Auteur Topic: Op zoek naar Hongaarse  (gelezen 5201 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Alex_thanos

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
  • For the love of pussy
    • Bekijk profiel
Op zoek naar Hongaarse
« Gepost op: 21 november 2015, 00:09:15 »
Collega levensgenieters! Ben vorige week naar GT geweest en heb er een prachtige sessie van 2 uur gehad met een Hongaars meisje. Klein en fijn, 1m 60, kleine borstjes, lang bruin haar. Heeft ook een grote tatoe op haar voorarm, linker of rechter weet ik niet meer. Noemde zichzelf Mirella geloof ik. Ik zou graag willen weten op welke dagen ze in GT werkt. Is er iemand die me daar bij kan helpen? Reacties via pm
« Laatst bewerkt op: 21 november 2015, 10:51:11 door Alex_thanos »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Op zoek naar Hongaarse
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2015, 01:36:42 »
Collega levensgenieters! Ben vorige week naar GT geweest en heb er een prachtige sessie van 2 uur gehad met een Hongaars meisje. Klein en fijn, 1m 60, kleiene borstjes, lang bruin haar. Noemde zichzelf Mirella geloof ik. Ik zou haar graag daar terug willen ontmoeten. Is er iemand die me daar kan met helpen? Reacties via pm

Beste Alex,

Allereerst van harte welkom op Relaxxxboard.
Veel lees plezier!

 :welcome:

Ik heb je emailadres verwijderd. Leden die op je vraag willen antwoorden doen dat via de Private Mail (pm) van dit forum. Voor jezelf beter dat je emailadres niet niet openbaar is. Je zou zo maar een hoop spam in je mailbox kunnen ontvangen. Boven in de knoppenbalk vind je een knop 'mijn berichten'. Daaronder zit je emailbox. Je kan uiteraard ook zelf mail verzenden.

Dan even terugkomend op je vraag. Je hebt Mirella ontmoet in GT en je wilt haar weer ontmoeten. Wat is precies je vraag? Wil je weten op welke dagen dat ze werkt in GT?

Groet,
Sjeufke  :039:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke