Auteur Topic: NOELLE  (gelezen 9402 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Gepost op: 15 januari 2012, 20:55:03 »
Naam : Noelle

Nationaliteit/Taal : Hongaars / Beperkt Duits-Engels

Leeftijd : 28 jaar

Haarkleur/-lengte : Blond / Tot aan haar navelbuik,Beetje Shakira look a like kapsel

Lengte dame : +/- 1,70m

Postuur/Cupmaat : Slank / B-Cup

Tatoeages/Piercings : Ja / JA

Service: TZ,PZC,NMC,FT

Tijdsduur : 30 min

Prijs : 75€


Deze dame viek me op door haar zeer mooie body met een mooie tattoo in de vorm van een Tijgerkop of is het een jachtluipaard ;)
Kennis gemaakt op de sofa waarbij haar onedeugend handje al snel onder mijn handdoek zat.
Op de kamer ontpopte ze zich als een echte PSE waarbij ze haar orale kunsten optimaal toonde.
Eerst in doggy daarna in missio en toen ik het voelde komen vroeg ik haar snel of ze ook FT deed.Volmondig zei ze ja en trok als een uitgehongerde mijn condoom eraf en ontving gulzig mijn eerste nakomelingen. :P

Grtz,Dolfie
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2012, 20:31:05 door sexmachine »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2012, 22:30:34 »
[box title=NOELLE]









[/box]
[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
« Laatst bewerkt op: 16 september 2012, 20:35:59 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #2 Gepost op: 20 mei 2012, 12:55:50 »
Mijn god, wat een spetter.
Babylon got talent.


Wat een moordgriet, deze dame heeft niet enkel de service van alle meiden in Babylon (de chef weet verdorie goed wat ie doet) maar deze spetter heeft ook nog eens de looks van een model.
Die benen, die tieten, die kont, die lach, die ronde tattoo op haar linkervleugeltje, die kut, gadverdamme....


En er is nog een voordeel, ze spreekt enkel Hongaars en drie woorden Duits, dus ze verkoopt geen praatjes op de kamer, ze geeft je verdorie een service om U tegen te zeggen. Zelden meegemaakt dat een meid met deze looks je zo "pakt". Ik heb mezelf gewonnen moeten geven na drie kwartier, dus een KO in ronde één.


Voor de optick fuckers, gewoon vullen die gaatjes, met wat je ook voorhanden hebt, je tong, je vingers, je lulletje.
Noelles motto is "niet lullen maar gaatjes vullen".
Voor de mensen die GFE zoeken, ook dat beheerst ze, alleen moeten jullie met jullie oogjes communiceren ha ha...


Met stip op één, en dat tesamen met Marlen, die terug is, en hoe.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #3 Gepost op: 21 mei 2012, 01:49:32 »
Grrrrrrrrrr. Man , man wat een bom ! Staat op men verlanglijst en ik denk dat deze niet ziek gaat zijn als ik haar keihard afpomp.  :P
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #4 Gepost op: 21 mei 2012, 18:04:48 »
Grrrrrrrrrr. Man , man wat een bom ! Staat op men verlanglijst en ik denk dat deze niet ziek gaat zijn als ik haar keihard afpomp.  :P
Ik denk dat jij nadien ziek gaat zijn. Dit is namelijk de eerste waar ik na een dikke drie kwartier heb moeten passen, compleet zot geneukt door deze zeer lieve bom. Onvoorstelbaar lekker wijf.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #5 Gepost op: 25 mei 2012, 16:20:10 »

Heren, rakkers,



Op Civicske's verjaardag verdwenen voor de grote dag een paar grote namen zoals Blanche en Maya. Geen Mercedes of Samira, Titziana reeds afgevoerd van de lijst en ik maakte me op voor een dagje " oei wat zal ik eens gaan kiezen". Echter redelijk kort na binnenkomst van de warme dag zag ik ineens mijn oogappeltje. Deze Noelle ziet er op de site al leuk uit, maar in het echt is het een bloedmooie dame. De groene ogen en de wild gemelleerde blonde haren, mooi lichaam, past perfect bij de rondigen van Foots  ;) .


De dame was bezet, maar ik dacht ik heb de tijd en ik denk rond een uur of 5 kwam ze de bar inlopen vanuit de keuken waar deze dame zich na elke kamergang schuilhield en wellicht gelijk direct door volgende rakker naar kamer werd gesleurd. Goed teken een drukgeboekte dame awel in mijn ogen dan toch. Na effe twijfelen met Sexmachine, want die had ook gelijk een oog op haar maar sportief als Sexmachine is zei hij ga jij maar eerst, want ik ben net met Ma(r)len geweest.


Kortom ik trok de stoute schoenen aan en ging langs de dame zitten, dit is echter in het geheel geen barrierre voor mij, zowel in een club, maar ook in real life. Echter het contact was niet makkelijk vanwege het gebrekkige Duits. Ze was een tijdschrift aan het lezen / inkijken en dat bleek Hongaars te zijn. De vraag of ze uit Boedda of Pest kwam eindigde in een onuitspreekbaar plaatje, soit, egal. Mijn Hongaars is beperkt en nadat ze de koffie op had gingen we naar kamer echter ik wilde eerst douchen. Echter of ze dat wel of niet gezamelijk wilde (wat ik bijzonder leuk vind) werd me niet duidelijk du ik ben beneden gaan douchen.


Zij was boven gaan douchen en ik wachtte gewoon bij het buffet en toen ze verscheen trokken we naar kamer 3. Hier vroeg ze of ik een uur wilde of een half, maar dat beantwoord ik meestal met als ik klaar ben dan stop ik en ik zei erbij dat we dat wel zien. De dame begon heel rustig met wat plagerig kussen, meteen kreeg ik het dit is een dame voor een uur gevoel en dat vond ik wel leuk. Noelle bleek striptease danseres te zijn geweest en ik heb me ook verbaasd over de gespierde benen. Dat waren echt een paar stevige exemplaren met dito knieen. Van mij had ze een showtje mogen geven, maar vergeten te vragen uiteraard.


Het pijpen was ook plagerig en ik herinner me dat het een goed begin was, maar ik denk niet zo haar ding. Het was erg kort en toen kwam ze met de kleine regenjas aanzetten. Goed ik ben daar op ingegaan, hoewel neuken me eigenlijk niet boeit. Ze was verdomde mooi en nee zeggen is lastiger voor mij. Dus ik aan het werk in missio. In de kamer was het knap warm en dit werd dus een zweetklus. Omdat ik me die morgen niet door vriendinlief had laten afrijden zat het niet diep en eigenlijk veel sneller dan gewild begon door de mooie dame het zaad omhoog te komen, om vervolgens gelijk over de kook te gaan.


Jammer dat ik zelf de sessie niet veel rustiger heb aangepakt, of te snel over de voor mij leuke onderdelen als kussen en pijpen ben heen gegaan, want het is een heerlijk mooie en rustige dame, waar mee ik eigenlijk zeker wel een uur had willen spelen. De dame is mijns inziens heel erg mooi, stelt je op je gemak en weet je met een plagerig begin lekker in de modus te krijgen. Beneden raadde ik de dame ook gelijk aan Sexmachine aan, die zoals zo vaak helemaal van de dame in extase raakte. Ik vond het een uitstekende dame en ik ga gerust met deze dame een herhalingssessie aan. Wel zal ik dan zelf proberen om meer te genieten van de leuke plagerige start met veel meer kussen en pijpwerk en me niet meteen laten verleiden tot neuken, ook al is ze verdomde mooi "ficken kannst du vergessen" zeker met dit hete weer.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #6 Gepost op: 26 mei 2012, 13:33:11 »
Foots, een eerlijk en leuk verhaaltje alweer over je ervaring met deze Hongaarse stoot. Toen ze de eerste keer in de barruimte voorbij kwam geflaneerd, gingen alle Relaxxx-rakkers spontaan kwijlen van deze zeer, zeer knappe dame. Wauw en nog eens wauw ! :D Wat een body en mooi snoetje !


Wat me de laatste tijd wel opvalt in je posts, is dat je verdorie aan het evolueren bent naar een neukkonijn haha ;D. Ma(r)len geneukt, deze Noelle geneukt. Op de laatste gangbang in Dolce Vita zelfs Lulu tot 2 maal toe in het gleufje gezeten.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #7 Gepost op: 26 mei 2012, 15:18:13 »
Foots, een eerlijk en leuk verhaaltje alweer over je ervaring met deze Hongaarse stoot. Toen ze de eerste keer in de barruimte voorbij kwam geflaneerd, gingen alle Relaxxx-rakkers spontaan kwijlen van deze zeer, zeer knappe dame. Wauw en nog eens wauw ! :D Wat een body en mooi snoetje !


Wat me de laatste tijd wel opvalt in je posts, is dat je verdorie aan het evolueren bent naar een neukkonijn haha ;D . Ma(r)len geneukt, deze Noelle geneukt. Op de laatste gangbang in Dolce Vita zelfs Lulu tot 2 maal toe in het gleufje gezeten.


Het is een mooike en ook een goede ook, doe je voordeel ermee. Trouwens ze wil absoluut in Babylon blijven, de Hongaarse kliek is daar goed en honkvast.


Tja Foots deed vroeger altijd wel aan neuken, maar mijn postuur en mijn interesse is minder geworden. Trouwens mijn uithoudingsvermogen is zeer beperkt en ik geef zeer sterk de voorkeur aan wat kussen, flink pijpen en lekker vingeren, ieder zijn voorkeur. Dat Noelle de pijpbeurt kort hield dreef me tot deze daad


Bij Lulu was het de eerste keer omdat ze jou pijpte, dus dan kan ik even neuken of niets doen, ik koos voor effe te neuken. En op het laatste had Lulu me al ultiem deftig leeggepijpt en mijn ballen opgezogen. Ik haalde nog moed er uit om er nog even in de gleuf te prikken, maar die paar seconden er was geen eer meer te behalen. Lulu had me leeg het was gewoon omdat ik niet weg wilde en een ultieme poging deed. Noem het een wanhoopspoging en de eerste een stijfhoud actie  ;)


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #8 Gepost op: 2 juli 2012, 19:14:38 »
Is momenteen nog enkele weekjes uit de running wegens "herstel" van een chirurgische ingreep in de borst(en)zone... midzomers zou ze opnieuw aanwezig tekenen...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #9 Gepost op: 19 juli 2012, 15:17:43 »
Is momenteen nog enkele weekjes uit de running wegens "herstel" van een chirurgische ingreep in de borst(en)zone... midzomers zou ze opnieuw aanwezig tekenen...


Afgelopen zaterdag was deze Hongaarse stoot weer aanwezig in Babylon. Alhoewel ze die dag wel wat verslaafd was aan die verdomde gokautomaten, zag ze er verdraaid lekker uit met haar nieuwe voorgevel. :P Weer een knap stukje van de tettendoktoor ! Toen ze toch sporadisch in de barruimte kwam werd ze vrij snel gekaapt voor een uur of anderhalf uur. Een plaatje deze Noelle met een stel prachtige benen op de koop toe.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #10 Gepost op: 16 september 2012, 20:37:54 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #11 Gepost op: 20 oktober 2012, 20:20:28 »
Blijkbaar heeft deze dame een gokverslaving ! Gans de namiddag was ze aan het spelen ( met nog vier andere gok-dames ) en rond 19u ging ze plots huiswaarts.  :(

Gewoon geen moeite gedaan om contact te leggen. En voor mij was er iets anders om mee spelen.  ;)
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
NOELLE
« Reactie #12 Gepost op: 7 december 2012, 23:15:33 »
Zou momenteel in Yin Yang vertoeven. Hopelijk hebben ze daar niet te veel gokautomaten. ;)
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck