Auteur Topic: 30.000 euro per jaar als tester van seksspeeltjes  (gelezen 1082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
30.000 euro per jaar als tester van seksspeeltjes
« Gepost op: 4 april 2012, 14:15:16 »
30.000 euro per jaar als tester van seksspeeltjes

Een goed loon, flexibele uren, thuiswerk, zelfstandig én in teamverband … En veel plezier! Tester van seksspeeltjes: de ideale job? Nat Garvey doet haar relaas in een Britse krant.
Elke week landt een doos vol met nieuwe hebbedingetjes voor haar deur. Haar taak is vervolgens om ze te testen, te beoordelen, evalueren en haar bevindingen eer te schrijven. Nat Garvey (24), een jonge Britse single vrouw, test seksspeeltjes voor de onlineverkoopssite Passion.
Garvey kreeg de job nadat ze voor de grap reageerde op een online vacature. Hoe ze haar werkgevers precies kon overtuigen weten we niet, maar ze kreeg de baan en vangt nu 25.000 pond per jaar (30.000 euro).

De jonge Britse moet voorspellen wat de klanten zal ‘plezieren’, en bepaalt mee welke producten er op de webshop verkocht worden. Zelf testte ze al meer dan 1000 speeltjes.
“De beste job ter wereld”

Garvey verklaart dat ze haar job een pak aangenamer vindt dan die in een klassiek kantoor omgeven door computers en kopieermachines, maar ze vindt niet dat ze een seksverslaafde is. “Ik vertegenwoordig gewone meisjes die zoals ik zulke dingen kopen”, klinkt het.
Deze tak van de seksindustrie is booming business. Elk jaar gaan ongeveer 4 miljoen sexy producten over de toonbank in Groot-Brittannië, en de cijfers blijven stijgen.

“Seksspeeltjes zijn niet langer taboe”, verklaart Nat Garvey. “Trouwens, mijn familie en vrienden weten wat mijn job is. Mijn vriendinnen vinden het de beste job ter wereld!”
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !