Auteur Topic: T85 3e keer Thailand Phuket  (gelezen 11650 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
T85 3e keer Thailand Phuket
« Gepost op: 11 april 2014, 19:37:21 »
Na een korte maar comfortabele vlucht met Bangkok Airways ( 3e X een echte aanrader als je goedkoop en goed wil vliegen binnen Thailand ) aangekomen in Phuket. Het weer was helaas alles behalve top zeer bewolkt en af en toe regen meteen weer kennis gemaakt met de lokale taxi maffia op de airport was nog aan het overwegen een minibus te pakken maja geen zin toch maar voor eigen taxi kijken eenmaal buiten word je al opgewacht wat kost een rit naar Patong vroeg ik en meteen volgde een aanbod voor 2500 bth.
Mijn reactie was meteen of die kerel zich wel een beetje lekker voelde dit is niet mijn eerste keer Thailand en niet mijn eerste keer Phuket dus opnieuw weer een belachelijk bod eigenlijk zou de prijs nooit hoger mogen zijn als 1000 bth maar het bleef lastig hele verhalen over hoe duur Phuket was en de bergen en weet ik het uiteindelijk 1200 bth afgesproken wetende dat dit nog te duur was maja had geen zin te gaan lopen of de bus te pakken.

Ik had een reservering in het Lamai Inn een appartement complex niet te ver bij Bangla road vandaan niet super maar goed voor een paar dagen, en als je op Phuket bent moet je eigenlijk niet in hotel blijven hangen vind ik dus voor te slapen ging het wel.
Echter was er met dit weer weinig te zonnen of op het strand te beleven dus het grootste gedeelte van de dag maar beetje uitrusten ik had immers maar weinig geslapen die nacht. In de avond maar meteen naar Bangla road helaas was het Hollandse café waar ik vorig jaar vaak was weg dus maar weer wat ander fastfood gepakt.

Ook in Phuket was het lastig zoeken naar een dame met een paspoort die eventueel een paar dagen mee wilde naar Singapore heb wat de bars doorlopen op Bangla road en kan zeggen dat het niveau van de dames zeer hoog ligt. Zeker in de Tiger bar complexen kijk je de ogen uit, echter zijn hier de prijzen al een tijdje van een ruim niveau dus neem maar geld mee een barfine kost je minimaal 3000/5000 bth LT in de tiger complexen en de prijs voor de bar kan oplopen tot 2000 bth. In de andere kleinere bars ligt dit wat lager tussen de 750/1000 bth voor de bar en 2000 bth voor de dame LT is een gemiddelde. Maja als ik dat naast de prijzen ga leggen wat veel a go go bars in Pattaya zich al rekende vind ik het niet zoveel duurder vergeet niet dat Phuket ook een veel mooiere en schonere locatie is. Uiteindelijk had ik een dame gevonden die een paspoort had die ik leuk vond maar zei had angst om buiten Thailand te komen zoals zoveel dames waarom zou je Thailand ook verlaten.
Uiteindelijk een andere rijpere dame getroffen van 34 jaar die wel mee wilde en een paspoort had maja volgende probleem het paspoort was nog maar 2 weken geldig dus geen buitenlandse reis mogelijk.
Verder had ze wel een eigen motorbike en auto zei ze dus zouden we een trip buiten Patong kunnen maken met dit gedachte een barfine gedaan 1500 bth voor de dame ( echter was ze wel al 34 redelijk oud voor Phuket ) en 1000 bth voor de bar.

Uiteindelijk in het appartement complex aangekomen was ze zoals ze dat in Thailand zeggen vaak toch wel een beetje Ting Tong maar goed uiteindelijk met haar geneukt en bij het klaarkomen trok ik een lekker spoortje bloed mee naar buiten over me heen.
Hier was ik dus totaal niet blij mee dat is de 2e keer in Thailand de eerste keer was het dame die ongesteld was geworden, en hier was het volgens haar dat ik big was en ze een tijdje niet meer geneukt had nou heb ik echt geen 30 cm lange monstercock dus vond het nogal klote weet niet wat het was.
Maar heb haar daarna niet meer geneukt bloed en sex van vreemde Thaise vrouwen is mij gewoon iets te link ik kom niet naar Thailand om zelfmoord te plegen of een fijne soa als souvenier op te doen.

Dag 2

De dag erna wou ik fijn naar een mooi strand als tri trang beach niet zo ver bij Patong vandaan. En nu heeft Nice de dame in kwestie mij beloofd dat ze een motorbike heeft en mee wilde, maar ineens was ze bang om buiten Patong te rijden, na wat aandringen en haar de weg gewezen te hebben wilde ze dan toch haar motorbike van stal halen. Toen eindelijk wat vertrokken in het tempo van een slak want ze was bang en haar de weg gewezen te hebben ook typisch ik ben een keer op Phuket geweest en ken beter de weg buiten Patong als een Thai die er al een tijd vast woond.
Op tri trang beach begon mijn Ting Tong vriendin ineens ook nog kleine krokodillen in het water te zien die er volgens de bar medewerkers helemaal niet waren maja goed iedere gek zijn eigen gebrek zullen we maar zeggen.

Nog even aan de bar een leuk gesprek gehad met 2 echte hiso Thaise helaas waren die twee lekkertjes al reeds voorzien van gezelschap, dus na een dagje op het mooie tri trang maar weer met gekke Nice terug naar Patong haar snel betaald en weg wezen.
Echter had ik al een natuurpark bezoek geboekt voor 2 personen voor de volgende dag dus een LT barfine zou wel weer fijn zijn.
Maar voor ik weer ging zoeken naar een fijne barfine eerst maar even tickets gekocht voor mijn eigen naar Singapore, de hoop een dame met paspoort te vinden die mee kon of wou had ik opgegeven dan alleen er zal daar ook wel genoeg te doen zijn. Dus via een ticket agency in Bangla een tickets geboekt met retour bestemming Bangkok voor 160 euro met air asia dat kan goedkoper maja als je alles op het laatste moment doet.

Uiteindelijk naar wat bars af gelopen te hebben uitgerekend weer in soi ladyboy een hele leuke echte dame gevonden haar naam was Yui ze was 24 jaar oud en het type schattig meisje ze wou wel graag morgen een dagje mee naar Khao Sok national park.
Eerst even wat spullen gaan pakken met haar op haar kamer en als je met een Thaise een motorbike taxi pakt op Phuket rijd je voor hetzelfde geld ineens een afstand 3x zo lang als je normaal alleen doet bij een motorbike taxi.
Daarna naar het appartement nou ja zoals eerder verteld is ze echt een schatje maar in bed is ze nog niet echt een tijger je kan niet altijd alles hebben zeggen we maar dan en maar vroeg gaan slapen want de volgende dag gaat de wekker alweer zeer vroeg.

Dag 3

Vandaag samen een tour door Khao Sok met Yui speciaal vroeg opgestaan zoals aangegeven op de folder en uiteraard komt de minivan van de tour dan weer een uur te laat. Nou ja hup in dat busje en met nog meer vertraging onderweg aan de snelle rijstijl van de chauffeur heeft de vertraging echter niet gelegen. De 1 daagse tocht door Khao Sok was eerlijk een beetje tegen gevallen het meest spannende onderdeel is overleef de rit in de minivan gebleken van alle Thaise chauffeurs maakte deze het tot nu toe echt het aller bontste maar goed. Rond 19.00 uur terug in het appartement ik vreesde dat Yui zich al bij de bar had moeten melden maar dat hoefde pas om 21.00 en ze had vandaag niet zo veel zin om te werken wel om nog even een nummertje met mij te maken en ze wou eigenlijk ook nog blijven. Maar aangezien ik de volgende dag alweer om 06.30 op moest en moe was van de tocht dat aanbod toch maar afgeslagen.
Wel in de avond nog even met haar in de bar gezeten en wie kom ik daar tegen de volledig omgebouwde ladyboy die ik vorig jaar weg had gestuurd ik herkende haar niet maar zei mij wel. Ze was echter niet boos en snapte het wel zei was niet echt helemaal eerlijk geweest en nog even gelachen met deze dames Yui was een beetje verliefd maja ik niet zo op haar al is het een schat van meid.
Uiteindelijk mijn laatste nacht in Phuket alleen door gebracht en vroeg in de morgen naar de airport dit keer met een taxi gereserveerd in Patong die koste dus maar 700 bth gewoon zoals het hoort dus wees gewaarschuwd voor de tarieven van de taxi's die op de airport staan te wachten. Maar eerst met Air Asia naar Singapore voor mij de eerste keer en dus alleen helaas in Thailand geen geschikte gezelschap lady gevonden.