Auteur Topic: Marinelle (Bulgaarse)  (gelezen 14192 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Marinelle (Bulgaarse)
« Gepost op: 24 juli 2014, 09:25:19 »
Recent in Yin Yang gekamerd met de 24 jaar jonge Maribelle. Naar eigen zeggen is ze Spaanse, maar ik ben er quasi zeker van dat ze Bulgaarse is. Voelt btw allemaal hetzelfde aan ;). Ze werkt sinds 2 weken in Yin Yang.

Maribelle heeft een leuk gezichtje met mooie, expressieve, groene ogen. Het is een kleine meid van ongeveer 1,60m. Ze heeft een mooi figuurtje, een lekkere kont een een mooie, echte A-cup. Geen piercings of tatoeages.

De service was top: lekker tongzoenen, zalig pijpen, ze laat zich gewillig beffen en wordt daarbij lekker nat, 69 en uitstekend neuken. Cowgirl, reversed cowgirl, missio, staand doggy, en afgemaakt met gewone doggy. Met een knal klaargekomen.

Presales waren top: we hebben zeker 30 minuten rustig gepraat en geknuffeld vooraleer de sleutelvraag kwam. Aftersales waren minder: ze lachte lief naar me, telkens ze me zag, maar daar bleef het dan ook bij.

Herhalingsgevaar: 100%!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Marinelle (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 24 december 2014, 10:12:41 »
Marinelle werkt nog steeds in YY. Gisteren heb ik een leuk gesprekje met haar gehad en ze slaagde er ondertussen op een subtiele manier (streeltjes, kusjes, handen op de poep...) in mijn lust op te wekken. Een kamergang is er wel niet van gekomen. Ze gaat nu enkele dagen naar huis, maar zal ook in 2015 in YY te bewonderen zijn 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Marinelle (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2015, 15:42:58 »
Mijn 3de kamertje gisteren in YY was voor Maribel. Met dit schatje had ik midden 2014 al eens gekamerd. Ze kende mij nog en net als Veronika kwam ze me gisteren regelmatig gezelschap houden en probeerde ze me telkens subtiel tot een kamergang te verleiden.

Toen ik op een bepaald moment aan de bar zat te mokken over mijn tegengevallen kamergang met Natasha, besloot ik me te laten verleiden door Maribelle en na een leuke pre-sale belandde ik nog eens met haar op kamer.

Maribelle heeft een lekker lichaampje en ze weet hoe ze een klant moet verwennen: lekker tongzoenen, zalig pijpen en gevarieerd neuken. Ze neemt zelf heel veel initiatief.

Al na zo'n 20 minuten ben ik knallend klaargekomen. Maribelle heeft Piet afgekuist, we hebben nog even gepraat over Bulgaarse furiën ;) en ik heb de kamer na exact 30 minuten heel tevreden verlaten. 

Herhalingsgevaar: heel groot!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Marinelle (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2016, 19:43:28 »
Deze lieve meid is nog steeds aanwezig in YY. En ze is nog steeds populair. Ze rijgt de kamertjes aaneen. En terecht. Het is een mooie meid met een uitstekende service.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum