Forum > PARENCLUBS

CLUB EROXX - BALEN

<< < (5/5)

kwillem1:
Ik ben donderdag ook in Eroxx geweest en in tegenstelling tot vorige week en andere donderdagen was het niet druk. Mijn favoriete huisdames waren wel aanwezig en met 1 van hen mij even bezig gehouden.

Ook met een leuke blonde dame waar ik al een tijdje mijn oog op had laten vallen.
We hebben al enkele keren oogcontact gehad de afgelopen maanden, maar nooit tot actie over gegaan. Ze is selectief en meestal komen er maar een man of 2 in haar buurt. Deze keer wel heel dichtbij geraakt en lekker kunnen spelen.

Ook verschillende andere actieve koppels. Ik denk niet dat er veel passieve koppels aanwezig waren. Van enkele huisdames gehoord dat ze moeilijk mannen meekregen en dat was met momenten ook wel zo. Op andere momenten werden ze dan weer overrompeld.

Een minder drukke dag, maar zeker geen minder leuke dag. Heel veel kunnen kijken en meedoen.

kwillem1:
Vandaag (donderdag) nog eens in Eroxx geweest als single man.
Amai wat was dat. Nog nooit zo een goede dag in Eroxx meegemaakt.
Misschien 1 of 2 minder actieve koppels, de rest hyperactief.
Verhouding mannen/actieve vrouwen of koppels zat dus heel goed.
Ook heel veel in mijn ogen knappe koppels. Ik wou wel met allemaal spelen, maar heb keuzes moeten maken.
Toen ik op 13h de parking opdraaide (tegen mijn gewoonte. Meestal ben ik er om 11h30) stand de parking al goed vol. Ik heb nog een plaatsje moeten zoeken.
Dat was al een heel goed teken.
Ik was nog geen 10m binnen en had al 2 van mijn favoriete koppels goedendag gezegd.
Op naar de speelruimtes. Nog geen kwartier binnen en al met de eerste dame gespeeld en aansluitend nummer 2. Na 40 min. Al een eerst douche genomen en tijd om te eten.
En zo bleef het maar doorgaan.
Op het einde van de middag stond de teller op 8.
Voor jullie allemaal uit je bol gaan. Geen 8 orgasmes he (alle van mij toch niet. Van de vrouwen daarentegen.).
Op naar de volgende.
Als je je respectvol opstelt en laat merken dat je de vrouw laat genieten i.p.v. aan je eigen genot te denken. Dan maak je wat mee.
Ook een zeer leuke dame kunnen neuken die nadien melde dat ze normaal er geen single mannen bijnemen. 💪

kwillem1:
Zondag eroxx nog eens bezocht op hun eerst zondag van hopelijk vele. Misschien kan ik het beter voor mezelf houden, maar het was een zeer goede middag.
Keuken was beperkter dan andere dagen, maar je kon er iets eten.

Ik was er met mijn FWB. En we hebben ons wel vermaakt.
Voor mij een zeer goede verhouding man/vrouw. en geen gedrum. Er stond wat meer volk rond de meest aantrekkelijke dames, maar iedereen ging respectvol met elkaar om.
Ik denk dat alle dames actief waren. Wel enkele dames gespot die enkel actief waren met hun partner, waar wel ander mannen aan zich lieten komen.
De afsluitbare kamers waren wel bezet, maar bijna altijd met niet enkel de gordijnen open, maar ook de deur open. En ook daar werd respectvol mee omgesprongen. Als de deur open stand bleven de heren op een afstand tot het koppel teken deed dat ze mee mochten doen.

Mijn FWB vond het niet druk genoeg en ze had niet genoeg keus vond ze. Dus misschien waren er te weinig mannen. Wat dan weer goed voor de aanwezige mannen was.
Ik heb me in elk geval goed vermaakt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie