Auteur Topic: Diana (Surinaamse)  (gelezen 2374 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Diana (Surinaamse)
« Gepost op: 25 december 2010, 16:40:36 »
Naam : Diane /Diana
Nationaliteit /taal :Surinaamse/Nederlands
Leeftijd : ongeveer 31
Haarkleur/lengte : zwart, opgestoken
Lengte : 1,67 m
Postuur / Cupmaat : Normaal/C (echt)
Tatoeage /Piercing : recent eentje/geen
Service : PZC, NMC, tongzoenen, beffen, vingeren
Opmerkingen: levert een heel goeie service maar als je telkens weer met haar gaat merk je een routine die je maar moeilijk kan doorbreken en bubbelt graag mee in de HWP, geen "kinoangst".

Onderstaande recensies zijn niet om oude belevenissen uit een diepe put te halen maar net om aan te geven wat je van haar kan verwachten.  Natuurlijk verschijnen er van mijn hand geen oude recensies als ik niet zeker weet dat de recensie heden ten dage niet steeds zo is.

20 oktober '07
Nog maar eens met een donker type pret beleefd. Ze vroeg of ze mee bij me in de HWP mocht komen zitten en of we daarna andere leuke dingen gingen doen. Ze vertelde nog dat ik lange tijd geleden gezegd had: "een andere keer", nadat ze naast me was komen zitten in de HWP. Ik zei dat ze er bij mocht komen zitten. Of ik de rest zou zien zitten kon ik dan nog wel bekijken. Nu maakte ze me al zo behoorlijk geil in de HWP dat we een kwartiertje later in een hutje lagen. Een heerlijk meid, niet superslank, maar wel beestig geil. Tongzoenen, beffen, vingeren, allerlei standjes... (best een beetje stout ook in bed).
Na anderhalf uur uitgeput.

30 oktober '07
Ook vandaag weer heerlijke momenten op de kamer beleefd met haar. Net als vorige keer. Niet overhaast, voor alles de tijd nemen en niet zo strikt de tijd in het oog houden. Diana kreunt gespeeld maar op een manier zoals het alleen maar opwindend kan zijn. Dus zeker niet té overdreven, zoals dat al wel eens durft gebeuren. Verder heeft ze een manier gevonden die me extra opwindt.

16 novermber '07
Na het bubbelen in de WP met haar naar de kamer geweest. Zoals de eerdere keren een toffe sessie gehad. Hoewel het herhalingsgevaar zienderogen daalt omdat het voor mij als een beetje routinematig begint over te komen, met haar op de kamer. Het lukt ons zo niet om er wat meer afwisseling in te brengen en als het begint te lijken op de seks met je partner… nee dat kan in een saunaclub niet de bedoeling zijn hè.





« Laatst bewerkt op: 4 april 2011, 22:01:44 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man