Auteur Topic: Delia / Romania (Roemenië)  (gelezen 2997 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest31

  • Gast
Delia / Romania (Roemenië)
« Gepost op: 6 juni 2010, 13:12:25 »

[box title=DELIA]
Land:        Roemeense
Taal:         Duits en Engels
Leeftijd:    21
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,60m
Model:        slank
BH:             75C, zeer mooie borsten
Kontje:       
Haarkleur:   zwart
Haarlengte: lang
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+/- al dan niet (te) professioneel
[/box]
[box title=extra info]
gerepareerd lipje
[/box]
[box class=windowbg]
Toen ik gisteren bij aankomst mij stond om te kleden, kwam er een meisje langs lopen met prachtige borsten. Ik zei meteen tegen Rex, met die dame ga ik vandaag na de kamer. Toen ik haar boven aan de bar zag staan even aangesproken. Meteen viel haar gerepareerde hazelipje op. Deze dame vertelde dat ze pas 3 dagen in LR werkte en daarvoor al in vele clubs in en rond Frankfurt had gewerkt. Tijdens het gesprek kreeg de twijfel de overhand en besloot ik er nog even over na te denken. Toen een ijsbeer mij later vertelde dat hij ermee naar de kamer was geweest en het wel goed vond, dacht ik laat ik het dan ook maar proberen. Later op de avond kwam ze weer voorbij lopen en ik vroeg of ze mij aan het zoeken was. Dit werd uitaard beantwoord met een “ja”van haar kant. Het duurde dan ook niet lang voordat ze met de sleutel terug kwam. Op de kamer kwam eerst een vochtig doekje te voorschijn en werd mijn jonge heer met dat doekje onder handen genomen. Toen kon het werk beginnen. Het zoenen doet ze redelijk en ook het pijpen was redelijk. Toen ik vroeg of ze ook mijn ballen een likje wilde geven, keek ze mij aan met een blik van "wat een vies mannetje". Maar ze deed het toch, echter niet overtuigend en zonder genot voor mij. In standje 69 wilde ze niet dat ik een vinger naar binnen bracht. Met het neuken wilde ze alleen de missionaris positie. De andere posities wilde ze niet, want ze had “schmerzen”. Na een half uurtje de kamer verlaten en haar € 50,-- gegeven. Ze bood haar verontschuldigingen aan en zei dat de volgende keer ik wel doggy positie zou mogen. Ja, jammer maar zij heeft mijn over het geheel niet kunnen overtuigen. De kans dat ik nog een keer met haar ga is klein.
[/box]

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
Eerste dame van de Relaxxboard Party
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2010, 18:54:09 »
Ik was haar eerste klant van de dag en ik heb, wat mij betreft, geen probleem van positie gehad. Ze zoende veel en ik vond haar zacht en sympathiek.
Zij heeft inderdaad in de grote clubs van Frankfurt gewerkt. In het verleden is zij gedurende 5 jaren werkzaam als "strip-teaseuse" in Roemanie geweest. Zij begon ermee toen zij 15 was!

Herhalingsgevaar is groot.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Eerste dame van de Relaxxboard Party
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2010, 19:56:18 »
Zij begon ermee toen zij 15 was!

Herhalingsgevaar is groot.
Foei, Laurent, foei  :o ;D ;)
Ik begon ermee toen ik 12 was, stripteasedanser in een homobar, ik dorst mijn vrienden niet te vertellen dat ik het leger in wou  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal