Auteur Topic: Koopliedenstraat Alena  (gelezen 1784 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Alena
« Gepost op: 29 juni 2011, 23:30:11 »
Plaats van tewekstelling: Koopliedenstraat
Naam: Alena
Nationaliteit: Litouwse
Leeftijd: 28
Haarkleur: Blond, lang
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Tongzoenen, Aftrekken, vingeren, PZC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten, exclusief kamer

In de nacht van maandag op dinsdag was ik bijzonder heet geworden door de post van de heer Picasso die hier kwam berichten over een schandalige sexpartij met ene Ginger (lees de voorpagina). Zijn liederlijk geschreven recensie deed bij mij mentaal de stoppen doorslagen...

Ik stapte dus in mijn auto en wou naar het SKW maar ik dacht dat de Koopliedenstraat ook niet zo slecht zou zijn voor de afwisseling. Ik reed deze keer dus naar Brussel. Na toch wel een lange rit was ik blij dat ik eindelijk het paleis van Laken zag want dit betekende dat ik er bijna was. Wel opletten want op die weg wemelt het van de flitspalen.

In een van de straten parkeerde ik mijn wagen en vatte ik mijn strooptocht aan.  Deze vorm van prostitutie spreekt mij enorm aan en door de hitte zat de sfeer erin bij de aanwezige dames. Ook weer voldoende transen aanwezig al is dat niet mijn ding.

Ik koos Alena uit, ze zag er bijzonder lekker uit in haar kort rokje en haar benen werden optisch verlengd door haar pumps. Jammie zegt Roberto dan. Het was al vrij laat en veel zin in onderhandelen had ik niet. Mijn beste dates zijn trouwens die waarbij ik mij laat verassen en dat was deze keer ook het geval.

Op de kamer deed ze een kattewasje en kwam dan tegen mij staan, waarbij ze me een tong draaide. Niet echt diep maar met voldoende gevoel. Ja het was lekker. Mijn leuter ging er al van steigeren. Dan begonnen we aan een lekkere 69, waarbij ze pijpte zonder condoom. Pijpen was bijzonder goed, stevig, variërend, met gevoel. Zoals pijpwonders Nadia, Natasha en Erika uit SKW. De kenners van SKW weten wat ik bedoel.

Dan begon ze in amazone te pompen waarbij ze nu dieper tongzoende en dan draaiden we naar missionaris waabrij ik stevig doorknalde. Deze keer wou ik niet eindigen in doggy maar in schildpadje. Hierbij stimuleerde ze haar klitje en oh wat was dat geil.  Hierdoor en mede door haar geklets van haar billetjes kwam ik geweldig lekker klaar.

Ik was de laatste voor vandaag en ze kwam na de daad nog wat naknuffelen bij mij waarbij we nog een sigaret rookten. Dit viel wel buiten de 20 minuten die ik aangaf. Aan het gesprek heb ik helaas zelf een einde moeten maken omdat ik moest gaan werken enkele uren later.

Misschien voor mij de beste ervaring in de betaalde seks bij een eerste bezoek. Al heb ik de laatste tijd veel sjans zoals met Loredana in Duisburg.

Gegroet!
« Laatst bewerkt op: 29 juni 2011, 23:38:56 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...