Forum > PARENCLUBS

CLUB EROXX - BALEN

<< < (2/5) > >>

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op vrijdag 20/5/2022

Gisteren nog eens naar Eroxx gereden met het idee staat er niet veel volk op de parking dan rij ik door naar Goesting in De Klinge.
Het was een randgeval.

Thema van de avond: topless. helaas bij het begin van de avond maar een stuk of 3 vrouwen topless. Tegen middernacht liep wel 50% topless, maar voor 23h niet veel topless vrouwen gezien.

Van de aanwezige huisdames geen gebruik gemaakt. Genoeg geile koppels gevonden en dat is toch altijd leuker.

Rond 20h45 binnen en eens gaan kijken in de erotische ruimtes.
Daar was 1 dame zich aan het amuseren met enkele heren en heb ik aangesloten.
Haar man was een grote man met zware baard, kletskop en droeg een hoed. Zij was eerder klein, iets gezetter, lekker borsten en zeer geil.
Het waren franstalige mensen.
Na wat gespeeld haar lekker genomen samen met nog andere mannen. Niet klaar gekomen, dat wou ik opsparen.
tijdens dit spel werd bij haar de butplug ingebracht die er later op de avond terug uitging (meer hierover hieronder)

Daarna viel het stil. En even uit ververveling beginnen tellen. ± 30 vrouwen en een 60 tal mannen. Dus qua verhouding wel OK. Ook een aantal single dames.
rond 22h30 kwamen de 3 brasiliaanse dames in actie die dadelijk wel wat aandacht hadden van de single mannen en veel bekijk door de koppel. Dus de achterste ruimtes terug opgezocht waar wat koppels begonnen rond te dwalen.
Bovenstaand koppel zocht een afgesloten ruimte op. Ik stond aan de deur en werd er bij gevraagd. Ook nog een 2de man die ik al wel eens ontmoet had in andere clubs. We hebben deze dame goed laten genieten en even later ging de budplug er uit en werd deze vervangen door 1 van de pikken aanwezig in de kamer. Ook de andere pikken kwamen voldoende aan bod. Ook buiten de kamer hoorde we gekreun, Dus daar was er voort ook volop actie.
Na een tijdje tijd voor een pauze, De 2de man verliet de kamer. De man van de vrouw legde de vrouw met haar benen op de grond en haar buik op het bed en nam haar rechtopstaand nog anaal. De deur ging terug dicht en ook ik heb nog lekker kunnen genieten van deze vrouw.

Daarna douche genomen en wat rondgedwaald.
Bleken er zich in de kelder geile taferelen af te spelen.
Daar waren 3 knappe vrouwen zich aan het amuseren met een stuk of 10 pikken.
Daar ook even aangesloten. Een nederlandse grote blonde vrouw deed zicht tegoed aan heel wat pikken en liet zich gewillig neuken. Rechtstaand met haar buik op het bed. Lekker doggy genomen. De man speelde terwijl met zijn vingers met haar klitje (dacht ik toch), maar zodra ik terugtrok was mijn condoom bijna verdwenen en hij nam mijn condoom van mijn pik en nodigde mij uit zijn vrouw zo te neuken. Daar pas ik dus voor. Zonder hoes niet in de poes.

Even gaan kijken bij de andere vrouw. Ook een grote iets jongere vrouw. Aziatisch type (lopen er niet veel rond die zo groot zijn). Ze speelde met heel wat pikken, maar werd enkel geneukt door haar man. Tot ze op de bank ging zitten met de benen open en zichzelf aan het vingeren was. Geen enkele man maakte aanstalten, dus ik ben ze maar beginnen likken en vingeren. En dat vond ze blijkbaar wel leuk. Even later trok ze mij naar boven en als ik een condoom boven haalde zij ze geen neen. Eerst haar vriend haar nog wat geneukt terwijl ze mij pijpte. Daarna ging ze weer op de bank zitten en mocht ik haar lekker neuken. Shit dit was een lekkere vrouw. Na een tijdje had ze er genoeg van. Ik vond het heerlijk.

Inmiddels was er nog een 3de vrouw bijgekomen in de kelder.
Ik terug naar de eerste die ik nog even mocht neuken, maar terug hetzelfde tafereel. Ze wilden de condoom afnemen. Dus ben terug afgehaakt.

Boven waren en 2 koppels bezig met nog 1 single man. Andere mannen moesten afstand houden. Man dat was een geil spel en zicht. Daar wou ik zo aan meedoen. Ben dan ook blijven kijken tot einde, helaas namen ze er niemand meer bij.

Daarna wat rust genomen.
Rond 1h30 begonnen de Braziliaantjes aan hun laatste ronde. Als je ze dan nog wil moet je er snel bijzijn want ze nemen nog maar 1 man en dan liefst een jong model. Wat ik hen niet kwalijk kan nemen. 1 van hen ging in de swing liggen en heb ik nog wat gevingerd terwijl ze mij aftrok.

Dacht dat het wel gedaan ging zijn, maar was toch mis. Er was nog veel volk aanwezig op de dansvloer en in de ruimte naast de spiegelruimte was een koppel (zwarte man met blanke vrouw) bezig. Ook even aangesloten en ik werd niet weggestuurd. De man had nog condooms nodig. Deze gaan halen waarna zij geneukt door haar zwarte vriend en pijpte ze mij lekker. Daarna haar doggy genomen. Dit was weer heel lekker. Daarna speelde ze met haar vriend en nog een 2de zwarte man. Ook geil zicht een blanke dame tussen 2 zwarte mannen. De 2de zwarte man kwam snel klaar. En toen wou ze een DP terwijl haar zwarte vriend onderaan lag. Helaas kreeg ik hem niet meer hard genoeg. Nog wel geprobeerd, maar lukte helaas niet. Ook andere mannen uit de omgeving werden uitgenodigd voor de DP, maar ook zij kregen hem blijkbaar niet meer hard genoeg.

In elk geval een geile avond gehad en kan het mij niet beklagen.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op maandag 6/6/2022

Vandaag nog eens naar Eroxx geweest. Met de feestdag verwacht dat er wel wat volk ging zijn.
Dat viel een beetje tegen. Een 15 tal dames, waarvan 2 of 3 huisdames (voor mij niet de knapste, dus niet aangesloten). Wel een andere kleine getinte dame waar ik wel leuk mee gespeeld heb en nog contact mee ga houden.

Duurde even eer het op goed op gang kwam en de meeste vrouwen waren BBW. En de enkele die dat niet waren was het haantjesgedrag vrij ernstig.
met duwen en ellebogenwerk. Ik stond samen met nog 4 heren bij een dame achter de glory hole's. Komt er een 5de tussengevrongen. Ik vraag hem om wat afstand te houden.
Meld hij "ja maar ik was eerst" niet dus en dan nog. Een andere man spreekt hem aan dat het geen wedstijd is. Maar deze trok zich dat niet aan en wrong gewoon door. Dan heb ik er al geen zin meer in.

Een andere vrouw was bezig met een man en had niet graag dat ze nog aan haar zaten. Ze vraag vriendelijk om wat meer ruimte en dan blijft er toch nog iemand aan zijn lul rukken zo goed als tegen haar schouder.

Ook gehoord: een man die weggestuurd word antwoord "waarom mag ik niet dan" Tja, geen klik is geen klik denk ik dan.

En deze keer waren het niet de allochtonen mannen. Die hebben zich eigenlijk zeer keurig gedragen deze middag. En dat mag ook wel eens gezegd worden.

Het was voor mij geen topmiddag, maar heb wel contact gelegd met een dame waar ik nog wel eens mee ga afspreken.
Met die dame en een andere man in een afsloten kamertje gezeten en dan word er inderdaad toch wel regelmatig op de deur geklopt en aan de klink geprobeerd.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op maandag 20/6/2022

Vandaag nog eens in Eroxx geweest.
man/vrouw verhouding was wel OK.
1 knappe slanke jonge vrouw van rond de 35. Voor de rest vrouwen 55+, de meeste zelfs 60+
Wel enkele die er nog heel goed uitzagen.

Die van 35 had natuurlijk veel werk en liet het ook over haar gaan.
Geen Braziliaantjes, wel Brigitte. Kan te maken hebben met de staking van het openbaar vervoer.

Heel actief. Vrouwen van alle mogelijke formaten, dus voor ieder wat wils.
Geen top middag, maar kon er wel mee door.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek op maandag 4/7/2022

Vandaag nog eens een bezoekje aan Eroxx gebracht.
Ik was er rond 12h30. Club was een uurtje open en er was al wel wat actie.
Dames van alle leeftijden (35 - 70 jaar) en verschillende formaten (slank naar iets gezetter).
Voor iedereen wat te vinden. Niet te veel mannen waardoor het nooit te druk was.
Zelf heb ik mij met 4 dames kunnen bezig houden en nog contact gelegd met een koppel die ik nog wel eens zal ontmoeten.
Zeker herhalingsgevaar. Waar kan je voor 70 Euro met 4 knappe geile dames spelen die er nog van genieten ook.

kwillem1:
Verslag van mijn bezoek om maandag 1/8/2022

Ook ik ben gisteren geweest en ben hier al enkele keren geweest. Geen opdringerig gedrag gezien omdat er meer dan voldoende vrouwen waren. Alle mogelijke leeftijden en vormen. Voor ieder wat wils. Ook ik heb kunnen spelen met 5 verschillende dames. Ook de jongsten uit het koppelgezelschap. En ik ben 50 jaar, wel sportief (slank) en goed voorzien. En dat laatste heeft wel een voordeel merk ik waardoor koppels mij toch gelukkig wat sneller toelaten. Maar je ziet ook dat er andere mannen met bierbuik en minder geschapen ook worden toegelaten. Allemaal afhankelijk van wat de koppels willen. Er zitten er bij die op zo een middag komen om zo veel mogelijk mannen te plezieren.
Dus volgens mij komt op zo een middag iedereen wel aan zijn trekken.
Dit was voor mij een van de beste ervaringen in Eroxx.
Goede man-vrouw verhouding zonder opdringerig gedrag. Een topmiddag gehad.
En er waren inderdaad veel koppels (en zeer aantrekkelijke koppels) aanwezig als bij een andere maandag of donderdagmiddag.
Allemaal super actief.
En minder heren dan op een andere maandag of donderdagmiddag.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie