Auteur Topic: Nastya (Oekraïnse)  (gelezen 36856 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline cassenoisette

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Nastya (Oekraïnse)
« Gepost op: 29 augustus 2013, 11:31:52 »
Arrived there a little tired and not in the mood :betrunken:.
After a general look, Alia.de was my first target but kisses "not so much"...High Five to Swc and Happyfukk and then met Olivia.de and Patrycja.pl ...
Nastya just passed, I have had loads of good feedbacks.
She is always even tempered and joyful, perfect for me tonight, tattoo "Memory" on the hip.
If this girl starts to do a bit more sport, she would be even hotter:love:, more refined.
Nastya is soft and can be interresting to redo a little while, myself more engaged, just an intuition.
Though this be madness, yet there is method in't.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nastya (Oekraïnse)
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2013, 16:42:05 »
Ik was me vandaag al enkel uren heel goed aan het amuseren in GT, maar neuken zat er precies toch niet in. Ik was, wat de line-up betreft, met hoge verwachtingen naar hier gekomen, maar dat viel vandaag serieus tegen. Tijdens de 5 uur dat ik hier nu al ben geweest, was ik voortdurend omsingeld door een massa witte ijsberen, met daartussen een paar mij bekende, maar vandaag weinig interessante DVP's en ocharm een 3-tal nieuwe, visueel aantrekkelijke gezichtjes. Die 3 gezichtjes heb ik in de loop van de namiddag ook aangesproken, maar telkens kreeg ik te horen: no kissing! En daarbij verdwenen alle eventuele kamervooruitzichten dan ook telkens als sneeuw voor de zon.

Ik had de hoop om vandaag in GT te neuken al bijna opgegeven toen Natya plots naast me in een zeteltje kwam zitten. Haar had ik de voorbije maanden al meermaals opgemerkt, maar tot een kamergang was het nog nooit gekomen. We hebben een heel leuk gesprekje gehad, waarbij ik dieper en dieper verzonk in haar overdreven geschminkte, maar oh zo mooie grote, blauwe ogen. Na een kwartier heb ik haar dan ook zonder aarzelen een sleutel laten halen.

Natya is een 1,65m grote slanke vrouw, afkomstig van Oekraïne. Ze heeft een engelengezicht met hele mooie blauwe ogen. Ze heeft een klein, maar lekker kontje. Een mooie A-cup met steektepels. Lang blond haar. Een tattoo op haar rechterzij. Geen piercings. Naar mijn normen: een onwaarschijnlijk knappe vrouw!

Haar service: top. Ze begon extreem professioneel, maar na een tijdje ben ik er toch in geslaagd haar te doen 'ontdooien'. We hebben een tijdje zalig getongzoend, waarna ze mij een uitstekende pijpbeurt heeft gegeven. Vervolgens is zij vanboven gaan zitten: strak tempo. Ze bleef maar gaan. Toen ik voelde dat ik ging klaarkomen toch maar overgeschakeld op hondjes en in mijn favoriete standje nog zo'n 5 minuten lekker doorgeramd. Ik ben met een knal klaargekomen!!

We hebben het half uur perfect rondgemaakt en ik heb de kamer met een gelukzalige glimlach verlaten. Wat een mooie meid had ik net toch weer geneukt en wat een plezier had ik toch weer gehad.

Herhalingsgevaar: 110%
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Nastya (Oekraïnse)
« Reactie #2 Gepost op: 14 april 2014, 15:00:54 »
Verhuisd naar Dolce Vita. Gebruikt daar dezelfde naam.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum