Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1127105 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #555 Gepost op: 21 december 2015, 18:41:53 »
Zaterdag 19-12-2015 een gepast feestje ter herinnering aan foots

Het was zaterdag al vroeg dag om klokslag 11 uur zat ik al in de auto om me lange reis van 150 km te starten geheel zonder vertraging . ik werd om 12.30 vriendelijk ontvangen ontvangen door de teke . bij de teke had ik mis babylon al geboekt jannette en dat was maar goed ook anders had ik het kunnen vergeten . op het moment dat ik binnen kwam warren jeank seksefun en sexmachine al present . en een tal van mooie vrouwen ik moet toe geven de lin up  van babylon wordt steeds beter een twee uurtjes geouwehoerd met de leden . tot dat jannette binnen stapte gelukkig was er een bankje vrij waar we even konden praten . een lang gesprek met haar heb ik nooit nodig en onder andere sexmashine zat te kwijlen in de zetel .ik wou de schoonmaker het werk besparen dus vertrokken we na een 15 minuten naar de kamer. helaas is het met haar maar bij een kamer gebleven een tweede kamer met haar had ik wel zien zitten . ma jannette trek veel aandacht bij de mannen en maakte kamertjes na kamertjes . en ja daar zijn ze voor de dammes om geld te verdienen .

Om 20 starten het sjoelen en er waren prijzen te winnen waar de prijzen heen zijn gegaan zou sexmachine wel toe lichten eer deze dagen de eerste 2 prijzen weet ik zo uit me hoofd sjeufke heeft een kamer gang gewonnen en nlnug een vrijkaart van babylon .ook een aantal dames waren zeer fanatiek met het shoelen

Me 2e dame was ik geloof amy ex aca velbert (sjeufke of luky luk ) als ik het fout heb verbeter me ma ik ben er zelf niet meer zeker van . amy deed voortreffelijk haar best . en ik heb er van genoten

Om 0.30 begon de tent al aardig leeg te lopen het was een geslaagde en gepaste dag. ik wil dan ook alle rakkers en babylon bedanken namens rb mods en admins en tot de volgende keer 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #556 Gepost op: 21 december 2015, 20:14:23 »
Vazkor,


Laura B laten schieten was zowat het domste wat je kon doen  :lol :lol :lol
Wat een stoot, wat een geile spetter, ze presteerde het op een (zachtere, softere) manier me Kesha helemaal te doen vergeten.
Zoals die griet je aankijkt tijdens het balletjeszuigen ...... hoe zeggen ze dat ook weer .... onbetaalbaar ... maar gelukkig is dat niet zo, 50 euro per half uur, ballsucking inbegrepen.
Toen ik haar na een uurtje vroeg (ik heb me in totaal 2 uur overgeleverd aan haar geile mond en speelse lach) wat ze wou drinken, was haar antwoord steevast you'll see .... en ze lachte geheimzinnig.
En toen kwam de clue .... when you are going to come, you will see what I need for drink .... de rest is gewoon te geil voor woorden .....
Ach zo ....
Zo dus, maar met zaadvragende pretoogjes erbij, wat een lekker wijffie, een toppertje in Bab ....


[attachimg=1]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #557 Gepost op: 21 december 2015, 21:56:25 »
Far side of crazy: jaarafsluiting babylon (19-12) met een feestje

"When the time comes that you're no longer there.
Fall down to my knees, give in to my nightmare.
Words spill from my drunken mouth
I just can't keep 'em all in.
I keep up with the racing rats
And do my best to win."


Eigenlijk sinds die samya-party op 11-11 is het een beetje bergaf gegaan. Deze racebeer had qua socializen best een goede avond daar, maar qua kamergangen niet de juiste keuzes gemaakt. De final nail in the coffon was die oen die mn bril verboog toen ie zn eigen bril er hardhandig bovenop drukte :angryfire: En nog vriendelijk bedankt hè. Gelukkig had ik een buigtangetje in mn tas. Sinds die tijd ben ik nog twee keer naar babylon geweest: begin december, toen het niet heel druk was en ik met vaste waarden Alice, Katja en Shana ben mee geweest (recensies in hun eigen topics volgen) en 19-12, toen de avond helemaal anders liep.

Ik had eigenlijk het plan gehad om vrijdag 18-12 te komen, helaas ging dat niet door een reeks ongelukkige gebeurtenissen, maar daardoor struikelde deze racebeer er per toeval over dat er een feestje in naam van de vroeg heen gegane collega foots werd georganiseerd. Met een cdtje van Editors op de radio rustig die kant op; ik denk dat foots het zelf niet zoveel had gevonden, teveel muziek, te weinig geile wijven. Enfin, om de een of andere reden vind ik het toch wel bij hem passen, recht doorzee, geen tamtam, gewoon gasgeven!

O.a. Nlnu, jeank, jptoo, de vulkanoloog, lustman, seksenfun, vazkor en nog een lading andere collegae aanwezig, qua damesbestand zag het er ook goed uit: Katja, Maja, Iman, Sasha, Precieuse. Daar kunnen we wel een keus uit maken ja. Alice was helaas vrijdag voor het laatst (daarom ook dat ik de hele week een beetje nurks was) en Shana bleek er ook niet te zijn, maar voor de rest een prima lineup. Ik zette heel even de Formula E start op, maar mn aandacht werd al gauw getrokken door het Open Bulgaars kampioenschap sjoelen voor dames, dat achter ons plaats vond. Dorothea was uiteindelijk de beste met 19pt. De heren mochten het ding ook gebruiken om wat prijzen mee te verdelen en deze racebeer verbaasde zichzelf met twee openingszetten die ineens 7 pt opleverde, daarna ging het minder hard en kwam ik toch nog op 18pt uit (winnaar had er dacht ik 27, maar ik haal altijd getallen door elkaar, dus dat weet ik niet meer zeker.

I don't like Maja, I love her!

Gevaarlijke uitspraak, maar "Biene" Maja trok heel positief mn aandacht vandaag. Normaal is ze er na 20u al niet meer, dus het was leuk dat ze dit keer langer bleef. We waren er al vlug uit en trokken ons in de kelder terug. Blijkbaar moest Maya wat overtollige energie kwijt (of was ze gewoon nog vrolijk van dat gesjoel) maar het ging gezwind van kwaad naar geiler op nr 18. In de AST liet ze vallen dat ze vrijdag naar eigen zeggen "niet zo'n beste dag" had gehad, dus of deze racebeer dan zo'n leuk uur met haar had beleefd als nu... ik durf er geen uitspraak over te doen.

Feit is dat haar tongzoenen steeds natter werden, haar fanfare-uitspattingen af en toe de DT-grens bereikten en dat ze zich behoorlijk liet gaan. Met een wat rustgevend muziekje van TenCC probeert mn muziektic de boel te temperen, maar dat werkt niet echt, Honda-motortje ontploft hardhandig in doggy. Maja maakt de laatste tien minuten met een massage vol, dus een compleet verwenprogramma mogen we dit wel noemen. Kosten 100 euro, WGSA-rating: 9/10, plus een nominatie voor de Wings Award voor beste eenmalige belevenis.

Pffff, vrijdag had ik al badmintontraining gehad, dus dit was een gevalletje "Sex na de wedstrijd", maar ik was eigenlijk lang zo moe niet als normaal. Keuken was helaas al dicht, dus maar gewoon soep van het buffet gepakt en de aardappelknollen met rundvlees erbij. Ik was achteraf blij niet zoveel te hebben gegeten, zo'n knol zetmeel vult behoorlijk kan ik u mededelen. Vrij kort nadat ik terug was liep ik Marina tegen het lijf, maar op een korte massage van mij gebeurde er verder niets (zij zat geloof ik nu in die Maja-modus, veel socializen, niet zoveel kamers). Toch zag je uit de groep waar ik op dat moment mee zat te kletsen (lustman, Vazkor, jptoo, NLNU) herhaaldelijk mensen voor minimaal een half uur verdwijnen. Ook hier trad een bekend verschijnsel op, veel gasten die vroeg als gekken de kamer op moeten (was veel loos vroeg op de middag) maar later op de avond bleek de pijp leeg (gebeurt in Bernds ook vaak). Over een lege pijp gesproken, een paar heren van het Ordnungsamt kwamen ook nog even langs om de tent te checken op handhaving vh rookverbod. Soms zijn e-sigaretten of een snoepblikje zo gek niet ;)

Dancing on glass

Wat mezelf betreft, de keuze was lastig en toch ook helemaal niet lastig. Ik zat op Precieuse te azen, maar die was met een andere gast aan het babbelen. Ik liep dus al aan alternatieven te denken toen bleek dat de vent weg was, maar Precieuse er nog stond, in een omhelzing met Sasha. Beide draaiden zich breed lachend mijn kant op toen deze racebeer eens poolshoogte ging nemen. Een aparte combi, maar ik had me dankzij Shana en Alice al eens voorgenomen een zwart-wit trio te proberen. Alleen zijn door omstandigheden de actrices iets anders uitgevallen dan gedacht. Precieuse hoefde Sasha dankzij een vorige triootje met Alice niet eens aan te prijzen, ze was al weer net zo lekker aan het zoenen als de vorige keer. Wat dat aangaat bieden ze elkaar ook perfect tegenwicht, Precieuse is een grappige flapuit, vrolijk en soms wild, Sasha kan dat ook zijn, maar acteerde nu express veel rustiger. Mn muziektic flapte er iets totaal fouts van St. Lucia uit (niet dat duitse schlagerhitje, maar een jaren 80 nummer dat per tijdmachine in 2015 is geland

Het bleef dan ook niet lang rustig, Sasha pijpte de eerste minuten vrij rustig, tot Precieuse dat overnam en ik haar een tijdje kon beffen. Daarna ging ze niet echt sneller, maar wel veel dieper pijpen en werd veel aanhankelijker. Nadat ik ze allebei gebeft was het ook opvallend dat Sasha heel snel riep: "me first" toen ik eens wat actiever wilde worden in doggy. Halló, niet alleen zat deze racebeer letterlijk klem in Sasha, ze trok echt op als een Tesla in "Insane mode" en had ook geen zin meer om te stoppen. "Never gonna stop until it's broken, never gonna stop until it's broken.". Precieuse ligt een beetje op te geilen, laat zich vingeren en deelt dan plots een pets op Sasha's achterste uit waar die flink van schrikt, maar we moeten er allemaal om lachen. Zelf blijkt Precieuse ook aardig nauw te zijn geworden en ook zij van deze afsluiting een gek en grappig PSE-triootje. Ook hier ga ik na een uur in doggy af, Honda 2 naar de schroothoop :fuck: In het nakletsen word ik weer voor gek uitgemaakt als het om de afwezigheid van dames tijdens de feestdagen gaat en ik er een oud hitje van Chicago doorheen gooi. Precieuse simuleert een huilbui, maar kan haar lachen niet houden, Sasha geeft me een stomp, maar ook een diepe tongzoen (heeft ze helaas van Alice afgekeken  ;D). Kosten 200 euro totaal, WGSA-rating: TILT en nominatie voor de https://www.youtube.com/watch?v=-vBQN_5xy9s[/youtube]"]Powerplay-award voor beste trio.

Crazy on a feessie

Was een leuk avondje Babylon, tevens de laatste van 2015. Nadat ik van beide dames afscheid had genomen bleef ik nog even bij Katja kleven. Opvallend, Katja zat met een Franse gast te kleppen, betrok me er af en toe ook bij en het valt me op hoeveel makkelijker het is om vergeleken met vorig jaar gesprekken te volgen. Daarna douchen en nog even aan Eddy en Anita uitleggen dat dit allemaal niet gepland was, maar dom toeval. "Jij bent stiekem een slecht persoon" voegt een aangeschoten Eddy me toe. Ik moet erom lachen en citeer Rijk de Gooier: "Het is als schurk soms veel leuker omdat je dat ook lachend kan doen, de held uithangen gaat maar op één manier." Dan is het echt mooi geweest en loop ik met lustman en Vazkor de deur uit. In de auto zoek ik dan maar het meest schurkachtige nummer uit wat ik op de usb stick heb staan en kom uit bij Wall of Voodoo, dat na het opstappen van Stan Ridgway in Andy Prieboy een nieuwe zanger vond. "Far side of crazy" bevat een referentie aan Mark Chapman, de fanatieke fan die John Lennon neerschoot. Misschien kwam dat in 1985 ook iets té dichtbij voor de talloze beatlefans ter wereld, en het nummer werd dan ook alleen in Australië een echte hit. De clip trok wel de aandacht omdat het gerucht ging dat "de clown met camera" gespeeld werd door Beach Boy Brian Wilson en zowel de band als Wilson ontkenden nog bevestigden dat en lachen alleen minzaam als er naar gevraagd wordt.

