Forum > VERJAARDAGEN

FIREHAWK is vandaag jarig

<< < (3/3)

odipuc:
Zaterdag gaan we het echt vieren maar bij deze alvast van harte

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Firehawk:
Sorry voor de late reactie, zie dit topic nu pas. :D
Bedankt voor de felicitaties en voor vele tot straks!  :039: :tietjes

licky luke:
Helaas ... mijn afmelding door ziekte ... en ik wil niet iedereen daar in de tent aansteken met mijn gehoest en gesnotter ...  :banghead:

MAAR IEDEREEN DIE WEL "KOMT" WENS IK UITERAARD VEEL PLEZIER !!!  :pica :pica22 :dance2

LellebeL:

--- Citaat van: licky luke op  9 september 2017, 11:28:11 ---Helaas ... mijn afmelding door ziekte ... en ik wil niet iedereen daar in de tent aansteken met mijn gehoest en gesnotter ...  :banghead:

MAAR IEDEREEN DIE WEL "KOMT" WENS IK UITERAARD VEEL PLEZIER !!!  :pica :pica22 :dance2

--- Einde van citaat ---

Potverdorie, jij ook al??
Ik heb me ook net bij de paaldanseres afgemeld wegens verregaande staat van ontbinding  8)

Leek me beter om daar de feestgangers en dames niet mee te belasten

sexmachine:

--- Citaat van: LellebeL op  9 september 2017, 12:33:08 ---
--- Citaat van: licky luke op  9 september 2017, 11:28:11 ---Helaas ... mijn afmelding door ziekte ... en ik wil niet iedereen daar in de tent aansteken met mijn gehoest en gesnotter ...  :banghead:

MAAR IEDEREEN DIE WEL "KOMT" WENS IK UITERAARD VEEL PLEZIER !!!  :pica :pica22 :dance2

--- Einde van citaat ---

Potverdorie, jij ook al??
Ik heb me ook net bij de paaldanseres afgemeld wegens verregaande staat van ontbinding  8)

Leek me beter om daar de feestgangers en dames niet mee te belasten

--- Einde van citaat ---
Ow, ha ha, de eerste mag niet van zijn clubwijf, de tweede durft niet .... viswijven begot  ;D :dance2 :dance2 :dance2

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie