Auteur Topic: Phuket Thailand tour  (gelezen 29217 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Gepost op: 7 november 2011, 05:48:08 »
Ik was in 2003 al eens eerder naar het LOS land of smiles geweest en wilde na de Filipijnen trips wel eens ervaren wat de verschillen tussen beide waren.

Van mijn vorige trip naar het los herinner ik me vooral de touristise uitstappen en een avond bezoekje aan Pattaya.


aangezien het toen een georganiseerde reis was zijn we niet verder gegaan dan een bezoekje aan een pingpongshow.

Deze keer had ik andere plannen , maar in geval het  tegen zou vallen wilde ik toch in een mooie touristise spot zitten.. Vandaar de keuze voor phuket.

Met iets minder last van jetlag dan de trip naar de Filipijnen aangekomen in het Royal phawadee village in patong : dit is een van de duurdere resort stile hotels dicht bij Bangla road die geen joinerfee aanrekenen.

Een guestfriendly hotelletje richt zich op de single mannen , de resorts meer op gezinnetjes.
Vandaar dat veel duurdere hotels een extra toeslag rekenen voor Dames die blijven overnachten. Soms zelfs even veel als de kost voor zo een goedkoper guesthouse ....

op stap gaan doe je 's avonds op Bangla road en zijn zijstraatjes de sois

Groot verschil met de filipijnen : alles begint veel later in is in open lucht ipv in een ruimte met airco.

De dames zijn iets mooier naar mijn. Smaak maar speken slecht tot helemaal geen Engels op een uitzondering na.

Ik had via een website met een gelijkaardig forum als dit voor phuket afgesproken met enkele andere mannen in de mai Thai bar op soi eric

Er is een webcam dus als je even mee wil genieten.. Even googelen

Het meeste hier zijn beerbars, slechts en 8 tal gogos vergelijkbaar met de middenklasse bars van angeles in de filipijnen.

De eerste avond een schatje met de naam nam meegenomen.  Erg nieuw in het vak..onwennig... Heb haar een beetje kunnen los krijgen door een spelletje met dobbelstenen met opdrachten dat ik ooit in phg gewonnen had.

Nadien gewoon een goede nacht mee gehad.

De 2e dag een beetje de buurt gaan verkennen en dan gaan uit eten met een Engelsman waar ik hier veel mee op stap ga.

Halloween gevierd en te zat om een dame mee te pakken...

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2011, 05:51:16 »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #2 Gepost op: 7 november 2011, 16:16:48 »
De dames zijn iets mooier naar mijn. Smaak maar speken slecht tot helemaal geen Engels op een uitzondering na.

Er is een webcam dus als je even mee wil genieten.. Even googelen

De eerste avond een schatje met de naam nam meegenomen.  Erg nieuw in het vak..onwennig... Heb haar een beetje kunnen los krijgen door een spelletje met dobbelstenen met opdrachten dat ik ooit in phg gewonnen had.

Halloween gevierd en te zat om een dame mee te pakken...


Ha die Dupke,


Lang niet gehoord, maar ik begrijp wel waarom. Thaise dames mooier ? Miss Philippines was weer eens 2e op de Miss World verkiezing. Awel ze zijn wat witter en hebben meer spleetogen. Ik vind ze ook soms mooier hoor, maar ik moet natuurlijk even commentaar geven diplomatiek gezien, hahahah


Die webcam link die willen we want we zijn lui en dom. (ik spreek voor mijzelf).


Spelletjes spelen met de dames, pas maar op, ze zijn meer bedreven in dobbelstenen dan wij en ze drinken geen alcohol.


Geen dame meegepakt, schaam je !! Kan ik je nou nergens alleen heen laten gaan ? Had er dan gewoon een meegenomen voor het ontbijt, dan ben je weer nuchter genoeg voor een partijtje ochtendgymnastiek.


Groet, Foots  O0



P.S. Wij kijken natuurlijk met een lange nek uit naar de foto's, de verhalen en last but not least de video's
« Laatst bewerkt op: 7 november 2011, 16:44:12 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #3 Gepost op: 7 november 2011, 16:58:13 »
http://www.maithaibar.net/


Haha ik vind het geweldig. Ik zie ons Dupke vanaf hier 4 op een rij spelen met een dame in een bruin jurkje. Ze heeft genoeg rijst gegeten want het is een malse.
Als bewijs heeft Dupke een blauw overhemd aan en zijn buurman daarlangs een witte. Ik zit hier zo mee te genieten, jammer dat de webcam niet overal mee naar toe gaat  :'( .


