Auteur Topic: Koopliedenstraat Anna  (gelezen 1684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Koopliedenstraat Anna
« Gepost op: 27 oktober 2011, 21:23:38 »
Plaats van tewerkstelling: Koopliedenstraat
Naam: Anna
Nationaliteit: Bulgaarse
Leeftijd: 27
Haarkleur: Zwart
Kleur ogen: Bruin
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: B - cup, echt
Uiterlijk: Goed
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Beffen, Vingeren, PMC, NMC en alle mogelijke standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 25 minuten

Gisteren nog eens naar de Koopliedenstraat getogen. Het was er niet vet met neukbare dames. :(

Laura zag ik niet. Ik koos voor Anna, ik had haar al een paar keer zien staan aan het bushokje aan de Lakensestraat.

Anna heeft prachtig zwart haar en lijkt wat op de dame op de avatar die Picasso heeft.  :P

Ik rekende af in het rendez - vous hotel en rekende af met haar, financieel dan. ;)

We zijn samen onder de douche geweest! Een lekkere warme douche hadden ze daar in het hotel. De dame kwam erbij onder staan want door de koude had ze daar ook behoefte aan. Ik had nochtans gezegd dat ik haar ging opwarmen maar daar had ze zo geen vertouwen in. ;D Ze koos eieren voor haar geld.

Goed, na wat gefriemel en tot pielemans fier naar het plafond wees, kreeg hij zijn jasje aan. Pijpen vond ik maar zo zo, ze kwam wel in de graaicirkel zitten en kwam zelf met haar kut in een 69 op mij.

Na dit een tijdje vol gehouden te hebben gingen we over in amazone. Ik voelde al direct dat ik niet ging komen maar ik had verzachtende omstandigheden. Het was dus niet de dame haar schuld.

Aan mijn einde gekomen met een handjobke.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...