Auteur Topic: FICKFABRIEKVERHAALTJES  (gelezen 595399 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline NLFKK

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #390 Gepost op: 22 juli 2016, 11:25:09 »
Zondag 17 juli Goldentime

Zondag jl. ben ik voor de "verandering" maar weer eens naar Bruggen gereden. De zondag 19 juni was me dermate goed bevallen dat ik wederom deze dag vd week uit koos om er langs te gaan. Gelukkig bleek het niet te warm te worden want anders was ik vermoedelijk doorgereden naar Lemiers. Bekende ijsberen als bergm550, Teiresas en onbekende ijsberen Lesyeux, m4you zouden ook aanwezig zijn. Ik vind het moeilijk om nu concreet aan te geven of deze zondag drukker was dan tijdens het vorige bezoek. Er waren in ieder geval genoeg ijsberen (niet relevant ) en genoeg/redelijk wat dvp's. Van bergm550 vernam ik dat de line up op zaterdag beter was dan tijdens dit zondagse bezoek (waarschijnlijk ook kwantitatief).

Op de route naar Bruggen kreeg ik direct een Tina Turner klassieker (Simply the Best) te horen die bij mij altijd kippenvel oproept. Tsja, hoe kan het ook anders met mijn clubvoorkeur. Vervolgens rij ik op de terugweg en spot een Belgisch kenteken met de afkorting PHG. Nu ben ik niet zo gelovig maar ik ben toch al erg lang niet meer in PHG geweest (1x geweest, wel prima gehad destijds). Tot zover het sentimentele gedoe.

Medio 11:15 parkeerde ik mijn auto na eerst nog even bij de ARAL op de Kolner strasse getankt te hebben (1,35 EUR95 benzine). De parkeerwacht brulde voor mijn doen iets te hard tegen me bij het inparkeren doch valt dat misschien te scharen onder het motto "beter hard schreeuwen zodat hij het hoort dan dat het fout gaat". Ik schrok er in ieder geval een beetje van, zal vermoedelijk aan mij liggen..

Nou goed, omkleden in de lockerruimte die gelukkig nog niet overcrowded was. Gezien het summiere ontbijtje wat ik thuis had gegeten ben ik linea recta naar de eettent gelopen waar Teiresas en bergm550 reeds aanwezig waren. Met Teiresas even bijgepraat en op een gegeven moment ging mijn blik naar de overkant van de sofa in de eettent. Daar aan de overkant zat Lesyeux en daar hebben we beiden kennis meegemaakt. Bergm550 kwam ons vervolgens ook gezelschap houden.

Na verloop van tijd ben ik nog maar even wat sneetjes brood, kaas en wat zalm gaan halen om het energieniveau op peil te brengen voor de beoogde sessies. De zalm had imo behoorlijk wat graatjes doch wil ik daar niet over zeuren. Het was simpelweg goed op orde, 's-middag's nog een goed stuk taart (keuze tussen marsepein of iets anders), 's-avonds 2 bordjes met megaworst inclusief groenvoer.

line up
Bulgaarse Amor, Xenia de weirdo, Raja, KC/Casey, Tina, Kim, Sia (denk ik), miss Megaboob, die NL Aziatische, Litouwse Sasha, Jana, een oude dvp die altijd met oude mannen gaat, en nog een hele rits ander vrouwelijk schoon (die ik ook niet ken). Omdat ik de zondag hiervoor nog naar YY was gegaan viel me wel direct een kleine donkerblonde dame op die ik daar ook had gezien. Bulgaars volgens mij en in principe niet voor mijn wish list (iets te strenge uitstraling).

Bulgaars Tina stond eigenlijk wel op mijn wish list maar het is er niet van gekomen. Zag ook nog een andere ik denk Bulgaarse brunette met een niet verkeerd gezicht (wat steviger dan Tina) die zich ook veel op hield bij de Kino. Ik keek toen ik in de jacuzzi zat vol op haar poesje door de opening tussen de hal vd kino en het welness gedeelte. Qua lichaamsbouw valt het binnen mijn DVP-kader.

Het zou uiteindelijk een vrij duur dagje GT worden voor me. Geen spijt van maar ik moet het wel een beetje binnen de perken houden. Mrja, je bent nu eenmaal in GT en als je al dat moois rond ziet lopen dan wil het verstand het nog wel eens afweten. Het plan was om eerst Raja/Elly te zoeken en daarna met KC/Casey te kameren en heel misschien met een 3e dame mee te gaan.

Bulgaarse Amor

De 1e sessie v.d. dag zou Bulgaarse Amor worden. Ze liep me in de wellness voorbij en ik was direct onder de indruk van haar optische verschijning. Een dermate knap gezicht met mooie ogen dat ik eigenlijk direct alle plannen van tafel schoof. Ze kwam op mij vriendelijk over en liep met haar blote boobies rond. De boobies zagen er piekfijn uit. Dankzij haar weet ik de Bulgaarse dames nu te vinden als ik ze zoek, de kinohal is hun terrein begreep ik uit haar bewoordingen. Het zou een goede sessie worden met prima pzc, nmc en wat lichte tongzoentjes. Herhalingsgevaar aanwezig want het was optisch en technisch gewoon naar behoren zonder Anastacia niveau te bereiken. Een 4 uit 5 sterren ofzo. 100 EUR/60 min.

Servisch/Bulgaarse Raja

De 2e sessie.

Tijdens mijn vorige bezoek in juni kreeg ik bij de kino aanspraak van deze mooie jongedame. Ze zag er toen piekfijn uit met haar lieve blik en mooie Bambi-ogen (al heeft ze geen bruine ogen). Het kwam er toen helaas niet van.. c.q. optick fick angst. Van bergm550 kreeg ik op een gegeven moment persoonlijk bericht dat ze aanwezig was. Ik had het vermoeden dat ze zich mogelijk in het damesgedeelte aan het ophouden was (daar bij die sigarettenautomaat). Daar heb ik ongeveer 10 minuten kansloos staan wachten. Op een gegeven moment ben ik maar weggelopen en na verloop van tijd kwam ik haar tegen bij de uiterste zetel in de lange reeks barkrukken bij de wand wellness. Ik spraak haar aan met Raja/Elly en direct werd ik weer gegrepen door die vriendelijke lach. Tongzoen check gedaan en dat was zeker het geval. Ze zei letterlijk "yes but not so much".. Nou dat viel me anders behoorlijk mee gedurende onze sessie in de tent in de tuin. Het was simpelweg technisch goed in orde en ze was totaal niet flauw. Ze lijkt een x aantal weken te werken om vervolgens 1 week vrij te nemen, en dit vervolgens te herhalen.
Herhalingsgevaar aanwezig, 4,5 sterren ofzo. 50 EUR/30 min,
Eigenlijk had ik haar best een langere kamer gegund doch was ik simpelweg tijdig klaar binnen de 30 min.

Roemeense KC/Casey

Het beste voor het laatste bewaren..

Bij het lunchen had ik kleine KC/Casy na 4 weken afwezigheid mijnerzijds gespot. Ze was een bordje aan het opscheppen en ik vroeg hoe het met haar ging. Enigzins in de hoop dat ze me zou herkennen en alvast wat p6-gevoelens los te weken. Ze herkende me gelukkig en lachte summier naar me. Ze was simpelweg in het hoofdje blijven hangen door haar vriendelijke houding, goede inzet, mooie rondingen, zachte lichaam en guitige koppie. Zo tegen 18:30 kreeg ik haar op het oog, ik was wat aan het uitbuiken in de bar. Helaas zat ze met een andere ijsbeer op de sofa en gingen ze naar de kamer. Ik ging vervolgens maar plaats nemen bij haar "bankje" in de hoop dat ze me daarna direct zou zien. Op een gegeven moment komt dit blonde opdondertje op mij gekropen met haar bloedgeile lichaam. Er begon gelijk iets te groeien en na even gezellig bijgepraat te hebben zijn we na circa 5/10 minuten naar de kamer gegaan. Wederom een goede sessie met een prima opbouw. We lijken elkaar wel te liggen krijg ik het idee. Prima pzc, nmc, knuffelen, klein beetje Russisch, wat tongzoentjes en als afsluiten een mini massage van ongeveer 15 minuten. Ik vroeg haar om op het bed te gaan staan om haar figuur v.d. achterzijde eens goed te bewonderen. Ai, ai,... goddelijk met die stevige kont en gladde lichaam..
Ik heb het idee dat ze mij op dit moment de perfecte GFE/PSE sessie kan bieden. Bij nieuwe GT-bezoeken zal ik zeker naar haar blijven zoeken. Maar eigenlijk heb ik ook weer wel/niet de intentie om een clubrelatie op te bouwen. Wat wil je nu NLFKK? Beetje aan lopen neuken met willekeurige dames of toch wat meer clubzekerheid.
Augustus lijkt ze niet in GT te zijn. September wel weer. Ik val als een blok voor haar figuur en het snoetje. De hair extensions waren wel duidelijk te zien .
Mede door de gunfactor, 5 uit 5 sterren, maar supersubjectief gezien het feit dat ik in mijn gedachten al een harde van haar krijg.

Kortom, zaad kwijt, geld kwijt. Wat bleef me nu weer bij t.a.v. GT op deze dag?

