Auteur Topic: FKK saunaclub Leipzig, in Leipzig ;)  (gelezen 460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
FKK saunaclub Leipzig, in Leipzig ;)
« Gepost op: 27 augustus 2023, 03:24:25 »
Previous on Star Wanker: The P6 Generation

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,6078.msg144834.html#msg144834

Episode 3: CAPTAIN J

Captain's log. Stardate 2023080.9

Met warp 9.9 cruisede de USS Expedition-50430 verder door het Delta kwadrant. Ver onder de transwarp snelheid waar de Borg cubes langs de intergalactische snelweg staan opgesteld om je waardevolle gold pressed latinum slices te komen assimileren...

Dus met een slakkengangetje aangekomen bij planeet Leipzig. Op aanraden van Admiraal Shakir om een restant van een na-oorlogsgebied te bezoeken.
De interesse van de UFP, the United Federation of Polarbears, was gewekt door de uitgebreide wellness en de bijzondere combinatie van een saunaclub en laufhaus in 1.
Bij aankomst zag het er uit als 1 grote apartement complex, met rechts de ingang voor de laufhaus. Als een onnozele daar maar eerst een kijkje gaan nemen, wetende dat ik toch bij het SC gedeelte naar binnen zou gaan. Nu kon ik dat nog doen in normale kleren ipv een badjas. Hoewel dat achteraf bezien wel een aparte ervaring zou zijn geweest. Als een ijsbeer door een laufhaus snuffelen...
Zo vroeg in de ochtend was er begrijpelijkerwijs weinig prooi te vinden. 3 Dames waren net aan hun shift begonnen, waarvan er eentje mee door kon. Ik vroeg of er boven nog meer kamers waren. De ene die er mee door kon klapeksterde van niet. Ze wist me ook te vertellen dat een half uurtje me 70 euro zou kosten.
Ik hield me van de domme en zocht de ingang van de saunaclub. Dat is ernaast wist ze me te vertellen en ik volgde d'r instructies op het laufhaus gedeelte van het complex te verlaten.

5 Stappen verder en je komt inderdaad aan bij de entree van een saunaclub. Het was nog vroeg en ik moest samen met een DVP op de receptioniste wachten. Ik knoopte een praatje aan met de dame, maar ze leek niet erg veel zin te hebben.
Eenmaal de receptioniste gearriveerd was kon ik mijn visum voor tijdelijk verblijf aanvragen voor maar liefst 75 gold pressed latinum strips. Daar krijg je dan wel een gewaad bij en onbeperkt aantal handdoeken. Ze wist me ook te vertellen dat het laufhaus weldegelijk 2 verdiepingen had met kamers. De klapekster van d'r net...
Afijn, een paar treden hoger kom je linksaf uit bij kleedruimte. Ruime lockers en in de gang hebben ze ook kluisjes voor je phasers en communicators in moet opbergen. Want inderdaad geldt er ook hier een mobieltjes verbod. Tegenover de kluisjes hangt een camera om AG taferelen te voorkomen.
Als je rechtsaf geslagen was kwam je in hun bar uit. Die was uitgerust met 2 fruitmachines, diverse 2 persoons bankjes en zithoekjes. Het geheel was wat donker, maar niet zo duister als bij ROM. Muziek volume bleef de ganse dag op een aangenaam niveau. Geen disco taferelen zoals bij Samya ofzo.
Via de bar kom je in hun tuin uit.
Een verdieping hoger heb je rechts een kino en hun restaurant. Ook hier is het eten eenvoudig maar prima. Het eten was netjes afgedekt. Geen vlieg te bekennen (letterlijk...). Brunch is simpel. Wel al gelijk met een soepje erbij. En een tap voor fris. Makkelijk, want de wellness is van het trappenhuis gezien gelijk linksaf. Dus handig om voor of na een sauna rondje even een glaasje prik te pakken. Wat ook heel fijn was dat ze later in de avond als toetjes vers gesneden fruit hebben. Super lekker na een hete sauna om weer wat vocht en suikers binnen te krijgen!
In de avond nog gezellig gekletst met een beschonken Engelse piloot. Die thuis niet meer aan z'n trekken kwam en voor het eerst in zo een etablissement was na tip van een kennis.

Enfin, dus de andere kant op van de gang kom je uit in hun wellness gedeelte met aan de ene kant hun douche met daarin zo een ouwe houten dompelbad en voor het eerst tegengekomen: houten emmers als voetbadjes helemaal gevuld met ijsklontjes en water. Maar echt vol met ijsklontjes! Moet toegeven dat me dat net wat te koud was en niet comfortabel. Kreeg er haast kramp van.
Verder aan dezelfde kant heb je hun Finse sauna, een bio sauna waar de dames gretig gebruik van maakten om zich op te warmen, en een rust ruimte met ligbedjes. Echt top om even bij te komen.
Aan de andere kant heb je een ruimte met 2 jacuzzi's naast elkaar, waarvan helaas het water voor menig waarschijnlijk wat aan de frisse kant was.
Grappig was dat je kon merken dat het voorheen allemaal een laufhaus was. Je kwam op meerdere plekken een enkel toilet tegen, soms met een douche. En de jacuzzi ruimte waren duidelijk voorheen 2 kamers, aangezien ze door een wandje half van elkaar gescheiden waren. Net als de rustkamer. Grappig om dat zo te zien, zonder dat het me stoorde ofzo.

Ik besloot na de brunch even bij te komen in hun tuin aangezien het zonnetje scheen. Het zwembad daar buiten zag er helaas minder verzorgt uit. Bewanding zat wat los en bodem vies met zand enzo. Was er maar niet ingedoken. De tuin was wel voorzien van ligbedjes om lekker even van het zonnetje te genieten.
1 Dame die wel m'n type was kwam bij m'n ligbedjes vissen voor een kamer. Er was een leuke klik, maar ik besloot om de kat uit de boom te kijken en af te wachten wat er die dag nog verder binnen zou komen.
Grappig was dat toen ik vanuit de tuin terug liep naar de bar, er een dame uit het raam me riep naar haar toe te komen. Eenmaal voor d'r raam vroeg ik wat ze wilde vragen. Of ik letterlijk en figuurlijk bij haar naar binnen wilde komen. Besefte toen pas dat ze in het laufhaus gedeelte zat... LOL
Ik paste aangezien ze niet mijn type was.

Line up begon met circa 5 dames overdag en in de avond liep dat op naar een klein tiental. Echter bleef het aantal voor mij interessante dames bij de norse dame in de ochtend bij de receptie en die de tuin in kwam. Ik koos uiteindelijk voor het tuin meisje, maar schok terug van haar tarief. 100p30 wilde ze maar liefst. Daar paste ik voor. 70 kon ze krijgen, maar dat vond ze te weinig. Een collega van haar die erbij stond had er wel oren naar en wilde wel mee. We doken de kino in die grappig genoeg uit 3 grote bedden bestond, elk een tree hoger dan de andere.
Flori bleek de Bulgaarse snol te heten die in aanmerking komt voor Miss mispoes 2023. Milieu onvriendelijk afwerk seks werd het, waarbij ze probeerde te upsellen, en ook nog eens een klokkijkster. Bij ontbreken van sfeer en dat mechanische geruk bleef de paal niet overeind staan. Mevrouw hield het na 15 minuten voor gezien. Ruk, we zijn niet een kamer opgegaan, en ik weet niet of ze er de tijd zouden bijhouden als je wel een kamer op zou zijn gegaan, maar ik had geen poot op te staan dat ze niet correct was.
De 70 euro's maar afgetikt voor die 15 minuten. Omgerekend even duur als in Zwitserland, maar daar kwam ik nog met een smile van de kamer. Nu was het een omgekeerde glimlach...

Al met al was de ervaring met de hardware van de club best redelijk, maar helaas niet met de software.

(www.fkk-leipzig.com)
« Laatst bewerkt op: 27 augustus 2023, 03:30:20 door mentholbear »