Forum > PARENCLUBS

CLUB AMAI - MEER (hoogstraten)

(1/7) > >>

kwillem1:
https://www.clubamai.be/

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op zaterdag 12/2/2022

Gisteren nog een een bezoekje gebracht aan mijn favoriet club en ik heb het mij niet beklaagd. De geilste avond in jaren beleeft. je kan wel best op voorhand reserveren. De avond zelf reserveren lukt niet meer en dan moet je in de rij staan met het risico dat je als single man niet binnen geraakt.

Om 19h ging de club open. Om 19h20 was ik daar en om 19h40 binnen. 20 min. in de kou om het dan enkele uren geweldig heet te krijgen.
Dacht eert een wijntje, veel actie gaat er toch niet zijn. En na het wijntje een rondwandeling. Ik was beter dadelijk aan de rondwandeling begonnen. Na al de maanden zonder clubs was er blijkbaar volop actie vanaf minuut 1. Vrouwen van allerlei slag. 30 - 60. Allerlei formaten en allemaal even gewillig. Ik heb de tijd niet gehad om tussendoor een drankje te nuttigen of om iets te eten.

Toen om 12h het licht aanging was ik mij nog aan het amuseren met een lekkere Thaise (vermoed ik toch). Zij en haar man hebben zelfs even overwogen om mij mee naar huis te nemen, maar hebben daar dan helaas toch van afgezien.

De verbouwing is goed gelukt, maar of de zware investering nodig was twijfel ik aan.
Sauna is beter, groter en meer glas.
Jacuzzi is anders ingedeeld, in een hoek, er is nu wel meer actie daar dan vroeger.
Douches waren vroeger echt goed. Water bleef in de douche en je kon je ernaast afdrogen.
Nu 1 open ruimte. Douchevloer is glad en het water loopt door naar de plaats waar je je moet afdrogen. Dus ook daar is het glad.

Ik weet niet op het die zware investering waard is, maar dat moet Ian uitmaken.

In elk geval voor mij een topavond. me bezig gehouden met minstens 7 verschillende vrouwen, waarvan 4 lekker intiem.
Herhalingsgevaar: super groot. Als Amai open is op een avond dat ik weg wil, dan ga ik niet meer naar een andere club.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op vrijdag 18/2/2022

Gisteren nog een naar amai geweest na mijn topervaring vorige week zaterdag.
Nu dus op een vrijdag. Ik had al eerder gehoord dat dit rustiger avonden zijn. En dan later van een koppel dat dit toch wel actieve avonden zijn met nogal wat mensen. Dus het er toch op gewaagd omdat ik zaterdag al andere plannen had.

Het was echter een heel rustige avond. Slechts 3 of 4 dames die mijn interesseerde. Waarvan slechts 1 actief met single mannen.
Deze vrouw was ook een beetje selectief en gelukkig koos ze mij er toch uit. Dus wel een goede avond gehad.
Maar geen topavond.
Het kan natuurlijk ook aan de storm gelegen hebben dat er minder volk afzakte naar de club.

Wel voor het eerste contactgegevens mogen afgeven voor een privé feestje en vanmorgen al een mail in mijn mailbox met hun gegeven.
Dus wie weet, wordt vervolgd, maar met de nodige discretie.
Dit is mij in de 7 jaar dat ik naar clubs ga nog nooit overkomen. Dus in dat opzicht een topavond.

Ondanks de mindere avond is er toch herhalingsgevaar op vrijdag bij gebrek aan beter. Maar als ik op een zaterdag kan gaan zal het een zaterdag worden.
Ik heb al betere avonden gehad in andere club, maar de meeste avonden in andere clubs waren slechter dan deze avond.
Dus club amai blijft voor mij als single man de beste club.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op zondag 27/2/2022

Vandaag voor de eerste keer op een zondagmiddag geweest.
Een iets ouder en molliger publiek, maar ook enkele dames die mij wel konden bekoren.
Het kwam iets trager op gang, maar alle dames zijn volgens mij actief geweest, wel minder actie dan op een vrijdagavond of zaterdagavond.
Verhouding man/vrouw was redelijk Ok. een beetje te veel mannen maar dat kwam eigenlijk doordat de mannen allemaal voor dezelfde vrouwen gingen. Waardoor er andere vrouwen wat minder aandacht kregen.
De lekkerste vrouwen heb ik in elk geval allemaal gehad. (een stuk of 4, dus zeker geen slechte middag)

Voor mij nog steeds de beste club voor single mannen. Ik ga zelfs de feestjes van Bo Cremer of Bunga Bunga laten staan om naar amai te gaan als amai open is. Eigenlijk is er geen andere plaats meer waar ik liever naartoe zou gaan. Of het moest het een of ander prive feestje zijn dat ik nog eens wil proberen.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op zaterdag 19/3/2022

Gisteren nog eens in amai geweest.
Amai wat was dat een geile avond.
Eens zot gedaan en vrijdagavond naar Eroxx geweest en zaterdag naar Amai.
Beide dagen met 6 dames gespeeld, maar vond Amai toch beter dan Eroxx.
In Amai veel minder haantjesgedrag of opdringerige heren.(eigenlijk geen).

het begon al bij binnenkomst. Ian pakt het anders aan dan ze bij Eroxx doen.
Ik was er 10 min. voor de deuren open gingen en dus kon goed zien hoe het er aan toe ging.
Eerst de koppels binnen. Dan de eerste single heren. Aangezien er maar een beperkt aantal buitenlandse heren binnen mogen staan die een half uur of een uur voor openingstijd al te springen om binnen te mogen. En dan komt strenge Ian (of Alen). Ik weet eigenlijk niet wie wie is.
Een groepje van 3 buitenlandse mannen worden onverbiddelijk naar huis gestuurd.
Een man die de Nederlandse taal niet machtig was werd weggestuurd.
Dus zij houden het wel in het oog. Toen ik omgekleed was en lang de inkom naar de bar ging was het binnenlaten even on hold gezet. Even kijken of de verhouding goed is. En of er nog single mannen bij mogen. Dat houden ze goed in de gaten.

In begin van de avond dacht ik dat het wat ging tegenvallen. Niet de vrouwen waar ik op viel. Een praatje gemaakt aan de bar met een leuk koppel dat ik al eerder ontmoet had. En de kamers achteraan pas opgezocht nadat er al koppels terug kwamen na een eerste ronde. Daarna de achterste ruimtes niet zo veel meer verlaten. Een zeer leuke actieve geile boel.

Halverwege de avond dacht ik aan te sluiten bij de vrouw waar ik aan de bar mee had gesproken. Viel dat even tegen toen ik bij een andere vrouw was terecht gekomen. Dus die ook maar laten genieten en later heb ik toch nog de juiste vrouw gevonden.

Top avond. En herhalingsgevaar is gigantisch groot.
Voor mij blijft Amai de topclub.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie