Forum > SM STUDIO NEDERLAND

ADS

(1/5) > >>

guest111862:
.

guest111862:
Momenteel hebben wij 8 vergunde legale SM kamers op 3 locaties in Almere, Amersfoort en Utrecht:


www.smstudio-almere.nl - 5 riante luxe SM kamers


www.smstudio-amersfoort.nl - 3 ruime sfeervolle SM kamers

www.smstudio-utrecht.nl - 1 sfeervolle SM kamer


Wij geven hier ook info over Meesteressen en kinkygirls met wie wij in contact staan. Ook op www.dominaforum.nl is het een en ander te volgen

Op de speelagenda's van bovenstaande websites staan de diverse Meesteressen met hun contactgegevens ingedeeld. U kunt dus zelf 1op1 direct zelf een afspraak maken met de Meesteres en of Kinkygirl van uw keuze!

guest111862:
Meesteres Kiana!

Antwerpen is de speellocatie van Mistress Kiana. Elke dag van ongeveer 11.00 tot 18.00 uur heerst zij in het Schipperskwartier, het Redlight District in Antwerpen. Ze maakt daar gebruik van een kamer met vele SM mogelijkheden.

Mail haar via kianaa17@yahoo.com of stuur haar een tekst bericht via +32 489315918. Doe dit in het Engels! En misschien ben jij haar toy  Lees maar eens haar recensies via deze link, en je ziet hoe goed ze is in het bespelen van slaafjes.

 

sexmachine:
Of ga haar bekijken in haar raam  ;D ;D ;D ;D
Dat ga ik zo dadelijk doen, want dat ze knap is, staat als een (lees: mijn) paal boven water .....  :lol

Lekker dier is het, alleen hoop ik dat ze niet enkel het meesteresje uithangt, zo van die truttebellekes die denken als ze een meesteressenpakje aan hebben dat hun kutje, tieten en al de rest verboden terrein is  ;)

We zullen het spoedig ondervinden  :pica :pica :pica

sexmachine:
Kiana, meer van Kiana graag  :pica :pica :pica






Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie