Forum > PARENCLUBS

CLUB AMAI - MEER (hoogstraten)

<< < (2/7) > >>

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op zondag 27/3/2022

Na het debacle op vrijdagavond in accanthus. Toch besloten om zondagmiddag naar Meer te rijden.
Het het mij in elk geval niet beklaagd. Het eerste uur liep er maar 1 dame rond die mij kon bekoren. De rest eerder BBW. Niet verkeerd over die dames, maar vind ik niet zo aantrekkelijk. Die ene dame heb ik mij dan gedurende de middag een keer of 3 mee geamuseerd. En dan nog met 2 andere dames die wat later binnen kwamen. Best een leuke middag gehad.
Zoals al eerder hier gemeld. Voor mij blijft Amai de beste club.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op woensdag 11/5/2022: mega gang bang

Gisteren op de mega gang bang geweest en het was mega. Veel zeer gewillige vrouwen. Ook heel wat heren, dus ook de dames kwamen niets te kort en konden kiezen. Heel wat nieuwe vrouwen die ik nog nooit gezien had. Alle leeftijden en formaten. Dus een leuke avond gehad.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op zaterdag 21/5/2022

Gisteren onverwacht nog eens binnengesprongen. Gewone date gehad en dat is niets geworden, dus gaan aansluiten in Amai. Het was redelijk druk. Vrouwen van alle mogelijke leeftijden en formaten. Allemaal nieuwe gezichten. Ik denk dat ik maar 1 vrouw eerder gezien had. Ook allemaal actief tot zeer actief. Dus de avond goed afgesloten. De jongste en knapste vrouwen hadden wel gigantische aantrek en werden bijna belaagd wat volgens mij niet voor alle vrouwen even leuk is.
Ook wel wat haantjesgedrag. Iets wat ik normaal in Amai niet gewend ben.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op donderdag 2/6/2022

Ik kon eens op een een donderdagavond en mij laten verleiden door de lagere prijs op donderdagavond.
En zoals zo dikwijls. Een lagere prijs betekend al zeker niet een leukere avond.
Mij viel het wat tegen (het publiek dan toch). Maar dat is eerder een persoonlijke voorkeur.
Eerder een BBW avond en daar val ik nu eenmaal niet op.
Eric en Debbie gezocht, maar niet gevonden.
In de bar een koppel aangesproken die ook wel eens in divine kwamen. Dus dacht. Ja gevonden. maar zij waren het blijkbaar niet. Die vrouw ging ook tijdens ons gesprek even roken en toen ze terug kwam nam ze wat meer afstand van mij. Dus duidelijk geen klik. Verder heb ik hen ook niet meer gezien.

In de dark room (gangetje achter de cinema ging het er wel geil aan toe. 2 vrouwen die zich rechtopstaand lekker langs achter lieten nemen met veel lawaai.
Daar heb ik wat meegespeeld.

Op de lange matras in de "zolder" naast de zitruimte achteraan werd de leukste dame verwend door 2 heren terwijl een 3de (waarschijnlijk haar man) aan het toekijken was. Toen er 1 plaats maakte zag ik mijn kans schoon om mee te helpen en haar eerst lekker te likken en daarna .... Na mijn beurt kwam ook de 2de man in actie. Dit was een leuk spel.

Er liep ook een jong nederlands koppel rond met een zeer knappe slanke dame. Zij hebben zich 2 maar verschuild in het donkere pijpkotje waar ze bijna gans de tijd met elkaar bezig waren. Ik heb 2x het geluk gehad dat ze mijn pik ook wel zagen zitten. Die vrouw kon lekker aftrekken en wist blijkbaar ook perfect wanneer ze moest stoppen. tot 2x toe bijna mijn lading verschoten, maar ze stopte net op tijd. Toen ik na de 2de keer de dame ging bedanken kon haar wederhelft dat niet echt appreciƫren. Ik raakte haar aan in de zij en zij bedankt, maar haar wederhelft vond dat ik de aanraking had moeten vragen. Waar hij misschien wel een punt heeft. De aanraking was in mijn ogen onschuldig op een neutrale plaats, maar iemand anders kan dat natuurlijk anders aanvoelen.

Bij mij in elk geval geen topavond. En dat wil niet zeggen dat elke donderdagavond zo is. Dus waarschijnlijk ga ik nog wel eens op een donderdag kijken.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op donderdag 16/6/2022

Gisteren Amai nog een bezocht op een donderdagavond.
Niet te veel verwachtingen aangezien het vorige keer geen topavond was.

De parking was niet voor de helft gevuld, dus getwijfeld of ik als single man wel binnen wou gaan.
toch maar naar binnen. En slechts 2 vrouwen die mij aanstonden.
1 had ik via SDC al contact mee genomen omdat ze daar een bericht gezet hadden dat ze naar amai zouden gaan, maar zij zagen mij niet zitten. Dus die moest ik met rust laten. De andere was Milfje van AntwerpBull in het gastenboek van Amai.
Een zeer actieve geile vrouw. Met haar heb ik mij die avond 2x geamusseerd.
Later kwam er nog een oudere (60-65 jaar) zeer slanke geile vrouw binnen die ook mijn aandacht trok en ook met haar heb ik mij mogen amuseren.
Ook nog een zeer jong koppel met een slanke knappe vrouw, maar die hadden begrijpelijk meer aandacht voor de jongere sportieve exemplaren, maar wel een leuk schouwpel gezien.
En ook 2x mij mogen amuseren met een zwarte brasiliaanse vrouw die hier voor de 1ste keer was.

Dus een zeer leuke avond geweest; maar niet zo heel druk.
Vanavond ga ik weer en dit keer voor de eerste keer in gezelschap.
Een leuke vrouw die ik vorige week in Eroxx heb leren kennen en amai wel eens wil verkennen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie