Auteur Topic: Aline (Elina)  (gelezen 3241 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Aline (Elina)
« Gepost op: 4 oktober 2016, 23:45:46 »

[box title=Alina]
Land:             Roemenie
Taal:              Engels
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:             1,65m
Model:               Slank
BH:                    A-cup met kleine fijne tepeltjes
Kontje:              Fris gewassen
Haarkleur:         Blond
Haarlengte:       Carré
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Zoenen PZC NMC Likken
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Lief
+ Zeer enthousiast
[/box]
[box title=extra info]
Pril als DVP maar super potentieel volgens mij. Ze heeft alvast een eerste fan ;)
[/box]

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Aline (Elina)
« Reactie #1 Gepost op: 4 oktober 2016, 23:52:11 »
In het restaurant zag ik een blond kopje dat mijn aandacht trok. Normaal val ik niet op blond maar ik heb het wel voor een Carré coupe.

Wat later in de bar plaatste ik me strategisch om haar even te observeren.
Ze leek me nieuw en niet zeker van haar stuk. Ze ontweek oogcontact met de beren en een beer die naast haar ging zitten bleek ze te negeren waardoor hij even later afdroop.

Ik hou van de subtiele aanpak en niet een plof naast haar, hoe krijg ik contact?
Linet ploft zich in dezelfde zetel. Wat zou ik graag tussen beide in zitten, deze 2 door onze lieve heer geschapen mooie wezentjes.
Linet kijkt me aan en vraagt wat ik van blondje vind. Mijn mondhoeken gaan omhoog en ik geef een thumbs-up.

Als een dartel veulen springt ze in mijn armen. Brede glimlach, vol enthousiasme. Dit had ik niet verwacht. Ze is oprecht blij en ready for duty. Blij verrast kijk ik in haar mooie knikkers en smelt.
We maken even kennis in goed Engels en staren elkaar verlegen aan. Het blijkt dat Linet fungeert als haar mentor en beschermengel. Wel ze kan in ieder geval de knepen leren van een professional.

Op de kamer duiken we naakt op bed en onmiddellijk focust ze op piemelmans. Nog nooit zo snel aan een blowjob begonnen. Het voelt goed met haar en ik geef aan dat ik geen haast heb en dirigeer haar naast me voor een zoen en knuffelsessie.
Het is merkelijk nog nieuw voor haar en vermoedelijk ben ik één van haar eerste knuffelberen.
We zoenen en haar focus gaat weer naar piemelmans. (Ja, ik weet hij is onweerstaanbaar:)).

Blowjob skills moeten nog een beetje groeien maar het enthousiasme dat ze aan de dag legt is een droom voor elke sessie.
Wederom geef ik aan niet gehaast te zijn en we knuffelen wat verder. Ik zak af naar haar grotje. Ronduit heerlijk. Moet je zelf maar eens proberen.
Ze dwingt haarzelf om niet te genieten, maar voel haar soms twijfelen. Wat teasen en haar buik begint te rollen. Even later verliest ze de controle en ik krijg een Roemeense tirade te horen. Ik vraag 'Not good?'. Ze krijgt het rood op de wangen en knikt van wel, de hersenen willen nog even niet en er komt enkel wat Roemeens uit.

Even later bezorgt ze me nog een lekker orgasme, hier was niet veel meer voor nodig.

Ze moet even bekomen en ik zelf ook en vraagt of ze snel een drankje mag gaan halen. Uiteraard knik ik van ja en nog geen 15 seconden later is ze reeds terug.
We zitten reeds over de 50 minuutjes. Ze kruipt nog even op mijn schoot, we kijken elkaar verlegen aan en verlaten de kamer.
Op de weg naar boven kruisen we Linet die even polshoogte neemt en vraagt hoe het was, ze antwoordt bun, ik glimlach en corrigeer foarte bine.

Qua aftersales lieve kruisende blikken en enkele goednacht zoenen bij het verlaten van de club.

Herhalingsgevaar : elke dag weer als ik kon.