Auteur Topic: Anna  (gelezen 50931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anna
« Gepost op: 27 februari 2013, 21:44:37 »
Recensie volgt later  :douchen.




[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 17 maart 2013, 21:29:07 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2013, 00:13:45 »
Zalige, zalige afwerksessie was dat.  Hoe kan dat nu uit de mond van een GFE-heer komen?  Meer later  :ladyinred .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #2 Gepost op: 2 maart 2013, 01:07:17 »
Zalige, zalige afwerksessie was dat.  Hoe kan dat nu uit de mond van een GFE-heer komen?  Meer later  :ladyinred .


Nou SEF met een dame met deze optiek begrijp ik al precies wat je bedoeld, zelfs zonder je recensie gelezen te hebben.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Anna
« Reactie #3 Gepost op: 12 maart 2013, 21:03:06 »
Op vraag van een maat van mij, samen naar Stuttgart getrokken.  Hij wou Paradise en Sakura ook wel eens gezien hebben.  Zijn voorkeur gaat net iets meer naar Sakura, vanwege de dames optik.

Terzake dan.

Het was weeral een fantastische dag en ik had er al een geile lange vriendinnetjessessie opzitten.  's Avondslaat viel mij ineens Anna op.  Ik klasseerde ze in mijn gedachte meteen bij de mooiste dame van de club op dat moment.  Die wou ik zeker nog een pleziertje gunnen (of beter mezelf).  Ja, ineens viel ze me op.  Ik had ze eerder op de dag nog niet gezien.  Toch moest ik ze eigenlijk al gezien hebben want het was uitgerekend zij die iets tegen mijn in spe GFE-vriendinnetje van die dag had gezegd.  Ik had toen echter veel te veel oog voor mijn vriendinnetje.  Ik stond halfweg op de trappen (om naar de kamers te gaan), boven haar hoofd.  Mijn vriendinnetje zat beneden in een sofa.  Ik wachtte eigenlijk tot ze het door zou hebben om dan teken te doen om naar kamer te gaan.  Anna (zo bleek later) had haar gezegd dat er iemand op haar hoofd gespuwd had.

Anna huppelde echter net weg toen ik in mijn startblokken stond om op haar af te stormen.  Het was al voorbij middernacht, mijn maat was zijn laatste uursessie bezig en ik....  Ik wou gewoon de boel eerst nog wat afzien maar wou nu plots en persé nog een kamertje doen.  Ondanks dat ze wegliep, zou ik haar niet uit het oog verliezen.  Ze ging wat bij de speelautomaten hangen bij haar vriendin.  Omdat dat vaak niet hét beste moment is om een dame om seks te vragen, ging ik maar op het grote ronde poefbed in de lounge liggen.  Zo kon ik Anna in het vizier houden en kon ik uitdagend gaan liggen voor het geval dat ze weer naar haar plekje van voordien zou wandelen. 
Echter, verdorie... een verkeerde dame (best mijn type maar nu even écht niet) komt bij me liggen.  Ze vond dat ik haar uitnodigde.  Normaal gezien ben ik erg geduldig als dames niet snel weggaan als ik dat liever zou hebben.  Normaal gezien ben ik erg beleefd en al zeker niet kort van stof.  Dit keer zei ik haar wel vlakaf de waarheid.  Anna kwam (verdorie!) net weer naar haar plekje van voordien gewandeld.  Ik zei de dame dus dat ik eigenlijk heel erg in een andere dame geïnteresseerd was.  Ze liep niet boos weg of zo.  Ze vroeg op wie ik het had en ging Anna even duidelijk maken dat op het poefbed een hapklare brok lag. 

Anna liet niet op zich wachten en kwam bij me liggen.  Ze is zo mooi dat ik natuurlijk argwaan had over haar service.  Misschien onterecht omdat ik nog geen enkele dame getroffen heb in Sakura (en Paradise) die niet tongzoende (om maar iets te noemen waar ik veel belang aan hecht).  Dit keer kon haar service me worst wezen.  Ik had nog een halfuurtje tijd voor we weer naar ons hotel zouden gaan en wou minstens een deel van die tijd heel close zijn met Anna. 

Een korte goedendag.  Haar schoonheid intens bewonderd.  Geil als ik was, groeide mijn lul eigenlijk al vanaf het moment dat ze gewoon bij me kwam liggen, wat zei en me even met haar handen streelde over mijn borstkas.  Ik kreeg een paar kusjes op mijn tepels en gelijk daalde ze af en nam mijn stijve lul in haar mond.  Er zijn veel slechtere dingen te bedenken in het leven dan zo'n schoonheid die aan je lul licht te zuigen.  De blow job deed ze erg goed.  Op het moment dat ik het wat té moeilijk kreeg, liet ik haar ophouden.  In deze fase dient in een normaal goed seksspel getongzoend te worden en eventueel andere vettige praktijken of weer even heel intiem en innig met mekaar zijn.  Anna vroeg gewoon of ze me mocht beginnen afrijden.  Ook nu weer kon ik me wel slechtere dingen inbeelden en antwoordde ik slaafs dat ze dat mocht.  Ook dit deed ze als een volleerde jockey.  Afwisselend, krachtig en er voor gaan.  Ik kon me niet lang inhouden en mezelf zo ook maar moeilijk kontroleren.  Eigenlijk wou ik me gewoon eens helemaal laten gaan.  Komt het orgasme meteen... dan is dat maar zo.  Ik heb zelfs niet met haar clitoris gespeeld, enkel met haar prachtige tieten.

Na het orgasme was ik er van overtuigd dat Anna meteen zou opstaan, haar bikini weer aan zou doen en richting lockers zou willen.  Dat was niet het geval.  Nog een beetje small talk, zonder gestreel of geknuffel.  Bij het afrekenen kreeg ik mijn eerste mondkus.  Mijn eerste mondkus of zowat de laatste?  Dat zal de toekomst moeten uitwijzen. 

De volgende keer dat ik in Sakura was, had ik haar gezien maar op dat moment weeral iemand anders op het oog.  Zo kwam het dat het met haar bij een glimlach bleef.  Laat op de avond komt ze dan bij mij staan toen ik wat argeloos aan de trapleuning stond en vroeg ze waar ik de gehele dag had gezeten.  Ze had me als het ware in de vroege namiddag even gezien en dan niet meer.  Tja... beetje wellnessen en uren op kamer met dezelfde dame gerollebold.  Het eerste zei ik haar niet, het tweede wel.  Kleine test of ze te vinden is voor langere sessie én dat was ze.  Ze wou vannacht nog graag met mij een kamer delen maar ik besliste dat het voor een volgende keer zal zijn.  Daar moest ze het dan even mee doen.  Hier komt naar alle waarschijnlijkheid dus nog een vervolg op  :douchen.   
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2013, 21:11:06 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man