Forum > SUN TEMPLE - Emmerich

Foto's van de carnavalsparty bij Fun Garden

<< < (2/6) > >>

Tom Kroes:
De foto´s zijn slecht en de vrouwen zijn mooier in real life.
Optische stunners lopen er niet tussen.
Maar iedere ervarenere wandelaar weet wel wat bedoelt wordt met de uitdrukking "van een mooi bord kun je niet eten"


@Pic1
Op elk potje past een dekseltje en over smaak valt niet te twisten.
Zullen we dat dan maar niet doen.

Dat duivetje Aryanna bijvoorbeeld is een zeer mooie vrouw, zeer veel charisma, dat komt op die foto's totaal niet over.
Wat op een foto nooit overkomt is energie, karakter en persoonlijkheid. 3 onderschatte grootheden in de beoordeling van de aantrekkelijkheid van een persoon. ;)
En zo zijn er nog veel zaken waarom de een en persoon aantrekkelijk vind en een ander niet, ook in de p6 is optiek er maar een van.
Als optiek het enige is waar je je op fixeert, so help you god allmighty, dan ben je echt van de platte ervaringen zeg maar.

Picasso:
Die uitdrukking wordt vaak geuit in verband met relaties niet inzake paysex. Goede service van mooie vrouwen, met minder hoef je in de paysex echt geen genoegen te nemen. Maar als een dame bij je past ondanks wat anderen ervan vinden moet je er vooral voor gaan.


--- Citaat van: Tom Kroes op 21 februari 2012, 14:38:51 ---Maar iedere ervarenere wandelaar weet wel wat bedoelt wordt met de uitdrukking "van een mooi bord kun je niet eten"

--- Einde van citaat ---

sexmachine:
ANGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE   ;D
Die past perfect bij me, en ik wil niet eens weten wat jij daarvan vindt, Pica  ;)

Picasso:
Angie heeft een lekker geil wulps lijf  :P. Van de schouders naar boven zal ik maar geen uitspraak doen want meestal kan ik me dan alleen maar het gezicht van Dunja voorstellen.  ;D

--- Citaat van: sexmachine op 21 februari 2012, 15:38:08 ---ANGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE   ;D
Die past perfect bij me, en ik wil niet eens weten wat jij daarvan vindt, Pica  ;)

--- Einde van citaat ---

Rolly:

--- Citaat ---"van een mooi bord kun je niet eten"

--- Einde van citaat ---

Die kende ik niet. Wel: Van een mooie tafel alleen kun je niet eten.

Maar een mooie tafel nodigt wel uit om erbij te gaan zitten ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie