Auteur Topic: NICOLE  (gelezen 60401 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 012/ Panthera
« Reactie #15 Gepost op: 3 februari 2014, 18:20:54 »
Ce Vendredi 24

NICOLE.RO :movingtits
Nous revoici donc dès 11H15 dans le kino pour une étreinte passionnée.
Cette petite est d’une fraicheur matinale,
de quoi me ravigoter pour le reste de la journée.
De plus le SAB est vraiment son fort.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 020/2014 Panthera
« Reactie #16 Gepost op: 17 februari 2014, 18:59:22 »
Ce Mercredi 12/02/2014


NICOLE.RO  :017a
Notre rencontre étant programmée depuis la semaine passée,
Elle voulait que j’aie en chambre pour mon anniversaire avec elle !!
Mais que voulez-vous je suis faible devant tant de générosité mal placée,
session de feu 1H30 avec la cerise sur le gâteau
ou dirais-je ma smart dans sa boite à chocolat (oh que c’est vulgaire).
Nicole est un must au panthera, je n’arrive toujours pas à comprendre
comment elle peut se donner autant même
quand on ne va pas en chambre avec elle.
Je pense que c’est la fille qui a dû me donner le plus de DFK
hors session de toute mes visites en club.

Offline Mesrine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #17 Gepost op: 10 maart 2014, 10:59:28 »
NICOLE  :tietjes  :tietjes  :tietjes

Ce Samedi 1 mars.

Après avoir rdv avec Rasé, mon guide officiel pour ce jour et Manureva, sur leurs recommandations je décide de booker une session avec Nicole, superbe fille avec des seins naturels d'une beauté incroyable, la session est plus GFE, bonne fellation, multiple positions, super bon feeling avec cette oursonne au service classique mais terriblement efficace...

Récidive ver plus que probable.

Offline vice-leroy

  • forever king
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • I am the Vice le Roy of the kingdom of s.e.x.
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #18 Gepost op: 20 maart 2014, 20:21:30 »
Nicole has great tits ... and she can use them to make you happy  ;D

She jumped on me, and worked me for a good twenty minutes before i gave up to her (ok, i was also mesmerized by her rack)

and that was and honest, deep and all the in sex session

so she is a goo one guys, so let's  :movingtits
"come to my kingdom, thou who are free of mind"

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #19 Gepost op: 10 april 2014, 12:39:34 »
Da stand sie vor mir und machte mir den Hof und das auf sehr charmante Art.  Ihre Frage, warum ich nicht gepoppt hatte, beantwortete ich mich meiner Schüchternheit. Das wollte sie aber nicht so recht glauben. Und zog mich in den Nebenraum mit der großen Liegefläche.  Dort wollte sie mir was zeigen.  Hoppla, kann die küssen. Da gibt es auch nichts dran auszusetzen. Schüchtern wie ich bin befreite ich sie erstmal von ihren lästigen Dessous. Ihre formschönen, vorwitzigen C-Cups laden förmlich zum Saugen ein. Apropos saugen. Das machte sie dann auch bei mir.
Nach einem sehr kurzweiligem Couchprogramm geht es aufs Zimmer. Auch hier perfekte Küsse und ein eine sehr gute Clubnummer.
Das mit dem Schüchtern hat sie mir dann doch nicht geglaubt.

ZK: super
EL: sehr schöne und ausgiebig
FO: variabel mit Zungeneinsatz
Lecken: ja
Fingern: ja
GV: Missio, Reiter
Wiederholung: sehr gerne


Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 037/2014 Panthera
« Reactie #20 Gepost op: 15 april 2014, 15:40:52 »
Ce Mercredi 02/04/2014


NICOLE.RO :diva
Presque deux mois, que nous ne sommes plus monter ensemble.
et pour finir la nuit, rien de mieux que nicole.
Session ultra gfe, avec une fille qui est devenue
quasi une amie depuis tout ce temps.
« Laatst bewerkt op: 15 april 2014, 18:02:48 door raze495 »

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 058/2014 Panthera
« Reactie #21 Gepost op: 2 juni 2014, 23:30:47 »
Ce Vendredi 30/05/2014

NICOLE.RO :58:
Il devait vers 01H15 quand nous sommes partis au kino,
pour une séance comme je les aimes.
Cela débute par les préliminaires dans les sofas
pour finir en apothéose dans le lit.
Une grosse heure de folie avec en résumé
tous mes doigts dans tous ces orifices,
deux orgasmes (elle au cuni et mois en cim).
Cette fille est faite pour l’amour
heureusement que les autres filles sont là
pour m’en éloigné de temps en temps lol .

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #22 Gepost op: 22 november 2014, 18:20:58 »
knip, knip ...
(uit mijn recensie van 21 nov 2014...)