"I'm Pilate and Jesus, and I wept when Lennon died
Yet I envied his assailant when I visited the shrine
I cried for all those Beatle Fans, so old so quick they grow
I follow the example to destroy what I love most

And I remain on the far side of crazy
I remain the mortal enemy of man
No hundred dollar cure will save me
Can't stay a boy in no man's land."


« Laatst bewerkt op: 21 december 2015, 22:09:38 door Sphinx »

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #558 Gepost op: 26 december 2015, 17:39:34 »
                                                          ZATERDAG 19/1215,HERDENKING FOOTS

Rond halfeen gratis binnen dankzij een vrijkaartje,thx RB en Bab,een koude douche genomen, bij gebrek aan warm water,wat later werd opgelost.Direct een paar lotgenoten en wat meiden gespot,ontbijtje genomen,wat bijpraten met al en niet bekenden,de tijd vloog voorbij.Toen ik naar de bar tjokte werd ik algauw opgevangen door Andreea,ik was er een paar weken terug ook al 2x mee geweest.Ze troonde me mee naar een zeteltje en ik kreeg weer presales om bij weg te dromen,wat in andere clubs afgedaan word als niet normaal is hier de norm.Na een halfuurtje liet ik ze maar een sleutel halen,de druk moest eraf,het werd weer een spetterend uurtje,toppie.Na douche en afrekenen maar een menu besteld,het was weer af,niet al te uitgebreid,maar voldoende,een tweede kan altijd nog later.Ondertussen wat meer rakkers binnen en maar wat gesocialized,dan even de club van onder tot boven doorlopen,met hier en daar een pitstop.Toen ik weer beneden kwam liep Andreea" toevallig"tegen me aan,ze tongde me en troonde me mee naar haar plaatsje,ik gaf aan dat ik achterin wilde,wat ze ook deed.Naast ons lag een meisje er al uren roerloos bij,geen idee wie,ook niet wat ze voorhad,ook niet gevraagd.Ik wilde om 20h in de bar zijn,dus stelde ik Andreea een halfuurtje met FT voor,wat ze natuurlijk wel zag zitten.
Op minuut 29 was het zover,ik wilde de kamer verlaten maar ze wou nog een sigaretje met me roken,ok ik kende haar al(dacht ik) en dus maar na het roken de kamer verlaten.Bij het naar boven gaan zei Andreea me dat haar sigaretten op waren,ik zei ge krijgt wel een pakje van mij,np.Haar gage gegeven en een pakje peuken later zei ze me ik wil nog 50€ van u,jaja lachte ik,ik wil ook veel,maar ze meende het.Ik vroeg of ik iets gemist had,ze zei 40 min.is een uur,wtf zullen we nu hebben vroeg ik haar en zei dat ze daar niet op moest rekenen,ge krigt die echt niet.Ze wilde ermee naar de theke,np we hoefden ons maar om te draaien,ik liet haar eerst en dan deed ik het verhaal aan Anita,ze zei tegen Andreea dat ze dom was en na 2 min.was het verdict van de rechter geen 50€ en plus.Andreea droop af,reeds 10 min.kwam ze zich uitgebreid verontschuldigen,wat ik maar aanvaardde,iedereen maakt fouten en uw exuses aanbieden is niet zo makkelijk.Enkele rakkers ingelicht en op naar de sjoelbak,waar ik er weer niets van bakte net als in Sixsens,11 geloof ik.Ik had al Angel gespot,zo heette ze in andere clubs,ex YY,SS,samya en Acapulco,hier Adriane geloof ik en ze kwam ff kennis maken,haar even gesproken en keurig gezegd ik ben juist van kamer.Ondertussen geen koffie en geen frisdranken meer en nog 2 gluurders die alles kwamen onderzoeken,de asbakken werden verwijderd voor de politzei,dus ff op terras eentje gerookt samen met Iman,in het Frans natuurlijk,leuke meid die ik al meermaals sprak.Koffie en frisdranken werden in orde gebracht,politzei weg,dus alles weer ok,het werd weer "normaal".
Intussen 23h en ik zag dat er gedanst werd achterin,maar even gaan gluren dacht ik maar Andreea onderschepte me onderweg en vroeg even bij haar te zitten.Even getwijfeld maar ze zei ik wil u nog ff spreken,ok,ze exuseerde zich nogmaals en even later kreeg ik een tongkus,ze was heel lief,tja wat moet ge dan,ze legde haar hoofd op mijn schoot en jawel even later begon ze me te pijpen,geen weg meer terug nu,crazy old man.Anita kwam opruimen en zei jullie doen wat ge wilt maar kom niet meer bij mij dan om te zeuren.Enfin om 23h30 op naar de kamer voor een potje goedmaaksex,het werd nog beter en heter,achteraf wilde ze nog iets drinken en roken aan de bar voor de betaling.Ik zei ge zijt toch zeker dat de tijd niet meer loopt,ik kreeg een tongzoen omdat ik zou zwijgen,om 00h45 naar de locker,mekaar vaarwel gekust,douchke en nog enkele late rakkers gedag gezegd en op naar Belgenland.De wet van Murphy was langs geweest,maar alles kwam op zijn pootjes terecht,things happens,so be it.
Heel leuke dag gehad,1 minpunt in Bab,ik moet altijd een ruim budget uittrekken daar door de service en aanblik van de meiden.
Nogmaals thanks RB en Bab tot gauw ergens in 2016. ;D  :-P
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #559 Gepost op: 30 december 2015, 00:15:33 »
Zaterdag 19 december Babylon

Mijn kinky bolide richting Elsdorf gedirigeerd om Foots te herdenken die ons een jaar geleden is ontvallen.
Foots herdenken = neuken, feesten en tenminste één keer een mondje afladen....... .

Om 13 uur ingecheckt. En, zoals dat gebruikelijk is, krijg je een warm onthaal met kale poesjes en puntige borstjes. Van Précieuse al een tong tegen mijn huig. Zo....en dat al vóór ik de entree moest betalen. Dat zou een vervolg krijgen........... .

Nadat deze vlaaienkoerier de vlaaien uit het Belgische Kanne bij ......ja Précieuse....had afgeleverd, kon ik mijn spullen wegstoppen in een locker op de onderste rij. De 'jonge' broeders onder ons hadden inmiddels alle 'bovenlockers' geannexeerd.
Het betekende ook dat al wat feestgangers in dit huis van lichte zeden aanwezig moesten zijn.

Aan de Stammtisch kennis gemaakt met onze "RB huistandarts" seksenfun. Iedere keer weer blijkt beeld en werkelijkheid ver uit een te liggen. De directeur-generaal van RB gaf in nabijheid van Précieuse zijn nodige complimenten. sexmachine had er met Précieuse al een worstelpartij opzitten. En verder was het ouwejongens krentenbrood! Altijd weer gezellig, want daar houdt deze jongen wel van. Voor mij hoeft het geen partysfeer te zijn, maar als ik links en rechts wat kan ouwehoeren met bekenden, dan is de dag al ruim voor de helft geslaagd. Dat van die familiaire sfeer ergens eerder genoemd in deze topic kan ik bevestigen. Daar horen overigens zeker ook de meisje van Babylon bij. Zij dragen groot deel bij aan deze familiaire sfeer.
Melinda kwam een langs gewandeld en 'scheurde' met het 'scherpe' tepels mijn rug open. Monika met keek me weer aan met haar ondeugend snoetje en forse :tietjes. Jaha allemaal opties....maar in rust aan de Stammtisch kwam Steffi mij gezelschap houden. Ze is van een iets andere aanpak. Kletsen, wat drinken, een peuk, friemelen, nog meer friemelen.....douchen.....en voor de ketel overkookt, heel snel maken dat je op de kamer komt!  ;D

Steffi
Ze is niet de jongste en de mooiste in Bab, maar ze is wel 'belegen'! Dat vind je dan weer terug in haar ruime ervaring. In september als eens met Steffi gekamerd. Steffi staat garant voor GFE. TZ en Kuscheln op een zeer natuurlijke wijze. Blasen (GOSP = 0,9M) dik oké, waarbij de appeltjes niet worden vergeten. Een geraffineerde vorm van pussysliden. "And now is my turn!" riep ze :o Mijn hoofd duwde ze met beide handen tegen haar drijfnatte poes en moest haar vervolgens met slechts één vinger 'deppen' tegen haar g-spot tot ze ......explodeerde. Gelukkig zat er nog genoeg energie in Steffi voor een zinderende finale in Cowboy!

Met de haren rechtop van de kamer! Ff douchen en liggen in de whirlpool, want daar was wel ff behoefte aan. Ik lag er eerst alleen, maar even later kreeg ik gezelschap van Marina. Vaak gezien bij de bar...erg gummi en drinkt graag een een glaasje. Tijdens onze conversatie kwam er nog een of ander raar geval bij zitten die graag de aandacht naar zich toe trok....van Marina. No prob. Alleen leek Marina daar niet zo van gecharmeerd. Hoe meer die kerel in de richting van Marina schoof, hoe meer ze richting mij verplaatste. Op een gegeven moment zat ze op schoot. Marina zeker een optie om te kameren, maar ik was nog herstellende! Die kleine borstjes die ik van achteren verplicht moest vastnemen gaven kleine Sjeuf al meteen een boost, maar ik hield de boot af. Die kerel droop af en Marina houd ik zeker voor een volgende keer in gedachten.

Aan de Stammtisch was het aantal feestgangers aangegroeid. Kennis gemaakt met Kwant en Sex++. Ik ging mij iets van de kaart bestellen. Doch, ik mocht de net bereide maaltijd van seksenfun nuttigen, die zijn seksuele behoeftes voorrang gaf aan de innerlijke mens.
Ik werd omhelst door een bekende dame, maar een kon haar niet thuisbrengen. Het bleek Karina te zijn uit Acapulco Gold, die ik uit die tijd ook van binnen heb leren kennen. Evenzo Angel (ex AcaVelbert en AcaGold), die overigens maar korte tijd in AcaGold heeft gewerkt. Angel, in Bab onder pseudo Diana nu met een kort haar, maar nog altijd dat lief gezicht. Voor beiden zou er deze avond nog geen herhaling komen. Tja....in Bab loopt zoveel lekkers rond.

Précieuse
Achter in de bar werden al driftig schijven in de gleuf van de sjoelbak geschoven. Ik wilde wel een poging wagen, maar die poging werd verijdeld door Précieuse. Ik voel me nauwelijks aangetrokken tot dames met een donkere huiskleur. Précieuse heeft een wel heel aantrekkelijk slank lichaam. Bovendien is het een al lol en hilariteit. Haar recensies zijn uitstekend. Na sexmachine kreeg ik ook van noglangnietuitgewandeld een positief advies. De presales (en zo later bleek ook haar service) van Précieuse zijn van dien aard, dat ik meteen aan Melody van AcaGold moest denken. Als ik mijn hoofd (boven) er niet bij zou hebben gehouden, waren we niet eens op de kamer terecht gekomen.
Op kamer liet ik het maar gebeuren. Wat een energie! TZ = 100% huigswaffelen, blasen  :o (GOSP = een dikke 1M) en hoe. Moest madame Précieuse fors afremmen. Ze heeft zoveel in haar trukendoos......, dat ik om het af te wenden er voor koos, in doggy haar supersmalle doosje leren te kennen. Ten finale uiteindelijk haar mondje afgevuld met een kerstgeschenk  ;D SUPER!
Een kamer van een half uur maar een van dubbel tarief....... . Alles dik en dubbel waard.

Na dit wonderbaarlijk gebeuren mij maar eens gewaagd aan de sjoelbak. Er was tenslotte wat te winnen. Spel'lijdster' vulkaasspecialist had het maar druk mee....om de dames een handje te helpen met de schijven >> gleuf.
Sjeuf zelf volbracht het spel tot een gedeelde eerste plaats met noglangnietuitgewandeld op dat moment.
In tegenstelling tot normaal waagde ik mij aan de Leffe in plaats van vino blanco.

Aan de bar trof ik bartdepauw waar ik onlangs nog lang mee had gesproken in Sixsens.....en zo kwamen weer 'Kinganese' herinneringen boven.
Monica en Sasha veroverden een bekende voor een trio....dat zich voor 70% in de bar afspeelde.
Vulkaanspesialist vertelde in geuren en kleuren over zijn kamer met Jeannette, een dame die alleen al door haar gezicht, lange blonde haren, perfecte borsten en verder mooi gevormd lichaam kamerwaardig was. Ze zat bij een kerel in een sofa en kwam daar niet meer vandaan. Dauergebucht......zo leek het. Angel ook nergens te bekennen. Dorothea al meerdere malen mee gesproken tijdens mijn vorige bezoeken. Ik had haar bij aankomst al ontmoet op de parkeerplaats, alwaar ik werd begroet met een paar dikke knuffels.

Dorothea
Dorothea zoent perfect en kruipt tijdens de presales heerlijk tegen je aan. Ze gaf vooraf aan dat ze geen extra's doet. No prob! En zo zochten we na een kwartiertje een koele kamer ergens op de begane grond. TZ dik oké! Blasen vol verve en gevarieerd met een GOSP van 0,7M. Het mocht wat strakker, maar zeker niet verkeerd. Neuken in Cowboy en Missio. In Missio onder zalig TZ het rubber geheel afgevuld.

Gedurende de avond kreeg Babylon bezoek van de politie om het rookverbod te handhaven. Gelukkig stonden op dat moment geen asbakken (meer) op tafel en werd er alleen buiten gerookt  :017: De heren hadden meer oog voor kledingloze dames dan voor het handhaven van het rookverbod. Het zijn ook maar mensen met een gezonde yoghurtbus tussen benen.

Er moest nog een finale worden gespeeld tussen noglangnietuitgewandeld en ondergetekende. Winnen of verliezen, het maakte niets uit. Een gratis kamer of een gratis entree voor Bab. Enfin, de gratis kamer viel mij ten deel. Maar een bezien aan wie ik die €50 zou gaan besteden.
Aan de Stammtisch kwam Annastasia tussen mij en Licky Luke in staan. Een bijzonder mooi gevormde dame, 18 lentes, leuk koppie, lekkere borstjes. Na Melinda wel de mooiste dame in Bab. Ze was helaas niet erg spraakzaam. Er moet een klik zijn. Die was er op dat moment niet en dus te veel twijfel om 'dieper' kennis te maken. Ik las later thuis de uitstekende recensie van seksenfun. Een volgende keer toch maar eens proberen of er met Annastasia wat te lachen valt.
Roberta was net bezet geraakt en Jeannette nog dauergebucht.
Ik liep een nog rondje en deze keer pikte ik ook de bovenverdieping mee. Daar trof ik Steffi aan de speelautomaat. Ietwat 'traurig'. Als snel begreep ik dat ze net €100 in een bodemloze put had zien verdwijnen. Vrouwen en speelautomaten......zonde van hun zuur verdiende centjes soms. We legden ons in een lege kino en er ontstond een wat diepgaander gesprek dan normaal.

Steffi 2
Na ruim een half uur met Steffi een tweede ronde gemaakt. Het werd een herhaling van zetten! Misschien nog wat intenser. Deze keer geëindigd in Missio. Ze vond dat ik deze keer maar eens moest werken  ;D
Een perfecte GFE kamer!

Toen ik terug in de bar kwam om half 1, was het aantal bezoekers al flink uitgedund. Aan de bar nog ff met oudebelg in aanwezigheid van Andreea gezeverd. Om precies 1 uur werd de sluitceremonie ingeluid door de theke. Dat gaf wat file in de kleedkamer. De theke was zoek voor het het inleveren van de sleutel. Dat had een reden zo bleek even later. Melinda en Sacha waren elkaar in haren gevlogen. Zelfs Eddy moest zich er even mee bemoeien om de Hongaarse en Roemeense temperamenten in te dammen. Melinda liep al in pijama rond.  :-P Ik zou me zo inschrijven voor een pijama party in Babylon

Tegen half 2 het Sodom van Elsdorf verlaten.

Illusion Plopp
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #560 Gepost op: 30 december 2015, 23:38:57 »
( Uitgesteld verslag wegens geen tijd )

Wanneer : zaterdag 19 december

Carpoolen : ja , met Vazkor

Aankomst : rond 18u ( na fille en verplichte meeting )

Thema : herdenkkingsfeest Foots door Relaxxxboard

Handdoekdragers : rond de 25

Fkk-dames : rond de 25-30

Aanbod : zeker ok ! Voor ieder wat wils. Genoeg toppers aanwezig in alle maten , soorten en gewichten

Bekende : Kwant , Sjeufke , Jeank , sexmachine , de duisburg spesjalist , Oudebelg , Sphinx , Nlnu , Vazkor , Sex++, Marc , Stano , Licky Luke

Sessies : Maira en Laura B. ( lekker en top )

Flop van de club : Diana ( info Vazkor : te mijden meid )

Muziek : ok met afwisseling en niet te luid

Sfeer : heel rustig ( voor mij persoonlijk platte boel )

Party-time : nee , buiten één roma dansje

Sjoelbak spel voor 50€ : maar 4 punten

Trio koning : Sphinx met Sasha en Precieuse

Rijmpje van de dag : Sjeufke vond meer dan één gleufke !

Zagen we ook nog : controle van het Ordnungsamt op het rookverbod

Toestand cheffe : aangenaam nuchter , stak wel een sigaret op toen de controleurs de zaak verlaten hadden.

Ik werd belogen door : twee Roemeense ( de dag erna wielen ze door de mand op het forum : grappig )

Vertelde Eddy ook nog : gisteren 100 gasten…?

Leegloop van gasten : omstreeks 22u ( club zo goed als leeg )

In de minderheid : de Youppienauten Marc en Stano ( de rest van de Waalse bende zit in Thailand )

Kennisgemaakt met : Oudebelg

Anita : maakte om 00u30 melding : letste runde ! 01u00 sluiting

Vertrek : 00u50
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #561 Gepost op: 10 januari 2016, 23:48:39 »
Toen ik vanmiddag onderweg was naar Elsdorf om een relaxxxkaartje stuk te slaan, realiseerde ik me dat het de eerste club van 2016 zou gaan worden. De laatste interactie met een vrouw was op oudejaarsavond. Nee, het was niet op de Keulse Domplatz. En een cursus omgaan met vrouwen is aan mij niet besteed. Ik heb het vanuit mijn opvoeding meegekregen. Pa Uitgewandeld zei altijd, neuk zoveel meiden als je betalen kunt jongen. Want gratis is nooit gratis. Dat is een waarheid als een koe, want in feite betaal je ze niet voor de seks, maar om na de seks weer op te krassen. Anders heb je kans dat ze blijven plakken met alle gevolgen van dien.

Het was een verassing voor me dat Precieuze er was, want ze stond ’s morgens niet op de aanwezigheidslijst. Alice wel. De deur was nog niet achter me in het slot gevallen of het klonk uit beider monden: oh baby! Ik kreeg niet de kans om te reageren dat dat baby zijn al hééél lang geleden is, want op hetzelfde moment probeerden twee tongen mijn mond binnen te dringen. Onnodig te zeggen dat Precieuze het verste kwam. Alice had dan weer een lipstick op die niet bepaald kissproof was, zodat ik behoorlijk toegetakeld aan het incheckritueel kon beginnen. De voor mij nieuwe Theke staarde naar de vrijkaart en vroeg: Du bist also rakker? Ja, het stond er inderdaad, beste rakker. Ik liet het maar zo, had geen zin om uit te gaan leggen dat relaxxxboard geen nicks op de kaarten vermeld. En de mijne kunnen ze toch niet uitspreken. De code is op zich voldoende.

Aan de bar zorgde Alice er met haar lipstick voor dat we er binnen de kortste keren bij liepen als indianen op het oorlogspad. Ze was nog Tagesjungfrau, dus na het zoen- en pijpritueel voorzichtig ingelogd zonder golfslag te veroorzaken. En een verrukkelijke eerste wip van het jaar gemaakt. Haar FT’s zijn befaamd, de voorraad was de moeite waard, dus voor een orale finale gegaan. Terwijl ze zat te pijpen viel me op dat het crucifix dat ze om haar hals droeg, niet naar achteren gegooid werd. De meeste meiden doen dat, vermoedelijk omdat ze niet graag door hogerhand op de vingers gekeken willen worden bij hun orale activiteiten. Deze keer tikte het kostbaar kleinood bij iedere pijphaal eventjes tegen mijn lid aan. Ik vond het wel wat hebben. Vanuit mijn tenen voelde ik hem omhoog komen, en onder het toeziend oog van de Here Jezus spoot ik haar de mond vol. Een goede start van het clubjaar 2016.

Even een kop soep genuttigd en vastgesteld dat het een stuk rustiger was dan de laatste keer op de relaxxxparty. Geen clubmaten om mee te ouwehoeren, dat is toch wel een dimensie minder. En evengoed weinig gasten in huis. Toen ik er na een saunaatje weer aan toe was, was Precieuze nergens te bekennen. En de meeste andere meiden al evenmin. Ik had wel eens zin in Roberta, dat leek me altijd wel een lieve meid. Ze lacht vaak zo schalks in het voorbijgaan. Maar het was er nog nooit van gekomen. Ik vond haar in de kino. Het meisje heeft weinig talenkennis, het bleef bij het uitwisselen van de namen. Maar ze wist haar tong wel op de enige juiste manier te gebruiken. Hij gleed mijn mond binnen en bleef daar voorlopig. Dat is alvast beter dan dat ze je er de oren mee van de kop kletsen zoals sommige meiden doen. We lagen lekker tegen elkaar aan te zoenen waardoor James ook weer wakker werd. Terwijl ze rustig en met lossen handen begon te pijpen, legde ik mijn bril en het halskoord met de sleutel achter het bed neer. Achteraf was dat niet handig maar dat wist ik toen nog niet. Ik pakte deze lekkere meid in de missie, en genoot haar onvermoeibare tongzoenen. Als ik zelf even stopte, dan bleef ze likken en mijn mond opzoeken met haar tongetje. Toen we klaar waren, zaten we ook ineens met een probleem. Achter dat bed is een sleuf van een paar centimeter, en daar waren de bril en de sleutel in gegleden. We hebben er nog een hele klus aan gehad om met behulp van een rietstengel uit de bloemenvaas, bijgelicht door het lampje van haar telefoon, de attributen weer te pakken te krijgen. Een andere meid, een verschrikkelijk lekker ding, kwam nog meehelpen, en uiteindelijk lukte het. Weer een ervaring wijzer.

Die whirlpool in Babylon vind ik echt een hele goede. Massagestralen op je rug, ideaal. Eigenlijk ga ik zelden in die bubbelbakken zitten, want vaak komen er meiden bij je, die je tot een kamergang proberen te krijgen en vervolgens de Whirlpooltijd mee aan rekenen. Een oud hoerentrucje, waar een oude hoerenloper niet intrapt. In Babylon heb ik er nooit last van gehad. Daarna een keuze uit het menu gemaakt. De keuken is prima de laatste tijd. Precieuze stond zich net in te schrijven, maar dacht dat het wel eens een wat langere kamer zou kunnen worden. En ik wilde niet zo heel lang meer blijven, dus op zoek naar een alternatief.

Dat vond ik wederom in de kino. Roberta en dat andere meisje van daarnet, lagen ieder op een matras op klandizie te wachten. En hadden wel oren naar een trio. Ik meende dat ze zich Mischa noemde, het was een donkerharige jonge Roemeense, met een schitterend figuur. Dus lag ik even later op mijn luie rug met in ieder arm een lekkere stoeipoes te tongen. De handen vol billen en borsten. Mischa was nieuw voor me, had heerlijke grote borsten, zoende net ietsje minder uitbundig dan Roberta, maar toch een ruime voldoende. En onder het pijpen voortdurend oogcontact om te kijken hoe ik reageerde op haar spelende tongetje. Roberta had al een beurt van me gehad een uurtje eerder, nu moest Mischa er aan geloven. Twee meiden naast elkaar, de ene neuken, en beurteling met allebei zoenen. Voor het eindschot kwamen ze weer tegen me aanliggen en ik kwam weer handen te kort. De tongen bleven maar likken, de zak werd vakkundig leeggeschud, en wat was het een lekkere afsluiter met deze twee schatjes.

Ik mag terugkijken op een geslaagd dagje Babylon wat de seks betreft, weliswaar wat minder gezellig dan de laatste keer, maar het kan niet altijd feest zijn. In ieder geval club en forum hartelijk dank voor de vrijkaart. We zoeken allemaal datgene waarvan we vinden dat het bij ons past. Ik ga me dit jaar toch wat meer toeleggen op kwaliteitssex en die vind je in kwaliteitsclubs als Babylon en nog een paar, waar ik noglangnietuitgewandeld ben.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #562 Gepost op: 14 januari 2016, 12:59:16 »
Een paar dagen geleden had ik het genoegen om met een RB-vrijkaartje nog eens op bezoek te mogen in Babylon.
De aanwezigheidslijst had zich na kerst en oud en nieuw weer hersteld en leek me ook te kloppen. Er waren vast en zeker genoeg lekkere (en blote) vrouwen. Het blijft trouwens iets hebben om bij binnenkomst door een FKK-ontvangstcomité verwelkomd te worden.

