Auteur Topic: Eerste beoordeling Golden Time + Sonja 2.0  (gelezen 36907 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BiGeD

  • Gast
Eerste beoordeling Golden Time + Sonja 2.0
« Gepost op: 15 januari 2013, 15:38:45 »
Ziehier zoals belooft mijn eerste ervaringen in de Golden Time.

Aangekomen op Zaterdag 01 dec 2012 omstreeks 1900 uur samen met 2 collega's, dus eigenlijk wel ook onze vuurdoop in de Golden Time.
Snel onze financiele verplichtingen gedaan om alzo onze Golden Time outfit te mogen onvangen en de bijbehorende SLUSSEL  ;) , waarna op het gemakske ons ontdaan van overbodige kledij en een eerste maal gedoucht (je moet wel de doucheknop ingedrukt houden om water te hebben). enfin we gaan niet muggeziften he.
Direct een ronde gemaakt langs de bioszaal, bubbelbad, sauna, om uiteindelijk plaats te nemen in de hoofdruimte aan de toog om een eerste drankje te consumeren en uiteraard om de ogen eens de kost te geven voor al het aantrekkelijke wat er hier rond loopt.
Na ongeveer een half uurtje aanwezigheid komt dus mijn eerste en dus ook latere stoeipoes zich aan mij voorstellen. Sonja een Poolse kattin die gelijk mijne wijze onder de badjas vastgrijpt en zich netjes voorsteld aan mij en de collega's. Wij wouden echter eerst effe een saunaatje en bubbelbadje meenemen, en eerlijk ook om nog eens goed rond te kijken wat er zoals allemaal aan schoons rondloopt. Dus een uurtje later terwijl we in het bubbelbad zatten kwam Sonja dus voorbij ze had mij onmiddelijk in de smiezen en kwam dus onmiddelijk bij me in het badje en gelijk had ze ook weer mijne wijze vast en pompte mijn gezicht tussen haar boezem. OOK WELKOM zou ik zeggen. DUS ZIMMER ZEIT of beter gezegd BLOKHUT ZEIT.

Eens de blokhut binnen heeft ze me eerst duidelijk gemaakt wat er allemaal mogelijk is, ook wel kwestie om misverstanden te vermeiden daar ik nieuw was en zij dat wel wist. Ik heb haar gelijk gerust gesteld dak geen moeite heb om te betalen voor een goede service wat haar oogjes deden blinken (ik spreek dus heel goed duits en engels) dus de message was goed aangekomen want ze begon mij te tongzoenen of beter gezegd te lebberen,theeft gene naam en waarop ik mij dus ook niet onbetuigd liet en bijgevolg haar tietjes goed bewerkte met de handjes dit geduurende een dikke 5 min. Toen was mijne trouwe wijze aan de beurt dewelke ze vakkundig bewerkte met haar lippen, tong .... en handen, ik moest haar echter vragen  na 10 min op ff te stoppen want had nog andere lekkere dingen met haar voor. Dus nog wat tongen en een lekkere 69 aangenomen waar zij op een iets wat rustiger tempo aan mijne wijze aan het leuren, en sleurpen was ... ik voelde haar speeksel langs mijn ballen lopen, dit hebben we dus een 10 tal min aangehouden. waarna een hoedje werd aan getrokken ..... morgen deel II

Grtz BiGeD
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2013, 21:00:32 door BiGeD »

BiGeD

  • Gast
Eerste beoordeling Golden Time + Sonja 2.0
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2013, 12:42:47 »
Deel II

Eenmaal het hoedje aan, werd er overgegaan tot het betere neukwerk, maar moet erbij zeggen dat Sonja zeer dominant het heft in handen nam en direct mij begon te bereiden als een volleerde cowgirl en mij geile praat toe riep. Ik moest en zou haar echter ook op de welgekende doggystyle nemen wat ook alzo werd gedaan. Ik moest niet constant op haar in pompen want ze kletste vanzelf als het ware haar billen tegen me aan. Ik kon het echter niet laten om haar anale plekje te bespelen met mijn duim wat voor haar het teken was om te veranderen van positie en penetratie. Ik merkte dat deze ingang haar niet vreemd was en al dergelijke bezoekers heeft gehad. Uiteindelijk moest en zou ze mij weer bereiden, ze nam dus plaats boven mijn knoerdharde wijze en liet zich anaal over me heen zakken en begon overheerlijk op en neer te wippen, knijpend met haar anale spieren

Ik voelde dat ik dit echter niet meer lang zou houden vooraleer mijn wijze zou exploderen.
Dit had ik echter voor haar mondje voorbehouden ... dus het hoedje verwijderd en alzo mocht ze mij verder oraal afwerken ( eigenlijk had ze zelf al gezegt dak haar bekkie mocht/moest volspuiten ) aldus nadat ze mijn zakje goed nat had gemaakt met het likken en in haar mond nemen van mijn hele zaakje en tegelijkertijd stevig aan de wijze was aan het trekken kon ik me niet langer meer inhouden en kwam als een heer in haar mond, ze bleef echter verder melken en zuigen tot de laatste druppel uit mijn knuppel.

Beide hijgend maar voldaan namen we even een kleine pauze waarna we mekaar nog een relax massage hebben gegeven om het anderhalve uur vol te krijgen. Dus voor een eerste kennismaking met de Golden Time heeft Sonja een positieve indruk op mij na gelaten, de geleverde service was uiteraard zeer goed en heb haar daarom een leuke fooi gegeven waarop ze me nog eens vol op de mond zoende en zei dat ze mij wel zag zitten als vaste klant, maar deze rakker ga toch eerst nog eens van de andere grassoorten proeven, al zal ik sonja haar service niet rap vergeten. Dus mag ik haar prijzen met een welverdiende 9/10.

Grtz BiGeD
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2013, 12:54:39 door BiGeD »

Wijze grijze

  • Gast
Sonja (POL)
« Reactie #2 Gepost op: 24 februari 2013, 11:24:17 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=13.msg29445#msg29445

……… Dit werd niks met krantje lezen, dus maar weer eens een rondje gelopen en liep uiteraard ook cougar Sonia tegen het lijf. Heeft die een fotografisch geheugen of wat? Ze herinnerde me nog van 2 maanden geleden en deed weer een poging me tot een kamer te verleiden. En zeker niet subtiel. Maar wederom was ik sterk. Ze beloofde me echter dat ze me die dag zeker nog te grazen zou nemen.
 
Komt Schmusekatze Sonia langs. Grrrrr en miauuuuw. “Jetzt vernasche ich dich”. Nou meid doe je best. Naast me op het bed lag een Fransman, maar deze werd door Sonia min of meer elegant verdreven, zodat ze zelf meer plaats had om zich om mij te bekommeren. Spelen met deze Sonia, is spelen met vuur. Ofschoon ik haar meermaals respectvol te kennen gaf, dat ik niet voor haar zou zwichten, gebruikte ze alle mogelijke trucjes om me te laten capituleren.
 
 Het toppunt werd toch wel bereikt toen op een gegeven moment Dora er weer bij kwam. De sfeer werd echt uitgelaten en jolig, we schaterden de hele tijd en trokken behoorlijk wat aandacht vanuit de jacuzzi. Zij beweerden dat de wat oudere dames veel ervarener in het liefdesspel waren dan het jonge grut dat hier tegenwoordig ronddartelde. Ze probeerden me dat te bewijzen door Wijze Stijve in vol ornaat te ontbloten en er afwisselend een kriebel- en massagewedstrijd op los te laten. Hierop antwoordde ik dat zij (de oudere generatie) daarentegen nooit op de “Academia Oralsky”hadden gezeten. Dat was natuurlijk de goden verzoeken, want in het Pools spraken beide dames met elkaar en ter plekke probeerden ze me subiet van het tegendeel te overtuigen. Afwisselend werd ik daar door beiden gepijpt. 6 man in de jacuzzi waren opeens stil en keken toe. Shit, shit, shit, hoe kwam ik hier nou weer uit? Nu vind ik eigenlijk dat je het vanaf een bepaald punt niet meer kunt maken om hier onbetaald van te profiteren en er geen kamer op te laten volgen, maar gelukkig waren beide dames sportief genoeg om me het pleziertje te gunnen en gewoon van de situatie en het moment mee te genieten.

…….. Ik had Sonia nog gevraagd of zij soms mederakkers wist ……………..Aangezien het inmiddels ca. 19:30 uur was (ja, zo lang had ik met Sonia en Dora liggen flikflooien) gingen we naar de tent voor dinnertime.