Auteur Topic: Megan (Duits-Turks)  (gelezen 3398 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Megan (Duits-Turks)
« Gepost op: 30 oktober 2010, 12:27:30 »
 

[box title=MEGAN]
Land:           Duitsland
Taal:            Duits, Turks
Leeftijd:       22
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:        1,66m
Model:          Normaal, niet dik, niet dun
BH:              B/C
Kont:           Wat breder, erg vrouwelijk
Haarkleur:    Zwart
Haarlengte:  Half lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=PRO EN CONTRA]
+ Rijdt met haar poes op alles wat zou kunnen stimuleren
-  Kaakpijn bij het tongsteken
[/box]

[box title=EXTRA INFO]
Vrijdag 29 oktober was de vooravond van de grote Helloweenparty, maar de sfeerversieringen in de club waren al aangebracht.
Het was er ook bommetje vol, dus zeg maar gerust dat de party 2 dagen duurde.
Kameraad Laurent en zijn aanstaande, waren er ook. Hij zoekt nog een 2e bestman, any volunteers? Cadeautip: geld en een bril. Geintje Lorre.

Vorige week had ik mijn eerste sessie gehad met de Turks-Duitse 'Mischling' Megan. Leuke, knappe kop met een heerlijke vrouwelijke bips waar Jünther het wel voor heeft. Mijn eerste sessie met haar (dus de week ervoor) was redelijk apart: ze zoende niet lekker door, trok iets te hard aan de piemel, maar het neuken van achteren was weer top.

Achteraf gezien een perfecte strategie van de meid (hoewel het voor haar geen strategie zal zijn, daar is ze weer te hoerig voor): voldoende kwaliteit leveren, maar klant achterlaten met bepaalde, niet uitgevoerde handelingen.

Gezien de aantrekkingskracht van haar ass, kon een 2e sessie dus ook niet uitblijven.

Gisteren kon ik uit een ander vaatje tappen, haast letterlijk.
Megan liet zich graag beffen, wat meer weg had van tongneuken op het einde. Ik kreeg er zowaar pijn van in mijn kaak. Maar wel apart. Daarna neuken in 2 standjes, en dat was weer top.

Alleen het zoenen, dat gaat nog niet van harte. Misschien gaat dat in sessie 3 gebeuren?
Ik weet het niet: na 2 sessies zouden alle registers commercieel toch moeten zijn opengetrokken, zou je zeggen.
Maar die kont blijft mij boeien. Dus wie weet, geraakt Megan aan de 'ultimate Jünther treshold' van 3.
Dat gebeurt me zelden in AC.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 30 oktober 2010, 12:44:01 door Jünther »