Op het terras moesten de heaters nog worden aangemaakt, dus het was er toch wel behoorlijk koud, hetgeen er voor zorgde dat diverse dames knus tegen de heren aankropen… totdat de heren het zelf ook koud kregen en net zoals ondergetekende een warm kamertje gingen opzoeken, in mijn geval liefst met een warm bad… en uiteraard een mooi en gewillig panthertje… (lees: Nicolle)..

Over de jacuzzikamers is al het een en ander geschreven op dit en andere forums, hier nog even hetgeen ik van dames ter plaatse heb vernomen: Voorheen was er één jacuzzi kamer beschikbaar, op de eerste verdieping, in de gang waar ook de sauna en massagekamer(s) zijn. Nu zijn er nog 3 extra kamers beschikbaar met een jacuzzi (voorheen “Privat Zimmer”, dus enkel toegankelijk voor heren die een Privat Termin wensten). Eentje daarvan is op de erste verdieping, waar je komt met de trap in de hal (dus niet met de trap vanuit de bar/kino). De andere twee zijn gelegen op de begane grond, waarvan eentje naast de trap in de hal (zeg maar tegenover de receptie/inkom) en de tweede bereik je als je rechts van die trap door de deur richting damesaangelegenheden gaat. Alle drie zeer mooie kamers, zo te zien weinig gebruikt en uiterst sfeervol  ingericht. Ik denk dat Nicolle dat ook gedacht heeft want zij leidde mij al snel naar de laatstgenoemde kamer, welke ik de eerste 5-10 minuten heb mogen bewonderen terwijl Nicolle het bad liet vollopen. Pas toen ze zich bukte om badzeep in het water te doen viel mijn blik op haar achterste en was ik weer helemaal in haar ban…

Goed, wat kan ik vertellen over deze kamergang? Behalve dat het een heerlijk weerzien was na 11 weken, een vochtig samenzijn (en daarmee bedoel ik niet het bad), een gezellige bijklets-sessie maar vooral een romantisch drie-uurtje in een sfeervolle kamer met kaarslicht, glaasje Jack, en een beeldschone dame… De kwaliteiten van Nicolle zijn bij menigeen bekend en ik kan alleen maar zeggen dat ik er keer op keer van kan blijven genieten, zo vol overgave als ze zoent, zo heerlijk zacht en diep als ze pijpt, zo lekker als ze zelf geniet als ze verwend wordt, het is voor mij een alles-in-een-beleving… Het is dan ook te begrijpen dat de drie uur (zelfs ietsje meer) in een mum van tijd voorbij waren en ik trillend op mijn benen met haar de kamer verliet..
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #23 Gepost op: 1 december 2014, 19:35:30 »
De derde sessie van de dag was met de mooie Nicole. Het is een hele lieve meid met ontzettend mooie ogen. Ze kan op haar manier gek zijn. Tevens heeft ze een heerlijke kont en perfecte borsten. Ik ben al vaker met Nicole naar de kamer gegaan en het is steeds prima te noemen.
Deze keer eerst samen in het bubbelbad gegaan. Waar we heerlijk met elkaar gespeeld hebben en ze me ook lekker in bad gepijpt heeft.
Ik mag van Nicole niet teveel praten, maar "Konzentrieren"
Nicole is een dame die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Soms kan ze een beetje koel en afstandelijk overkomen maar dat is echt uiterlijke schijn. Als je haar beter kent zal je merken dat ze zo zeker niet is maar eerder een hartelijke en warme meid.
Al met al een heerlijk uurtje gehad met deze meid. Ik ga zeker met haar weer naar de kamer bij een volgend bezoek aan Haus Panthera.

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #24 Gepost op: 7 december 2014, 13:16:24 »
I was speaking with L74 when Nicole.ro came to us. Last time in Panthera (1year ago), she didn't want to go in the room with me cause' "You are too young".  :17:

But yesterday, she was in a better mood, so we sat in the sofas. She came on me and kissed me. I played a bit with her body and instantly, my friend woke up.  :sex

Once in the room, we kissed and cuddled quite a long time. She really likes to take her time, that's a good point to me. After a moment, she began a blowjob, a good one, really sensual, she licked all the areas she could.  ;D Then I came over her for a passionate missionary, then we swap and she came over me, in cow-girl, and I finished in this position.

Nice girl, amazing body, but something I can't explain will prevent me from booking her again. No real feeling, but still a good service.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #25 Gepost op: 7 december 2014, 13:38:21 »
I was speaking with L74 when Nicole.ro came to us. Last time in Panthera (1year ago), she didn't want to go in the room with me cause' "You are too young".  :17:

But yesterday, she was in a better mood, so we sat in the sofas. She came on me and kissed me. I played a bit with her body and instantly, my friend woke up.  :sex

Once in the room, we kissed and cuddled quite a long time. She really likes to take her time, that's a good point to me. After a moment, she began a blowjob, a good one, really sensual, she licked all the areas she could.  ;D Then I came over her for a passionate missionary, then we swap and she came over me, in cow-girl, and I finished in this position.

Nice girl, amazing body, but something I can't explain will prevent me from booking her again. No real feeling, but still a good service.
Nicole didn't change her opinion, you are just getting older, face the fact, before you realise you'll be  the oldest guy in town .....  :lol_hitting: ;D


This man celebrated his 100th's Anniversary
[attachimg=1]


And Bertie was looking at this picture when he tought about 200 girls on his shipwreck on the Oceans  ;D :035:
[attachimg=2]

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #26 Gepost op: 14 mei 2015, 21:24:17 »
Gisteren weer eens met deze erg mooie, lieve en wijze meid naar de kamer geweest. Het werd de beste sessie ooit met haar. Dit viel niet alleen mij op maar ook Nicole ervaarde dit zo. Ze zag er nog mooier uit als normaal. Ze had een strak jurkje aan , fel roze lipstick en felle lichtblauwe oogschaduw. Toen ze me buiten op het terras zag zitten kwam ze gelijk bij me zitten en werd ik verwelkomt door verschillende heerlijke zoenen. De service van deze meid is altijd goed. Wat er gisteren was waardoor het voor beiden uitmuntend was weet ik niet. Was het misschien omdat we elkaar al een paar maanden niet gezien hadden ? Of was het de andere manier waarop ze me op de kamer wist te raken? Ze was een echte vamp in ieder geval en ik heb het rubber dan ook flink vol gespoten. Heerlijke meid is het met geweldige natuurlijke borsten.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #27 Gepost op: 26 mei 2015, 12:01:36 »
Uit mijn recensie van 26 mei

Vrijdag en zaterdag de inmiddels bekende BBQ met constant verse frites en diverse salades. Prima verzorgd en smaakvol. Tijdens de maaltijd kwam Nicole naast mij zitten met een bordje eten. Ze had genoten van een weekje vakantie. De openingsparty had veel van haar gevergd, vertelde ze. Naar het schijnt zijn er enkele honderden gasten op de openingsparty afgekomen. Wachttijden voor een kamer en er werd gevogeld waar ook maar plaats was in het gebouw en (dak)terras.
Eén keer eerder ben ik op kamer geweest met Nicole. Hoewel de kamer met Melodie nog maar net achter de rug was, durfde ik met Nicole een volgende kamer wel aan. Nicole is een ideale dame voor een date met whirlpool. Helaas is dat verleden tijd in AcaGold.
Op de kamer bouwt ze de spanning langzaam op. Alle gevoelige plekjes komen wel aan bod alvorens ze afglijdt naar de 7-granenknuppel. Met mond, borsten of handen, het spel blijft constant uitdagend. Met name de handmassage met olie kon ik erg waarderen. De vrees dat de sessie met Nicole te kort volgde op die van Melodie was onterecht. Ik moest enkele keren stevig inhouden ter voorkoming van een vroegtijdige oerknal. In 69 afgemaakt met een prima FT.

Nicole: Lang bruin haar, 75C, lengte 1,65m, 26 jaar, Roemeense, spreekt goed Duits/Engels
PZC: Uitstekend; DT; GOSP = 0,9M
EL: ja en stevig zuigen
TZ: gevarieerd; uitstekend
Vingeren: ja; pussysliding
Beffen: yep en komt tot een hoogtepunt (fake of niet)
NMC: Doggy
GFE: 100%
PSE: 25%
Optiek: slank, goed gevormde borsten, mooie dame
Extra's: FT uitstekend
Herhalingsgevaar 100%
Aftersales: Regelmatig komt ze even haar bosten op het gezicht duwen.
Kamertijd: 100 minuten
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #28 Gepost op: 25 juli 2015, 14:17:43 »
Op 17 juli op herhaling geweest bij Nicole.
Ik was al een half uurtje binnen toen Nicole ten tonele verscheen. Een paar dikke knuffels mocht ik incasseren. Ik was niet de enige overigens. Ja, Nicole heeft zo haar vaste klantjes ;D. Je weet nooit wanneer je aan de beurt bent  ;)

De tweede kamer was met Nicole. Ik was pas een half uur terug van de kamer met Diana. Weinig tijd om te recupereren. Maar ik durfde dat wel aan. De vorige twee ervaringen waren goed.
Nicole weet precies met wie ze op kamer is geweest en hoe de vorige kamers zijn verlopen. De vorige kamers waren verschillend en ook deze verliep weer anders. Ze draait in ieder geval geen standaard programma. Dat mag ik wel.
Anderhalf uur met Nicole op kamer geweest. De service van deze dame behoeft geen verder betoog. Uitstekend met een finale FT!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
NICOLE
« Reactie #29 Gepost op: 25 juli 2015, 15:18:23 »
Ja, Nicole heeft zo haar vaste klantjes ;D. Je weet nooit wanneer je aan de beurt bent  ;)


Hihihihi....  ;D
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...