Auteur Topic: NATASCHA (Roemeense)  (gelezen 14736 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
NATASCHA (Roemeense)
« Gepost op: 17 oktober 2015, 11:52:57 »
[box title=NATASCHA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels
Leeftijd:         21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,71m
Model:            slank
BH:                 A
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PZC NMC Vingeren GFE
[/box]
[box title=pro en contra]
+ mooie, lieve meid
-  zwakke service, was verbaasd omdat ik niet klaarkwam na 5 minuten neuken...
[/box]
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
NATASCHA (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2015, 15:42:10 »
Mijn 2de meid gisteren in YY was een nieuwtje: Roemeense Natascha.

Natasha is 21 jaar jong, heeft lang, zwart haar en bruine ogen. Ze is 1,70m groot, slank gebouwd, heeft een A-cup en een lekkere kont. Geen piercings of tattoos.

Deze jonge Roemeense had me al een paar keer tegengehouden in de gang tussen de welness en de bar en na haar zoveelste mij totstaandbrenging, stelde ik haar voor iets aan de bar te gaan drinken. Zo gezegd zo gedaan en niet veel later genoten we samen van een colaatje.

De pre-sales waren eerder afstandelijk en ik had mijn twijfels bij Natascha haar service, maar deze Roemeense haar slanke lichaam en lieftallige uitstraling deden het hem mij uiteindelijk toch voldoende om met haar op kamer te belanden. Een kamergang die, zoals ik in de bar al vreesde, tegenviel.

Tongzoenen was not done. Zelfs kleine zoentjes waren uit den boze. De pijpbeurt startte flauw. Pas toen Natasha zich herpositioneerde, zodat ik met haar verrassend natte poes kon spelen, kwam er leven in kleine Piet en begon het pijpen op iets te trekken (no pun intended :-P).

Uiteindelijk stond Piet op volle sterkte en moest er geneukt worden. Dat neuken op zich, in verschillende standjes, was wel goed, maar na max 5 minuten begon madame te klagen waarom ik nog niet klaar kwam. Nog een paar keer, onder een aanhoudende klaagzang, van standje gewisseld en finaal toch klaargekomen dankzij Natascha haar strakke poes.

Piet zelf opgefrist en toen mocht ik het nog even horen... Ik was een Sexmachine (hebben we er zo al niet ene op dit forum ;)) en had haar 'kaput' geneukt. Andere mannen komen altijd na 3 à 5 minuten klaar, waarom ik niet??? Enfin, ik heb er geen woorden aan vuil gemaakt en heb de kamer na zo'n 25 minuten verlaten.

Herhalingsgevaar? Nope.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
NATASCHA (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 6 december 2015, 17:40:05 »
Natasa praat graag, wat zo wie zo het presale gebeuren wel fijn maakt.
Na 7 kamervragen binnen de 2 minuten nadat ik juist was binnen komen vallen was deze dame wel even een verademing omdat het presale gebeuren toch meer dan 10 minuten was. Ik liep wat op verkenning langs de kino en zag een slanke dame naar beneden komen. Galant als ik ben de deur even opengehouden en het contact ontstond dus ook makkelijk.
In de kino een tiental minuutjes kennisgemaakt, wat praten wat knuffelen en een voorzichtig zoentje.
Dan maar naar de kamer.
Relaxte kamergang, masseren, knuffelen, blowjob, beffen alles kwam aan bod. Snelle cowgirl en dan over naar missio om veel te snel het kwakje in het zakje te laten belanden.
Overige berichten gelezen heeft ze echt wel de gave om snel een hoogtepunt te bereiken.
We waren reeds het half uur gepasseerd dus hebben nog wat nagepraat en extra massage gedaan. Uurtje zo goed als vol gemaakt.
Goede sessie maar de vonk sloeg ook niet 100% over dus herhalingsgevaar is matig.
Aftersales was dan weer goed want heb nadien nog enkele knuffel momenten met haar gehad.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
NATASCHA (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 11 mei 2016, 18:17:08 »
Vrijdag 6 mei heb ik voor het eerst met deze  NATASCHA (Roemeense) gekamerd voor de teke werd ik gewaarschuwd door een lot genoot dat de kamer tot niks zou leiden waarschuwingen sla ik in de wind behalve als het code oranje is van de weers verwachting  :lol

zo vroeg op de dag was ze 1 van de mooiste dames van LR ze kreeg veel bezoek in de tuin van lot genooten (RAKERS) die een praatje met haar kwamen maken rakkers praatjes vullen geen gaatjes . in een lang gesprek had ik geen behoefte ik had behoefte in een lekker wijf simpel weg ik bezoek geen 1 club speciaal voor een dame dat tijdperk heb ik 6 jaar geleden al achter me gelaten . blazen und fiken is mijn motto en het liefst in een 30 minuten weer de kamer verlaten ik heb immers nog steeds genoeg aan 20 minuten  :xrated :amazone  :clap:

er waren geen wacht tijden voor een kamer en natascha kwam met de sleutel van een van me lieveling kamers kamer 7 deze kamer zit rond om het bed in de spiegels zelfs 1 boven in het plafon natascha begon me voorzichtig te kussen en me te tongen met het puntje van haar tong van tong worstelen was geen spraken  ;)

de laatste tijd ben ik in de p6 weer een stapje verder gegaan en standje 69 laat ik nog alleen ma liggen als een bepaalde dame die een bepaald gedrag vertoon namen ga ik niet noemen ma uit dat gedrag van die bepaalde dame kan ik uit halen dat ze haar maandelijkse periode heeft .natascha maakte me geil tijdens het pijpen en al gauw lagen we in standje 69 wat had ik een mooi uitzicht in de plafon spiegels van kamer 7 ik had me 14 daagse scheer beurt gehad en wat ik merk is dat veel dames dat als prettig ervaren in de zin van ballen likken natascha begon hier ook aan zonder dat ik er om vroeg  :clap:

na een 15 minuten werd het condoom gemonteerd van Duitse makelarij en het flesje glijmiddel werd er bij gehaald  we belande in misjonaris   :amazone langzaam zag ik de 25 centimeter lange zwans verdwijnen  ;D

in een zijde linkse doggy schoot ik het condoom vol en was het gedaan nog even samen in elkaars armen gelegen en binnen het half uur de kamer verlaten cijfers geef ik niet ma deze dame kan mijn een keer terug verwachten en een kamer gang is dan niet uit gesloten  :kissass