Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1126941 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #585 Gepost op: 28 maart 2016, 09:54:48 »
Donderdag met mijn kortingskaartje waarvoor dank aan RB en Eddy op naar Babylon , met angst voor de grenscontroles goed op tijd vertrokken en zelfs via de E40 gereden omdat het daar minder druk is slechts 5 min aan de grens .
Zo was ik al om 10u30 op de parking achter het paradijs , afgesproken met Mila om 11u .
Omstreeks 10u45 waagde ik het toch om aan te bellen en waarlijk de deur van het paradijs opende zich voor mij , zelfs een ontvangstcomite van naakte dames met zelfs Alexa erbij en enkele zwarte parels . Een vriendelijke begroeting van Jacqueline die zonder problemen mijn kortingskaartje aanvaarde .
Vlug naar de douche en met de handdoek rond mijn lijf op naar de bar , nog geen blonde Mila te bespeuren . Dan maar eerst een ontbijt genomen een lekker spiegelei perfect  gebakken .
 Alice kwam me alvast begroeten met een dikke kus . Claudia zag ik binnen komen die zo lief naar me keek en al overtuigd was van een zekere klant  , als die blonde Russin er niet zou zijn .
Uiteindelijk werd mijn geduld beloond  MILA kwam binnen , wel een half uur te laat , ik vloog naar de balie nam ze eens goed vast waarop een dikke tongkus volgde . We spraken af dat ik haar zou opwachten in de Kino .
Wat een topvrouw deze Mila , ik ken haar al 6 jaar van in PSR (JANA ),maar had dan vooral oog voor mijn duifje wel enkele trios met Jana toen , later was ze verdwenen naar Happy Garden en Aca (Beatrice)  en in nov 2014 was ze terug in PSR en hadden we terug diverse trios samen met mijn duifje . Van toen af was ze mijn 2de  vlam . Vanaf aug 2015 is ze regelmatig in Babylon , toch was er hier nog geen topic over haar ???
Nu terug naar donderdag  , even later kwam ze de kino binnen , we namen elkaar vast en onze lichamen kronkelden zich vast , onze monden vonden elkaar en onze tongen begonnen een tonggevecht  terwijl we elkaars kwijl opzuigden . Ze ging liggen op de matras en ik begon haar overal te zoenen de tepels verwennen en naar onder naar die grote schaamlippen en daar tussen dat gevoelig bolletje bij haar , ik ging volop met mijn tong cirkels draaien rond en op dat knopje en mijn lippen beffen haar schaamlippen terwijl mijn kwijl en haar schaamvocht zich met elkaar vermengden ,ze kreunde dat het een lieve lust was en haar lichaam kronkelde van genot maar ik ging onverdroten verder met mijn tong ,mijn vingers beroerden haar grotje en penetreerden lichtjes en masseerden de openingen  ze kwam al schokkend klaar waarna ik voorzichtig haar sappen opzoog en tussendoor haar spleetje zoende . We keken elkaar tevreden aan , voldaan van de geleverde prestatie .
We gingen in elkaars armen liggen maar toen ging zij in de aanval om me op en top te verwennen , deze Russin kan er wat van , pijpen zoals geen ander dit kan , je geil aankijken ondertussen .
Toen kwam ze op me liggen terwijl ze met haar pussy over mijn stijve geen en weer glijd , eerst langzaam aan , daarna vlugger op en neer een fantastisch gevoel precies alsof je aan het neuken bent maar zonder penetratie , mijn hand hield haar wat tegen anders had ik nu al klaar gekomen .
Terug wat zoenen en elkaar strelen , elkaar wat plagen en spelen met de tepels , terug wat pussyglijden tot het verlangen om met elkaar te neuken  de overhand nam met haar mond brengt ze het condoom tijdens het spelen al pijpend aan , waarna ze me komt berijden  even later wisselen we naar doggy zodat ik goed kan doorbeuken wat ze zo graag heeft  , hem diep voelen bij haar , en al schokkend en onder luid gekreun kwam ik in haar klaar .  We hoorden dat ze het beneden in de bar ook gehoord hebben , want enkele dames begonnen beneden ook al te kreunen .
We waren reeds een uur bezig , nog wat zalig in elkaars armen bekomen van de emoties .
Daarna hebben we samen iets gaan eten beneden  .
Samen in een zetel in de lounge , wat bijpraten waarna we terug een kamer opzochten .
Nu waren we 2 uur op kamer en ongeveer het zelfde scenario speelde zich af met wat meer relaxen in elkaars armen en wat meer pijpen en tepelwerk  en nu in mission afgewerkt .
Toen we terug in de bar kwamen was de muziek super luid en waren er 2 dames bovenop de bar aan het  dansen onder luid gejuich van de aanwezige gasten en Jacqueline .
Wilde nog een massage bij Milenka nemen maar die was voordurend bezig en toen ze tijd had moest ik vertrekken .
Als afsluiter hebben we dan maar weer een kamer opgezocht  boven in de buurt van de massagetafel waar ik me nog eens een uur door Mila heb laten verwennen , zoenen , pijpen , likken en beffen en haar vingeren zelfs met 3 vingers tegelijk in die kut tot ze terug schokkend klaar kwam , wat kan deze vrouw er toch ook van genieten .
 Met zeer veel moeite , maar met haar engelen geduld en haar vaardigheid heeft ze mijn derde kwakje in haar mond kunnen opvangen waarna ze doorging tot ze er de laatste druppel eruit  kreeg  . Toen was het tijd om te vertrekken en afscheid van haar te nemen . Maar volgende week  zie ik haar terug .
Kortom een zalige dag doorgebracht met deze Mila in het Paradijs op aarde .

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #586 Gepost op: 28 maart 2016, 19:54:04 »
Et les Oiseaux Chantaient

Twee weken geleden is het al dat dat deze racebeer Babylon bezocht heeft. Met de recente gebeurtenissen erbij lijkt het al een eeuwigheid terug. Ik had een uitnodiging van Klaus der Radfahrer bij Freiercafe voor zn verjaardag, en nadat er een week eerder ook een oom van me is gecremeerd kon ik na een week met heel veel geregel wel een verzetje wel gebruiken. Minime en jptoo heb ik die dag ook getroffen, evenals duitse collegae nickme, toro70 en erasmus.

Het duurde eigenlijk niet zo lang voor ik al Biene/Maya in het oog kreeg aan de theke, en in zo'n geval is het beter snel toe te slaan. Later grinnikte ze dat ze maximaal zes stamgasten verwachtte, en aangezien ze de hele rest van de dag onzichtbaar was zal het uiteindelijke aantal niet veel lager hebben gelegen. We moesten even een goed moment afwachten en zaten nog wat aan de bar over muziek te kwekken, waarbij bleek dat ze Dotan wel leuk vond, al ging het dan wel om een van de vele remixen. Uiteindelijk zijn we boven beland en ben ik in een lekker halfuurtje naar alle regels van de kunst afgemaakt. Wgsa-rating blijft 9/10

Het duurde daarna even voor ik naar ronde twee uitkeek, al kan dat er ook aan gelegen hebben dat de keukentijden een beetje uitliepen. Kwalitatief is alles ok, kwantitatief ook, maar de kwantiteit aan tijd om die kwaliteit te serveren.... die deed me aan wegwerkzaamheden op dinsdag morgen denken. Smaakte verder allemaal prima hoor. Daarna was het tijd om wat nieuws te proberen. Ook deze racebeer kwam bij Sonja terecht, die me na alle verhalen prima beviel. Misschien een beetje te enthousiast met tissues (een burgerking zou nachtmerries krijgen van haar servetgebruik) maar ze doet haar best en luistert naar opbouwende kritiek (ik hou niet zo van "schuiftrompetteren" tijdens pzc). Uiteindelijk zeer naar tevredenheid in doggy afgegaan. Wgsa-rating 8/10

Daarna was het helaas tijd voor de langparkeerders, dus was het gewoon afwachten wie ik nog kon schaken. In de tussentijd nog een glas champagne van Klaus gekregen en wat met de rest van de bende gekletst. Intussen was Kitty helaas bezet, Kate niet meer gezien, Cherry wel, maar daar hoor ik net zoveel goeds als slechts over. Uiteindelijk loop ik al richting de tv-hoek (wou de start van de Formule E zien) maar is het Iman die ineens tegenover me staat. Normaal loopt deze racebeer weg als iemand vraagt : "where were you. I have been looking for you." maar deze hypocriete racebeer loopt recht in haar armen en geeft haar een zoen. Daarna ben ik even een stukje film kwijt en kom bij op een bank terwijl Iman zich zowat om me heen heeft gevouwen en me nog steeds kust. Iets later op kamer demonstreert ze nogmaals haar tongacrobatiek, niet alleen in kussen, maar ook in een pijptrucje waarmee ze haar tong mee laat trillen. Na twee keer een half uur ben ik de laatste ronde wat meer op de rustige tour gegaan, na een uurtje knalde de derde turbo van de dag eruit. WGSA-rating blijft TILT

Daarmee was het voor dit bezoek weer goed geweest, in mei kom ik wss nog eens langs. Zoals jullie zien, dit keer niet zoveel muzikale uitspattingen van mijn kant. Heeft een beetje met alle toestanden rond Ankara, Brussel, Johan Cruijf en ook mn persoonlijke leed te maken. Het linkje wat ik hieronder heb geplaatst is van Alain Morisod & Sweet people. Het schijnt tegenwoordig als achtergrondmuziek voor begrafenissen vrij populair te zijn, maar mn oom luisterde er ook vaak naar vroeger, als hij niet zelf in het bos rondzwierf...

https://www.youtube.com/watch?v=rgCetW-Arh0

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #587 Gepost op: 3 april 2016, 14:44:44 »
Gezien het mijn eerste kennismaking was gisteren met Babylon volgt uiteraard een uitgebreid verslag over mijn impressie over de club.

Om 11u15 kwam ik aan op de parking aan de achterkant van de club. Prima locatie en redelijk wat parkeermogelijkheden. Om 11u20 drukte ik op de bel en de zoemer volgde een aantal seconde later. Ik ging binnen en een handvol meiden stonden me met de glimlach te verwelkomen in het kostuum van Eva. Het heeft toch wel iets, al die blote grieten op een rij...ik wist even niet waar kijken. Blijkbaar kwam ik nogal arrogant over toen ik binnenkwam, volgende Alice. Nu ja, ik had net een vrij ambetant telefoontje moeten doen voor het werk waardoor mijn goed humeur even zoek was voor ik binnen ging, dus het zal dat geweest zijn. Want normaal ben ik een vrij enthousiaste en goedlachse persoon.

De dame achter de toog vroeg van mij 60€ (je moet maar durven!!!  ;D :lol_hitting:) en ik kreeg daar een sleutelhanger en twee handdoeken voor in de plaats. Stapje terug naar de deur gezet, want daar bevinden zich de lockers op gelijkvloers. Na de douche de handdoek om mijn middel gedaan, maar die zakte natuurlijk constant af. Dat is omdat ik zo ne grote sjarel heb  :lol_hitting: ;D...nee, het trucje kreeg ik pas te horen na mijn kamergang met Alice. 't Is opgespannen houden en één keer naar beneden rollen, dan zit hij muurvast. Ik werd aangesproken door een oudere man. Samen met hem eerst wat gesmuld van het ontbijt. Alles is zeer verzorg en de keuze is ook meer dan voldoende. Smaakte ook heel goed. Na het ontbijt de club wat verkennen en daarbij kreeg ik de hulp van Alice. Ze liet me in de vluchtte de club even zien en we namen afscheid beneden in de welnessruimte.

Ik nam eerst een sauna'tje van een kwartier en ging daarna bijna snurken in de jacuzzi. De jacuzzi is heel leuk gezien je de stralen wat kan personaliseren op vlak van sterkte en richting. Daar heb ik zo een uurtje in vertoefd. Nadien ging ik boven een kijkje nemen in de kino en de ruimtes daaromheen. Blijkbaar moet ik mijn sleutel daar neergelegd hebben, want toen ik op de laagste etage plaats nam voor een kort dutje in een sofa en terug wakker werd, was mijn sleutel weg. WTF?! ... paniek! Ik zat al direct te doemdenken over geld, gsm en auto dat verdwenen zou kunnen zijn. Ik ging naar de receptie en de dame zei dat ze geen loper hadden en ik mijn sleutel dus bijgevolg moest zoeken. Alice zag dat ik lichtjes in paniek was en hielp mij in de zoektocht naar de sleutel. Alles afgezocht, maar niks gevonden. Plots kwam er een Duitser naar beneden met een sleutelhanger in zijn handen. 't Was die van mij. Oef! ... weg paniek, welkom goesting om de stress eraf te neuken  ;D :bud

Ik pakte een cola'ke en nam plaats in een sofa in de bar. Alice had me in de gaten en vroeg of ik samen met haar even een luchtje ging scheppen in de tuin. Dat had ik wel even nodig. We namen plaats op een ligbed en praatte over koetjes en kalfjes...zo een kwartier lang. "Let's go to the room and relax"...zij dacht hetzelfde en mijn eerste kamergang volgde. Al mijn recensies over de kamergangen zijn geplaatst, dus die kan je daar vinden. Overall: topsessie met Alice.

Het was inmiddels een uur of drie en het warme buffet zag er smakelijk uit. Samen met Alice een hapje gegeten. Schnitzel met een koude salade en aardappelen. Simpel, maar lekker. Meer moet dat niet zijn. Na het eten mijn gsm even gaan checken en op weg naar de lockers kwam ik JPtoo tegen, die net binnen kwam. Even de hand geschud en hem veel plezier gewenst.

Door het eten was mijn energiepijl weer aan het reloaden en in combinatie met een sauna van een half uur was ik weer in vorm voor een nieuwe sessie. Plaatsgenomen in de bar en in contact gekomen met Monika. Ze had haar zinnen gezet op een kerel die naast mij zat en ze zat constant pijpgebaren te doen naar hem. Op een bepaald moment viel hij in slaap en ze begon te lachen. "Dedju" zal ze gedacht hebben. Op naar de kerel naast hem, ik  ;D Ik was natuurlijk wel wakker en haar zwoele blik leidde me snel naast haar in de sofa. Een paar blablabla's verder: "I want your dick in my pussy"...owkey!  :bud  :pompe Ze leidde me naar de kino, maar seks in het openbaar, terwijl er al een vijf paar mannen-ogen naar mij (of naar Monika?  :017: :lol_hitting:) waren gericht, nee, da's nog niks voor mij. Kamer numero uno was de gelukkige waar het spel verder ging. Uitstekende sessie. Eigenlijk mijn beste van de dag.

In de lockers was JPtoo ook net van de kamer. 'k Weet ni meer met wie het was, maar hij had zich blijkbaar wel goed geamuseerd. Hij zal dus gewonnen zijn met het kaarten in de kamer. Zoveel was duidelijk  :lol_hitting: ;D Ik ging eerst nog een half uurtje naar de snooker kijken alvorens mijn avondmaal te nuttigen. JPtoo zat ook alweer aan de bar en hij legde mij uit hoe ik van de kaart moest bestellen. De spaghetti van de chef (kip, spinazie, knoflook en creme) zag er goed uit. Besteld en ondertussen gewacht aan de bar. Alice maakte de ruimte rond de paal vrij...it's showtime  8) Haar nummer'ke ging op en ze gaf een geile paaldans act. Djeezes...ik denk dat iedere man in de keet opgewonden was, behalve dan diegen die aan het eten waren. Je weet wel, de liefde van de man gaat door de maag  ;D

Mijn spaghetti kwam eraan en heb er van genoten. Lekker! Even het eten laten verteren en met een cola genoten van de sfeer in de club. Ja, dat is iets wat eigen is aan Babylon, de gezellige sfeer. Het is een combinatie van leuke meiden, een goed ingerichte barruimte en gepaste muziek. Héél leuk!

Alice en Klara deden een ronde bij de rakkers...ze gingen een gangbang organiseren. Ik wou meedoen, maar blijkbaar kwamen ze niet aan hun aantal mannen dat ze voor ogen hielde. Ze namen beiden plaats op mijn shoot en het snoetje van Klara deed me naar haar verlangen. Een sessie van een half uur volgde en die was op niveau. Pfff, de verleiding is groot om snel terug te keren naar Babylono!

Nu was ik écht knockout. JPtoo kwam dag zeggen en ik zat in te dommelen in een sofa. Alice kwam af en toe haar borsten in mijn gezicht duwen om me wakker te houden. En dat werkte wel  :showtits1

Ik zag dat een man een openbare sessie aanging met Alice en Klara. Alice was hem aan het tongzoenen en Klara pijpte hem to the end. Haar mondje stond precies goed gespannen na zijn lading. De sloeber! :sexxx


En ja, dan volgde eigenlijk het dieptepunt van de dag, de toenadering van Mandy. Ik was op voorhand zo overtuigd dat het een goeie sessie ging zijn, want die meid zag er zo spontaan uit. Ze amuseerde zich ook uitstekend met andere meiden door te dansen. En ja, dan volgde jammer genoeg een zeer slecht kamer. Alles is te lezen in haar topic.
Na de sessie met haar dan ook omgekleed en naar huis gebold.

Babylon, jullie hebben mij een fantastische dag bezorgd! Gezellige club, knappe meiden, zeer goede service, lekker en verzorgd eten, hygiënisch en de nodige welnessmogelijkheden. Jup, ze zien mij zeker nog terug. Volgende week? Misschien wel, wie zal het zeggen?  :laughingchick :039:
« Laatst bewerkt op: 3 april 2016, 15:07:34 door Tommy80 »

Offline BenGunn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #588 Gepost op: 3 april 2016, 15:49:17 »
Visit in Babylon this Saturday thanks to a 30€ gift card from a tombola given by a generous guy. Thanks a lot to him, I did well with it ;D.

Around 25 women presents, as indicated in the planning the day after. Saturday morning, more than 30 were indicated in the planning.
Eddy wasn't there. I heard he wasn't feeling well, but Anita was here to keep the house in order.
Not many clients presents, the girls were not really satisfied with their incomes. I have the impression that Romina and Raluca worked quite well, but even Kitty wasn't happy when I talked to her before my departure at 22:30.
The food, like always was good, although I had some trouble afterwards with the spaghetti  ::).


My rooms:

Romina: Just after I arrived at around 2 PM, I was again in the company of the lovely Romina, like often when she's present. She's now having braces for her teeth but it doesn't bother when in the room. Once again a good time with her.

Sarah ?: I understood Lara when she gave me her name, but I don't see any Lara on the planning. From the pictures on the Babylon site, I would say it's probably Sarah. She's a young romanian girl with a magnificent breast.
I add a meeting with Milenka for a massage and was waiting for it in the sauna. Sarah came to me and made the sauna even hotter ! I gave her an appointment for after my massage, and so did I. In the room I found that she's sounding a bit too fake but the overall service is good. I prefer our time in the sauna as the time in the room though  :o.
I think she has a good potential for improvement.

Elli: It's been now more than 3 years that I come to the Babylon regularly although I never was with Elli before. I'm really wondering why now  :-P ! I was going in the kino to rest a little but Elli was there too and a smile later, I was laying next to her. In the room she's very soft and sweet. Unfortunately I hadn't much more energy left, but I really enjoyed my time with her. I can't wait seeing her again with a bit more strength.

To sum up: A calm Babylon this Saturday, all the women there were accessible. And I had a great time with 3 lovely women  ;D.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #589 Gepost op: 3 april 2016, 15:50:28 »
 :welcome: op RB BenGunn
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #590 Gepost op: 3 april 2016, 19:36:03 »
Wat heeft sexmachine met mij uitgehaald ??
Ik kan geen topic openen of er komen foto's van Paula doorheen!!
Of is sexmachine zodanig van de leg dat hij alleen nog maar aan Paula denkt en daar iedereen van laat meegenieten ??

Niet dat ik het heel erg vind..
29 of 30 april naar het kleine huisje op de prairie  :bud

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #591 Gepost op: 3 april 2016, 19:47:03 »
Wat heeft sexmachine met mij uitgehaald ??
Ik kan geen topic openen of er komen foto's van Paula doorheen!!
Of is sexmachine zodanig van de leg dat hij alleen nog maar aan Paula denkt en daar iedereen van laat meegenieten ??

