Forum > TUTTI FRUTTI - Alfter

TUTTI FRUTTI Verhaaltjes

<< < (2/2)

vanKees:
Nur kurzer Bericht zu meinem Besuch im TUTTIFRUTTI am 28.01.2018.
Mir wohlgesonne ‚Spione‘ haben mir zugetragen dass meine Lieblingsfrau mit
schönen großen ….Argumenten für mich am Sonntag kommt. Nur für mich!
Klar! Aber als Sie gegen 18.00 auftauchte, sich gleich entschuldigte dass Sie zu
spät ist, noch eine halbe Stunde braucht um sich für mich hübsch zu machen ..
..Leute, da glaubte ich es wirklich und im Verlauf des frühen Abends war Sie auch
nur bei mir. Da habe ich doch ein „Stein im Brett“ bei Ihr, doch es beruht auf
Gegenseitigkeit. Sie war meine erste Frau im Tutti und wird wohl auch die
Letzte sein, denn bald wird Sie die Seiten wechseln und nur noch als Augenweide
hinter der Theke stehen.
Wie Sie in ihrem roten *Baywatch-Einteiler* erschien mußte ich mich zusammenreißen um Sie nicht gleich aufs Zimmer zu beordern um Spaß zu haben. Die letzten Neuigkeiten bei einer Zigarette ausgetauscht doch meine Lust auf Sie war zu groß und mit einem wissenden Lächeln stimmte Sie zu. Ich weiß was ihr gefällt, Sie kennt meine Spaßzonen sodaß sich die Stunde schön aufbaute und Wir Beide zum Schluß im Galopp über die Ziellinie ritten (ich glaube eher ich alleine?!?!).
Duschen, essen, und weiter saßen Wir zwanglos beieinander bis auf ein kurzes Intermezzo wo Sie erst bei mir nachfragte ob Sie darf! „Hallo, Du bist zum Geld verdienen hier und nicht nur zu meinem Zeitvertreib!“ Wollte Sie eher ein Nein von mir? Es ist der Versuch das nächste Mal wert…
Zweites Zimmer dann ‚aktiver und sportlicher‘ und danach mußte ich mich fast im Anschluß verabschieden denn es lagen noch gute 3 Stunden Fahrt vor mir.
„Kommst Du wieder“? Ich hoffe ja, bevor Sie die Seiten wechselt.
(Bitte seit mir nicht böse dass ich keinen Namen nenne, ‚Sie weiß dass ich schreibe. Aber wer lesen kann wird die Frau finden.)
Tutti ist ein Club der mehr Aufmerksamkeit verdient. Lasst ihn nicht sterben, denn Frauen sind Gute da, mein Wort!

vanKees

seksenfun:
Enkel weekjes gelden was ik daar nog eens.  Ik ben daar van z'n leven (op deze keer na) 1 keer geweest.  Waar staat dat stukje ook weeral op internet?  Ik weet het zelf niet meer.  Ik weet nog wel wat mijn herinnering aan die club was.  Niet groot, niet zo heel veel dames, zeker al niet overdag, dames die op het randje af van arrogant waren en pas tot leven kwamen als het "avondvolk" binnenkwam.  Vaste gasten?  Het eten stelde niets voor maar verrassend genoeg gaven ze 's avonds dan lamsvlees.  Het personeel was niet vriendelijk te noemen.  De wellness functioneerde (en toen was de club nog niet lang open) niet goed.  De sauna was lauw.  Het dampbad viel steeds uit en de douche (slechts 1) aan de wellness was kapot.  Ik heb toen niet gekamerd wegens grote desintresses der vrouwen.

Nu was er een party aangekondigd.  Een mens wil dan nog wel eens proberen.  Allicht zijn er dan vele vrouwen.  Je mag er vanuit gaan dat de dames op een partydag hun feestmuts ophebben en niet hun sjaggerijnface.  Bovendien waren er vele leuke extra's aangekondigd: life DJ, welkomstchampagne, extra buffet, grote surprise, tombola... en nog wat dacht ik.  Speelt geen rol.  Niets was waar, behalve de life DJ vanaf 22:00.  Het avondeten was van het gemiddelde sc-kaliber.  (Wat moet dat dan op gewone dagen zijn, denk ik dan.)  Ik vernam dat er toch nog een tombola zou georganiseerd worden maar dan tegen 1 à 2 uur 's nachts.  Na een halfuur (na de opkomst van de DJ) ben ik voor het eerst uit een saunaclub gaan lopen vanwege het helse lawaai.  Niet uit te houden!  Bovendien een mengeling van slechte muziek uit het Oosten van Europa.  Ik weet niet of iemand ooit al eens in Samya geweest is als die "zanger" life komt?  Zo keihard stond daar de muziek ook.

Er liepen vele mooie dames rond.  Dat moet gezegd.  De dames hadden inderdaad hun feestmuts op maar hielden feesten en werken goed gescheiden.  Helaas.  Feesten hoort plezant te zijn.  Werken hoort door de band niet het leukste te zijn.  Je hoort me op m'n kousenvoeten afkomen....  Er geldt daar blijkbaar een collectief (tong)zoen verbod.  Enkele dames met wat meer jaren ervaring, noem ze vakbondsafgevaardigden zo je wil, willen wel zoenen.  Jammer genoeg had ik dan weer niet zo'n zin om met hen te tongzoenen.  Kan zomaar gebeuren.  Helaas pindakaas.  1 dame sprong er bij mij écht bovenuit qua looks, echt mijn ding.  Ik ben dan maar eens, tegen al mijn principes in maar nu ook weer niet de eerste keer, op kamer geweest met een dame die niet wou zoenen, niet wou tongzoenen, die je niet mocht vingeren, die niet wou droogneuken en bang werd als het handje richting poes ging (dit laatste wist ik niet voor vertrek naar kamer).  Een optik fick dus.  Ik wist waar ik aan begon.  Dan valt het doorgaans goed mee (zonder daar zo wild van te zijn want als ik elke keer ik in een club kom een suck and fuck-sessie zou moeten beleven, was ik al lang afgekicked van de clubs).  Dubbel pech hier.  Ik kan best zonder (tong)zoenen (als het niet te dikwijls voorvalt) en wil best wel eens geen vettige dingen doen als droogneuken, vingeren, spermatongzoenen  :lol_hitting:  :lol .... maar wil dan wel dat het pijpen pijpen is en niet de lul aaien en dat als je dan om erger te vermijden (met de tijdsduur, optik fick verdwijnt snel bij mij) met een halve slappe begint te neuken, zou ik toch graag hebben dat ik niet met een plastic pop plots te maken krijg (niet modern en van slechte kwaliteit).  Het orgasme onder eigen dwang geforceerd (normaal moet ik het trachten in te houden bij de meiden) maar mijn eigen orgasmes voor de pc zijn veel beter  ;D .

Toch nog dit: de wellness en douche aan de wellness waren tip-top.  Ze hebben zelfs een kleine tuin.  Toch zullen ze mij daar niet meer zien.  tschüss  :douchen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie