Forum > IK STEL ME EVEN VOOR

Dupontxxx stelt zich voor

<< < (3/9) > >>

PoarNeemn:

--- Citaat van: Sjeufke op 27 augustus 2017, 18:21:26 ---
--- Citaat van: dupontxxx op 27 augustus 2017, 18:19:37 ---Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:

--- Einde van citaat ---
Dat mag ik hopen.
Ik moet in Babylon al vrezen en vluchten voor de 'vieb' van Klara: "Ich fick dir in Arsch!"  :lol

--- Einde van citaat ---

Met jou is niet eens een fatsoenlijk gesprek te voeren daar, je hebt constant vrouwen om je heen hangen. :lol 8)

Sjeufke:

--- Citaat van: PoarNeemn op 27 augustus 2017, 18:28:31 ---
--- Citaat van: Sjeufke op 27 augustus 2017, 18:21:26 ---
--- Citaat van: dupontxxx op 27 augustus 2017, 18:19:37 ---Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:

--- Einde van citaat ---
Dat mag ik hopen.
Ik moet in Babylon al vrezen en vluchten voor de 'vieb' van Klara: "Ich fick dir in Arsch!"  :lol

--- Einde van citaat ---

Met jou is niet eens een fatsoenlijk gesprek te voeren daar, je hebt constant vrouwen om je heen hangen. :lol 8)

--- Einde van citaat ---
Ik ga naar Babylon om in de pool te liggen en om wat bij te k(l)etsen)

[attachimg=1]

LellebeL:

--- Citaat van: Sjeufke op 27 augustus 2017, 18:33:21 ---
--- Citaat van: PoarNeemn op 27 augustus 2017, 18:28:31 ---
--- Citaat van: Sjeufke op 27 augustus 2017, 18:21:26 ---
--- Citaat van: dupontxxx op 27 augustus 2017, 18:19:37 ---Eh, ik kom in eerste plaats voor de dames  :lol.
Wel gezellig om tussen door met wat bezoekers te kletsen  :coffee2:

--- Einde van citaat ---
Dat mag ik hopen.
Ik moet in Babylon al vrezen en vluchten voor de 'vieb' van Klara: "Ich fick dir in Arsch!"  :lol

--- Einde van citaat ---

Met jou is niet eens een fatsoenlijk gesprek te voeren daar, je hebt constant vrouwen om je heen hangen. :lol 8)

--- Einde van citaat ---
Ik ga naar Babylon om in de pool te liggen en om wat bij te k(l)etsen)

[attachimg=1]

--- Einde van citaat ---
WTF, wil je LL, Odipuc en mij onmiddellijk voorzien van zwarte balkjes om onze privacy e waarborgen ?!?!?  :lol_hitting:

sexmachine:

--- Citaat van: LellebeL op 27 augustus 2017, 20:40:57 ---WTF, wil je LL, Odipuc en mij onmiddellijk voorzien van zwarte balkjes om onze privacy e waarborgen ?!?!?  :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---
Waarom, je bent toch een viswijf  ;D
In 't zwembad en met Gina Lolo aan de speel, zou ik zeggen, die mag aan je vis  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

dupontxxx:
Heren ik heb nog even een vraag aan jullie.
Over drie weken ga ik enkele saunaclubs bezoeken. Zoals ik schreef ben ik vorige week voor het eerst naar Golden Time gegaan. Graag hoor ik van jullie wat voor een type dames er rondlopen in Babylon, Sixsens en YingYang. Ik hou van slanke dames met strakke kontjes. Beetje kletsen, aan elkaar zitten tongzoenen en kamer op.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie