Auteur Topic: Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense  (gelezen 175066 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #45 Gepost op: 24 februari 2020, 00:32:46 »
Ik heb zaterdag aan haar vervangster gevraagd of ze van iets meer weet, ze zei dat ze voor lange tijd op verlof was, maar dat zij daar nu is en dat zij ook goed was en blablabla.
Dus weet niet in hoeverre ze de waarheid zegt, maar Kathy is naar haar zeggen 'gedurende lange tijd op verlof' ... we shall see...

Gisterenavond sinds lang eens de nachtshiften in de grote drie buurten gepasseerd: Gent-Antwerpen en Brussel.
Had gehoopt dat ze eventueel geswitched is naar de avondshift in Gent of Antwerpen, niet dus.


Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #46 Gepost op: 27 februari 2020, 00:24:08 »
Ik heb zaterdag aan haar vervangster gevraagd of ze van iets meer weet, ze zei dat ze voor lange tijd op verlof was, maar dat zij daar nu is en dat zij ook goed was en blablabla.
Dus weet niet in hoeverre ze de waarheid zegt, maar Kathy is naar haar zeggen 'gedurende lange tijd op verlof' ... we shall see...

Gisterenavond sinds lang eens de nachtshiften in de grote drie buurten gepasseerd: Gent-Antwerpen en Brussel.
Had gehoopt dat ze eventueel geswitched is naar de avondshift in Gent of Antwerpen, niet dus.

zou gespot zijn: 2e raam van rechts in de Crystal...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #47 Gepost op: 29 juli 2020, 12:32:51 »
ben benieuwd of de draconische maatregelen in Antwerpen een invloed zal hebben op dames die vanuit Antwerpen moeten komen, zoals Kathy

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #48 Gepost op: 29 juli 2020, 14:24:51 »
ben benieuwd of de draconische maatregelen in Antwerpen een invloed zal hebben op dames die vanuit Antwerpen moeten komen, zoals Kathy
Over welke invloed hebben we het dan?
Ik zie niet in waarom Kathy een andere behandeling zou moeten krijgen dan bijvoorbeeld jij.
Dus ik zeg .... neen .... maakt geen enkel verschil uit.

Dit schreef jij trouwens in één van je vorige berichten .... en daarmee tonen we aan dat de testen nu uiteraard meer resultaat opleveren .... want jouw huisgenote was WAARSCHIJNLIJK besmet met Corona, en jij was ook ziek. Dus ging je er maar makkelijkheidshalve van uit dat je ook Corona had.
Kon ook de griep zijn, een zware verkoudheid, want als de dokters het niet weten, wij zeker niet.
Maar noch jij, noch wij hebben duidelijkheid dat het effectief zo was.
Dus, stel dat jij en je huisgenote het echt hadden, dan zijn jullie NOOIT opgenomen in de statistieken van de besmettingen, en nu kan je je wel laten testen.
Dat is dus een foutmarge in de paniekzaaierij in jouw gezin van 100 percent, twee mensen, misschien Corona, nooit getest.
Nu zou je je wel laten testen, en is de kans veel groter dat het aantal besmettingen daardoor artificieel vele malen hoger ligt dan tijdens de eerste golf, toen niemand mocht getest worden, tenzij je stervende was.
Begrijp je nu waarom die cijfers van geen kanten kloppen?

citaat:
"Zonder in detail te treden over mijn privé, huisgenoot werd ziek (nog veel erger dan mij, ondertss wel zo goed als genezen, maar nog niet helemaal) en het duurde niet lang voor ik het ook zitten had.
Die huisgenoot is effectief naar zo een triagepunt geweest, omdat het te erg werd, en na haar symptomen te bekijken, hebben ze besloten dat ze vermoedelijk besmet is met Covid 19.
Dus concreet: thuis uitzieken.
Voor mij was het duidelijk, ik zal het dan ook wel hebben en ga ook thuis uitzieken.

Dokter.
Die moeten tegenwoordig telefonisch gecontacteerd worden, en ja, wij hebben dat ook gedaan, week na week, om de situatie op te volgen, en voor attesten van arbeidsongeschiktheid uiteraard.

Wanneer komt er überhaupt een ziekenhuis aan te pas? als je effectief ademhalilngsproblemen hebt, concreet, je kan geen zin uitspreken zonder dat je moet snakken naar adem.

In het begin wist men iets van dat virus, maar niet alles, nu weet men meer, maar nog niet alles.
Bijvoorbeeld, men wist ook niet dat men drager kon zijn zonder enig symptoom te vertonen.
Men dacht dat enkel ouderen, met andere kwalen, vatbaar waren voor het virus.
Jonge gezonde mensen kunnen dit niet krijgen.
enz.

