Auteur Topic: Koopliedenstraat Allesandra  (gelezen 1539 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Allesandra
« Gepost op: 24 juli 2011, 21:21:02 »
plaats van tewekstelling: Koopliedenstraat
Naam: Allessandra
Nationaliteit: Oekraïense
Leeftijd: 18
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC, alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

Gisterennacht was Roberto nog eens gaan zien of er in de Koopliedenstraat niks van de straat te plukken viel. In de straat aangekomen zag ik een overvloed aan transen, daar was ik niet voor gekomen. Ik ben dus maar verder doorgewandeld en daar zag ik een ferm blondine staan in een strakje jeans en rood leren vestje. Slank, lange benen, hagelwitte tanden... Enfin de keuze van de dag was hierbij weeral gemaakt.

Op de kamer aangekomen en afgerekend te hebben nam ze een kattewasje aan het bidet. Zonder enige vorm van voorspel begon ze mijn kleine Roberto wakker te maken. Toen ik op oorlogssterkte was, stopte ze met pijpen. Ik vroeg om verder te gaan want ze deed dat goed. Toch had ze er genoeg van... Ik ben hier niet verder op in gegaan. Voor Roberto moet geen enkele dame iets tegen haar zin doen... Dan zijn we maar gaan neuken.

Eerst penetreerde ik haar missionaris maar door de slechte staat van de matras zakte mijn handen daar te diep in weg en nam ik haar mee naar het bidet. Ze snapte de bedoeling niet maar ik vertelde dat ik haar rechtstaand aan het bidet wou neuken waarbij ze geil in de spiegel moest kijken. Crazy One zei ze, ik dacht dat heb ik nog gehoord...

Ik heb het zo afgemaakt. Hoewel Allesandra vrij passief is en er eigenlijk maar wat bij staat te kijken was ik toch niet geheel ontevreden. Ze keek niet naar de klok, neukte in de posities die ik vroeg en was na afloop ook vriendelijk. De klik (als dat al bestaat) was er niet en dat hoeft daarom niet aan Allesandra te liggen.

Het was weer leuk vertoeven in Brussel... ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...