Auteur Topic: MELANIE  (gelezen 40219 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #15 Gepost op: 12 februari 2014, 21:03:17 »
Kan iemand ondertussen al met zekerheid bevestigen dat Mélanie HP (tijdelijk) heeft ingeruild voor VG?
Het moge duidelijk zijn dat wij (LL en KT) geen goesting hebben in een clubbezoek, maar omdat u graag in deze periode van geheel onthouding op de hoogte blijft van wat er in de wereld van P6 plaats vindt, gaan wij (LL en KT) speciaal voor u a.s. vrijdag in het domein der huiskatten een controle doen op de aanwezigheid (en een beetje kwaliteit) van de dames.
Mocht het zo zijn dat Melanie niet wordt aangetroffen, dan ben ik uiteraard bereid om voor u speciaal naar van Goch af te reizen om te bezien of Melanie aldaar haar werkzaamheden heeft hervat. Om eventuele foute waarnemingen uit te sluiten zal ik de heer Eddy-V verzoeken mij te vergezellen en mijn waarneming te verifiëren.  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #16 Gepost op: 12 februari 2014, 21:06:24 »
Kan iemand ondertussen al met zekerheid bevestigen dat Mélanie HP (tijdelijk) heeft ingeruild voor VG?
Het moge duidelijk zijn dat wij (LL en KT) geen goesting hebben in een clubbezoek, maar omdat u graag in deze periode van geheel onthouding op de hoogte blijft van wat er in de wereld van P6 plaats vindt, gaan wij (LL en KT) speciaal voor u a.s. vrijdag in het domein der huiskatten een controle doen op de aanwezigheid (en een beetje kwaliteit) van de dames.
Mocht het zo zijn dat Melanie niet wordt aangetroffen, dan ben ik uiteraard bereid om voor u speciaal naar van Goch af te reizen om te bezien of Melanie aldaar haar werkzaamheden heeft hervat. Om eventuele foute waarnemingen uit te sluiten zal ik de heer Eddy-V verzoeken mij te vergezellen en mijn waarneming te verifiëren.  ;D

Geheel juist!

En LL zal dan zaterdag voor de zekerheid nog eens in SS gaan kijken of ze zich daar misschien niet heeft verstopt. Dat bezoekje gaat overigens ook door als blijkt dat ze vrijdag gewoon in HP is. Je weet maar nooit waar ze zaterdag kan uithangen...

Allemaal leegtes vullen, zeg maar...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #17 Gepost op: 12 februari 2014, 21:16:31 »
@ Knaktuut en Licky Luke: mijn hart loopt over van vreugde, wetende dat jullie tot zulke grote opofferingen bereid zijn, enkel en alleen om de door mij achtergelaten leegte op te vullen en om mij op de hoogte te houden van wat er zich afspeelt in de P6 wereld. Indien ik jullie ooit een dienst kan bewijzen door saunaclubs af te schuimen, zal ik dat dan ook niet nalaten!  ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #18 Gepost op: 12 februari 2014, 21:20:42 »
Dat bezoekje gaat overigens ook door als blijkt dat ze vrijdag gewoon in HP is.

LL heeft bij SS drie mooie heuvels, waarvan een venusheuvel aangetroffen met Crystal helder zand  :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2014, 21:39:10 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #19 Gepost op: 12 februari 2014, 21:34:04 »
Indien ik jullie ooit een dienst kan bewijzen door saunaclubs af te schuimen, zal ik dat dan ook niet nalaten!  ;D 8)

Aaahhh? Jij wilt graag afschuimen?  :sign0137:

Dan kun je misschien voor ons eens een bezoekje met recensie doen van de Spermagames elders. Wij komen daar zelf niet.  :sign0135:

Dan kun je eens lekker bellen leren blazen... Als come-back zeg maar... :lol_hitting:

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #20 Gepost op: 25 april 2014, 17:06:06 »
just to let you know that I saw her at the DOLCE VITA last weekend.
I recognized her pretty face (and her nice boobs  ;D)

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #21 Gepost op: 12 februari 2015, 10:24:13 »
==> opnieuw aanwezig in Haus Panthera...