Groet Foots  O0


P.S. Hij gaf net een andere dame een high 5, tis echt geweldig, dit is beter dan reality TV.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #4 Gepost op: 7 november 2011, 21:51:20 »
En zo begint de reis:






En dit wordt het verhaal:





Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 7 november 2011, 22:03:49 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
Phuket Thailand tour
« Reactie #5 Gepost op: 7 november 2011, 22:10:38 »
Is dit ook een deel ervan ?
 
[smg id=4069 width=300]
 
Groet,
Jabber

guest13

  • Gast
Phuket Thailand tour
« Reactie #6 Gepost op: 7 november 2011, 22:25:22 »
Of wat te denken hiervan ?
 
[smg id=4070 width=400]
 
Groet,
Jabber

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #7 Gepost op: 7 november 2011, 22:41:24 »
Dan denk ik bij Dupke toch meer aan:





Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #8 Gepost op: 8 november 2011, 05:41:58 »
En gelijk heb je met onderstaande de foto !

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #9 Gepost op: 8 november 2011, 05:58:13 »
Dag 3

Na mijn roes uitgeslapen te hebben gaan brunchen en nadien voor een Thaise massage gegaan.

Leuke ervaring voor 400 bath. Ik dacht nochthans naar een respectabel etablissement gegaan te zijn.... Maar ook daar begon na een half uurtje massage enige vorm van teasing. Ik vermoed dat er meer mogelijk is al had ik dat hier niet verwacht.  Voorlopig even de boot afgehouden want ik wilde later op de dag een soapy massage proberen bij christins massage.


Nog een beetje rondgewandeld in het jungceylon shopping center om af te koelen in de airco, een hapje gegeten en dan naar christins.

Je komt hier binnen en achter een groot venster zitten een 50 tal meiden waar je je keuze uit kan maken.

Beelden zeggen meer dan woorden dus als foots of sm even willen helpen....

massage pkt


note sm: filmpje toegevoegd  ;)
« Laatst bewerkt op: 8 november 2011, 12:39:43 door sexmachine »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
« Laatst bewerkt op: 8 november 2011, 06:03:50 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #11 Gepost op: 8 november 2011, 06:13:53 »
Op het einde van dag 3 weer te diep in het glas gekeken en een spelleke of 10 4 op een rij verloren zoals foots voorspelde.


Dag 4 gaan ontbijten met de meiden... Ja ja de foto's komen nog als ik terug ben de uploads zijn hier te traag al is het beter met het internet gesteld als op de filipijnen.
Daarna met de meiden gaan shoppen..  Oops mij creditcard lag gelukkig in het hotel.... En daarna een ijsje gaan eten en iets gaan drinken met may en parn en na.

Zij op hun motoke naar huis en ik had mijn rust terug.

Na het avond eten terug naar de bar, mijn deel spellekes verliezen en verdomme die meiden kunnen drinken....

Met may naar huis getrokken

« Laatst bewerkt op: 8 november 2011, 06:26:02 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #12 Gepost op: 8 november 2011, 06:21:03 »
Dag 5..... Begon met wat ochtendgymnastiek en na het ontbijt vertrok may naar huis.


Een paar fotokes van het strand wezen nemen en wat badderen in de pool van het hotel gevolgd door enkele mai Thai Coctails is de samenvatting van de dag.


'S avonds weer op men kas gekregen bij vier op een rij door naam maar later op de avond tijdens het potje biljarten kwam alles terug ok.  Deze keer was ze niet meer zo schuchter.




« Laatst bewerkt op: 8 november 2011, 12:54:27 door sexmachine »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #13 Gepost op: 8 november 2011, 06:23:16 »
Dag 6


Niks te melden buiten dat ik de trotse eigenaar geworden ben van een ipad2 en weer dronken alleen in mijn beddeke gekropen ben.


« Laatst bewerkt op: 8 november 2011, 12:43:16 door sexmachine »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #14 Gepost op: 8 november 2011, 14:42:17 »
dag 7:

na het ontbijt een telefoontje geregen van één van meiden Parn. Ik verstond er niks van buiten dat ze wilde komen zwemmen en mijn jacuzzi op de kamer uit testen...  Laat maar komen dacht ik.

Rond 14 uur ariveerde Parn, beetje wezen zwemmen, coctail gedronken en dan de jacuzzi wezen testen...  de overstromingen in bangkok waren niks vergeleken met het slagveld dat ze er van gemaakt had....

rond 18 uur nog en hapje wezen eten en me dan klaargemaakt voor het volgende nachtje stappen.

het is hier echt een avond/nacht bedoening met al die beerbars.
wil je overdag aan je trekken komen zul je naar een massagesalon moeten zoeken, alhoewel zoeken, verder als 100 m zal je nooit moeten lopen voordat ze je maaaasaaaageeeeee naroepen.