Forum > RHEINGOLD, Willich

Hannabella, zwart afrikaans fotomodel, 22 jaar.

(1/4) > >>

Tom Kroes:
Naam : Hannabel

Nationaliteit/Taal : goed engels

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/-lengte : lang eigen zwart haar een geweldige bos, zeer fraai met kleine dreadlocks.

Lengte dame : ca 165cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank, 34 er figuur,zeer mooie a cupjes.


Tatoeages/Piercings : nee/nee

Service: zoenen, pzc, nmc, beffen

Voordelen: heel erg mooi meisje, model looks deze vrouw.
aardig, lief, spreekt goed engels, intelligent.
heeft potentieel om een goede dvp te worden maar moet nog heel veel leren maar doet haar best voor je.
Maar heeft veel aanwijzingen nodig, maar kan bijvoorbeeld wel al lekker pzc.

Nadelen: beginnersservice


Tijdsduur : zolang als je wilt

Prijs : 30 euro per half uur

Tom Kroes:
Ik ben op een  zondag avond de hele avond en nacht met haar opgetrokken en het was niks voor haar dit werk vond ze.

Ik kan alleen maar zeggen goede beslissing en wij wandelaars missen heel erg veel.
Voor mij de mooiste vrouw die er gewerkt heeft en na een kamersessie met haar afgelopen zondag ook de allerbeste gfe en er lopen erg goede gfe dames rond. Onze eerste date was soms heel goed en dan wer heel afstandelijk, nu zaten we veel te praten en de sympathie groeide, ze begon te dansen voor me,wauw geweldig hoe ze kan dansen, ze vroeg of ik kan dansen en leerde me wat dansstapjes en ik leerde haar een spin aan de danspaal.
Ze zat tegen me aan op de bank schuilen voor alle andere belagers van deze oogverblindende schoonheid.
Een paar russen werden jalours, your girlfriend vroegen ze ja zei ik, problem for you ? Er waren heel weinig vrouwen, de meeste roemeentjes waren Pasen aan het vieren in Rumania. Normaal baal ik ervan als een sukkel een vrouw de hele avond inpalmt, maar consequent is geen overlevingsstrategie, dus Hananabel mocht zolang bij mij schuilen en bankhangen als ze wilde. Die russen maakten het voor mij alleen maar makkelijker, wat een holbewoners.
Ze had nu een bikini aan en geen jurkje, ze voelde zich een beetje opgelaten en onbedekt maar was dressed to kill.
Dat kleine kontje dat in een hand past, die ranke brede heupen en lange benen het kwam allemaal extra tot hun recht.
Ze heeft echt zwart krullend haar tot op haar billen, een fotomodel dat zelf niet weet hoe mooi ze is.

Op mijn knie aan de bar zat ze tegen me aan en begon te rijden op de muziek, ik voelde haar schaambeen hard over mij heen wrijven, ik werd er gek van ik vroeg wil je met mij gaan, ze twijfelde, ik had het al gevoeld ze wilde niet meer werken, ik zeg we doen wat jij wilt maar je maakt mij gek en ik maak dat het goed voor jou wordt. Ze kwam weer tegen me aan hangen en we bleven zo minuten lang zitten, ze keek me aan en zei opeens oke come.

