Auteur Topic: VIVIAN  (gelezen 516547 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
VIVIAN
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2012, 21:43:24 »
Het verjaardagsfeestje van Lustman was dus de ontgroening van civicske in een saunaclub. Deze zwarte, hete donder Vivian met doggykont was dus mijn eerste prooi ooit in een club.:) Ze ging wel terug naar haar thuisland, vertelde ze me. En zo te zien heeft ze niet gelogen want ze staat niet meer op de aanwezigheidslijst op de Babylon site. Ik schrijf hier wel nog een verslagje van mijn stomende sessie met deze knotsgekke snol want je weet nooit of ze snel terug verschijnt in Babylon of in een andere zondenpoel :P

Reeds van in het begin van het feestje kwam deze Vivian me uitdagen, onnozel doen en onder mijn handdoek prullen.:P Vermits civicske vroeger er maar al te graag eens een zwartje tussengooide, was het duidelijk dat ik haar ging klipperen. In het salon verzeilde we bij elkaar en begonnen we heftig te tongzoenen. Ik moest haar wel wat kalmeren want haar tong ging als een mixer op hoogste stand tekeer in mijn bek.;) Nadat ze nog wat aan mijn spies had gesjord, trokken we naar de kamer in de kelder. Een zeer mooie kamer trouwens. Een groot bed, spiegels rondom en zelfs aan het plafond 8).

Op bed werd er stevig geknuffeld en gezoend. Plots zegt deze gekke meid: I don't do blowjob. Ik: Why not ? Vivian: I don't like it. Ik: Ok, no problem. Civicske houdt wel van wat humor en interactie op de kamer, tenslotte ga ik naar de hoeren om me te amuseren en niet om een dooie, saaie vis te neuken. Dus met Vivian was dit meer dan in orde. Dus ik speelde haar spelletje lekker mee en natuurlijk begon ze me te pijpen. Niet van het niveau van Alina later op de avond, maar toch heel degelijk. Vooral haar voortdurende likjes op mijn toompje, maakte me helemaal gek met als gevolg: anaconda superstijf :P We deden nog een 69 ook want dat roze kutje wou ik maar al te graag eens uitlikken. Met die spiegels aan het plafond was dit enorm geil te noemen.

Vermits het die dag Milaan-San Remo was, kleur ik de rest van deze "interracial fuck" met de nodige wielertermen. De Cipressa reed ik over in cowgirl, de nijdige Poggio overwon ik in missio met de beentjes wijd open. In doggy standje reed ik de laatste rechte lijn om tenslotte over de meet te komen (lees klaarkomen) in schilpadstandje.

[smg id=4522 align=center width=650]

Nadien probeerde deze geile loeder me nog te verleiden tot een 2de neuksessie maar die is er niet gekomen. Ze bleef me wel regelmatig opzoeken en tegen me aanschuren. Goede aftersales dus ! Wanneer we in burgerkledij stonden aan de receptie besprong deze Vivian me langs achter ! Gewoonweg een gekke snol die ik dan maar als afscheid een tong draaide.

Zo zitten mijn verslagjes inzake Babylon er uiteindelijk op. Hopelijk genieten jullie van deze laattijdige rec.;D

civicske

In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
VIVIAN
« Reactie #2 Gepost op: 1 oktober 2012, 02:35:10 »
Ik had vivian gekozen als opwarmer, en dat had ik misschien beter niet gedaan, want de zwarte weduwe heeft mij in haar web gesponnen en zonder genade genot geschonken. Ik was compleet overdonderd door de manier waarop ze me benaderde en aandacht gaf. Het kan gewoon niet meer GFE dan dit. De manier waarop ze tongzoent, tegen je aanligt, lief is, soms een beetje verlegen en dan weer ondeugend doet, is echt speciaal. Op deze manier heb ik het nog niet eerder meegemaakt in een club.
Ik kan wel alles in detail gaan beschrijven, maar ik denk dat de lezers meer zijn met de essentie: ik heb 3 mindblowing kamers met haar gehad, met daartussenin loads of pre- en aftersales.
Overtuigd: servicegewijs is vivian voor mij de saunaclubtopper allertijden!
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren