Auteur Topic: LIVE from RHEINGOLD  (gelezen 108408 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #45 Gepost op: 29 november 2016, 19:27:24 »
Btw er hangt hier een bordje bij de receptie.  Verboden voor mobieltjes.  Ik zit gewoon overal te appen en niemand zegt er iets van...
Appen doe je niet met een mobieltje maar met een smartphone, daarmee   :lol ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #46 Gepost op: 29 november 2016, 19:28:51 »
Je mag de mobieltjes eigenlijk uitsluitend aan de lockers of buiten gebruiken. In de 2 ruimtes vlakbij de receptie zullen ze je er normaal gezien ook nooit op aanspreken. De barzone is een grote no go.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #47 Gepost op: 29 november 2016, 19:33:33 »
Effe een proefrit gemaakt....
Met Alicia. Nieuw hier en nieuw in het "circuit".
Heel leuk koppie. Verlegen. Afwachtend.
Dus onervaren... maar ik ben er heel zachtjes en netjes mee omgegaan. Als een nette man...
Eindoordeel is nog onduidelijk....
Doet officieel geen tongzoenen maar kan wel gedurende de sessie goed loskomen... zo is gebleken.
Werd ook goed nat van onder en kwam toen nog iets meer los...
Maar moet nog veel leren .. kan dus wel wat nette mannen als mentor gebruiken ..
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #48 Gepost op: 29 november 2016, 19:35:52 »
Citaat
Maar moet nog veel leren .. kan dus wel wat nette mannen als mentor gebruiken

Ik kom er aan!! ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #49 Gepost op: 29 november 2016, 19:39:09 »
Werd ook goed nat van onder en kwam toen nog iets meer los...
Maar moet nog veel leren .. kan dus wel wat nette mannen als mentor gebruiken ..
Ah, hier ben ik .....
Als haar water breekt .... heel hard wegrennen   ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #50 Gepost op: 29 november 2016, 20:09:25 »
Je mag de mobieltjes eigenlijk uitsluitend aan de lockers of buiten gebruiken. In de 2 ruimtes vlakbij de receptie zullen ze je er normaal gezien ook nooit op aanspreken. De barzone is een grote no go.

Laat me dit nou toch gewoon in de bar zone geschreven hebben... terwijl ik een tweede JD bestelde... die overigens nog voller was dan de eerste en nog steeds voor € 5,00... :lol

Het zal wel aan mijn uiterst sympathieke gezicht liggen. ... hihi..
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #51 Gepost op: 29 november 2016, 20:30:59 »
Het zal wel aan mijn uiterst sympathieke gezicht liggen. ... hihi..

 :-\ :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #52 Gepost op: 29 november 2016, 21:35:11 »
Inmiddels niet meer live maar thuis (ook live)...

Niet gezien vanavond: Erika, Vera, Sarah, Sabrina, Larissa, Vesna, Sabina, en vast nog meer dames die WEL op de AWL op 6profis.de staan. Van die AWL klopt dus geen jota...

Enkele nieuwigheden, althans voor mij: het inmiddels overdekte terras is aan de zijkanten afgeplakt met plastic tegen de wind. Er hangt ook een terrasverwarmer(tje), die schijnbaar verkeerd geleverd is en wat een (veel) groter exemplaar had moeten zijn. Wordt vervolgd, volgens enkele dames...

Verder is de sauna op de eerste verdieping nog steeds buiten gebruik.

O ja, en de verwarming op kamer 10 was uit of werkte niet, maar dat heeft Kami en daarna Alicia voor me opgelost...  ;D

Vanavond was er o.a. soep en diverse plaatpizza's gedurende de hele avond. In ieder geval tot een uur of 20:30 uur toen ik mijn biezen pakte. Prima pizza!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #53 Gepost op: 17 februari 2017, 16:42:01 »
Ondertussen al effe aanwezig in Heaven7. NLNU tegengekomen, maar ondertussen jammer genoeg ook al weer kwijt geraakt (op kamer?).

Zelf heb ik daarnet een kamertje gemaakt met mooie Roemeense Maya. Service voldoende zonder meer.

Het is gezellig. Ik denk dat ik nog wel een tijdje blijf hangen en straks nog een 2de kamertje maak.

Er zijn dik 20 vrouwen aanwezig. Iets minder mannen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #54 Gepost op: 17 februari 2017, 19:02:28 »
Ondertussen al effe aanwezig in Heaven7. NLNU tegengekomen, maar ondertussen jammer genoeg ook al weer kwijt geraakt (op kamer?).

Zelf heb ik daarnet een kamertje gemaakt met mooie Roemeense Maya. Service voldoende zonder meer.

Het is gezellig. Ik denk dat ik nog wel een tijdje blijf hangen en straks nog een 2de kamertje maak.

Er zijn dik 20 vrouwen aanwezig. Iets minder mannen.

ik kom vanavond ook nog even kijken waarschijnlijk zo rond 20:30 ben ik er.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #55 Gepost op: 17 februari 2017, 19:05:25 »
Ondertussen een tweede kamer achter de rug. Met Russische Betty. Heeeeeel goed. Mijn beste kamer in H7 sinds lang. Herhalingsgevaar is groot.

Ondertussen is de club qua mannen jammer genoeg wat leeggelopen, wat de sfeer niet echt ten goede komt, maar ik kan wel wat rust gebruiken, dus mij stoort het niet echt. Uiteraard wel jammer voor de meiden.

Enfin, wat chillen nu, en nagenieten van die Russische prachtmeid ;D 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #56 Gepost op: 17 februari 2017, 19:09:00 »
ik kom vanavond ook nog even kijken waarschijnlijk zo rond 20:30 ben ik er.

Ik weet niet of ik er dan nog ga zijn, want mijn bobijn is precies wat af na een zware werkweek. Dus: ofwel tot zo dadelijk. En anders uiteraard sowieso nog veel plezier gewenst!! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #57 Gepost op: 17 februari 2017, 19:54:43 »
De vermoeidheid slaat jammer genoeg toe met een stevige voorhamer. Tijd om huiswaarts te karren dus.

Ik heb een heel prettig bezoek aan Heaven7 achter de rug. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding ook! De club ziet mij binnenkort ongetwijfeld weer terug!

@ Firehawk: have fun zo dadelijk! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #58 Gepost op: 17 februari 2017, 20:30:27 »
Was leuk even bij te kletsen met KP. Ik ben inderdaad rond 17:00 vertrokken, na twee uitstekende dates met Olga. Er was nog werk te doen vanavond. Maar H7 is goed bevallen. Een goed buffet, eerst koude salades, en later iets Aziatisch, prima. Line up weer totaal anders dan de vorige keer. Waren wel mooie meiden bij, maar ook een paar kiloknallers, waarvan uitgerekend degene met het meeste overgewicht nog een vruchteloze poging gewaagd heeft. Sorry, al had ik geld toe gekregen. Verder gelukkig weinig tot geen animatie. Drie Afrikaansen, normalerwijs wel mijn doelgroep, alleen ze keken nogal chagrijnig, dus maar laten lopen. Olga was de enige die ik nog kende, en die heeft me in het verleden goede diensten bewezen. Dat betaalt zich terug, dames! Dus doe je best als je met een gast op de kamer bent.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
LIVE from RHEINGOLD
« Reactie #59 Gepost op: 18 februari 2017, 01:26:55 »
Was gezellig in H7, was met 2 vrienden.
Zag toch aardig wat nieuwe gezichten.
Eten was op toen wij aankwamen rond 20:15 er kwam later na nog wat gebak maar dat was zo op. Ben nu thuis goed aan het eten want heb flinke honger.

Maat 1 is met een nieuwe meid, optick fick. Naar de kamer gegaan. Zij komt waarschijnlijk ook niet terug want vond het veel te rustig. Naam weet ik niet. Ik dacht die meid word niks, wel super lekkere kont. Mijn maat was tevreden.

Maat 2 met veronika, voorheen paris in babylon.

Ik ben met lora de kamer opgegaan en was weer super.
Toen ik klaar was er niemand meer te bekennen alleeb mijn maat nog, iedereen was naar huis.

We waren de laatste die gingen.
Heb mij toch goed geamuseerd.