Op de kamer was de sessie in niks vergelijkbaar met de vorige, ik zette Jean Paul op op mijn ipad en we begonnen te knuffelen op bed, en al snel gaf ze me langzame heel rustige tongzenen, die voelden alsof ze gestolen waren en extra opwindend waren daarom.
Ik kuste haar hele lichaam en toen ik haar borstjes likte zag ik dat ze haar ogen sloot en een ontspanning kwam over haar.
Kussend trok ik haar slipje uit en stimuleerde haar zeiknatte kutje. Ze kronkelde onder mijn hand. Ik zakte en begon haar zacht te beffen, eerst de hele vagina toen koncentreerde ik me op haar klit, passief maar al snel begin haar bekken heel zachtjes te bewegen en dat werd steeds harder, draaiend en van boven naar beneden, samen vonden we het ritme en na 10 minuten kwam ze hard klaar, ik keek haar aan, haar ogen waren ergens anders. Tonzoenend in in elkaar verstrengeld voelde ik haar passie.
We gingen verder met vrijen, ze stimuleerde mij, kwam bovenop liggen voor een zeer geile wilde schlittenfahrt, terwijl ik haar vingerde en haar voorzichtig haar anus stimuleerde daar werd ze nog wilder van en wild kronkelend lag ze bovenop me.
Ik wilde haar nu helemaal.
Voorzichtig na het aanbrengen van een rubber, in haar binnengedrongen,heel strak en klein, gaandeweg gingen haar benen open en mocht ik haar vol binnendringen, een soepele strakke kut die elke stoot van zijn energie beroofde en passie terug gaf.
Ze begon zacht te kreunen, tot een klop op de deur ons uit de trance haalde...feierabend schreeuwde de huismeester....omdat ze zo nat was kon ik niet snel klaarkomen er was weinig wrijving, maar een handjob terwijl ze naturel voor me zat met dat toplichaam hielp me snel uit mijn lijden. Arm in arm liepen we naar beneden.

Ik wilde afscheid nemen en haar betalen maar ze wilde niet weggaan en kwam me helpen aankleden in de lockerruimte, de hausmeester was er ook aan het opruimen,is een vriend geworden, hij zei what happened? Ik keek naar Hannabel en haar ogen lachten naar me....nothing zei ik, nothing happened. Hoe moet je een uur met een engeltje beschrijven ?
Bij de deur kreeg ik een laatste hugh en zoen, take care, goedkoop als je net zo close bent geweest maar p6 realiteit en buiten wist ik nog niet half wat er gebeurd was maar mijn auto reed terug op endorfine.

Tom Kroes:
Hannabella heeft helemaal niet veel ervaring, ze doet dit werk pas.
Voor mij de mooiste vrouw in deze club, ik ben nog steeds helemaal weg van haar uiterlijk, gedrag, uitstraling en haar service is geweldig.
Als je naturel en echt weet te waarderen kun je een top ervaring hebben met haar afhankelijk van de klik en hoe je haar benaderd.
Ze is zoals veel afrikaanse vrouwen, zeer direkt,eerlijk, zeer naturel, echt en ze speelt niet veel, opent ze zich dan ontdekt je een zeer lieve aanhankelijke vrouw die zeer veel moeite doet om je te behagen. Ook een grappige persoon die graag teased en met je speelt.

Ik schat de kans dat ze dit werk blijft doen niet zo hoog in, zeker niet in deze club.
Hopelijk blijft ze nog lang.

Voor de "mystery girl" Hannabella is dit liedje geschreven.

She can kill with a smile
She can wound with her eyes
She can ruin your faith with her casual lies
And she only reveals what she wants you to see
She hides like a child,
But she's always a woman to me

She can lead you to love
She can take you or leave you
She can ask for the truth
But she'll never believe you
And she'll take what you give her, as long as it's free
Yeah, she steals like a thief
But she's always a woman to me

Tom Kroes:
Ze is er weer, een oogverblindend mooie meid, looks passen niet bij de budget tent die Heaven 7 deels ook is maar zoals sommigen maar niet kunnen vatten die steed in een saaie rechte lijn door het leven zijn gelopen, niet alles loopt langs rechte lijnen vroeger zeiden ze voor de ontkerkelijking..gods wegen zijn ondoorgrondelijk.

Geniet ervan !!..Annabella is een adembenemend mooie skinny negerin, mysterieus, zo een die je verwacht in een comercial voor L'oreal of op de glossies van deze wereld, met een erg goede service (ook super pijpen Foots en andere pijpliefhebbers!!) wel afdwingen en je wat dominant opstellen anders doet ze wat ze wil. O0



civicske:
Een interracial fuck gooi ik er graag eens tussen en met deze Annabella (afgaande op de foto's) zou het zeker gaan. :P En als doggy liefhebber, wat een kontje grrrr......

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie