Auteur Topic: JEANINE, Duitse  (gelezen 3356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
JEANINE, Duitse
« Gepost op: 4 november 2012, 17:00:10 »
JEANINE is een Duitse mid-twintigster, 1m60, normaal figuur, opvallende tattoo op onderrug voor billenmannen, opvallende tepelpiercings voor tettenmannen, voorts blonde haren. Voorheen actief in oa Traumparadies en PSR, sinds een maandje ofzo in Babylon, werkt normaliter niet op week-enddagen. Spreekt nogal wiedewiedewiet prima Duits, en vertoeft doorgaans aan de bar, niet echt een sofahangster. Heeft al een aanzienlijke fanschare opgebouwd en is doorgaans bepaald drukbezet volgens ingewijden. Leuke tante die het lachen niet schuwt, publieke actie lijkt niet zo haar ding, vandaar dat ze zelden in de sofa's zit/ligt neem ik aan.
Qua service goed  tot zeer goed te noemen, TZ goed zonder meer, PZC goed zonder meer, NMC zeer goed met gevoel voor ritme en variatie, duidelijk een dame met "kilometers" op de teller, weet goed aan te voelen welk tempo de betreffende rakker op prijs weet te stelllen. Kan me bezwaarlijk ontevreden rakkers voorstellen bij deze goedgeconserveerde blondine. Sappige tieten ook...

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
JEANINE, Duitse
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2012, 22:24:16 »
Jeanine was voor mij een onbekende dame. Even info genomen bij de cheffe en zo kwam ik in gesprek en contact met deze knappe Duitse. We maakten even kennis , na wat kontschuren en likken aan die tepelpiercings was ik verkocht.

Het werd een top-sessie over de ganse lijn.

Note : volgens de geruchten molen zou ze Babylon spijtig genoeg verlaten hebben.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
JEANINE, Duitse
« Reactie #2 Gepost op: 4 januari 2013, 09:48:20 »
al effie terug aan de slag in Traumparadies...