- 3 goede sessies, waarvan 1 speciale
- 3 goede sessies, waarvan het tongzoen gedeelte eigenlijk bij alledrie voor verbetering vatbaar was, of ik heb een te grote tong, of ik denk aan de Olivia (ex PSR), Mimi (GT) standaard.. misschien volgende keer daar wat op bijsturen..

Wish list voor nieuw bezoek aan GT in september.

- Bulgaarse Tina
- Litouwse Sascha
- Roemeense Kim

HOUDOE EN BEDANKT!

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #391 Gepost op: 31 juli 2016, 23:21:24 »
 :tietjes Golden Time, donderdag 28-07-2016

 :tietjes Na een lange afwezigheid mocht ik weer eens naar deze poel van verderf, tuin der lusten ofwel de fickfabriek genoemd. Voor mij blijft GT toch altijd synoniem met grote tieten. Die zijn er namelijk altijd wel een paar te vinden, en juist dat maakt deze club zo aantrekkelijk voor deze boobs-verslaafde.

 :tietjes De theke herkende me gelukkig nog, liet me zonder problemen binnen, en na het betalen van de gebruikelijke 60 Euro kon ik mij gaan omkleden rond de klok van 17.30. Na de metamorfose tot ijsbeer Megaboob de barruimte binnengelopen, waar ik Lola aantrof, die me hartelijk begroette. Ik beloofde haar later langs te komen, maar eerst te gaan eten. De barbecue stond al volop te roken, en ik moet zeggen dat het vlees me prima smaakte. Echt goed gaar, geen zwarte randen, en nog mals ook. Gewoon heerlijk, en het weer werkte ook mee, zo rond de 25 graden, lekker zonnetje, maar niet te hete, dus de lust bleef bestaan.

 :tietjes Vanuit een ooghoek spotte ik mijn ega al, die vrolijk klanten aan het werven was, maar rond de etenstijd daar wat minder succesvol mee leek te zijn. Haar grote pluspunten recht vooruit en onbedekt, zoals ik ze graag zie. Wat een plaatje is het toch, zelfs zonder haar lange extensions.  Na het eten even naar binnen gelopen, uit gebuikt en even wat water na gedronken om het allemaal te laten zakken.  Na enige tijd verscheen Natascha ten tonele, en ik moet zeggen dat ze me zeer hartelijk en enthousiast begroette, en me zowat mee naar een kamer sleurde. Ik was geil, maar zij ook zeker, dat mag gezegd worden deze keer. Natuurlijk vroeg ze me waar ik zo lang gebleven was, en na enige uitleg van mijn kant waarom ik niet eerder kon was dat naar tevredenheid van mevrouw Megaboob. Ik werd bedekt onder de kussen, en ze bleef maar roepen dat ze me zo gemist had. Ik werd er bijna verlegen van. Ook werd er hartstochtelijk getongzoend deze keer, heftiger dan ooit tevoren met haar. Een prima binnenkomer. Ik likte haar borsten en tepels daarna eens heerlijk, en ook dat beviel mevrouw wel. Na enige tijd vroeg ze of ik wilde dat ze zou gaan pijpen, en ja, mijn jongeheer stond al behoorlijk stijf, en verwelkomde haar warme mondje maar al te graag. Natascha pijpte weer eens heerlijk, diep en nat, en ik moest me inhouden niet gelijk klaar te komen.  Dus stelde ik voor om eerst wat seks te hebben, met haar on top. Zo gezegd, zo gedaan, en ook dat voelde heerlijk, ook kon ik lekker met haar zalige voorgevel spelen, en kreeg ik tussendoor wat lekker tongzoenen. Maar ik kwam nog niet klaar. En dus stelde ik voor om er een 69 positie van te gaan maken, waarbij ik dat frisse kutje eens kon bewerken met mijn tong, en zij haar mondje in zou gaan zetten om mijn steigerende jongeheer te gaan temmen. En aldus geschiedde! Natascha heeft een heerlijk fris en klein poesje, en met haar kleine kontje gaf dat een zeer appetijtelijk uitzicht, waar ik behoorlijk opgewonden van was, Dat samen met het feit dat mijn handen haar 600CC joekels lekker vasthielden, en konden kneden, en zij haar orale talenten volop inzette om mij heerlijk te verwennen, gaven dat ik toch behoorlijk snel klaar kwam in dat geile bekje van haar. Jammie! Eewn mondje vol, en Natascha kon de aandrang om te slikken (of stikken?) maar net weerstaan, en ze spuugde alles net op tijd uit in een tissue leek het. Even uitpuffen, en even bijkletsen, wat gezellig was, maar er was pas een half uur om, en Natascha gaf aan dat ze nog ene keer op herhaling zou willen gaan om het uur vol te maken. Aldus geschiedde, waarbij het deze keer een stuk lastiger was om weer klaar te komen, en ik het uiteindelijk zelf met de hand moest doen, en met haar lekkere tepel in mijn mond. Ook niet verkeerd! Maar twee keer komen in een uur is toch iets te veel van het goede. Het lukte, maar met pijn en moeite. Maar goed, het uurtje was toch op een uitermate prettige manier gevuld door mijn blonde borsten barbie, en ik ging meer dan tevreden van de kamer af met haar, hand in hand. 125 Euro afgerekend voor dit heerlijke uurtje, en Natascha beloofd haar later op de avond nog eens te nemen, tot ons beider plezier.

 :tietjes Na deze sessie weer even wat vlees gegeten en wat gedronken, het was heerlijk buiten in de zon, en daarna even de wellness opgezocht, die zoals altijd ook weer helemaal prima was. Lola kwam al lonkend voorbij met een rondborstige vriendin die ik nog niet kende, maar ik zat nog te broebelen in de spa, en dat was nog iets te fijn om al op kamer te gaan. Na enige tijd spotte ik ook Bulgaarse Leona, die nu wat blonde ris geworden. Keuze genoeg dus voor de boobmeister. Er liep ook nog een nieuw mokkel met grote siliconen rond, maar die was continu bezet, en ik ving alleen een glimp op. Een project voor een volgende keer.

 :tietjes Na het bubbelbad op zoek naar Lola, maar die was inmiddels langdurig bezet, en dat was jammer. Toch vrij lang zitten wachten, maar het ging niet lukken. Dan maar Leona geboekt!

 :tietjes Leona is traditioneel een heerlijke GFE, ze zoent alsof je haar eerste vriendje bent, en ze stapelverliefd is. Uiteraard een heerlijke ervaring, met haar volle lippen, en zachte figuur, en mooie 400CC borsten. Na zeker 10 minuten uitgebreid tongzoenen ging ze dan pijpen daarna on top (cowgirl), en in die positie reed ze me in goed tempo naar een lekker hoogtepunt, terwijl ik met haar mooie borsten kon spelen.  Na de daad even bijgepraat, nog even gezoend (ze vind het zelf ook lekker volgens mij!) en vervolgens het half uurtje afgesloten met de betaling van 50 euro. Echt een leuke, goede meid, met prima GFE en lekker tongzoenen in het pakket. Aanrader eerste klas!

 :tietjes Na deze lekkere sessie was de jacht op Lola weer geopend, en na enige tijd was ze vrij. Maar Lola gaf aan dat ze moe was, en vandaag niet meer op kamer zou gaan, omdat ze dan niet haar gebruikelijke goede service zou kunnen waarmaken. Iets waarvoor ik alleen maar respect kan hebben, en wat ik ook waardeer. Jammer dat het niet tot een sessie kwam, maar de volgende keer staat Lola zeker weer op het programma van deze boob fanaat, want ze zag er zoals altijd weer geweldig uit, en tja, die boobs he… Gelukkig kreeg ik wel drie zoenen op de wang, en een op de mond ter afscheid. Ook niet slecht! gewoon lekker! Ook dit kan gebeuren, en geeft ook gelukkig aan dat de dames echt zelfstandig zijn en zelf bepalen met wie ze  naar de kamer gaan en wanneer ze stoppen met werken. Naar mijn mening functioneert dit allemaal prima bij GT. Hulde daarvoor.

 :tietjes Mijn geilheid was nog steeds groot, en de behoefte aan een paar heerlijke grote borsten natuurlijk ook zoals altijd. Gelukkig voelde mijn vrouw dat feilloos aan, en meldde ze zich zo rond middernacht voor onze afscheidssessie van de dag. Zo vrolijk en vol energie als ze eerder op de dag was, zo uitgeblust leek ze nu, en ze had flnk last van haar nieuwe schoenen (martelwerktuigen inderdaad met zeer hoge hakken, die ze net die dag nieuw had gekocht, en die duidelijk knelden.) Haar poezelige voetjes zaten onder de blaren, en op sommige plekken bijna open. Dat moet inderdaad pijnlijk zijn geweest. Ik heb haar voeten dan maar even met bodylotion ingesmeerd en ze even gemasseerd, wat ze duidelijk prettig vond. Ook die zalige meloenen gelijk even meegenomen, wat een genot is het toch. Als ze op haar rug ligt staan ze mooi naar boven. Magnifiek uitzicht wat mij betreft. Dan is ook goed te zien hoe mooi en slank ze eigenlijk wel niet is. Kriticaters kunnen zeggen wat ze willen, maar Natascha heeft een geweldig figuur en een knap koppie, en haar borsten zijn echte pronkstukken wat mij betreft. Geweldig vakwerk van de dokter, alleen een kleine incisie bij de tepels, verder perfect. Ook stevig doch zacht! Nog een maatje groter zou echt geweldig zijn, maar ik geloof niet dat ze dat nog wil helaas. Toch nog eens met haar praten daarover. 1000CC is een ware natte droom wat mij betreft op haar ranke lijf. Deze keer wat gezoend, wel minder intensief, en daarna heeft ze me weer lekker klaar gepijpt, wederom in standje 69. Deze keer ging het weer als vanzelf, vlotjes en lekker, en was er geen sprake van orgasmemoeheid gelukkig. Het is jammer dat Natascha zich niet zo liet gaan, je merkt dat ze het beffen wel lekker vind, maar klaarkomen doet ze zeker niet. Dat zou het nog leuker en completer kunnen maken wat mij betreft, maar goed, ik kan niet alles hebben! Deze sessie was een half uur, en kostte 75 euro.

 :tietjes Het was ook tijd geworden om naar huis te gaan, maar niet nadat ik mijn ega nog even in de sauna had gezet, en gezegd had nog even in de whirlpool te gaan, wat verzachtend voor haar voeten. Ook gezegd dat ze beter andere schoenen kan kopen, want deze maken haar voetjes helaas echt kapot, wat eeuwig zonde is. Ze keek me dankbaar aan, en beloonde me met een laatste tongzoen.

 :tietjes Aan alles komt een eind, dus ook aan dit GT bezoek en verhaal. Ik had een prettige en goede avond in GT, eten was lekker, mooie dames genoeg naar mijn smaak, wederom 3200 CC borsten volume in mijn handen gehad, en mijn vrouw weer eens gezien gelukkig.

 :tietjes Ook nog een leuk gesprek gevoerd met good old Sonja, en met een mede forum lid, was gezellig, en hij weet wel wie ik bedoel.

 :tietjes GT is wat mij betreft zeker nog de leukste en beste club in de grensstreek, met meer dan voldoende keuze aan mooie vrouwen, en daar draait het om toch?! Goed atmosfeer,  alleen maar nette mensen zoals Bergm550 altijd aangeeft, en alles netjes continu schoongemaakt en goed geregeld. Ik voel me hier echt prettig en goed thuis, en dat mag ook wel eens gezegd worden.

 :tietjes Megaboob  :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline bernardus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #392 Gepost op: 4 augustus 2016, 20:51:56 »
Gisteren heb ik voor het eerst de Golden Time bezocht. En ik moet zeggen: het was een geweldige ervaring! Zelfs de voortdurende regen kon het feest niet vergallen.

De line-up was de mooiste die ik al gezien heb in een saunaclub, en ik heb de Samya en de Sixsens al gezien.

Na wat ontspannen te hebben aan de bar en op het terras, ging ik mee met mijn eerste verovering - of was zij het die mij veroverd had? - een niet onaantrekkelijke blondine, die niet wou zeggen wat haar naam was, ik moest het met 'princes' doen. Ze heeft een grote tatoeage op haar rechterzijde, iets met rode bloemen. Echte borsten van maatje B, denk ik. Herkent iemand ze? Ze was een beetje arrogant, wat mij al heerlijk in de mood bracht om dat ongetemde paard de stal in te rijden. Op de kamer bleek tongzoenen mogelijk, maar eerder beperkt: enkele tongzoenen, meer kusjes toch, maar ze bood toch wel de inzet die mij een kwakje kon ontlokken. Lekker pijpen, een beetje 69-en, beffen en facesitten voor de spiegel, dat hele en lekkere lijf aflikkend als een hond die te lang niet zo'n lekkere brokken heeft gegeten. Dan gaf ze een likpartijtje van jewelste over mijn borst en tepels terwijl ze mij met een handjevol van haar onder zwoel gemaquilleerde ogen afgestane speeksel aftrok op mijn eigen buik, onwillig recipiënt van mijn ondeugd.

Dan dook ik met wat andere beren de jacuzzi in, ging ik even uitzweten in de sauna, bedronk ik mij wat later in de bar, onder een deken van zelfuitgepufte rook, zwoele muziek en een omwalling van ontblote borsten en getatoeëerde neukmeesteressen. Na enkele rondjes om de toch eerder kleine villa, vond ik een prachtig meisje met lang zwart haar als een leeuwin die zich, hoffelijk aan de bar gezeten, slechts poes waande. Nana. Sorry? Nana, herhaalde ze. Van Duitsland zelf, claimt ze. Volle lippen en donkere ogen. Een prachtig figuurtje en geen zweem van arrogantie. Zo lief dat ik er met de ogen gesloten in neer wou gaan liggen drijven als was het een vijver na zonsondergang. Maar de bordeelrealiteit sloeg me uit die roes en deed mij als volleerd onderhandelaar naar de opties vragen. Alles bleek mogelijk voor 50 euro. Met alles bedoel ik de standaardservice. Iets, zoals tongzoenen en beffen, dat vele andere weigeren te geven, zoals de mogelijks tot krankzinnigheid leidende Hongaarse schoonheid Maya mij eerder vertelde: ik was een god, maar één die ze niet wou kussen of die niet z'n tong in haar paradijs mocht duwen. 'But... if I'm God, I've created it and I can claim what's mine,' trachtte ik tegen te werpen, maar het mocht niet baten want het hoongelach tussen haar en enkele vriendinnetjes, het bekende schild der jonge vrouwen, blokte mijn avances af en ik besloot om niet de, in mijn lichtjes dronken staande ogen, mooiste meid van de GT te neuken, maar dus deze omzwachteld in conversationele voorzichtigheid, mooie Nana wel, bij voorkeur in dat seksspookjesbos dat de tuinhuisjeswijk in de grote tuin is.

En zo geschiedde. Nog steeds regenden de dik samengepakte wolken over het Golden bos uit, maar dat versterkte alleen maar de sprookjesachtigheid van de houten paadjes, de rustiek die uitgestraald werd door de warm verlichte, met houtsnippers omgeven bedden van ontucht, die de indruk gaven dat er onzichtbare gordijnen omheen geslagen lagen: nee, nee, enkel voor wie een sleutel heeft, jij viezerik.

Nana bleek een, hoewel verlegen, ontwapenend lief meisje te zijn dat na het uitschoppen van de 15 centimeter hoge hakjes, op haar knietjes naar het midden van het bed kruipend, niets van de liefdesgebaren vreemd vond. Dus de knuffels, hoewel zij een hoer was en ik een bezopen hoerenloper, voelden oprecht, en zij liet haar lange armen als met een zucht van opluchting over mijn schouders hangen terwijl haar donkere kijkers mij zochten en ik mij daarom gevonden voelde, en we zo een tijdje kusten als was B.B. King onze persoonlijke applausmeester, maar dat was 'ie niet, het was de regen die tegen het dak aan tikte, ritmisch, als de bewegingen die onze middens maakten voor we volledig naakt tegenover elkaar, op onze knieën gezeten, een paringsdans maakten, die, hoe kan het ook anders, uitmondden in een bef, pijp- en neukpartij die mij zelfs in reflectie in vervoering brengt. Nana liet zich likken als een meisje dat een lange dag had gehad en eindelijk de ogen kon sluiten. Ik stak daar op mijn beurt mijn tong in als een man die de laatste tijd te vaak op die tong had moeten bijten, en zo had ik een geweldige sessie met een meisje dat misschien, louter mechanisch bekeken, niet de beste sekspop is, maar wel een echt meisje dat lief en met gevoel rond de partner, niet de klant, hangt tot die zijn grommend einde vindt tussen haar welwillende heupen. Met een gevoel van ontlading, als liet ik een dikke drek achter in de beregende blokhut, liep ik met Nana terug naar de lockers, waar het rode briefje dat ik in haar handen stak en de volgende afscheidskussen mij tot realisatie brachten dat het kapitalisme niet zo oppervlakkig is als men per se wil propageren.

Ik genoot nog na in de bar en de jacuzzi, sprak met wat andere beren, en begaf mij dan over de zwart-geasfalteerde wegen terug naar huis, vanwaar ik mij, als in een hoge boom zittende schutter, beraad over mijn volgende schot.
« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2016, 21:42:07 door bernardus »

Offline goolfy69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 55
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #393 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:27:36 »
gisteren voor de eerste keer naar deze fantastische club, na een minder bezoek eerder die dag aan Heaven7.

bij aankomst rond 14u, al veel autos op de parking en straatje, vriendelijke theke en snel binnen toen al veel prachtige dvps

snel omkleden en berenvel aangetrokken, en verdere verkenning van deze club, mooi wellness, prachtige grote tuin en meer en meer stunners gespot.

Er werd niet gejaagd en de stunners vindt ikzelf nogal naar het arrogante toe.

1st kamergang met duitse bella, zie apart draadje, super gfe

nog wat rondgekeken, dvps mooier en mooier, moeilijk contact met de stunners.

2e kamergang met poolse milf Victoria, blond, c-cup, pse, mocht niet vingeren noch liken, super pijpen, tz, eierlikken-zuigen, hhg 70%

conclusive : prachtige club, dvps, kom zeker terug!!!

Offline Koot@Zuur

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #394 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:56:54 »
GT - YY
Naar aanleiding van de vele verhalen over vele stunners binnen GT gisteren een vakantiedag geofferd om YY in te ruilen voor een grondig GT onderzoek. Parkeren bij GT is al een opgaven op zich. De dienstdoende “parkboy” heeft geloof ik in een vorig leven de start opstelling bij de formule 1 geregeld. Het valt niet mee om aan al zijn wensen op het gebied van het stallen van een stuk blik te voeldoen!  0-1 Me gemeld aan de theke, een zeer vriendelijke vrouw die me vroeg 1ste keer hier. Ja. Ze riep een dame erbij om even de regels binnen GT duidelijk te maken. Dit werd verzorgt door de niet verkeerd uitziende Roxy, afgezien van een beetje to much gestylde plamuur! 50*4*30 en 100*4*60 en bijbetalen voor extra wensen…..Dus in feite gelijk aan YY.

Omkleden en douchen tegenover de theke! Zeer ruime douche met direct naast de douche een grote rek met handdoeken. Dit is wel een pluspunt, bij YY enkel handdoeken bij de receptie. Daarbij komt nog dat ik persoonlijk vind dat het douchen bij YY meer lijkt op een FKK-douche, zo midden in de doorgang van kleedruimte naar de bar. Ik weet wel dat er op bijna alle kamers in YY ook een douche is, maar ik douche liever in mijn eigen tijd…€1,70 per minuut vind ik een beetje overdreven voor een douche! GT stelt ook nog twee grote spiegels en hygiëne artikelen te beschikking. 1-1.

Op naar de bar. Hier kan ik heel kort over zijn. Zelfs overdag, nog voor 12.00 op een zonnige dag, zeer donker met een bankopstelling van een blinde binnenhuisarchitect  en voor een niet-roker zeer onaangenaam. Enige lichtpuntje Bitte ein Bitt 0,0%. Ik hou meer van een apart rokersruimte à la YY. 1-2.

Even door het wellness bereik gewandeld en hier is YY ook duidelijk in het voordeel. YY is gewoon completer uitgerust en  in  een betere staat. 1-3.

Aangezien het nog rustig binnen GT was de innerlijke mens een beetje versterkt. Mooie restaurantruimte in de tuin. Ontbijt en later de BBQ zeer goed verzorgt. Nu is het eten bij YY niet slecht maar eerlijk is eerlijk bij GT is het net iets verfijnder. Je kunt er diverse ei gerechten bestellen hetgeen dan à la minute gemaakt wordt. Ook het aanwezige personeel zorgt dat het continu opgeruimd en netjes eruit ziet. Dit punt gaat naar GT. 2-3.

Beide clubs beschikken over een mooie grote tuin. Volgens mij is dit bij GT ook wel nodig. Als ik zie wat er gisteren allemaal buiten hetzij op het terras, hetzij op de ligstoelen aanwezig was, als die allemaal naar binnen moeten bij slechtere weer dan wordt het proppen…. Hier is YY toch wel wat groter + de mogelijkheid om je even terug te trekken in de “men’s room”. 2-4.

De dames. Ik hou wel van een mooie boezem al dan niet geholpen door menselijke handen. Misschien had ik een slechte dag door de vakanties maar ik vond het stunners gehalte gisteren tegen vallen. Ook relatief weinig dames met een mooie boezem. Ook al heb ik maar 1 of 2 dames nodig voor een geslaagde dag, gisteren had ik moeite om aan mijn trekken te komen. Het is altijd al een beetje lastiger zo’n 1ste keer, althans voor mij toch. Optisch gezien vind ik de laatste tijd het babe gehalte bij YY er sterk op vooruit gegaan. Ik vond GT een beetje tegenvallen, misschien waren mijn verwachtingen wel een beetje aan de hoge kant. Kan natuurlijk ook zijn dat ik in YY verwent ben door een vaste “vriendin” en dat ik bij andere [mij niet bekende] dames  vaak onbewust de juiste eruit pik.
Uiteindelijk met de Duitse, ja ik heb wel een zwak voor Duitse dames, Silvie op de kamer beland. Leuk koppie, lekkere boezem en zeer summier met make-up. Het feest kon beginnen dacht ik maar dat duurde nog even. Wat gaan we allemaal doen? Ik zeg nou wat dacht je van een uurtje lekkere sex!
ik ben absoluut niet iemand van de extreme dus hou het maar gewoon. Daar kwam de vraag of ik interesse had in een prostaat massage?? Nou nee, de enige die aan mijn prostaat komt is 1 x per jaar de huisarts en de rest op deze aardkloot moet daar met zijn vingers wegblijven. Zo ging het nog ff door. Mocht ik hier nog eens terugkomen dan stuur ik van tevoren  mijn zaakwaarnemer langs om een contract met de dame op te stellen. Uiteindelijk uit gekomen op een uurtje met kussen, 69 en de uiteindelijk daad. Ging het dan nu beginnen? Ja maar daar kwam een doekje. Oké ik hou van hygiëne, maar 3 doekjes nadat ik voor de kamergang had aangegeven aub even wachten want ik ga douchen??? Prima maar toen dacht wacht ff…dus ik vroeg haar ook om een doekje. Ze kijkt me heel verbaasd aan. Ik zeg dat ik 69 heel leuk vind maar dan wel graag met een schoon poesje en dus maak ik haar ook even schoon. Hilarisch haar blik, onbetaalbaar…ab geh’t die Post, wir können……
de eerlijkheid gebied te zeggen dat er op de service niets meer viel aan te merken. Uiteindelijk 5 kwartier op de kamer geweest en een leuke, geile tijd gehad. Verschillende keren liet ze merken dat ze het best leuk vond met opmerkingen als ‘ich mag dich’ en ‘du bist wirklich süss’. Ze wou nog nummers uitwisselen, maar daar doe ik na 1 kamergang niet aan. Herhalingsgevaar geen idee, mocht ik haar bij YY treffen en na een goed gesprek met mijn zaakwaarnemer waarschijnlijk wel……..

Nog even genoten van de BBQ met een Bitt, een laatste rondje sauna en even nagenieten op het terras. Concluderend  [2-4] heeft  mijn clubje in Melick voorrang. Het is absoluut iet slecht vertoeven in GT, maar voor mij heeft het geen toegevoegde waarde tov YY.

Bye bye!

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #395 Gepost op: 5 september 2016, 21:41:15 »
Gisteren om twee uur afgetikt aan de kassa van Golden time. Ik zeg altijd, wil je een leuke lineup op een zondag, zak dan af naar deze club. En zoals altijd had ik weer gelijk. Er waren voldoende dames aanwezig van een hoog 'model' gehalte. Snoepjes om duimen en vingers bij af te likken.

Maar uiteindelijk blijf ik dezelfde mening hebben over deze club. De dames zitten maar wat droog op een stoel, totaal geen ambiance, sfeer is ver te zoeken. Maar goed, sfeer kun je zelf maken. We waren met 3 kameraden dus de verhalen over de vakanties en het voorbije weekend kwam uitgebreid aan de orde. Over het eten en drinken kan ik niets slechts vertellen, dit was allemaal tiptop in orde.

Aangezien ik niet zo te vinden ben om aanspraak te maken met een droge dame op een stoel, ben ik maar 2x de cinema in getrokken en dit is mij ook telkens goed bevallen. Eerste keer gaan kameren met een Cubaanse schone. Mooie borsten heeft ze en een strak lichaam. Helaas is mij de naam ontgaan. Maar een echte guitige dame is het die constant om een grapje te vinden is.
De tweede keer in de cinema kwam mij een Bulgaarse dame vergezellen. Direct tongzoenen en pijpen. Dit verbaasde mij een beetje omdat ik het niet had aangegeven. Maar goed, haar een sleutel laten halen en een gfe sessie volgde in een van die bedje in het sauna gedeelte. Ik denk dat het Leona was, heeft prachtig borsten (wel nep), dikke zoenlippen en een nogal lekker gat. Normaal gezien niet mijn type vrouw maar haar kussen had me snel over de streep gehaald.

Ik ga zeker nog eens terug als ik op een zondag niet veel gepland heb.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #396 Gepost op: 6 oktober 2016, 17:29:09 »
Eergisteren een blitzbezoekje van om en bij de 4 uurtjes aan GT gepleegd. Het was lang geleden dat ik er nog eens geweest was.

Personeel: vriendelijk en behulpzaam.

Hygiëne: beste van alle clubs. Er zijn doorheen de ganse club voortdurend mannen aan het kuisen.

Eten: niet echt speciaal, zeker niet als je rekening houdt met de 60€ inkom, maar bon: het voldeed. Ik heb een haantje met gebakken patatjes, chilisaus en groentjes gegeten. Het heeft gesmaakt :)).

Drank: koffie, frisdranken, Salitos, verschillende soorten Becks op fles... Dik in orde.

Faciliteiten: 1 bar, 1 sauna, 1 jacuzzi, 1 kino... Niks speciaals, niks overdreven, maar wat er moet zijn, is er.

Line-up: uitgebreide line-up. Behoorlijk gevarieerd, maar met toch een overwicht aan blonde en/of fake meiden. Al bij al onvoldoende meiden naar mijn smaak en ik heb dan ook niet gekamerd :o. Mijn 2 kameraden hun smaak was het wel helemaal en zij hebben tezamen op 4u tijd dan ook 5 kamers gemaakt :-\.

Sfeer: ik vond hem maar mat en werd er niet echt geil van. Er was ook weinig interactie tussen de mannen en de vrouwen.

Overall: de sfeer en de line-up waren niet 100% mijn ding, maar al bij al was het toch een kort, maar leuk bezoekje aan GT. Ik keer er zeker nog terug en zal bij een volgend bezoek ongetwijfeld wel eens 1 van die barbies neuken 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #397 Gepost op: 8 oktober 2016, 10:11:55 »
Op vrijdag ook een pitstop gemaakt in Bruggen, van  15,00 tot 19,30.
Ik meen dat het op een vrijdag toch wat drukker kon zijn, doch niet.    Parkingplaats aangeduid, ingangsticket gekocht en het vel aangetrokken.   Na een lekkere koffie in de tent terug naar de bar, het weer was niet van die aard om te genieten in de tuin.
Het viel op dat de dames vriendelijker zijn, zelfs diegene die voordien met de 'nase hoch'  rondliepen knikten effen goeiedag.... opvallend.
Het aantal beren/dames ratio viel mee.     De line up  is gemiddeld te noemen, de kunstmatige ingreep meiden filter ik er sowieso uit, ik hou het liever naturel.     De Duitse Jessy dacht dat deze reeds een kamergang kon aanvinken met mij, nicht heute .
Na enkele proseco s  toch een kamer gemaakt met een nieuwelinge, doch naam vergeten en ervaring was niet denderend.
De Thaise Lucky was er ook, in thight and short dress.   Ze blijft nog een 2-tal weken in NRW gebied.
Siminona.ro  was haar make up aan het opmaken in de locker ruimte en had nogal wat bekijks, deze meid heb ik in de bar direct geschaakt.
In de tent heb ik rustig mijn maaltijd genuttigd, de vis smaakte niet, de kippe goulasch des te meer.
Bij het verlaten van de club werd mij de gevraagd hoe het was, het was mij zeer bevallen mn dat de meisjes opvallend vriendelijker zijn dan vorige bezoeken.      Dat de herschikking van vd .ro  meisjes er iets mee te maken kan hebben dienen ze maar zelf te concluderen ....

groeten



Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #398 Gepost op: 8 oktober 2016, 11:54:16 »
I also visited GT yesterday after a couple of short breaks in September, it is good sometimes to do something else if you want to avoid mental disease   :lol_hitting: ;D

I arrived early, around 11h30, enjoyed eggs for breakfast and then spent the afternoon around the bar, couple of beers, many girls smiled to me and got in touch with me, such as Katia (2 days in GT with glasses) for example and many others I forgot their names

But it is only in the evening that I decided to go with Nora, really reserved girl, no smile, no signs, nothing, quite different behaviour from all the other girls all around  :))

In the room, shy kisses at the beginning, only with lips, but then after a while it became good French kisses, then very much deep French kisses during the sex, I was excited very much, she has big natural boobs  :-P , sex was really great with her

I enjoyed a good meal, chicken and then watched France versus Bulgaria

And I decided to go again with Nora, a long time I have not had such a good service in GT, it was again really great with finish in mouth, nice social time in the end, she finally let herself go a little bit, 1 year in GT, she lives in Frankfurt
For sure I will repeat with this girl if I see her on my next visit in GT

Yesterday, I was honestly not really attracted by the other girls, only a few high lights, many girl with professional attitude in GT, but it is a trademark in GT, what else  :)) ?

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #399 Gepost op: 15 oktober 2016, 23:47:10 »
GT, Donderdag 13 Oktober 2016

Ik was vandaag eindelijk weer eens in de gelegenheid om GT te bezoeken en ik was er al rond 15.30 deze keer. Gelukkig een parkeerplaats op het terrein zelf. Ik werd hartelijk verwelkomt door de Theke dames. Ze herkenden me direct bij aankomst, vroegen waar ik al tijd gewest was en voegden er gelijk aan toe, druk baasje, in het buitenland geweest zeker. En inderdaad, dat is zo. Het voelde zoals bergm550 vaak zegt als thuis komen. Prima gevoel en ervaring.

Na het omkleedritueel liep ik naar de bar en nam ik een drankje. Ik spotte vrijwel gelijk een zeer slanke porno look dame met vele tattoos, een knap gezicht, twee geile vlechtjes en... twee gigantische tieten  :tietjes die uitpuilden uit een veel te kleine rode bikinitop. Precies zoals ik ze lekker vind dus en ik spoedde ik me er likkebaardend heen want in GT weet je maar nooit. De betreffende dame kan opeen zomaar de rest van de dag bezet zijn. Ook weer een Bergm550 wijsheid, maar wel de waarheid. Zeker met dat spectaculaire uiterlijk van deze dame. Gelukkig was ik op tijd en na het uitwisselen van de gebruikelijke data: Ze heet Gia, is 30 en Duits en heeft 1000CC borsten (dat is bijna twee maal zo groot als Lola, jawel, u leest het goed, en Lola is een goed referentiepunt, aangezien de meeste ijsberen haar wel kennen in GT!) en kust helaas niet. Voor de rest was alles mogelijk gelukkig (behalve neuken zonder uiteraard). Ik stelde me al voor om lekker te spuiten tussen die gigaborsten.  :tietjes

Mijn jongeheer stond al knalhard bij het aanschouwen van al dit lekkers. Op naar de kamer dus. Sympathieke dame, deze Gia. Even kennis gemaakt met haar en even lekker gespeeld met haar grote ronde borsten en grote tepels. Die kunnen naar hartenlust gekust, gelikt en bevoeld worden. Het paradijs voor een boobman natuurlijk. Na enige tijd werd ik door haar gepijpt. Best goed maar dat kon beter. Maar goed, het is ook voor een dame even aftesten wat een nieuwe man lekker vind. Het was ook moeilijk om bij haar borsten te komen helaas in die positie maar ze stelde vrij snel sex voor. Dat leek mij ook een goede optie uiteraard.  Zij on top en dat was lekker strak. Een zalig uitzicht op een porno lijfje, superslank, en met vele tattoos, maar ook weer met die geweldige tietenkast om mee te spelen tijden de seks. In galop, en dat ging erg lekker. Kan ook niet missen met een strak lijf en een nauwe poes en dit uitzicht. Ik vroeg haar op me te gaan liggen, zodat ik haar goed bij haar kontje kon pakken en haar lekker kon laten stuiteren op mijn  staalharde geslacht. Maar niet te lang want ik wilde per se tussen haar gigaborsten klaar komen, de droom van elke tettenliefhebber natuurlijk. Dat voorgesteld en rustig met wat olie tussen haar tieten gegaan en klaar gekomen. Mijn zaad tussen die joekels, zalig!  :tietjes

Het mag duidelijk zijn, dit was een prima ervaring voor mij, en het herhalingsgevaar is zeer groot. Helaas ging ze vrijdag weer terug naar Hamburg, want GT is meer een zomerclub vond ze, en in Athmos (waar ze al langer werkt) is de winter fijner, want dan hoeft ze niet door de kou naar de sexhutjes te lopen.  Tja, skinny vrouwen zijn helaas vaak kou kleumen, en GT zou er goed aan doen om de route naar de hutjes te overdekken, en met gaskachels te verwarmen, dan kunnen ze dit soort toptalent ook in de winter in huis houden!

Na deze zinderende sessie van slechts 30 minuten (langer kon ik mijn zaad echt niet binnen houden), het luttele bedrag van 50 Euro afgerekend (zeer correct, en we waren echt bijna een half uur op de kamer). Na het douchen dan een lang gesprek gevoerd met Tereisas, waarvoor dank, en daarna hebben we gezellig samen gegeten, waarbij Bbert ook aanschoof. Het eten was lekker, samen met Bbert en Tereisas een lekker hapje gedaan. Gebakken aardappels met erwten en wortels en kipfilet in saus. Smaakte echt goed. Toetje na. Allemaal prima geregeld.

Na het eten even uitgebuikt, en na enige tijd (meer dan een uur) spotte ik Lola  :tietjes weer:

De boobmeister zat niet stil en boekte ook een trio met de rondborstige Lola en Jordan. 520CC en 560CC borsten.  :tietjes Zwartharig en blond en een uitdagende combi tezamen. Lola pijpte me eerst terwijl ik de borsten en het mondje van Jordan verkende met mijn tong. Daarna omgekeerd. Lola heeft zulke lekkere grote zachte borsten en stijve tepels als ze gelikt worden. Haar knappe gezocht en slanke figuur laten me steeds weer voluit genieten. Jordan pijpte me intussen als een bezetene en ik speelde met een van haar lekkere tieten met mijn rechterhand, terwijl mijn linkerhand Lola’s borst omvatte. Een heerlijk orgasme liet niet al te lang op zich wachten in deze toestand en ik schoot Jordans mond spontaan vol barstensvol. Wat wil je ook, zoveel lekkere grote tieten op een dag word zelfs mijn beheersing te veel! Geen probleem gelukkig voor Jordan. Ze is ook een leuke en spontane meid. Ze gaat binnenkort onder het mes voor een upgrade naar 860CC per borst dus dat word spectaculair. Dan 3 weken in herstel voor haar en verplicht met BH aan, en daarna komt ze als herboren als Jordan 3.0 (ze heeft al siliconen) terug. Ik kan niet wachten, 860CC is echt wel spectaculair groot! Na het klaarkomen werd ik nog als een vorst behandeld door bijde dames, even gezellig gekletst, en nog lekker nagespeeld met de borsten van beide dames. Heerlijk! Half uurtje zo vol gemaakt, en 125 euro afgerekend. Kleine fooi erbij voor de echt goede service, en zeer tevreden onder de douche gestapt.

