Auteur Topic: LILY  (gelezen 4321 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LILY
« Gepost op: 6 januari 2013, 08:22:50 »
Lily is een dame uit Ghana, beetje mollig, cup B, knap gezicht, lippen die er voor geschapen zijn. Prima date mee gehad, ging vrij snel, maar dat kwam omdat ze de eerste van de avond was. Herhalingsfactor hoog. Knip even uit Algemeen:

Twee voor mij nieuwe Afrikaanse dames gezien, een slanke, een iets molligere. Als er exotische vrouwen aanwezig zijn, dan heb ik automatisch minder oog voor de anderen. Er ontstond oogcontact met de iets molligere, een vonk sloeg over en ze kwam op me af. Dame liet er geen gras over groeien, voordat ik zelfs maar de kans kreeg om mijn naam te stamelen, gleed er al een tong in mijn mond. That’s the spirit, die namen zijn op zo’n moment ook van ondergeschikt belang, die wisselen we later wel uit. Haar handje was al druk bezig onder de handdoek, hier ging sex van komen. Op bed weer uitgebreid gezoend, kort gepepen, dat had om mij wel iets langer mogen duren. En mezelf lekker uit liggen leven tussen die mollige dijen, met de hele tijd die wijd open mond onder de mijne. Nog even van achteren om er extra diep in te komen, en terug in missie het condoom volgepaft. Nadat we uitgeneukt en uitgehijgd waren onszelf maar eens aan elkaar voorgesteld. Het was dus Lilly. Aangenaam, ik ben nlnu, en het was errug lekker met je.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.