden elkaar al in geen drie jaar nog gezien! Dat gebeurt ook niet alle dagen, hé.

Verslag vind je hier http://relaxxxboard.com/index.php/topic,12047.msg110992.html#msg110992

En als ik nog niet verzadigd genoeg was, ben ik ook nog eens langs Lizzy geweest. Maar eerst even dit:

Lizzy in Belgradostraat 4/1 is top!
Geen goeie hoer, je moet alles zelf doen, maar wel lief en vriendelijk en niet zagen om geld.
We hebben vorig weekend al bezoek gehad van een internettrol (Benjaman). Hoe noem je het geval fafi dan? Iemand die speciaal een profiel aanmaakt om een meid af te zeiken, en dan weer verdwijnt in het holst van de nacht? Komaan...

@fafi. Ze is niet alleen lief en vriendelijk, ze is bovenal ook correct. Vandaag had ze tandpijn en meldde ze me vooraf dat ze niet kon pijpen. In plaats daarvan, zou ze me wel wat meer tijd geven. Wat denk je dat het gros van die Oost-Europese stresskiekes zouden doen? Eerst cashen en dan zeggen: "Sorry geen pijpen vandaag". Tis maar da ge 't wet.

Het is geen PSE van de bovenste plank, dat is waar. Eerder GFE. Gesteld dat ik me in Babylon zou bevinden, ja dan was ik licht teleurgesteld. Maar bij mij is ze zeker niet passief. Waarom ze dat bij jou wel is, dat is eigenlijk jouw probleem.



« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2017, 23:12:46 door Shakir »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #509 Gepost op: 3 december 2017, 15:48:58 »
Live vanuit het glazen straatje :bud

>> Na de catastrofale clubdag gisteren in Sixsens, was ik nu toe aan wat ontspanning (de omgekeerde wereld, ik weet het).

>> Bezetting is iets minder, doch voldoende mooie jonge dames aanwezig.

>> Sylvia is terug in Gent:
 
   http://relaxxxboard.com/index.php/topic,12047.0.html

   Voorheen in het SKW (vanaf 2013), dan enkele maanden in Gent, om dan blijkbaar terug in het SKW te belanden. Afin, nu terug Gent. Het wordt ingewikkeld... Btw: een bloedmooi, vriendelijk en intelligent meisje die vrij goede service geeft.

>> Een uitstekend kamertje gedraaid met Lizzy, mijn liefje van de Gentse buurt. Kort verslagje volgt nog.

>> Een gemiddeld kamertje gedraaid met Dori/Livia/Olivia (ja, ze heeft drie werknamen). Een guitig GND-type met gezellig zijvet.

>> Beide meiden waren Hongaars. Gent is dan ook het bastion van de Hongaarse dames.

>> De frustraties van de kl*te-dag in Sixsens gisteren zijn nu volledig weggeneukt (één van de triestigste clubdagen van het jaar overigens).

>> Normaal gezien passeer ik hier op weg naar de stadsbib. Vandaag was ik op weg naar de Delhaize. Letterlijk twee vluggertjes tussen de soep en de patatten dus ;D.

Lang leve het vluggertje!
« Laatst bewerkt op: 3 december 2017, 16:00:46 door Shakir »