Ik zie inderdaad een stijgende trend in borstgrootte weer in GT en dag kan ik alleen maar toejuichen uiteraard. Vele dames hebben de stap gewaagd om hun borsten te laten vergroten. Positief voor mij uiteraard.
Na deze sessie weer even gekletst met Bbert, en wat ontspanning genoten. Ook nog even een praatje met Gia, en haar geile grote tieten even van achten vast mogen pakken en “gewogen”. Wat een gewicht, torst ze zo mee, ongelofelijk. Ze steken een beetje uit aan de zijkanten van achteren bezien en dat vind ik altijd beregeil! Echt een genot deze 1000CC joekels!   :tietjes

Na al dit tietengeweld was het tijd om even bij te komen en nieuwe krachten te tanken in de sauna en de whirlpool en dan nog op zoek te gaan naar een afsluitende sessie. Helaas was mijn vrouw er niet (Natascha), zij was de perfecte afsluiter geweest voor deze dag, maar helaas. Verder geen Leona en geen Bibi helaas die had ik graag ook eens ontmoet. Bbert was zeer lovend over haar. Maar er was genoeg keuze in de sprookjestuin deze avond! O.a. Verder Svetlana en Lulu en Janet  (Uit Afrika) gespot. En natuurlijk nog een hele trits meer met veel nieuwe gezichten voor mij. Maar het lot zou gaan beslissen voor de boobmeister:

Ik zat ontspannen in het bubbelbad toen onze huiskat Sonja besloot dat het tijd was voor mijn jaarlijkse verkrachting.

Ze plonsde zomaar onaangekondigd in het water en begon me onzedelijk te  betasten. Ik protesteerde maar dat was zinloos want ze duwde haar 390CC borsten in mijn mond en gebood me haar geile tepels te likken. Mijn natuurlijke reflexen gehoorzaamden want een paar siliconen is als spek voor mijn bek zoals de lezers weten. Ze begon ook mijn jongeheer te bewerken met de hand en diverse passanten joelden er aardig op los. Tja publieke actie in GT zullen we maar zeggen. Ik wist me enigszins te herpakken maar toen begon ze me te tongzoenen en niet zomaar een beetje maar voluit. En dus was ik verkocht, de jaarlijkse verkrachting zou plaats gaan vinden deze avond. Ik gebood haar zich om te draaien zodat ik met haar borsten kon spelen en als een krolse kat draaide ze haar kontje lekker tegen me aan en liet het zich welgevallen. Na enige tijd spelen in het bubbelbad werd het dan toch tijd voor een verhuizing naar het tentje naast de sauna en daar werd ik lekker gepijpt door Sonja. Maar ik was er nog niet helemaal klaar voor na de vorige sessie en dus ging  Sonja met de hand verder terwijl ik Sonja voluit zoende en met haar borsten kon spelen. Ook niet verkeerd. Na enige tijd toch kreeg ik toch een lekker orgasme.

Nog gezellig even nagepraat. Sonja heeft altijd leuke verhalen. Over haar gast die ze aangelijnd door GT voerde, op handen en voeten. Over nympho Doortje (de oudere dame, die er ook was), die graag eens goed durchgefickt wilde worden, en over strap-on actie etc, etc. etc. Lachen gieren brullen met haar. Op die manier een uurtje volgemaakt omdat het gezellig was. Daarna samen een douche en kort nog in de sauna want ze was een beetje koud, en daarna afgerekend.

Zo eens per jaar een leuke en spannende ervaring met dit katje! Maar gekker moet het ook niet worden. Ik houd de Badslippers regel daarin strikt aan!

Na al deze sessies was het alweer rond middernacht geworden, en werd het tijd om me om te gaan kledne en GT te gaan verlaten. Het was inmiddels ook een stuk rustiger geworden in GT zoals gebruikelijk om die tijd.

Mijn CC teller stond deze dag op 2x1000 CC + 2 x 520CC + 2 x 560 CC + 2 x 390CC =  4940 CC en dat is best een heleboel tiet/siliconen in mijn handen, mond en om mijn pik. Heerlijk dagje dus, en zeer voor herhaling vatbaar!

GT was voor mij weer als vanouds goed, heerlijk genoten en vooral de kennismaking met Busenwunder der Woche Gia  :tietjes :tietjes :tietjes  was een aangename en zeer positieve verrassing. Die ga ik missen!

Megaboob
 :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #400 Gepost op: 18 oktober 2016, 17:39:44 »
Vrijdag 14 10 een dag met op die dag moest ik alleen werk opnemen in roermond en de rest van de dag was voor me zelf . ik had veel uitval wegen die lijden na een sauna club . GT had ik al meer als een jaar niet bezocht . en een dame die ik al wel 2 jaar niet meer gezien had was in GT voor de zekerheid belde ik na GT met de vraag of ze er was een vriendelijke dame nam de telefoon op en bevestigde dat ze er zou zijn ik had geen twijfels meer en zette koers na de heidweg 1 te bruggen . iets voor 12.30 draaide ik het grind pad op en de parkeerwachter leiden mijn na het laatste parkeerplekje de club was al aardig gevuld met zowel mannen als vrouwen . en de line up was om te watertanden eerst even een lekkere omelet  besteld  met paprika ham champions  en een milk cafe voor de milk cafe hoefde ik niet naar de bar er was net een nieuwe koffie automaat in gebruik genomen in de tent en de monteur was net klaar met de installatie de omelet werd me gebracht door de kok en smaakte voortreffelijk en de milk cafe was formidabel ik had in tijden niet zo lekker bakje   in de sauna clubs gehad .en dan nog me complementen voor de hele crew van GT alles word continu schoon gehouden bordjes worden afgeruimd door het personeel     

Vrijdag 14 10 een dag met op die dag moest ik alleen werk opnemen in roermond en de rest van de dag was voor me zelf . ik had veel uitval wegen die lijden na een sauna club . GT had ik al meer als een jaar niet bezocht . en een dame die ik al wel 2 jaar niet meer gezien had was in GT voor de zekerheid belde ik na GT met de vraag of ze er was een vriendelijke dame nam de telefoon op en bevestigde dat ze er zou zijn ik had geen twijfels meer en zette koers na de heidweg 1 te bruggen . iets voor 12.30 draaide ik het grind pad op en de parkeerwachter leiden mijn na het laatste parkeerplekje de club was al aardig gevuld met zowel mannen als vrouwen . en de line up was om te watertanden eerst even een lekkere omelet  besteld  met paprika ham champions  en een milk cafe voor de milk cafe hoefde ik niet naar de bar er was net een nieuwe koffie automaat in gebruik genomen in de tent en de monteur was net klaar met de installatie de omelet werd me gebracht door de kok en smaakte voortreffelijk en de milk cafe was formidabel ik had in tijden niet zo lekker bakje   in de sauna clubs gehad .en dan nog me complementen voor de hele crew van GT alles word continu schoon gehouden bordjes worden afgeruimd door het personeel     

Ik heb met de volgende dames de kamer gedeeld  Fabienne (Duitse)  Zara (Duitse), joanna (Nederlandse) ik zie zelfde zo veel dame nationaliteiten in een club ik sta er dan ook versteld van hoe GT dat voor elkaar krijg de recensies van deze dames zullen dan ook een keer volgen

Het was weer een mooi GT dagje en ik ga deze club geen jaar laten wachten op mijn bezoek

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #401 Gepost op: 29 oktober 2016, 18:45:20 »
Deze week voor de tweede keer ooit in GT geweest. En net als de eerste keer heb ik m’n ogen uitgekeken aan vrouwelijk schoon. Maar goed, uiteindelijk valt het ergens ook weer mee. Het is maar net zoals je er tegen aan kijkt. De een heeft een prachtige snoet, maar te kleine jetsers, of een te dikke kont, is ze te klein of oogt te barbie achtig …. Zo is er altijd wat aan te merken. Maar eerlijk is eerlijk; een bezoek levert zeker een behoorlijke keuzestress op   :pica :cheer:.

Aangekomen rond een uur of twee, ingecheckt, omgekleed en aan de wandel gegaan. Eerst maar eens de bar in. Was nog ietwat rustig alhoewel menig clubeigenaar daar anders over zou denken. Verder even in de kino gekeken en daar waren twee setjes stevig aan het rampetampen. Ook leuk. In de welness was niets te doen. Een dame hing er verveeld op een stretcher en was aan het spelen met de foon.
Buiten in het restaurant was het ook wat rustig alwaar verschillende mensen lekker even zaten te eten. Daar heb ik me maar bij aangesloten na de lange rit. Een lekkere omelet, een sämmel en wat groentjes gaat er altijd goed in. Lekker cappuccino er achter aan en we gaan weer als de brandweer  :035: ;D.

In de bar regio mij maar eens strategisch opgesteld. Line up werd steeds beter en het  werd allengs drukker. Goed zo. Toen spotte ik enkele dames waarmee het op kamer wel uit te houden zou moeten zijn w.o. Pamela, Jeanet, Melly, Tina, Gabriela en veel later Lucky (thai), Katrin. Grote genade, wat is dit toch een lastige hobby  ::) 8). Denk dat ik maar sigarenbandjes ga sparen …… Want als je eenmaal een keus hebt gemaakt, kijk je automatisch om je heen en ziet een nog lekkerder wijffie wandelen en begint de twijfel weer over je keuze. Een terugweg is dan alleen niet meer mogelijk …
Alle reden om hier maar weer een keer snel terug heen te gaan  :steeringwheel: :dance2.

Inmiddels was mijn keus gevallen op een gebruinde schone Gabriela  :-\, Braziliaans en spreekt redelijk Duits met een behoorlijk piep stemmetje. Grappig. Ik was haar uit het oog verloren nadat ik was gaan douchen. Uiteindelijk trof ik haar alsnog bij de (lege) kino, gaf haar een knuffel en we nestelden ons op een van de ligbanken.
Daar begon een intensief geknuffel, gezoen, gevrij en bij herhaling werd ik gecomplimenteerd vanwege het feit dat ik net gedoucht had, deo opgedaan en mondwater had gebruikt. Voor mij onbegrijpelijk dat er heren zijn die dat verwaarlozen voordat zij een dame kiezen. Stel je dat eens andersom voor …?? Dat wil je toch niet? Gabriela gaf mij enkele ervaringen die mij bijna onpasselijk maakten  :banghead:! Onbegrijpelijk!

Na weer wat geklets en behoorlijk geknuffel begon ze aan een heerlijke pzc en na enige tijd bracht ze bescherming aan en kwam bovenop zitten. In de tussentijd had ik mij enkele ondeugende voornemens gemaakt om haar eens lekker stevig bezig te houden maar de praktijk was wat weerbarstiger en Gabriela werkte mij in een moordend tempo naar een super HP toe  :sex. Na 20/25 min was het gedaan en ik dacht dat alle muziek voor de rest van de dag uit mijn edele delen vertrokken was. Gelukkig bleek dat toch niet zo te zijn. Wat een kanjer, en ongelooflijk lieve schat, is deze dame. Ik weet zeker dat ik een volgend maal in GT op zeker haar weer zal opzoeken.
Ook de after sales klopte bij Gabriela helemaal. Als wij elkaar tegen kwamen gaf ze blijk van herkenning in de vorm van een lieve lach, knipoog, kus in de lucht etc. Heel lief.

Met een uitgeblust, maar voldaan,  gevoel stond ik onder de douche en vroeg mij af wanneer de goesting terug zou komen. Nou ik kan je zeggen dat ging sneller dan gebruikelijk in deze snoepwinkel.

Na enige tijd recupereren, een lekker koud biertje (of twee) spotte ik de blonde Duitse Tina  :cheer:. We raakten in gesprek en het voelde goed. Alhoewel Duitsers een stil kunnen hebben van overdadig commercieel gedrag in hun (non-) verbale uitingen. Deze dame op zeker. Herkenbaar? Toch bleef het goed voelen en ik gaf aan graag met haar op kamer te gaan. Gelukkig konden we binnen blijven want buiten bleef het regenen en het was wat aan de kille kant.
Op kamer geraakt ons vlot verlost van het textiel en Tina heeft werkelijk, naast een heerlijk figuur, ook een setje prachtige Jopen  :showtits1. Twijfel nog of Herr Doktor er iets bij geholpen heeft maar als dat zo is heeft hij zijn opleiding op zeker afgemaakt. Alleen die ijzerwinkel van piercings in je bakkes is slecht voor alle vullingen in je kiezen ......
De notoire clubber heeft natuurlijk al lang in de gaten welke gymnastische oefeningen wij allemaal hebben uitgespookt en ik kan je bevestigen dat, in mijn ogen, je stoutste dromen (Safe!!) zijn uit gekomen. Tot zover de details  8). Tina is in mijn ogen een klasse meisje die zeer zelfbewust is en stevig in haar schoenen staat. Heerlijk om met Tina in ....... gesprek te zijn. After sales bleken ook prima en dus is het Hhg er op zeker  :laughingchick.

Na wat gegeten te hebben de stand van zaken opgemaakt. Nieuwe energie meende ik gekregen te hebben van het voedsel waardoor ik al weer om mij heen aan het kijken was. Maar, een klein stemmetje in mij vertelde wat anders. En daar had ik naar moeten luisteren.

Ondertussen was de milf Sonja op appel verschenen en ik vond haar wel leuk. Een beetje een druk feestnummer, gezellig wel (tot aan de voordeur!), en niet moeders mooiste, maar wat ouder en het ging wel.
Had me eigenlijk voorgenomen om het nog een keer te proberen met Pamela die naast een schitterend mooi figuur en lekker koppie ook een fantastische derriere heeft. Zij bleek echter onvindbaar en op het allerlaatste moment koos ik dus voor Sonja. Daarmee het best gezegd hebbende kom ik tot een afsluitende alinea. Geen Hhg voor mij!

Een geweldige tijd heb ik gehad in GT en dat ga ik beslist herhalen. Klasse tent  :pica!
Een ding moet ik echter ook nog kwijt. Het viel mij enorm op dat er door de dag heen 1 dame (v/d leiding!) is die in burger tenue willekeurig (?) dames aanspreekt en een babbeltje maakt. Wat je dan ziet is een echt “meiden onder elkaar”-gesprek, twee richting verkeer, er wordt gelachen en de non-verbale communicatie klopt! Soms oogt het streng. Ongetwijfeld is dit een zeer ervaren gepensioneerde DVP die de kwaliteit van GT streng bewaakt en dat op een plezante wijze lijkt te doen. Goed is dat!

Bij mijn vertrek werd mij door een ander schattig vrouwtje (kort, zwart haar, lolita achtig en zeer appetijtelijk ook) heel lief gevraagd hoe mijn ervaring was. Gaf aan zeer tevreden te zijn. Punt, Maar zij had toch vlot door dat er iets niet 100% was. Dus vroeg ze verder en verder en tja, Sonja; ik wilde niets vertellen. Het was tenslotte mijn eigen, gehaaste keuze. Niets verteld dus ook. Ben tenslotte geen verrader .....!
Deze dames zitten er bovenop en weten ongetwijfeld het vlees in hun kuip goed te beoordelen. Dat regelt zich vanzelf  ::).

Moe, tevreden en afgemat de lange thuisreis begonnen. En natuurlijk fout gereden …… Kun je hebben na alle inspanningen in deze snoepwinkel.

Grtz   :039:,
K
« Laatst bewerkt op: 29 oktober 2016, 18:52:59 door Klatergoud »

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #402 Gepost op: 31 oktober 2016, 07:41:30 »
Zaterdag na enkele maanden afwezigheid maar weer eena GT opgezocht. Was benieuwd of er nog veel nieuws naar m'n smaak was binnengekomen. Hield er echter rekening mee dat dat niet het geval zou zijn. Voor m'n laatste bezoek kwam ik een jaar lang bijna wekelijks in GT en toen kwam er weinig nieuws bij. Buiten een aantal vaste waardes kwam er zo af en toe is wat leuks binnenlopen voor een weekje. Zodoende bezocht ik de vaste waardes zo vaak dat het niet echt spannend meer was en op een gegeven moment vond ik andere clubs waar het me wel weer beviel. Ik ging gelijk cold turkey en kwam er ongeveer 4 maanden niet meer maar zovaak is de line-up in clubs een golf beweging en in sixsens en LR was het weer wat minder geworden hoogtijd om dus eens te kijken of er in GT nog eens wat is veranderd.

Om 12.30 aangekomen en na een eitje te hebben gegeten de tijd genomen om de line-up eens te bekijken. Heus wel wat nieuwe gezichtjes gezien echter uiteindelijk maar 1-tje die een beetje in de smaak viel. Van m'n oude favo's waren alleen  Pamela en felicia er. Ook andra (toen de tijd pas nieuw) was er met haar dan ook eerste kamertje gemaakt. Later ook met haar vriendin Simona een kamertje gedaan (dame was niet nieuw maar was er voorheen nog nooit me naar de kamer geweest). Oude favo's links laten liggen. Dag afgesloten met nogmaals een kamer met Andra. Ondanks het advies van SS dat ik misschien eens wat buiten m'n comfort zone moest proberen. Hij wist wel een goede dame voor me. Het advies wordt gewaardeerd misschien volg ik het een andere keer wel op.

Waar in het me meestal een beetje in m'n eentje vermaakte op de zaterdagen in GT had ik vandaag meer aanspraak. Alleen de gesprekken met bergmm miste ik wel  dit keer. Vooral erg lang zitten kletsen met een gast die pas een paar maanden in GT komt en voor hen was het voor het eerst dat hij de club in het weekend bezocht. Zodoende was het een prima dagje. Gezelliger dan het meestal was maar de line-up bood zo weinig nieuws en ik voelde nog steeds de behoefte niet weer met de oude favo's te gaan dat ik er voorlopig niet weer heen ga.

LR heeft toch mijn voorkeur als de line-up goed genoeg is. Daar vind ik het vaker gezelliger. Ik vind een aantal kamers wat beter. De dames hebben meer tijd voor je. Zal daar snel weer heen gaan maar eerst eens 1 of 2 clubs bezoeken waar ik zolang niet ben geweest dat ik bijna alleen maar nieuwe gezichtjes zal aantreffen. Kan de line-up in LR ook hopelijk weer aantrekken in tussentijd.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
FICKFABRIEKVERHAALTJES
« Reactie #403 Gepost op: 3 november 2016, 08:32:41 »
Naar aanleiding van mijn laatste 4 bezoeken, in een periode van een 6 weken, heb ik de indruk dat het een bergaf gaat in GT.
Is dit nu gewenning ?   iK heb niet direct een verhaaltje geschreven van de voorgaande mindere ervaringen,  deze keer mag het eens geschreven worden.
Mijn indruk is nu zo dat ik niet aan een andere ijsbeer deze club sterk zou aanraden, ik zou enig voorbehoud maken.
Het is niet meer wat het geweest is tov  3 jaar geleden, waarbij ik soms er een 2 daagse van maakte, waarbij men eenvoudig in de barruimte een goed kon gevoel te hebben door naar de aanwezige (mooie) meiden te kijken.
Het valt op dat de ratio ijsberen/meiden  niet meer wat het geweest is,  gisteren waren er 15 meiden in de barruimte tov
50 tal beren.   Misschien een mindere weekdag .....  enkele weken geleden was het idem op een vrijdag.   Sommige anciens meiden bevestigen dit ook.    Minder mooie meisjes aanwezig ? Ik denk  van wel.
Tot voorheen was het zo dat ik binnen de 10 a 20 min. na mijn aankomst lag te rollebollen, maar niet zo de laatste weken.   Het is moeilijk te achterhalen wat de oorzaak is.   Ik stel vast dat de theke dames veel meer aanwezig zijn in de barruimte om te spreken met meisjes.  Zo een  2 tal weken geleden was dit voor iedere bezoeker opvallend zichtbaar, de meisjes mochten niet naast elkaar zitten om zo plaats te bieden voor een potentiële klant, de meisjes werden aangemoedigd om meer naar de klanten toe te gaan.
Een MILF verliet daarop de zaak en ik ook trouwens.   Voorheen was er heel eenvoudig geen plaats, praktisch iedere barkruk was bezet door een meisje.
Enkele weken geleden zijn er enkele meisjes geweigerd geweest,  het is het beleid hun zakelijke plicht om de kwaliteit in het oog te houden.  Of dit laatste al of niet terecht is geweest kan ik niet beoordelen, maar dit feit en mijn ervaringen van de laatste bezoeken bevestigen een mindere trend.
Dan toch nog iets leuk in dit schrijven  : gisteren heb ik twee  kamers gemaakt met Armina.ro en Tina.de.  De eerste is bijzonder mooi en levert een zeer goede service.     
De halloween party bleek leuk te zijn, zeer mooi versierd zoals in the old days,(de restjes heb ik gisteren nog bewonderd) bomvolle tent maar ellenlange wachttijden voor een kamer.     Dit laatste wordt door de meeste meiden en mezelf gehaat.

We zien wel wat het wordt maar voor mij eventjes niet, hopelijk  blijft het bij een dipje in GT.






Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Omgaan met werkstress, deel 2 (18.11)
« Reactie #404 Gepost op: 22 november 2016, 19:40:29 »
"A Friday night I was down town, working for the F.B.I.
Sitting in a nest of bad men, whiskey bottles piling high
Boot legging boozer on the west side full of people who are doing wrong
Just about to call up the D.A. man, when I heard this woman singing a song.

A pair of forty fives made me open my eyes
My temperature started to rise
She was a long cool woman in a black dress
Just a five nine, beautiful tall
With just one look I was a bad mess
Cause that long cool woman had it all.

Whoah!"


Het is alweer lang geleden dat deze racebeer nog eens een voet in GT heeft gezet. Dit keer niet vanwege een feestje oid, maar een eigen impulsief idee. Oorspronkelijk wás het de bedoeling om afgelopen vrijdag weer in Babylon te zitten, maar dat voordenken tijdens mn laatste bezoek heeft toch iets uitgehaald.  Nadat ik een laatste klusje mbt een kapotte laptop had opgeknapt dus in de stromende regen richting Heidweg. Verdorie, laatste keer ook al, iédere keer dat deze racebeer in GT gaat kijken regent het pijpestelen. Op de radio inmiddels the Hollies met een van de hits die Alan Clark in zong. Zucht, de Mafia3-soundtrack is inderdaad een pareltje, niet alleen klassiekers die je tijdens de Radio2 top2000 veel hoort, maar ook onbekender werk dat net zo leuk is. De gameplay is daarentegen wel wat frustrerend, ik negeer de laatste tijd veel objectives en ga maar gewoon Vargas-paintings verzamelen of wat ingame rondrijden met die soundtrack op.



Entree betalen, omkleden en de bar in. En binnen ongeveer een minuut is me al duidelijk hoe dit avondje zou kunnen lopen. Een leuke zwarte dame die in het halfdonker een mooie schutkleur heeft kijkt me schattend aan, handen in de zij met een zeer serieus gezicht. Ze kan die pose maar tien tellen houden, want dan begint ze vrolijk te lachen. Het is nota bene Juliette, die eerder in Babylon en ACAG heeft gewerkt. Ze heeft al een gast dus ik loop even door en een paar stappen verder bots ik tegen een dame aan die ook al sinds een tijdje van Babylon naar GT is verhuisd: Melody. En in typische racebeer-stijl, maak ik er bijna een zooi van, want ik herken haar eerst niet en loop er zo voorbij. Ze komt gelukkig mee, want onder een beter licht herken ik haar pas  :banghead: "In het donker zie je ze ziet" zou Kadanz gezongen hebben. Een iets lichtere haarkleur dan drie maanden terug, geen krullen meer maar gewoon stijl haar en een zwart setje in de stijl van the Hollies, long cool woman in a black dress. We zitten een tijd bij te kletsen aan de bar terwijl het personeel een paar keer gek naar mn snoepblikje staart, je zou toch zeggen dat ze iets gewend zijn dankzij Ace2' lustpillen/pepermuntjes maar ja.

Na ongeveer een kwartier small talk zetten we de zaken elders voort. En ook Melody zet de rustige trend van de laatste weken gemakkelijk door. Geklets gaat makkelijker dan in de bar over in geknuffel en gekus, tot ze me fanatiek ligt te tongen en  een overdruk alarm dat klinkt als een oude mondharmonica me met Count Five opzadelt, een van die kleine garagebandjes die opkwamen in de tijd dat de Beatles het goed deden, maar nooit echt veel airplay kregen buiten hun eigen land. Jammer, want het ritme van Psychotic Reaction werkt heel erg aanstekelijk in de situatie waarin ik nu zit, of lig eerder, met melody naakt bovenop me die zich tijdens dat gezoen uit haar setje gewurmd heeft. Ook nu weer die illusie alsof ze alle tijd van de wereld voor je vrijmaakt, zo rustig wordt je opgegeild en afgemaakt. Na een uurtje knalt dan ook motorplof 1 eruit en valt er een pauze over het "slagveld".

Maar ja, dat duurt bij Melody nooit heel lang. ze ligt zich algauw weer tegen me aan te schurken, maar nu draaien we de rollen om, ze heeft me net lang liggen pijpen, ga ik haar nu lang liggen beffen. Dat bevalt later blijkbaar te goed, ik moet later een minuutje van haar afblijven, wordt dan echter in een stevige omhelzing getrokken waar ik vervolgens niet meer uitkom, tot er een condoom omgaat en ze in cowgirl op me zit en duidelijk zichzelf even vooropstelt, zo geconcentreerd zit ze zichzelf klaar te rijden Na nog een paar standjes en tempowisselingen stel ik vast: deze racebeer heeft vaak genoeg sessies meegemaakt die je als sexuele tornado's kan beschouwen, maar dit was meer een soort maelstrom van gebeurtenissen, die je verraderlijk langzaam ondertrekt en uiteindelijk pas weer loslaat als je volledig buiten adem bent. Turbo 2 ploft in doggy en ik heb dit keer echt even tijd nodig om bij te komen van deze hoge dosis Melody-um. Een koude douche later kan ik weer helder denken. Een rating gaan we hier niet eens voor geven, het cijfer 12 past niet in de lijst  :-\

early retreat

En weer blijk ik een record gebroken te hebben, twee en een half uur. My word ik ben in de pannekoeken-hall of fame geland zeker? Afrekenen, knuffel, douche en terug aan de bar stel ik vast dat ik er voor vandaag wel doorheen ben. Juliette mompelt dreigend in het voorbijgaan dat ze ook nog een keer wil en ik zit nog een tijdje met Happy te kletsen, maar ik ben al meer dan happy genoeg voor vandaag. Inpakken en wegwezen, maar zolang Melody hier blijft rondhangen zal ik zo om de zoveel maanden eens langskomen. CCR gaat op voor de terugrit, nog zo'n band waarvan het niet uitmaakt wat je opzet, het is allemaal het luisteren meer dan waard.



"Well, take me back down where cool water flow, y'all
Let me remember things I love
Stoppin' at the log where catfish bite,
Walkin' along the river road at night,
Barefoot girls dancin' in the moonlight

I can hear the bull frog callin' me
Wonder if my rope's still hangin' to the tree
Love to kick my feet way down the shallow water,
Shoe fly, dragon fly, get back to mother
Pick up a flat rock, skip it across Green River."