Auteur Topic: Phuket Thailand tour  (gelezen 29227 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #30 Gepost op: 16 november 2011, 10:36:38 »
De laatste dag:

overdag nog een speedboot tochje naar de Phi Phi eilanden gedaan :een echte must tijdens een phuket trip

Koh Phi Phi : paradijs op aarde... alhoewel : hier vielen 7000 doden tijdens de tsunami op 26/12/2004





Maya bay : bekend van de film The Beach met Leonarde Di Caprio



Laatse avond: de dames willen hun huishoudelijke kunstjes tonen want ze willen mee naar Belgie...



« Laatst bewerkt op: 16 november 2011, 10:40:22 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #31 Gepost op: 16 november 2011, 11:14:57 »
Samenvatting van de Reis en vergelijking met de Filipijnen:

Meningen verschillen sterk op het internet in de verschillende forums over wat de beste bestemming is  om heen te gaan , en ieder heeft natuurlijk andere prioriteiten.

Mijn specifieke voorkeur gaat naar een combinatie van toerisme , cultuur en natuur gecombineerd met een leuke girlfriend ervaring ter plaatse.

De barscene is een leuke extra maar niet de enige belangrijke factor voor mij

Thailand geeft duidelijk een betere kans op een vakantie met bezienswaardigheden en cultuur dan de Filipijnen.

De filipijnen en thailand hebben beide op hun eigen manier voldoende mogelijkheden tot relaxen in mooie natuur en prachtige stranden.

Het verschil in talenkennis tussen de dames in de Filipijnen en Thailand geeft voor mij een grote plus aan de Filipijnen waar een wijdversprijde kennis van het engels in tegenstelling tot Thailand normaal is.

Kwa looks zijn de dames voor mij vergelijkbaar met een lichte voorkeur voor Thailand.

Prijsmatig is thailand (phuket) véél duurder dan de filipijnen (Angeles City),  maar dat is wat je er zelf van maakt : de dames prijzen verschillen niet zo fel , het zijn de andere zaken die de prijs voor mij stevig de hoogte in jagen  ( betere (duurdere) hotels) , toeristische uitstapjes met je dame…)

Ander groot verschil is dat de barscene in thailand meer een avond bedoening is in in open lucht, terwijl in Angeles in de filipijnen je 24/24 in geairconditionde bars terecht kan.

Mij persoonlijk leken de Filipijnse meiden ook meer ingesteld op GFE en lang bij eenzelfde klant blijven dan de Thaise dames.

Volgend jaar ga ik Bangkok en Pattaya eens uit proberen, daarna vermoedelijk terug naar de Filipijnen.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Phuket Thailand tour
« Reactie #32 Gepost op: 16 november 2011, 21:22:15 »
Prachtig en helder samengevat de pro's en de cons. Veel, heel veel argumenten komen met mijn idee overeen.


Sommige argumenten zoals prijs zijn in Pattaya beter dan in Phuket. Daartegenover staan ook nog wel een paar cons.


Het mooiste is altijd zelf ontdekken hoe het is en kijken hoe je het zelf ervaart. Net als bij nieuwe dames of nieuwe clubs.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.