Niet dat ik het heel erg vind..
29 of 30 april naar het kleine huisje op de prairie  :bud

Dat heeft sm bij jou het verkeerde filter ingesteld  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #592 Gepost op: 3 april 2016, 20:10:06 »
Wat heeft sexmachine met mij uitgehaald ??
Ik kan geen topic openen of er komen foto's van Paula doorheen!!
Of is sexmachine zodanig van de leg dat hij alleen nog maar aan Paula denkt en daar iedereen van laat meegenieten ??

Niet dat ik het heel erg vind..
29 of 30 april naar het kleine huisje op de prairie  :bud
I did NOT have sexxx with that woman  :035: :-\ ;D



In fact, I never met that woman before  :adult :adult :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #593 Gepost op: 6 april 2016, 18:48:05 »
Dankzij dit forum had ik een kortingskaartje voor dit paradijselijke lustoord. En door heel veel tegenslagen, zowel zakelijk als privé, kon het er in maart maar steeds niet van komen om de agenda vrij te krijgen en het kaartje te verzilveren. Totdat dat specifieke moment aanbreekt en je tegen jezelf zegt; En nu is het genoeg; wie wil, die zal! En de agenda uitgeruimd en naar Babylon getogen.
Bij deze wil ik graag het RB forum en Babylon bedanken voor het kortingskaartje want ik heb een heerlijke tijd daar gehad. "Maar dat is logisch" zou een geliefd en bekend voetballer hebben gezegd …… :cry. Het is gewoon een top locatie/club.

Dat vind ik niet alleen doordat de doorgaans hele fraaie dames er poedeltje, poedeltje bij lopen (heerlijk gewoon), maar ook doordat het personeel, de service, de bar, de keuken, de hygiëne etc etc …….. het klopt allemaal gewoon en dus voel je je er heel snel thuis. Dames zijn uitdagend maar zeker niet opdringerig, zien er allemaal fantastisch uit en je hebt moeite om je keus te maken. Ikke wel in ieder geval.

Bij mijn eerste bezoek (zie verslag) had ik een dame gespot die zeker op mij to do lijstje kwam. Idd was bleek dat Jeannette te zijn. Dank nog voor de tip!!
Bij aankomst stond dit overheerlijke schepsel bij de entree mooi te zijn ….. Kon m'n ogen er niet van af houden en de eerste keus was gemaakt. Bleek nog wel lastig te zijn om dit kippetje te schaken maar uiteindelijk had ik haar te pakken.
Grote genade, mijn eerste bezoek aan Babylon leverde mij een topontmoeting op met Alice (*****), maar de ontmoeting met Jeannette bleek zo mogelijk nog beter (*****+). Wat een waanzinnig lekkere vrouw, 25 yr, mooi blond (met extentions  ::), een prachtig stel jopen (weliswaar mbv een doctor, maar toch geweldig fraai) en een figuur om van te watertanden. Dus nadat ik mijn bezinning weer terug had met haar op een bankje en op kamer belandt.
Ga jullie lekker niet vertellen wat er zich allemaal tijdens deze sessie heeft afgespeeld want dat weet een ieder wel te bedenken. Samengevat; het was gewoon TOP. Super TOP, TOP!!
Die heerlijke kont in doggy …………
Dat waanzinnige figuur ………
Die fraaie jopen ……….
Te gek voor woorden dat je zo iets moois mag wippen voor een bescheiden prijs. En leuk, lief en intelligent is ze ook nog. Want bij haar is een half uur al snel te lang dus tijd zat om te kletsen. Jemig, deze zeer fraaie, zelfbewuste, intelligente en vooral mooie vrouw is een bezoek meer dan waard. Dacht ook oprecht dat ze mij nadien op dinsdag bij het vuil aan de straat konden zetten …….. Gelukkig niet gebeurt . :pica

Na deze ervaring duurde het dus even voordat bij mij het zaakje weer op gang kwam. Toch was dat niet zo lastig want ik liep Naomi (weer) tegen het super mooie lijf. Deze donkere schone geeft je de indruk afstandelijk en koel te zijn. Maar als je met haar praat en aan de slag gaat weet je eigenlijk niet meer wat je meemaakt. Deze dame is waanzinnig sensueel, let goed op wat je leuk/lekker vindt en combineert dat toch met eigen behoeften. Gevolg een heerlijke sessie waar ik jullie ook de details van zal besparen. Maar kan niet anders zeggen dat het werkelijk super de super was.

Samengevat ben ik nu twee keer in dit lustoord geweest, heb drie super- en een no go ervaring gehad en ik ben ernstig bevreesd dat als ik hier weer kom, opnieuw geen keus kan gaan maken. Hier loopt veel te lekker spul rond en nog poedeltje ook ……
Caramba!!!!
K

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #594 Gepost op: 14 april 2016, 13:25:39 »
Babylon, vrijdag 8 april, Krankenschwester Party
Met dank aan het forum en Babylon voor de kortingskaart

's Morgens mijn bezoek aan Babylon geannuleerd omdat ik door een verkoudheid "potdicht"  wakker werd, echter 's middags klaarde ik op en voelde me weer stukken beter waarna het bezoek alsnog gepland werd. Uiteindelijk na veel oponthoud Bob0808 ophalen en veel later dan gepland in Babylon aangekomen, o.a. door file op A4, missen van de afslag Elsdorf, file naar de andere kant op de A4. Ik hou het maar op Murphy's Law... da's echter wel vaak een slecht voorteken...

