Auteur Topic: Bijna 40 % vrouwen nog nooit getrouwd geweest  (gelezen 825 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Bijna 40 % vrouwen nog nooit getrouwd geweest
« Gepost op: 22 maart 2012, 17:25:04 »
http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/11766400/__Bijna_40___vrouwen_nog_nooit_getrouwd_geweest__.html


Heren,


Ieder leest graag dingen die zijn "waarheid" kunnen bevestigen. Awel ik denk dat trouwen in toekomst steeds minder en minder wordt gedaan.


De grote liberale vrije wereld (niet verwarren met VVD of PVV) waarin mensen voor kortere of langere duur relaties aangaan en daarbij zelf wel of geen financien regelen (hoewel de overheid dit altijd graag bepaald).


In deze nieuwe wereld zullen betaalde sexcontacten of korte relaties net als nu samenwonen met of zonder gezamelijke bankrekening kunnen worden getollereerd. Dan kun je met je gewone naam op dit soort forums inloggen.


Die wereld bevat dus niet meer de vaste (in mij ogen) starre structuren en mij lijkt de vrije wereld ideaal. Echter ik ben er zeker van dat net als communisme, socialsme en kapitalisme ook nadelen aan zitten, maar als dromer met deze visie van liberalisme zie ik die natuurlijk niet.


Maar iedereen mag mijn waarheid aannemen en mij als god / paus / gotfather beschouwen en geld naar mijn bankrekening over gaan maken, dan zal ik hun zeker zegenen en vrijheden aanschaffen om mijn inzicht verder te vergroten.


Groet, Foots  O0 [size=78%] [/size]
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.