Het vrijkaartje werd probleemloos geaccepteerd, en na een hartelijk ‘viel Spass’ kon ik na een douche de speelweide inhuppelen.
Traditiegetrouw eerst maar eens even de poesjes uit de boom kijken (ik kan niet meer aan het ‘echte’ spreekwoord denken zonder aan die Babylonische poesjes te denken…), strategisch op een krukje met een niet-alcoholisch biertje. Het ging in orde komen, dat was meteen al duidelijk, maar een stuk van het plezier ligt ook in de verwachting, en in de wetenschap dat er ‘later’ erg leuke dingen gaan gebeuren. Het jongetje in de snoepwinkel, zo iets.

En dan maak je nog bonus leuke dingen mee, zoals Monika die later binnenkwam, op dat moment nog in jeans en met een winterjas aan. Heeft ook iets, zo’n mooie meid nog even in de real life modus. Prettig was ook dat ik even later van de blote Monika een lipstick-kusje kreeg. Presales, of nog aftersales van een vorig samenzijn met haar. De combi van al die factoren leidde later op de dag tot een hernieuwd samenzijn. Opnieuw van hoog niveau, ik zou mijn eerder bericht over haar kunnen copypasten…

Maar stiekem verlangde ik naar Melinda, die absoluut niet-jagende schoonheid. Toch kwamen we al snel (met dank aan haar blonde collega die ongewild voor go-between speelde) in contact, waaruit een heel erg goede kamersessie volgde.

Tussendoor natuurlijk wat je in een goeie saunaclub zo nogal doet. Wat drinken (zoals gezegd aanvankelijk alcoholfreies Bier, later, na gedane arbeid, ook wel Kölsch; in Duitsland drink ik bij voorkeur Duits bier), wat eten (lekkere lepelhapjes – gevulde spekrolletjes, malse steak met frietjes, Käsesuppe die voor mij een openbaring was, appelcake, en later op de avond nog door Eddy gepromote omelet: in zijn totaliteit van een behoorlijk goed niveau), wat wellness (ouwehoeren met collega’s in de whirlpool, een paar saunabeurten), wat kletsen met meiden en medewandelaars aan de bar of aan de eettafel.

En wat spelen. Met door de theke aangeleverde ijsblokjes met enkele dames even getest hoe hard hun (en mijn) tepels wel werden (zij wonnen, hoewel zij vonden dat ik won omdat iets anders ook ‘zo maar’ hard werd).

Het is en blijft een heel leuke club waar ik graag kom omdat je weet dat bijna altijd het serviceniveau dik in orde is. En het blijft toch iets (veel) hebben, al die blote meiden. In sommige clubs valt (letterlijk) het soms dik tegen wanneer de beha uitgaat, terwijl die op voorhand nochtans een erg appetijtelijke inhoud beloofde. In Babylon is het what you see is what you get. En dan denk ik bv. aan de erg lekkere volle tieten van de rood/bruinharige Jasmin. Zij staat op het to-do lijstje bij mijn volgende bezoek…

Samenvattend: een heel leuke dag in een heel goeie club. Herhalingsgevaar is vanzelfsprekend…
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #563 Gepost op: 18 januari 2016, 15:37:45 »
J'ai passé une agréable après-midi du samedi 16 janvier au Babylon, l'état de la route m'a découragé de visiter des clubs plus lointains. Line up moyen, seulement 2 filles me plaisaient physiquement : Jeannette et Melinda. Jeannette constamment prise par ses clients habituels, il ne me reste plus que Melinda. C'est un club sympathique avec des filles qui ne me harcèlent pas mais restent accessibles, je peux me reposer tranquillement sans être dérangés par des fumeurs.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #564 Gepost op: 7 februari 2016, 18:36:20 »
Gisteren met een vriend in Babylon terecht gekomen.  Het was mijn eerste bezoek sinds de renovatie.
Ik moet zeggen dat ik de indruk heb dat de gemiddelde optiek gedaald is en de gemiddelde leeftijd gestegen van de grieten.  Ofwel ben ik veeleisender geworden.  Nadeel van dit weekend is dat het "carnaval" is en de meiden ipv hun perfecte poedelnaakte zelf te wezen net iets meer kledij aanhadden.  Ik vond het teveel ;-).  Ondanks het carnaval gebeuren vond ik dat (vooral in het begin van de dag) er precies weinig sfeer was.

Nu, ik had tijdens het intro uurtje een paar targets gezet maar door omstandigheden heb ik geen van mijn targets gehaald.  Op de lijst stonden:
- Alice (jarig precies)
- Precieuze (aanrader van mijn wandelcollega): fully booked na 17h.. en je weet de tijd kan daar vliegen
- een meid die rondliep in een luipaartpakje (maar zonder al te kitch te wezen).. en een perfect lichaam had
- een zwartharige meid met een ietwat molliger gezicht en ook wat meer op de heupen zonder dik te wezen.

Na eerst te lunchen en wat bij te praten bij een paar biertjes had ik zin in een eerste wipje.  Géén van mijn targets waren op dat moment voorhanden maar er zat een ander mooi zwartharig spook met leuke tietjes waar ik me dan maar naast ging zetten.  Lavinia komt uit Roemenië (surprise surprise).  Ze was best vriendelijk in de zetels maar haar gekus .. het typische ramenmadam oppervlakkig heen en weer wiegen met de tong.. had me eigenlijk moeten waarschuwen dat dit geen super ervaring ging worden.

Ze vroeg dan ook al snel om naar de kamer te trekken.  Nu, ik ben niet onervaren maar door de lage frequentie van mijn FKK bezoek ga ik daar waarschijnlijk iets te vlug in mee.  Op de kamer bleek het kussen inderdaad niet verder te gaan dan het oppervlakkige.. maar ze kon wel een best lekkere pijptechniek voorleggen.  Daarna haar even op haar rug gelegd en mezelf aan het likken gezet.  Niet omdat ik ze wil plezieren.. ik ben niet naief.. maar ik lik wel eens graag een fris gekapt poezewoefke.  Ondertussen was ze wat aan het fake kreunen en doen alsof ze genoot.  Persoonlijk vind ik dat storend.  Mochten ze echt genieten.. please go right ahead... maar anders heb ik die cinema niet nodig....  In the end we are doing it for OUR pleasure.. niet?  (don't be a hypocrite!)  Bij het naar boven kruipen om te kussen verdween er direct een hand naar onder om haar doos af te schermen.  Blijkbaar iemand met negatieve ervaringen...

Hierna zette ze zich weer aan het pijpen.. en toen vroeg ze plots of het goed was..
Ze keek wat verrast toen ik zei dat ze er best mocht op plaatsnemen... Fick??  Ja natuurlijk... 
Kortom een condoompje over mijn sjarel (beetje pijnlijk eigenlijk hoe ze er absoluut alle lucht wou uit knijpen)
Haar dan maar missionaris aan de degen geregen... nog even getwijfeld om over te schakelen naar een doggy en eens aan haar lange haar te trekken.. maar uiteindelijk me zo laten komen...

Mooie meid maar geen herhalingsgevaar.  Soit er kwam nog een verrassing.. het systeem is veranderd!!  Nu moet je blijkbaar zoals in andere clubs rechtstreeks aan de dames betalen!  Was dat even gek.. stond ik te wachten tot ze op een kaartje ging bijschrijven.  Nu ja.. ik was volgens haar 40 minuten binnen gebleven... ook de eerste keer dat ik "over tijd" ga zonder voorgaande afspraak.  Nu 100€ voor 40 min vond ik net iets erover (had ze me nu alle hoeken van de kamer laten zien.. okay dan wel..) dus de deal voor 75 € besloten.  Geen aftersales bij deze meid..

Was het nu omdat ik bij de eerste wip meer kwijt was dan gepland.. of gewoon de zeer middelmatige ervaring... maar pietje had precies geen zin meer in een tweede ronde.  Wel nog wat van de ambiance (de cleaningploeg was niet blij met het gooien van popcorn op de grond), het eten en het drinken genoten.  Oh en tussendoor een jacuzzitje gedaan.  Daar komen we toch voor!?  En dan terug naar huis.

Babylon was mijn eerste FKK (niet dat ik er al zoveel deed.. 3)  En mijn eerste keer daar was als een droom.  Daarna is dat niveau nooit meer gehaald jammer genoeg.  Misschien ligt het aan mij.. of misschien kies ik er gewoon de verkeerde dagen uit... maar kom.. we hadden toch weer wat zaad verschoten..

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #565 Gepost op: 13 februari 2016, 13:59:42 »
Wanneer : woensdag 10/02/16

Aankomst : 15u

Dames : rond de 15 ( opvallend drie zwarte parels )

Heren : 25 - 30 ( na 18u halveerde dit aantal )

Bekende : enkel Thomas aka Haze

Aanwezigheidslijst : zware minpunten ! Vier toppers van de lijst niet aanwezig. ( Bianca , Dorothea , Marina , Gabriella )Laatste check om 12u40

Interim meisje : de optic-stunner : Sonja ( ex-Samya / Planet Eden )

Jagertje van de club : Tanja ( TMM )

Sessies : Top ! Sonja en trio Alice/Klara

Eten : Goulash met rijst buffet en a-la-carte : lekker

Sfeer : ok , maar ook niet meer dan dat ( na 19u heel kalm )

Muziek : goed niet te luid vol afwisseling ( zelfs Belle Perez gehoord )

Naar huis : Anita om 18u / Eddy om 20u ( nuchter )

Vertrokken : 22u

Besluit

Opvallend veel gasten aanwezig tijdens de dag. De meeste dames hadden hun handen vol met werk. Zeker in de namiddag was de verhouding man/vrouw 2/1. Klein maar goed aanbod voor ieder wat wils. Geen drukte of party toestanden. Toch niet storend of vervelend. Tussen de sessies genoten van de wellness en wat blonde Leffe's. Aan de toog leuke gesprekken gehad en tips uitgewisseld.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #566 Gepost op: 14 februari 2016, 19:52:03 »
Toen ik er was was "Sausage man" er ...  Loopt constant met zijn piet bloot te paraderen en neukt graag in het openbaar.
Heeft hem wel een uur gekost om klaar te komen en moest zich ten lange leste zelf klaar trekken :)

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #567 Gepost op: 14 februari 2016, 20:29:45 »
Da´s één van de Werbungsonkels van Eddy die overal lovende praat verkoopt over la Bab doch ondanks publieke aktie het bijna altijd met de hand dient af te maken of somtijds helpt de dame een handje...Spoort voor de rest niet doch ssssttt.. Hij is een zeer gerespecteerde gast die niemand serieus neemt ondanks dat wat ie denkt  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #568 Gepost op: 14 februari 2016, 21:41:16 »
Da´s één van de Werbungsonkels van Eddy die overal lovende praat verkoopt over la Bab doch ondanks publieke aktie het bijna altijd met de hand dient af te maken of somtijds helpt de dame een handje...Spoort voor de rest niet doch ssssttt.. Hij is een zeer gerespecteerde gast die niemand serieus neemt ondanks dat wat ie denkt  ;D
Ach, ik heb die appel ook al een paar keer zien lopen ...
Dat ie nu Werbungsonkels is van Babylon, boeit ons niet  ... ieder kan voor zichzelf uitmaken wat hij gelooft en wat hij ziet.
De meiden lachen hem uit, ik lach ermee ...


Hij verkoopt hier alvast geen lovende praat, want hier is ie geen lid, dus irrelevant voor Relaxxxboard  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...
« Reactie #569 Gepost op: 15 februari 2016, 10:48:10 »
Laatst op een donderdag eind januari nog eens geweest met wat medestrijders. Had een kortingskaart gekregen,van een ander forum. De AWL was nog niet geheel hersteld van de jaarlijkse eindejaarsuittocht. Spijtig en voor mij een te wat hoog Roems/Bulletjes gehalte. Totaal iets van 20 poppetjes aanwezig. Sfeer met de medestrijders was goed. 2 keer een kamergang gemaakt, beide net voldoende dus gezien het verwachtingspatroon dat je hebt van de service van de Babylonische deernes teleurstellend.

Met name Cherry viel mij tegen. Weinig presales maar een lekker zwart pareltje. TZ en pijpen waren ok, de afknapper kwam toen we gingen neuken. Een halve emmer glijmiddel werd haar poes in gedumpt. Je voelt dan geen reet meer en dientengevolge kom je bijna niet klaar. Bij het wisselen naar Doggy snel met de handdoek wat sopmateriaal opgekuist. Flink doorraggen met op minuut 29 dan toch de finish gehaald. Nee dan zijn er betere donkere pareltje aldaar.

Andere sessie was met een Turkse die in SS en in Planet Eden heeft gewerkt. Naam vergeten. Op zich een aardige sessie maar een beetje een zeurwijf. Niet over dit mag niet en dat mag niet maar over dingen in het algemeen. Pik maar in haar mondje gestoken en laten zuigen. Kan ze tenminste niet zeuren.

Ga denk snel terug om het euforische Babylon-gevoel te herwinnen.