Binnenkomst rond 18:30 uur, warm welkom van mijn favoriet Alice, die me eerst wel, dan weer niet en uiteindelijk weer wel had verwacht, dankzij de verslaggevers ter plaatse oudebelg en hasta la pasta. Echter, ze was enigszins beteuterd want ze had inmiddels reservaties voor nagenoeg de gehele rest van de avond... Damn... en weer dacht ik aan Murphy...

Dan maar aan het bier, waarbij de Leffes regelmatig onderbroken werden door een knuffel en kus van een langsvliegende Alice. Een schrale doch wel zeer prettige troost.

Zelfs toen ik Bob0808 even kwijt was en hasta la pasta, waarmee ik zat te kletsen op een bankje achterin, even van bil moest, kwam ze nog bij me zitten,. daarbij haar Dauerbucher even in de steek latende. Ik maakte meteen de opmerking dat dat eigenlijk niet kon, maar ze zei dat haar klant dat oké vond en toen ik zijn richting uit keek, kreeg ik een thumbs up van hem. Zo tof heb ik het nog nooit meegemaakt in de clubs, waarvoor dank! Uiteraard duurde dit intermezzo slechts enkele minuten waarna Alice haar klant weer vergezelde in innige omhelzing en wat dies meer zij... de lucky bastard...

Gezellig nog even met chef Eddy gekletst, die weer nieuwe verhalen had en die graag onder het genot van enige alcoholische versnaperingen met ons wilde delen. Er kwam nog een verhaal langs van Bob0808 die een paashaas had willen ontvreemden en zo kwam chef Eddy op een anekdote waar hij nagenoeg hetzelfde had meegemaakt, met hem zelve in de hoofdrol uiteraard.

Op gezette tijden fladderde er een mogelijk plan B in sexy rode bikini langs, echter nagenoeg ongrijpbaar hoewel ze mij wel enkele malen grijpen kon. De naam heb ik niet kunnen vragen maar ik herken haar de volgende keer vast wel. Staat genoteerd.

Tussendoor nog wat gegeten, waarbij ik zag dat het a la carte eten voor vanavond vervangen was door een buffet. Niks mis mee, maar toch heb ik a la carte liever, zeker nu ik het nu eenmaal in Babylon gewend ben.

Intussen tikte de klok door en ik merkte dat ik niet echt "op gang" kon komen. Was het dat mijn favo de gehele avond bezet was? Of dat plan B ongrijpbaar was? Eerlijk gezegd werd ik gedurende de avond ook niet veel warmer, laat staan geiler, van het schouwspel. Goed, de meeste dames waren in een Krankenschwester-achtig setje of kleedje gehuld, maar ik had er persoonlijk iets meer van verwacht. Andere dames liepen gewoon naakt zoals altijd, hetgeen uiteraard ook geen slecht zicht is. Echter, toen chef Eddy de Duitse schlagers luidkeels mee ging zingen, begaf mijn goesting het naar een dieptepunt. De combinatie met de nodige Leffes is daar ongetwijfeld mede debet aan geweest, ook dat zal ik eerlijk toegeven. Maar toch, het was nu toch de zoveelste keer dat ik de ouderwetse Babylon sfeer miste en niet direct mijn vinger op de pijn kon leggen. Toen Bob0808 er blijkbaar hetzelfde over dacht en opperde om het voor vanavond in Babylon voor gezien te houden, stemde ik dan ook enigszins weemoedig in en zijn we rond 21:30 uur de kleedruimte gaan opzoeken om ons even later bij Anita af te melden voor de rest van de avond.

Omdat ik weet dat oudebelg en hasta la pasta (en vast nog veel andere heren) zich wel goed vermaakt hebben, neem ik de "schuld" van een niet volledig geslaagde avond geheel op mijn eigen schouders en schuif het vooralsnog onder de noemer "ken beuren" ofwel "soms zit het mee, soms zit het tegen"...

Hetgeen uiteraard niet betekent dat ik het niet blijf proberen, dus Babylon, tot een volgende keer!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #595 Gepost op: 16 april 2016, 16:20:29 »
                             VRIJDAG 08/04/16-KRANKENSCHWESTER PARTY

Eerst en vooral dank aan Ed en zijn hot Imps,de ene al heter dan de andere en RB voor het kortingskaartje.Licky Luke liet me weten dat hij een LL'tje ging doen,toch maar naar Bab geweest daar Hasta La Pasta er ging zijn,te lang dat ik hem nog zag.Rond halfeen geklingeld en ik kon me naar Anita begeven,enkele dames kwamen ook gedag zeggen en HLP spotte ik ook en hij kwam me ook gedag zeggen,30€ zwijggeld betaald,omkleden,douchen en dan op voor een smakelijk ontbijtje,na 3h rijden gaat er dat wel in.

Wat belevenissen en ander gelul met HLP aan de bar,die ze nu kennelijk binnenkort gaan uitbreiden? Ik moest ook nog een boodschap overbrengen aan een meid van een man,wat later opnieuw werd achterhaald,enfin een detail.De meiden,de ene gehuld in een verpleegsterspakje,de andere hield het op een hoedje of kapje met een rood kruis,strange een FKK-club met kleren vanwege de party,soit de meeste kennen we het beste naakt.

Toen HLP het aanpapte met ja met wie,ging ik ook maar eens shoppen,blondje die me al had benaderd nergens te bespeuren,ik had nog een ander op het oog,ook al bezet.Me maar in een zeteltje gezet en even later kwam Anna in de buurt,ik deed teken en ze kwam bij mij,leuk figuurtje,leuk pakje aan en 19 naar ze zei,enfin leeftijd is bijkomstig.Geen kuswonder,ggen praatje,aanrakingen werden vermeden,een voorteken?,later op de kamer bleek van wel,maar ja,na 3 uurtjes daar won de onderkant het van de bovenkant,verder zie haar draadje.

Na de kamer nog iets gedronken en dan op naar het buffet,geen a la carte,maar het was perfect gevarieerd en tiptop,eens iets anders,np.Om 18h30 denk ik arriveerden dan toch Licky Luke en Bob0808,deze laatste ook al weer een tijd niet gezien,een blij weerzien.Met ons vieren dan maar aan het tafeltje gezeten aan de danspaal,waar Alice al een act had gedaan,wat een meid,lenig en mooi.Toen HLP geschaakt werd en de anderen gingen eten kwam een meisje vragen of ze bij mij mocht zitten,sure why not,ze zei me ge komt hier al zolang en ge hebt nog nooit met me gesproken,laat staan gekamerd.Oeps,ik kende niet eens haar naam,kende ze wel van gezicht,uh,lichaam,ik vroeg nadat we ons hadden voorgesteld,hebt gij al eens tot bij mij gekomen.Ze zei dat ze dat niet deed,tja Maya waarom niet,laten we in een zeteltje gaan zitten,nog zo knus en knus werd het.Ik wist niets van haar kwaliteiten,niet op de AWL,komt maar af en toe eens binnengewaaid nu zei ze.We zaten direct op hetzelfde spoor en dat werd alsmaar beter,al helemaal op de kamer,waar een uur voorbijvloog,wat een sessie,deed me denken aan Claudia(LR),zelfde service,zelfde attitude,top,zie draadje.

Toen LL en Bob aangaven nog naar Sixsens te versassen wilde ik wel mee,maar juist helemaal leeg,thx Maya,21h30,nee niet gedaan.Ik hing nog wat in een zeteltje hangen achteraan met HLP waar we zagen hoelang sommige kamertjes wel waren,het viel op,zo kort,niet te doen of toch,ik had het ook gedaan.Toen HLP aan de bar alweer zich liet verleiden heb ik eerst afscheid genomen,zou wel eens iets langer kunnen uitlopen.

Moraal van het verhaal:

-Binnen 12h30,buiten rond 23h denk ik,twee kamertjes,een matig halfuurtje en een top uur,ok iets te weinig.
-Sfeer:gezellig druk,komt ook door de uitbreiding,meer gespreid de dames en heren tov vroeger,goede muziek.
-Eten:heel goed en gevarieerd,i liked it.
-Onthaal en vertrek:zoals altijd wel,helemaal in orde(ook het kortingskaartje,ging zonder moeite)
-Meiden:voor elk wat wils,naar de avond toe werden de pakjes schaarser,30-tal,is ok voor Bab.
-Algemeen:ik vond het super,nog heel wat nieuwe en/of anciens te ontdekken.
-Bedankt Hasta La Pasta,Licky Luke en Bob0808 voor de medewerking.  ;D

Bab en RB bedankt en tot spoedig.  :-P  :039:
« Laatst bewerkt op: 16 april 2016, 19:38:41 door oudebelg »
you only live once

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #596 Gepost op: 16 april 2016, 19:37:04 »
Was dat vorig jaar of dit jaar???

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #597 Gepost op: 16 april 2016, 19:40:10 »
Was dat vorig jaar of dit jaar???

Sorry tikfoutje,thx mechelen,verleden week vrijdag.In de PP'tjes van de meiden
kan ik de datum niet meer aanpassen.
« Laatst bewerkt op: 16 april 2016, 22:26:58 door oudebelg »
you only live once

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #598 Gepost op: 17 april 2016, 21:08:48 »
Vandaag bij de hot imps of Babylon geweest. Al ging de heenreis niet vanzelf. Het ging goed tot het punt waar je het laatste stukje snelweg voor Elsdorf neemt. Een van de belangrijkste geslachtsverkeersknooppunten van Duitsland, Dreieck Jackerath. En daar was de Autobahn richting Koblenz afgesloten. Wir bauen für Sie. Een beetje wegbeheerder zorgt dan toch dat er om de honderd meter een bordje: Babylon --> staat. Maar nee hoor, de droogkloot had nergens aan gedacht.  Er was geen enkele vorm van alternatieve bewegwijzering.

Vervolgens zit je met een Tomtom die je hardnekkig toch naar de afgesloten route probeert te lullen. Dus eerst maar eens de wagen langs de kant gezet en de kaart geraadpleegd. Via een aantal boerengehuchten waar niemand behalve de inwoners ooit van gehoord zal hebben, met een half uur vertraging toch de enige plaats in de regio bereikt die voor de leden van Relaxxxboard van belang is, het pittoreske Elsdorf.

De AWL was aardig uitgedund, maar ik zag in de gauwigheid toch wel een paar opties. Alice en Roberta in ieder geval. Van de anderen even op het Babylonforum de sterretjes geteld die ze bij ‘service ‘ hadden staan. Er vielen er een aantal door de mand, waarvan er enkele toch al af zouden vallen op de looks. De kortingskaart sprak voor zich, thanks pals. Een rondje door een bijna lege club leverde nog niet the love at first sight op. In de kino had ik meer geluk. Roberta, Silvia en Anna. Dan is de keus niet moeilijk. Tien seconden later zat ik heerlijk met Roberta te zoenen. We betrokken het kamertje rechts achter in de hoek, waar ik weer heerlijk genoten heb van de zoen en pijpkunsten van het schatje. Onder het neuken ook volop doorzoenen, met een enorme explosie in haar doos tot gevolg. Hier kunnen heel wat clubmeiden nog een voorbeeld aan nemen.

Van de eerste druk verlost, een bordje vol geschept for lunch. Prima buffet. Tijdje achterin gezeten, waar Alice met Roberta gearmd binnen kwamen en Alice over me heen viel ter begroeting. Dat is toch altijd een aardige spontane meid. Later vond ik ze samen aan een tafeltje staan. Die twee kunnen het schijnbaar goed vinden samen, want ze stelden een trio voor. Met jullie twee, graag. Het volgende half uur kon ik weinig uitbrengen aangezien er bijna nonstop een tongetje in mijn mond zat te woelen. Alleen een onderbreking voor een duo blowjob. De zwans tussen twee op een neer gaande mondjes. Of de zwans opgeslokt door de ene mond de ballen door de andere. Roberta had al een beurt van me gehad, nu ging Alice eraan. Haar grondig doorgeneukt met alle drie de tongen bij elkaar. Vervolgens met een gretig tongzoenende Roberta in de armen, door Alice tot het ultieme orgasme klaargepijpt.

Een uurtje in de wellness verbleven, en geconstateerd dat de massagestralen in de jacuzzi, als je er met je nek voor gaat zitten, een goed alternatief zijn voor een sessie bij de masseuse. Een maaltijd van de menukaart genuttigd en met een paar Walen zitten lullen zo goed en zo kwaad het ging. De derde sessie was er een met een meid die ik wel eens vaker had zien lopen. Ik dacht dat ze zich Diana noemde. Stond niet op de AWL. Tsjechische, goed figuur, lang zwart haar met een pony. Gezicht niet zo heel mooi. Ze zoende op de bank best goed, dus vooruit dan maar. Achteraf toch niet echt je dat. Niet een die bij me aansluit, al kan iemand met andere voorkeuren ongetwijfeld een goede date met haar hebben. Ze zoende wel goed, maar onderbrak telkens. Was onder het pijpen duidelijk op een Ft uit. En wilde daarbij graag zo diep mogelijk gevingerd worden. Mijn ding is het niet, maar liefhebbers van deze vorm van seks kunnen zich de vingers aflikken bij deze meid. Daarbij nogal behoorlijk dominant aanwezig. Mij te dominant. Ik heb in mijn jeugd teveel met dat soort bazige wijven te maken gehad en knap er totaal op af. Maar nogmaals, smaken en voorkeuren verschillen, en als je graag door een vrouw gecommandeerd wordt, dan heb je hier een aardige Kenau te pakken. Uiteindelijk kreeg ze haar Ft en het half uur was precies om.

Verder bleef het eigenlijk een kalme, zeg maar dooie zondagmiddag. Dus kieperde ik er maar een bak koffie in en begon aan de terugreis. Wederom met een zelf uitgestippelde route om die geslachtsverkeersdriehoek in Jackerath te omzeilen. Hopelijk zijn ze snel klaar daar, want een belangrijke plaats als Elsdorf, waar een belangrijke saunaclub gevestigd is waar ik noglangnietuitgewandeld ben, moet toch godverdorie te allen tijde goed bereikbaar zijn.
« Laatst bewerkt op: 17 april 2016, 21:39:09 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Kwant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #599 Gepost op: 18 april 2016, 23:02:44 »
Ik heb m'n waardebon de zaterdag de 9e bij de hot imps ingeleverd. Was een rustige zaterdag vergeleken met de blijkbaar erg drukke party op de vrijdag ervoor.
Door Claudia lekker laten verwennen, dat mondelinge frans kan ze toch best goed. Daarna lekker genoten van de whirlpool en een uur massage gehad van Milenka, kan daar toch ook goed van genieten. Zoals altijd lekker gegeten, de gebakken aardappels zijn zeker een goed alternatief voor de frietjes.
Tot afsluiting nog een leuke sessie gehad met Romina (de rood geverfde, of vergis ik me nu in de naam?). Ik kijk alweer uit naar de volgende keer dat ik naar de imps kan gaan.