Ik vraag me af wat men nog allemaal gaat ontdekken.
Ben ik nu immuun? gezien ik het virus heb gehad, hoewel dat niet 100% zeker is, want ik ben niet getest geweest.
Zoja, voor hoelang?"


Dus indien je het virus hebt gehad, is er misschien wel een grotere kans dat jij Kathy besmet in plaats van omgekeerd. MISSCHIEN, want niemand weet het.
Dus we gaan er maar van uit dat sexxx met Kathy geen enkel probleem oplevert, zolang zij niet in jouw gezicht niest en omgekeerd  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #49 Gepost op: 29 juli 2020, 17:54:28 »
Met alle respect,
Is deze discussie ook niet voor het "Corona hoekje" ?
Zie je verwijzing in de topic van Carolien.

Citaat
Bijvoorbeeld, men wist ook niet dat men drager kon zijn zonder enig symptoom te vertonen.
Men dacht dat enkel ouderen, met andere kwalen, vatbaar waren voor het virus.
Jonge gezonde mensen kunnen dit niet krijgen.

Met alle respect, maar elk mens met gezond verstand weet/wist dat je drager kan zijn en dus verspreiden, zonder dat je zelf symptomen hebt.
De huidige opstoot ligt voor 60,00% in Antwerpen wat de Vlaamse cijfers aangaat.
Deze zijn vooral te zoeken in trouwfeestjes, Lockdown feestjes , .... waar men de regeltjes met de voeten heeft getreden.

Verder, heer Sexmachine zou ik opletten met uw conclusies hoor.
U minimaliseert de elende en trekt de foute conclusies.
Dat is dan mijn mening.

Afin, ik heb mijn zegje gehad, recht op antwoord noemt men dat.
U heeft uw mening over de feiten, dat is ieders recht een eigen mening hebben.
Voor mijn part mag u dit verwijderen, mag u me uitsluiten, ik heb daar geen probleem mee.
Groeten vanuit het Gentse district.  ;)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #50 Gepost op: 29 juli 2020, 18:35:57 »
Heer Tellme,

Zeg dan eens wat een foute conclusie  is.
Ik stel dat er tijdens de eerste Coronagolf enkel getest werd indien je stervende  was.
En dat nu, indien je nog maar denkt iets te voelen,  je je kan laten testen.

Dat geeft een fout beeld kwa besmettingen.

Verder hoef je zo niet te schreeuwen, wie praat  er over een ban?
Jij mag je mening ventileren, net als ik.
Je kon dus net zo goed het virus verspreiden tijdens de eerste golf, alleen kon je jezelf niet laten testen. In mijn ogen veel gevaarlijker dan nu.
Niet nodig  te gaan schreeuwen dat ik je kan bannen, niet aan de orde en irrelevant.
Jij bent een waardevol lid met tonnen aan info, indien ik iedereen moest bannen die een andere mening heeft dan mezelf, zit ik met een leeg forum.
En ik ga geen dertig accounts aanmaken  en tegen mezelf liggen lukken, dat laat ik over aan andere fora  :bud
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #51 Gepost op: 29 juli 2020, 19:12:15 »
ze zit alvast nog in Gent vandaag zag ik

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #52 Gepost op: 20 augustus 2020, 23:56:46 »
staat blijkbaar al terug in Antwerpen

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #53 Gepost op: 22 augustus 2020, 17:05:43 »
Ik heb haar vorige week en vandaag ook in Antwerpen zien staan.

Offline fazertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #54 Gepost op: 25 augustus 2020, 12:05:05 »
Waar ergens in Antwerpen kan ik haar vinden ?  :movingtits

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #55 Gepost op: 25 augustus 2020, 12:21:22 »
Op haar oude adres. Verversrui 07/3.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #56 Gepost op: 25 augustus 2020, 22:05:28 »

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #57 Gepost op: 26 augustus 2020, 00:38:45 »
Dezelfde als deze ?

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,2007.msg49628.html#msg49628

Volgens mij niet. Er wordt regelmatig over avond en nacht gesproken, en bij mijn weten werkt Kathy alleen overdag. Al is dat momenteel met de ingekorte shift misschien wel anders.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #58 Gepost op: 26 augustus 2020, 08:27:43 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/3, Kathy, Roemeense
« Reactie #59 Gepost op: 26 augustus 2020, 13:30:38 »
Elwood denkt te veel met zijn pietje .... ;D
Interessant... Denken is een product van de intelligentie van de mens. Moet ik eens een studie over doen. Elwood komt dus in het SKW aan met een IQ van 100 en na 3 ramen zit hij al ruim boven de 140.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: