Auteur Topic: Lexsq (Russia)  (gelezen 3415 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Lexsq (Russia)
« Gepost op: 25 oktober 2010, 20:40:00 »


[box title=Lexsq]
Land:           Rusland
Taal:            Engels, Russisch
Leeftijd:       23
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:        1,76m
Model:          Lang en slank
BH:               B/C
Kont:            Erg goed
Haarkleur:    Donkerblond/lichtbruin
Haarlengte:  Vrij lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
+ Optick is 'von feinsten'
+ Mooie, lange benen
+ Zijdezacht haar
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Het was op zondag 24 oktober 2010 dat ik vroeg in de avond, met een Duitse collega-veel-pleger, de dingen des levens de revue liet passeren, lekker liggend in een ligstoel. Het was een rustige zondag geweest, ik had een redelijke goede wip achter de rug met een Turks/Duitse 'Neuzugang', en ik geloofde het verder wel. Lekker hangen aan het zwembad, want ik dacht al het moois al wel te hebben geneukt.....

Totdat rond een uur of half zeven mijn ogen, en die van de collega beer, vielen op een eerste klas stunner. Een topattractie, zeg maar gerust een wellust voor het oog, betrad de arena van Velbert, het betaalbare paradijs.
Wat kwam hier het weekend nog even op zijn kop zetten? Antwoord: een lange, Russische schone met een hoerige blingbling riem om haar sensuele heupen gebonden. Wauw, de max.

Een beauty zoals ik zelden heb gezien in Velbert; waar had het vortig mansvolk dit aan verdiend? Nergens aan, maar soms is God mild voor zijn hoerenlopers.
Ik dacht gelijk in termen van 'boeken' en 'voorproeven'. Maar met mij velen, blijkbaar.
In Acapulco kennen we het personage 'Herr Dokter', een waggelende dokter op leeftijd, waarvan iedereen weet dat hij meestal een griet voor 2 uren boekt.
Zo ook deze zondagavond; Herr Dokter gooide zijn charmes (briefjes) als eerste in de strijd en wist Lexsq (later zou blijken dat je haar naam echt zo schrijft) als eerste te boeken. Uiteraard voor 2 vette uren. Ik haat die lul; wat een ouwe zak ....., met veel te veel munten.

Maar goed, Jünther kent het beleid van die ouwe dokter, dus rond een uur of 9 was ik paraat, en loerde op mijn kansje bij Lexsq. Tactiek geslaagd, en Jünthers aangewakkerde libido kon worden beantwoord.

Op de bank was Lexsq (uitspraak: Lexie) zowaar nog redelijk sympathiek; ...waar was dat allemaal goed voor. Van zo'n mooi, stijlvol, Russisch wijf verwacht ik arrogantie pur sang. Maar neen, het was nog een tamelijk lief meiske ook. Na 5 minuten doelloos gezever, de sleutel laten halen om zowaar 11 minuten lang deze schoonheid te neuken. Van voren bovenop, zoals de pastoor het graag ziet, en dan van bezijden. De laatste positie was hemels.
Daaraan voorafgaand nog heerlijk genoten van degelijk pijpwerk, en een fris gewassen vagina. Een compliment waardig.

Kussen......daar ben ik niet eens aan toe gekomen. Ik kan jullie dus niet vertellen of deze Russische schone dat doet. Lijkt mij dat ze daar de rem hanteert. Boeit me ook niet. Met name het neuken met deze dame, deed mij weer beseffen hoe mooi de daad kan zijn. God, wederom dank voor uw scheppingswerk. Dit weekend kreeg ik eigenlijk te veel.

[/box]
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2010, 20:50:58 door Jünther »