Auteur Topic: LUISA  (gelezen 8849 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LUISA
« Gepost op: 7 maart 2012, 21:46:30 »
[box title=LUISA]

[/box]
[box title=DIENSTEN]

(*)= extra - meerprijs
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
LUISA ( 24/03/12 )
« Reactie #1 Gepost op: 26 maart 2012, 02:07:21 »
Een dame met lekkere pak aan zonder dik te zijn. Luisa is een absolute topper. Ze houd van plakkende knuffel-sex op een speelse manier. Verder ook een enorm goede masseuse en neukt zeer lekker. Aan haar verleiding technieken kan weinig man weerstaan ! Kamikaze zaterdag dus ook niet.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
LUISA zaterdag 21/04/12
« Reactie #2 Gepost op: 22 april 2012, 06:33:59 »
Coming soon...............
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
LUISA
« Reactie #3 Gepost op: 22 april 2012, 13:38:50 »
Ben tot nu toe al reeds drie maal met Luisa geweest en altijd zeer tevreden over de sessies. Het verbaasde me dat ze zaterdag zeker een uur niets te doen had en als enige dame overbleef in een volle barruimte met minimum een stuk of 15 mannen. Misschien is hiervoor wel een reden...?  Ze kwam al snel bij mij teasen. Wat later moest de druk van de ketel. Op dat moment waren alle kamers bezet en werd het dus de kino. Net voor ons was ook Maya met een klant in de kino komen liggen en al aan het voorspel bezig. Het werd een goede eerste sessie en ik schat dat we na maximum 25 min de kino verlaten hebben. Over de service niets slecht te zeggen dus.

Maar...bij het afrekenen ( wat gebeurt bij het verlaten van Babylon ) stond er de naam Luisa 2x op men kaart. Er was niets extra gebeurt en ik ben zeker niet langer dan een half uur met haar geweest. Het was men eerste sessie en dan houd ik het al niet lang vol voor ik klaarkom. Verder deed ik navraag bij Maya , die naast ons lag en mij goed herkent had. Zij was maar een half uur aan de slag geweest. Wij waren net na Maya binnengekomen en nog voor haar vertrokken !

Ik heb men beklag gedaan bij Anita en deze haalde Luisa erbij. Luisa bleef beweren dat we een uur geweest waren. Per toeval wil dat een Duitser die aan het afrekenen was , tegen mij zegt dat hij ook al dit probleem met haar aan de hand gehad heeft. Luisa en Anita nog eens duidelijk gemaakt als ze toch die 50€ extra wil ik nooit meer met haar zal gaan en de vele mensen die ik ken hiervan op de hoogte zal brengen. Mocht niet baten.

Maar goed die Roemeense ( ook weer toeval ) doet maar verder aan korte termijn denken. Zeer dom noem ik dat. Als ze eerlijk geweest was en die 50€ laten vallen , had ze die zeker bij men volgende bezoekjes dubbel en dik terug verdient. Nu is ze een goede klant kwijt.  Ik zal haar ook niet meer aanbevelen aan gasten die me daar om vragen.

Tot nu toe is men kaart altijd correct ingevuld door alle dames. Maar bij deze een goede tip : kijk altijd goed mee wat ze erop noteren als je terug van de kamer komt !



My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LUISA
« Reactie #4 Gepost op: 22 april 2012, 19:07:51 »
Ik vind dit erg xneu voor je, Kamikaze en ik ik hoop dat het je dag niet vergald heeft.
Wij als Relaxxxboard kunnen er maar zeer weinig aan doen, tenzij Foots , onze onrechtvaardige rechter, binnenkort weer een keertje aan je denkt bij het uitdelen van een vrijkaartje Babylon  ;)


Enne, tot 19 mei, we geven er daar een beuk op, en ze gaan het in Köln horen donderen  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
LUISA
« Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2012, 22:34:35 »
Volgens piloot Kamikaze is deze Luisa eruit geflikkerd door chef Ed. Dus een mooi slotje erop en een rood kleurtje. ;)
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
LUISA
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2013, 16:42:11 »
Volgens piloot Kamikaze is deze Luisa eruit geflikkerd door chef Ed. Dus een mooi slotje erop en een rood kleurtje. ;)

Dat mooie slotje is er nooit opgeraakt ;) en dus minder werk nu want deze Luisa is sinds deze week wieder op de AWL. Den Ed heeft haar zonden vergeven klaarblijkelijk. :-X
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck