Auteur Topic: PARK SAUNA RESIDENZ - VRIJKAARTJES - TOMBOLA - 2015  (gelezen 231246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #150 Gepost op: 20 februari 2014, 00:23:12 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

NogLangNietUitgewandeld, een prijs voor deze rakker die weer bijna dagelijks in de Ruhrpot wandelt. Waar komt hij niet ? Nou waar hij slechte dames verwacht, daar wandelt hij niet (graag). Om hem in zijn drukke wandelleven een beetje rust te gunnen en hij moet ook nodig eens wat aansterken, daarom denk ik dat het Park Sauna Restaurant wel een goede keuze is voor een dagje relaxxxen.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots  O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Sparky

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #151 Gepost op: 20 februari 2014, 06:50:07 »
Schrijf mij ook maar in voor de tombola

Offline jaeger-lecoultre

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 46
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #152 Gepost op: 2 maart 2014, 20:36:16 »

Ik schrijf me graag in
 :040:

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #153 Gepost op: 3 maart 2014, 18:23:16 »
ik schrijf me in bij deze  :sex
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Vrijkaartje
« Reactie #154 Gepost op: 7 april 2014, 17:27:03 »
count me in

Offline phea

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Vrijkaartje
« Reactie #155 Gepost op: 7 april 2014, 20:44:38 »
nooit geweest ik schrijf me maar eens in, voor de mei vakantie is dat wel mooi

Offline Sparky

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Vrijkaartje
« Reactie #156 Gepost op: 7 april 2014, 22:13:51 »
Schrijf mij ook maar in

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #157 Gepost op: 19 april 2014, 23:47:35 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

T85, een prijs voor deze rakker die ons mooie verhalen zond over diverse plaatsen in Thailand en Singapore en Sixsens. Veel nuttige info voor avontuurlijke rakkers in binnen en buitenland. Ik dacht laat ik hem nogmaals een dagje vakantiegevoel geven en ik hoop dat je een mooie zomerse dag kiest voor je bezoek in Park Sauna Luilekkerland.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots    O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #158 Gepost op: 28 april 2014, 22:06:51 »
Ik schrijf me graag in voor deze Tombola!
Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #159 Gepost op: 24 mei 2014, 23:11:57 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Ratje ratje, een prijs voor deze rakker voor deze avontuurlijke rakker die ik niet ben vergeten voor zijn nominaties in maart. Ik liep wat achter, dus Ratje ratje gaat mag in het mooie voorjaarsweer gaan genieten van luilekkerland.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots    O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #160 Gepost op: 24 mei 2014, 23:16:57 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Wijze Grijze, een prijs voor ervaren rakker die met plaatjes, veel informatie met rapportcijfers schrijft over pauchals en (gewone) saunaclubs. Deze sexmeester wordt steeds strenger, geeft nu tegenwoordig wat lagere punten maar weet met zijn charmes, zijn aftershave en zijn talenknobbel de meeste dames voor een prikkie rond zijn staartje te draaien.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots    O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #161 Gepost op: 24 mei 2014, 23:23:57 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakker een vrijkaartje PSR krijgt:

Mesrine, een aanmoedingsprijs voor deze Franstalige rakker. Ook deze stond in mijn oude lijst van maart en ik ben hem niet vergeten.Vooruit laat Hollande maar eens zien dat je in Duitsland wel dames van plezier mag bezoeken, dus schrijf op Relaxxxboard ook gerust in het Frans.

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots    O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #162 Gepost op: 31 juli 2014, 23:23:19 »

Heren Rakkers,

Het salomonsoordeel van de onrechtvaardige rechters heeft beslist dat de volgende rakkers een vrijkaartje PSR krijgen:

Amuu
Again & Again
Tikinui

Geniet van de vrijkaart laat ze niet verlopen en laat ons horen hoe het daar geweest is. We willen liefst alle sappige details hier horen, maar wel met respect naar de dames en de sponsorende club.

Groet, Foots      O0

P.S. De vrijkaart komt per IM
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #163 Gepost op: 3 augustus 2014, 11:16:27 »
Thanks a lot !
Many reports to come in 2 weeks because i am on vacation in Bochum/Dortmund ... ;D
Already 10 sessions in 1 week  :))  F39/aca with Sania (2 times, so good! )/LR
And new clubs visited for me like Luder Lounge (Unbelievable trio with Mona and Nathalie),  Heavensgate (Anita/Julia),  Villa Marisol (Miruna)
And one gangbang in Essen ;D
Today Aca for relax day  :))
« Laatst bewerkt op: 3 augustus 2014, 14:32:03 door Tikinui »

ellieba

  • Gast
VRIJKAARTJES PSR
« Reactie #164 Gepost op: 9 augustus 2014, 10:35:48 »
Je m'inscris - I subscribe