Auteur Topic: Alice, Poolse  (gelezen 1333 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rex

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Alice, Poolse
« Gepost op: 17 augustus 2010, 23:23:53 »
Naam : Alice
Nationaliteit / taal : Poolse / Duits en engels
Leeftijd : 27 jaar
Haarkleur/lengte : Blond redelijk lang
Lengte : 1.80 m
Postuur /Cupmaat : Normaal / D-cup
Tatoeage/Piercing : Arschgeweih
Service : Full options


Zaterdag in LR zat ik lekker een beetje uit te rusten in een van de banken in de Living Room toen ineens Alice mij om hulp vroeg............. Er was een geile Duitser die wilde toekijken hoe ik Alice zou neuken.......nou daar zegt Rex natuurlijk geen nee tegen...... :)

Op de kamer flink bezig geweest ( we hadden kamer 16, dus genoeg ruimte)......

Wel apart om lekker met een dame bezig te zijn terwijl een oude geile Duitser zichzelf aan het aftrekken is op twee meter afstand........neuk haar maar lekker zei hij meerdere malen en stop die dikke Schwanz maar in die geile fotse.....Tsja daar staat dan wel weer een gratis neukbeurt tegen over.......

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
Alice, Poolse
« Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2010, 21:59:54 »
Alice had ik al vaker zien zitten op de krukjes. Ze kan heerlijk arrogant kijken. Een bitch van het eerst uur dacht ik, maar niets is minder waar... Op een bewuste dag was ik aanwezig in de huiskamer en met anonieme ijsbeer stond ik te converseren over de dames. Alice zat kushandjes te gooien naar ons. Ik was wel in haar geinteresseerd mede om haar grote boezen. Mijn tietfase was nog niet voorbij. Jeanina was/is nog steeds aan het genieten van haar welverdiende vakantie. Van het een kwam het ander en ineens lag ik in haar heerlijke borsten te kneden. Gewoonweg geil. Ze pijpte rustig en vergat niet om mijn ballen te likken. Ondertussen speelde ik vortig met haar lipjes. Die daar onder ja! Na enige standjes doorgenomen te hebben heb ik het condoom gevuld terwijl ik haar neukte in doggypositie.
The verdict: kan enigszins arro overkomen als ze op de kruk zit, maar zeer prettig in de omgang. Een aanrader voor heerlijke sex. Geen PSE.